PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 84 755
  • 1 850

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
No niin, Divareiden ollessa jo menossa kohti konfferenssien välieriä (kahdeksan parasta jäljellä) on aika karsintojenkin. Minä olen Divarin puolesta vastuussa tästä karsintasarjasta, joten olisin äärimmäisen kiitollinen jos joku liigan puolelta voisi pistää minulle listan niistä onnettomista jotka putoavat ja joutuvat karsimaan Divarilaisten kanssa.

Karsinnoille pistän sitten pystyyn ihan oman ketjun niin ei tarvitse näitä kahta ketjua sekoittaa karsintasarjojen tuloksilla ja muilla. Mutta jos joku pystyisi vaikka yksärillä laittamaan listaa minulle? Minä järjestelen asiat siitä eteenpäin karsijoiden kanssa.

Kiitos
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Wod/Fupar/Ottawa, milloin ehdit pelata lisää pelejä. Nyt on jo useampi päivä radiohiljaisuutta, joten olisi kiva edes tietää milloin päästään jatkamaan. Puhetta oli eilisestä, mutta et ilmoitellut enää mitään.

En toki tiedä, jos päivystelet pleikanpuolella, mutta en itse oikeen jaksaisi alkaa päivystää siellä.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En toki tiedä, jos päivystelet pleikanpuolella, mutta en itse oikeen jaksaisi alkaa päivystää siellä.

Näköjään kirjautunut pleikalla sisään viimeksi 4 päivää sitten,eli ei päivystä sielläkään.

Koittakaahan muutkin saada sarjanne loppuun ni päästään eteenpäin liigassa.

EDIT: Pitäiskö tänne liigan puolelle laittaa samanlaiset aikarajat noille sarjoille,ku tuolla divarin puolella on?
 
Viimeksi muokattu:

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Dallasin ja Tampan pelit jää näköjään tänäänkin pelaamatta. Ikävä kyllä. Tässä olen taas päivystänyt joka reittiä mutta Bouwmeester on jossain kadonneena. Harmi..
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Dallasin ja Tampan pelit jää näköjään tänäänkin pelaamatta. Ikävä kyllä. Tässä olen taas päivystänyt joka reittiä mutta Bouwmeester on jossain kadonneena. Harmi..

Nyt ollaan linjoilla. Mulla nuo yövuorot häiritsee helvetisti pelaamista. Käytännössä on vain ysiin asti illalla aikaa pelailla ja sulle näyttäis sopivan paremmin myöhempään. Tää päivä menee mun piikkiin. Tästä sarjasta on tulossa oikea via Dolorosa! Ei siinä mitään, oon vakuuttunut, että 1-2 päivää niin ollaan pelattu tää loppuun.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Noniin, taas saatiin sarjaa pari ottelua pelattua. Sarja nyt 3-1 Edmontonille.

Game 3. OTT-EDM 3-4. Todella tasainen peli, jossa joukkueet tekivät vuorotellen maaleja. Tässä ottelussa todennäköisesti nähtiin myös koko sarjan ratkaisu. Cogliano nimittäin ujutti Halakin längistä voittomaalin vain 2,1 s ennen varsinaisen peliajan loppumista.

Game 4. OTT-EDM 2-7. Edmontonin maalinteko oli vapautunutta edellisen pelin tiukan voiton jälkeen ja hyökkäyspäässä lähes kaikki onnistui. Puolustuksessa taas Khabibulin palasi tasolleen ja esitti tukun erinomaisia torjuntoja. Peli tosin oli ohi heti alussa, kun n. 10 min pelin jälkeen taululla oli jo 0-3 lukemat vieraiden hyväksi.

Huomenna jatkunee?
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Tyylikkäässti Dallasin ja Tampan sarja edelleen 2-2 tilanteessa..

Tänään ei onnistu, koska Bouwmeesterillä on finaali (tämä suotakoon, tottakai) ja sitten taas duunivuorot menee taas pahasti ristiin..

