PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 84 672
  • 1 850

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Sama kiinnostais. Koska olis, miten pelataan, kuinka moni karsii ja ketä vastaan?

Minä olen Divarin puolelta vastuussa karsinnoista.

Minä ikäänkuin yritin tässä viikko takaperin teiltä kysellä lopullista sarjataulukkoa, että tietäisin missä mennään.
Karsinnat laitetaan käyntiin heti kun Divarin puolella on selvillä välieräjoukkueet. Sen jälkeen nähdään ketkä onnekkaat nousevat suoraan (4 tai 6kpl) ja ketkä pääsevät karsimaan teidän kanssa (4 tai 6kpl). Divarissahan pelaa yksi ei-jatkoaikalainen jolla ei ole mitään mahdollisuutta nousta liigaan, vaikka onkin kova pelimies.

Anyway, nyt tarvitsisi tietää että ketkä ovat keskeyttäneet liigan, hehän putoavat suoraan ja sarjataulukko, että tietää ketkä ovat liittymässä karsijoihin.

Ajattelin laittaa pystyyn ihan oman ketjun näille karsinnoille lähiaikoina, jotta Liiga- ja Divari-ketjut eivät sotkeudu täydellisestä Karsintojen vuoksi.

Jos on jotain kysyttävää, pistäkää meikäläiselle yksäriä tai kysykää jommassa kummassa ketjussa, minä pyrin selvittämään tilanteen mahdollisimman pian.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
EI VITTU. Siis toi lagipaska. Eli sarja nyt 3-1 jompalle.

Jälkimmäisessä pelissä alkoi jo vituttamaan kun jompan kaksi ensimmäistä maalia tuli meikäläisen "virheistä", jotka meni ihan lagin piikkiin. Toi vituttaa niin paljon, kun äijä ei syötä kun painaa, kun lagasee just sopivaan aikaan tai sit kun syöttävät ihan vääriin suuntiin. Toki saattoivat minukin maalit jompan päähän tulla vastaavista, mutta se ei ole pää pointti vaan se että vituttaa nykypäivänä pelata lagista peliä....

Milläköhän helvetillä löydettäs aika jolloin ei lagaa, kun en itse pysty pelaamaan kun käytännössä arkisin 20-23. Viikonloppusin tosin muut ajat käy.

No eipä noilla peliajoilla oo enää mitään väliä kun sarja ratkes game 4:sen Jompan viime sekunnin maaliin (oli muuten tosin ottelun ainut maali, joka ei syntynyt lagin aiheuttamasta virheestä)
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
EI VITTU. Siis toi lagipaska. Eli sarja nyt 3-1 jompalle.


Tossa lagimisessa on vaan semmonen ikävä piirre, että se yleensä lagii toiseen suuntaan pahemmin kuin toiseen suuntaan... Esim. jos yhteys on 24/1, niin tuo lähtevä suunta on paljon heikompi kuin tuleva ja nytkun joku vaikka imppaa samalla torrenttia vaikka (down/up) 80kbs/80kbs, niin down kaistaa jää vaikka kuinka, mutta up kaistasta käytössä 3/4 osaa (80kbs/116kbs (1M teoreettinen maksimi)). Tuosta voimme helposti päätellä down kaistaa olevan 24 * enemmän jäljellä. :) Nyt lagia tapahtuu ainoastaan vastustajalla ja itellä hyvin satunnaisesti. Tuohon toki vaikuttaa torentteja ladatessa myöskin laatajien/yhteyksien määrä, joka myöskin vaikuttaa lagimiseen.

Tää nyt tuli ihan vaan tiedoksi niille jotka ihmettelee miks muka toisella lagis, kun itellä ei juurikaan lagia oo. Online-peleissä on ikävä kyllä jonkin verran juuri tuon lagin tavoittelijoita...

Lisätääs vielä, että tämä ei sinällään ollut Jompalle tarkoitettu, koska tiedetään olevan yhdeydellä muitakin käyttäjiä. Ei tuossa tapauksessa oikein mitään voi kuin yrittää pelata aikaan, jolloin ei ole muita käyttäjiä tai pistää ADSL-purkkiin QoS:lla säädön Pleikalle varaan kaistan sitä käytettäessä...
 