Huomenna pitäisi kuitenkin aikaa löytyä, ja itse ainakin olen kuuden jälkeen huomenna pelejä odottamassa.

Pahoittelut tästä junnaamisesta.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Joko kohta päästään suunnitteleen kesäliigaa? Vai tuleeko sellaista? Ainakin voisi pikkuhiljaa jo availla ketjua ja varailla joukkueita, jos kesäliigaan vielä riittää intoa. Tosin ne karsinnat on vielä pelaamatta ja arvatenkin ne tulee venyttämään tätä pitkälle ens kuun puolelle. Ai niin, olihan divarin deadlinetkin sitä luokkaa, ettei ennen kesäkuuta taida tapahtua juuri mitään. Itse olisin melkein ollut suorien nousujen ja putoamisien kannalla, mutta GM:t päättää nää asiat.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Joko kohta päästään suunnitteleen kesäliigaa? Vai tuleeko sellaista? Ainakin voisi pikkuhiljaa jo availla ketjua ja varailla joukkueita, jos kesäliigaan vielä riittää intoa. Tosin ne karsinnat on vielä pelaamatta ja arvatenkin ne tulee venyttämään tätä pitkälle ens kuun puolelle. Ai niin, olihan divarin deadlinetkin sitä luokkaa, ettei ennen kesäkuuta taida tapahtua juuri mitään. Itse olisin melkein ollut suorien nousujen ja putoamisien kannalla, mutta GM:t päättää nää asiat.

Minä jään pois kesäliigasta jos sellainen järjestetään, mutta oletan että saan pitää liigapaikkani kun syksyllä taas palaan pelien äärelle. Vai saanko? Olin siis sijalla 19. ja siten siis säilyttäisin paikkani pääsarjassa.

Toisaalta näitä pääsarjan pelejä olisi hyvä pyörittää vuodessa vain 3-4 kertaa; Syysliiga, Talviliiga ja Kevätliiga ja ehkä (Kesäliiga?). Noita höntsäturnauksiahan voi järjestellä mielin määrin ja uskon että niihin riittää porukkaa useampaankin yhtäaikaa käynnissä olevaan.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Minä jään pois kesäliigasta jos sellainen järjestetään, mutta oletan että saan pitää liigapaikkani kun syksyllä taas palaan pelien äärelle. Vai saanko? Olin siis sijalla 19. ja siten siis säilyttäisin paikkani pääsarjassa.

Miksi jäisit pois? Näyt olevan mukana myös "kohti kesää" -turnauksessa, joten poisjäänti kuulostaa vähintään erikoiselta. Tuohon liigapaikan säilyttämiseen on vaikea löytää perusteita, jos kesäliiga järjestetään. Voi tosin olla, ettei järjestetä, jos kovin moni on sitä mieltä ettei pääsarjaa enää nykyisellä nahilalla pyöritetä.

Itse jätin tuon juuri käynnistetyn höntsäturnauksen väliin juuri siksi, että riittää intoa sitten tähän pääsarjaan. Ja kyllä riittäisi. Ymmärrän toki, jos halutaan kesä rauhoittaa tältä osin.

Siinä tapauksessa höntsiminen voisi vielä kiinnostaakin. Päätöksiä kaivataan:)
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Minä olisin ilman muuta sitä mieltä, että varsinaista kesäliigaa ei järkätä, vaan paikat joista nyt väännetään ovat nimenomaan syysliigan paikkoja.

Väliin voi toki tunkea noita muita turnajaisia, mutta Liiga voisi mielestäni nauttia kesätauosta.

Nimim. Noin-kaksi-viikkoa-koittanut-sopia-peliaikoja-yhteen-ottelusarjaan..
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Miksi jäisit pois? Näyt olevan mukana myös "kohti kesää" -turnauksessa, joten poisjäänti kuulostaa vähintään erikoiselta. Tuohon liigapaikan säilyttämiseen on vaikea löytää perusteita, jos kesäliiga järjestetään. Voi tosin olla, ettei järjestetä, jos kovin moni on sitä mieltä ettei pääsarjaa enää nykyisellä nahilalla pyöritetä.