Viimeksi muokattu:

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Colorado-Phoenix sarja paketoitiin eilen, sarja vuoristoon voitoin 4-1. Varsin tiukkoja pelejä oli, nyt kiekko pomppi Avsille pariin ratkaisevaan kertaan.

Ensimmäinen kojoottien kotipeli päättyi kotijoukkueelle 1-0. Taisi siirtymä vuorilta aavikolle olla sen verran shokeeraava että Avs oli aika jäässä eikä onnistunut kertaakaan Bryzgalovia ohittamaan. Helmenä Hejdukin nosto maaliviivalta ylärimaan. Phoenixin maali 2-1 hyökkäyksestä kun Colorado nerokkaasti ottaa pakit vaihtoon heti kun saa kiekon oman sinisen yli, ei olisi kannattanut...

Toinen peli aavikolla olikin ehkä sarjan ratkaisu. Phoenix jäähyili itsensä 5-3 AV:lle, ja Stastny rankoo nousulla maalin eteen. Oikein pisteenä i:n päälle toinen jäähyistä tuli kampituksesta, jossa kukaan ei kaatunut. Kotituomarit, not... Maali tuli muistaakseni eka erässä, ja sen jälkeen mentiin piitkään 1-0:ssa, kunnes 6 sekkaa ennen loppua, kiekko turvallisesti hyökkäyspäädyssä, Avsin pakki jäätyy viivalla ja lahjoittaa kiekon kaverille: läpiajo, kiekko maaliin ja kellossa aikaa jäljellä 2,3 sekkaa. Vitutti. Jatkoajalla ei taaskaan maaleja nähty, ja rankkarit meni lähestulkoon täysin samalla kaavalla kuin ekatkin rankkarit: Stastny ja Duchene vakioharhautuksilla (ainoa minkä osaan) kiekko maaliin, Phoenixin eka laukoja samalla tavalla kiekko maaliin kuin eka kisassa, ja Hanzal yrittää myös samaa kuin eka kerralla ja tuloskin on sama: kiekko tolppaan. Phoenixin viimeinen laukoja myös samalla kikalla liikkeellä, Anderson torjuu, voitto Coloradolle.

Ratkaiseva peli 3-0 Coloradolle. Viimeinen peli oli ehkä sarjan selvin, sen verran hyvin kulki Avsilla luistin kun taas kotijäälle päästiin.

Thankjuuta Arnelle sarjasta, oli rehtiä peliä ja tiukkaa vääntöä. Pääset sitten tuolla höntsyliigassa maksamaan kalavelkoja, siellä Colorado pelaa vähän eri meiningillä ;)
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Missäs vaiheessa tämä kevätliiga on? Milloin alkaa uusi liiga ja miten putoamissysteemit menemään? Onko allekirjoittanut vielä tervetullut Jatkiksen NHL-liigaan? ;)
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Missäs vaiheessa tämä kevätliiga on? Milloin alkaa uusi liiga ja miten putoamissysteemit menemään? Onko allekirjoittanut vielä tervetullut Jatkiksen NHL-liigaan? ;)

Kohta on neljä parasta selvillä eli ei tuossa enää hirvittävän kauaa pitäs mennä. Uudesta sarjasta en tiedä.

Jaa niin olithan sä tässäkin mukana eli monesko sä olit?
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Pistetääs ny viä tännekin eiliset pelit tiedoksi eli Minnesota-Tampa pelitkin saatiin eilen käyntiin ja taisen väännön jälkeen Minnesota johtaa 2-0.

Pelit taisivat mennä 2-1 ja 2-0.

Jatketaan sarjaa mahdollisimman pian...
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Minnesotan ja Tampa Bay:n välinen sarja saatiin päätökseen ja se päättyi Minnesotan 4-0 voittoon.

3.peli: eteni Tampan hallitessa peliä ja voittaen laukaukset, mutta numeroiden valossa oli tasaista vuoroin tehtiin maaleja. Salamoiden harmiksi 30 sekkaa ennen 3.erän loppua Hossa-Filppula-Brunnström syöttelevät viimeksi mainitun tyhjälle takatolpalle ja sinnehän se menee, joten peli päättyi Minnesotalle 3-2.

4.peli Eka erä menossa Minnesota karkaa 3-0 johtoon ja siinä vaiheessa ilmeisesti Bouwmeester:lta palaa käämit pleikka kiinni 3-0 voitto Minnesotalle. Harmi sinällään, että kyllä 3-0 tapioltakin on vielä noustu voittoon...

Näin Minnesota pääsee taistelemaan finaalipaikasta, joko Calcichew Columbus:ta tai Odonkor:n New Jersey:tä vastaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Odonkor! Milon pelataan? Eiks tänään illalla ollut puhe :) oisin linjoilla nyt.
 

Snagari

Jäsen
St Louis eteni jatkoon 4-1 voitoin Dheartedin Edmontonista. Tasasia matseja oli kaikki, taisi peräti kaikki matsit ratketa maalin sisällä. Viimeisessä matsissa Sinisten Boedker iski 2 maalia ja oli ottelun ratkaisija. Aika kylmää vettä tuli kyllä pelin alussa, kun heti ensimmäisessä vaihdossa Rask imee Edmontonin viivavedon. Mutta sain kuin sainkin matsin käännettyä, ja taisi Edmonton tehdä muutenkin aika useasti tuon avausmaalin, täytyy parantaa peliin lähtemistä siis.

Eipä ollut muuten viimeisessä matsissa yhtään lagia, joten oikeudenmukaisesti ainakin omasta mielestä saatiin ainakin sarja katki. Vaikka on se lagi molemmille sama, kyllä se muakin vituttaa aika lailla.

Kiitos peleistä Dheartedille, kovia matseja oli! Yksi toivomus jatkoon, sitä vihellysten jälkeistä huitomista ei tarvitsisi niin paljon tehdä. Aika turhaa ja lapsellista mielestäni, mutta jokainen taaplaa tyylillään.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Eipä ollut muuten viimeisessä matsissa yhtään lagia, joten oikeudenmukaisesti ainakin omasta mielestä saatiin ainakin sarja katki. Vaikka on se lagi molemmille sama, kyllä se muakin vituttaa aika lailla.

Ei ole. Onneksi mun ei tarvi selittää tätä enää uudelleen, kun Saube sen teki jo aiemmin ja paremmin:

Tossa lagimisessa on vaan semmonen ikävä piirre, että se yleensä lagii toiseen suuntaan pahemmin kuin toiseen suuntaan... Esim. jos yhteys on 24/1, niin tuo lähtevä suunta on paljon heikompi kuin tuleva ja nytkun joku vaikka imppaa samalla torrenttia vaikka (down/up) 80kbs/80kbs, niin down kaistaa jää vaikka kuinka, mutta up kaistasta käytössä 3/4 osaa (80kbs/116kbs (1M teoreettinen maksimi)). Tuosta voimme helposti päätellä down kaistaa olevan 24 * enemmän jäljellä. :) Nyt lagia tapahtuu ainoastaan vastustajalla ja itellä hyvin satunnaisesti. Tuohon toki vaikuttaa torentteja ladatessa myöskin laatajien/yhteyksien määrä, joka myöskin vaikuttaa lagimiseen.

Lisätään kuitenkin vielä, että normikäytössä (=nettisurffaus) kuluu käyttäjiltä huomattavasti enemmän latauskaistaa (sisäänpäin, down), kuin ulospäin (up), mutta sitä on yleensä huomattavasti enemmän käytössäkin. Mutta jos siellä teidän suuressa taloyhtiössä tai mikä lie on yksikin, joka käyttää p2p-softia, niin uppikaista menee hyvin nopeasti tukkoon. Itse et välttämättä huomaa mitään, koska vastustajaltasi tuleva data tulee hyvin sulle asti, mutta sinun datasi ei välttämättä lähde vastustajallesi yhtä nopeasti. Tästä johtuen peli toisessa päässä nykii saatanallisesti, kun taas sinä voit pelata hyvinkin huoletta.

Jossain tapauksissa voi olla myös toisinpäin, mutta valitettavasti snagaria vastaan tämän on todettu menevän useimmiten juuri näin. Vaikea tästä on toki ketään syyttää, mutta jos ihmettelet miks tulee keppiä pelin aikana, niin selitys voi olla lähempänä kuin arvaat.
 

Snagari

Jäsen
Ei ole. Onneksi mun ei tarvi selittää tätä enää uudelleen, kun Saube sen teki jo aiemmin ja paremmin.

Jossain tapauksissa voi olla myös toisinpäin, mutta valitettavasti snagaria vastaan tämän on todettu menevän useimmiten juuri näin. Vaikea tästä on toki ketään syyttää, mutta jos ihmettelet miks tulee keppiä pelin aikana, niin selitys voi olla lähempänä kuin arvaat.