Itse jätin tuon juuri käynnistetyn höntsäturnauksen väliin juuri siksi, että riittää intoa sitten tähän pääsarjaan. Ja kyllä riittäisi. Ymmärrän toki, jos halutaan kesä rauhoittaa tältä osin.

Siinä tapauksessa höntsiminen voisi vielä kiinnostaakin. Päätöksiä kaivataan:)

No kerrottakoon että olen tulossa isäksi, ja touko-kesäkuun vaihteessa on laskettu aika. Tuon höntsäturnauksen 19 ottelun runkosarjan sekä mahdolliset pleijarit vielä pystyn luultavasti kivasti pelaamaan mutta uuteen 56 ottelun pääsarjaan ei kyllä meikäläisen aika riitä tällä erää. Ja vaikka perheenlisäystä ei olisikaan tulossa, niin kesällä on yleensä kaikenlaista muutakin puuhaa kuin pelaaminen. En siis ikinä ole pelaamista kesän ajaksi kokonaan lopettanut mutta on se selvästi vähemmällä ja tyydyn siihen että jatkan sitten syysliigassa divarista jos pelaatte kesäliigan.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Ai niin, olihan divarin deadlinetkin sitä luokkaa, ettei ennen kesäkuuta taida tapahtua juuri mitään. Itse olisin melkein ollut suorien nousujen ja putoamisien kannalla, mutta GM:t päättää nää asiat.

Käsittääkseni meilla divarin puolella ollaan playoffeissa pidemmällä, kuin täällä liigassa. Ja Kuival on paraikaa järjestämässä karsinta hommia. En usko, että meillä tämä homma kesään asti venyy. Sen verran aktiivista porukkaa ainakin divarin joukkueet ovat.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juu, kylläpähän se on nää pari sarjaa täällä liigan puolella jotka tätä hommaa venyttää, divarissa on eka kierros vissiin pelattu jo aikoja sitten.

Ja itekin todennäköisesti jätän kesäliigan väliin, jos semmonen tulee, koska ei kesällä vaan tuu pelattua niin paljoo että sais silleen suht nopeesti menemään läpi tommosen ison sarjan. Eli olen sitä mieltä, että ne jotka haluaa/kerkee, niin pelais kesällä noita "höntsy"turnauksia, ja tää varsinainen liiga jatkuis taas syksyllä.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Täyttä paskaa on kyllä Dallasin ja Tampan sarja. Nyt taas pitkän tauon jälkeen pelattiin yksi matsi. Hirveää nysväystä, Tampalle maali glitch-rannarilla, ja nysväystä taas. Hirveetä on kyllä meikäläisen peli tällaisella rytmillä. Vituttaa ihan älyttömästi.

Parit ylärimat ja tolpat oli taas, mutta kaikenkaikkiaan surkeeta puuroa.

Voitot nyt siis 2-3 Tampalle, kohta viimeistellään sarja. Onneksi.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Täyttä paskaa on kyllä Dallasin ja Tampan sarja. Nyt taas pitkän tauon jälkeen pelattiin yksi matsi. Hirveää nysväystä, Tampalle maali glitch-rannarilla, ja nysväystä taas. Hirveetä on kyllä meikäläisen peli tällaisella rytmillä. Vituttaa ihan älyttömästi.

Parit ylärimat ja tolpat oli taas, mutta kaikenkaikkiaan surkeeta puuroa.

Voitot nyt siis 2-3 Tampalle, kohta viimeistellään sarja. Onneksi.

Finaalit menossa, joten vaan yks ehdittiin. Samaa mieltä kyllä pelin tasosta. Otetaan finaalin jälkeen kuuden peli? Nysvätään loppuun.

Jaasin avautunut mulle yv:llä jo aika pahasti ja tavallaan ymmärränkin häntä. Ja tavallaan en. Mulla yövuoro duuni, hänellä ei. Hänellä perhe, mulla ei. Mua kiinnostaa finaalit, häntä ei. Joten vittuakos minulle vinkuu sitten jos ei pelit kulje ja ei saada pelejä kokoajan alta pois? Hoida noi pari peliä pois mua vastaan niin saat jatkaa pelejä. Pari vielä alta pois. Finaalin jälkeen siis?
 