Kyllä luin tuon Sauben laittaman viestin, mutta voisitko nyt kertoa, että koska olet ollut olohuoneessani katsomassa miten paljon peli lagaa omalta osaltani? Enkä myöskään lataile torrentteja kesken pelin, koska sammutan tietokoneen aina matsin ajaksi.

Jos sanon, että se lagaa paljon myös minun päässäni, niin en usko, että se voi siellä toisessa päässä niin kauheasti pahemmin lagailla, koska eihän peli liikkuisi silloin enää ollenkaan.

Ja kyllä sitä keppiä tuli viimeisessä pelissä ihan samalla tavalla, kuin aina aiemminkin Dheartedia vastaan, niin tässä sarjassa kuin muissakin vastakkain pelaamissamme peleissä, eikä se minua niin suuresti haittaa, että esim.kesken pelin tai kesken sarjan alkaisini valittelemaan. Sarja on ohi, voittaja selvinnyt ja sanoin vain oman mielipiteeni siihen :).

Vähän nyt jäi auki tämän avautumisen tarkoitus.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
St Louis eteni jatkoon 4-1 voitoin Dheartedin Edmontonista. Tasasia matseja oli kaikki, taisi peräti kaikki matsit ratketa maalin sisällä. Viimeisessä matsissa Sinisten Boedker iski 2 maalia ja oli ottelun ratkaisija. Aika kylmää vettä tuli kyllä pelin alussa, kun heti ensimmäisessä vaihdossa Rask imee Edmontonin viivavedon. Mutta sain kuin sainkin matsin käännettyä, ja taisi Edmonton tehdä muutenkin aika useasti tuon avausmaalin, täytyy parantaa peliin lähtemistä siis.

Eipä ollut muuten viimeisessä matsissa yhtään lagia, joten oikeudenmukaisesti ainakin omasta mielestä saatiin ainakin sarja katki. Vaikka on se lagi molemmille sama, kyllä se muakin vituttaa aika lailla.

Kiitos peleistä Dheartedille, kovia matseja oli! Yksi toivomus jatkoon, sitä vihellysten jälkeistä huitomista ei tarvitsisi niin paljon tehdä. Aika turhaa ja lapsellista mielestäni, mutta jokainen taaplaa tyylillään.


Joo kiitokset peleistä, ja todella hienoa, että saatiin pelattua viimeinen peli täysin ilman lagia. Peli oli tasainen ja sainkin vielä viime minuuteilla n. 3 avopaikkaa, mutta yhden hoiti rask tyylikkäästi ja cogliano kusi pari huonolla vedolla.

Tuosta vihellyksen jälkeen huitomisesta, niin en tajua miksi se olisi "lapsellista", turhaa ehkä, mutta jotenkin tulee selkäytimestä, koska sillä saa vastustajan raivon partaalle, kun hommaa muutaman jälkipelijäähyn vastustajalle (eikös tämä ole jälkipelin idea, ja eikös se siksi ole mukana tässä pelissä?).

Mutta joo tasainen sarja, joka olisi voinut päättyä toisinkin. Etenkin ekan pelin jälkeen oli fiilis, että vien sarjan, mutta sait pelikirjan toimimaan minun hyökkäystä vastaan ja näin ollen parempi jatkoon.
 

Snagari

Jäsen
Joo kiitokset peleistä, ja todella hienoa, että saatiin pelattua viimeinen peli täysin ilman lagia. Peli oli tasainen ja sainkin vielä viime minuuteilla n. 3 avopaikkaa, mutta yhden hoiti rask tyylikkäästi ja cogliano kusi pari huonolla vedolla.

Tuosta vihellyksen jälkeen huitomisesta, niin en tajua miksi se olisi "lapsellista", turhaa ehkä, mutta jotenkin tulee selkäytimestä, koska sillä saa vastustajan raivon partaalle, kun hommaa muutaman jälkipelijäähyn vastustajalle (eikös tämä ole jälkipelin idea, ja eikös se siksi ole mukana tässä pelissä?).

Mutta joo tasainen sarja, joka olisi voinut päättyä toisinkin. Etenkin ekan pelin jälkeen oli fiilis, että vien sarjan, mutta sait