Viimeksi muokattu:

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Yks sarja olis viä kesken, niin päästäs seuraavalle kierrokselle. Meikän vastustajakin on näyttänyt jo selvinneen eli Bouwmeester:hän sieltä vastaan näyttää tulevan. =) Mites muuten ensviikolla Bouwmeesterille pelit sopii? Ite oon töissä ensviikolla klo 18.00 asti, mutta tän viikon oon viä isyyslomalla.

Toki jos Edmontonin ja Ottawankin matsit saatas loppuun voitas tahkota jo tällä viikolla päivällä noita...
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Kiitokset Jaasinille melkoisia tunteita herättäneestä sarjasta!
Pelit olivat melko tasaisia Dallasin pyörittäessä enemmän hyökkäysalueella. Viides peli Tampalle 0-2 ja viimeiseksi jäänyt kuudes peli 3-0 (vika tyhjiin).

Oli kyllä melkoisen tahmeaa peliä molemmilta, ratkaisuhetkillä Dallas oli tehoton ja tolpat sekä Smith pitivät Tampan elossa. Kiitokset peleistä ja pahoittelut vielä kerran yhteisten peliajankohtien järjestämisen vaikeuksista.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mites, yksi sarjako on vielä kesken? Oliskohan se pikku hiljaa mahdollista saada valmiiks, tässä on kuitenkin jo 9 päivää ollut aikaa pelata 7 peliä.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Mites, yksi sarjako on vielä kesken? Oliskohan se pikku hiljaa mahdollista saada valmiiks, tässä on kuitenkin jo 9 päivää ollut aikaa pelata 7 peliä.

Pyrkimys on ollut kova, mutta aikataulut eivät ole osuneet yhteen. Vappuna tuskin kukaan uusia sarjoja olisi aloittelemassa, niin saadaan tuo kyllä pelattua tämän viikon aikana pois ja ensi viikolla käyntiin toinen kierros.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Joko kohta päästään suunnitteleen kesäliigaa? Vai tuleeko sellaista? Ainakin voisi pikkuhiljaa jo availla ketjua ja varailla joukkueita, jos kesäliigaan vielä riittää intoa. Tosin ne karsinnat on vielä pelaamatta ja arvatenkin ne tulee venyttämään tätä pitkälle ens kuun puolelle. Ai niin, olihan divarin deadlinetkin sitä luokkaa, ettei ennen kesäkuuta taida tapahtua juuri mitään. Itse olisin melkein ollut suorien nousujen ja putoamisien kannalla, mutta GM:t päättää nää asiat.


Oma mielipiteeni kesäliigalle on varovainen kyllä. Kukaan ei kuitenkaan varmasti jaksa tahkota 56 peliä kesäliigaa? Voitaisiinkin miettiä höntsäsarjan tapaan yksinkertaista sarjaa eli yksi peli jokaista vastustajaa vastaan. Tuohon luulisi useimpien kykenevän. 56 pelin maratooniin en itsekään enää usko lähteväni mukaan, koska olen varma että hyytyminen voi tapahtua jossain vaiheessa kesähelteillä. Kesäliigaa voisi alkaa laittaan pystyyn vaikka siinä vaiheessa kun välieräparit ovat selvillä kevätliigasta.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pyrkimys on ollut kova, mutta aikataulut eivät ole osuneet yhteen. Vappuna tuskin kukaan uusia sarjoja olisi aloittelemassa, niin saadaan tuo kyllä pelattua tämän viikon aikana pois ja ensi viikolla käyntiin toinen kierros.
Menee kyllä ihan ristiin rastiin. Pystyykö lauantaina? Pelataan sitten koko sarja putkeen heti, kun löytyy sopiva aika tällä viikolla. Tai sunnuntaina viimeistään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös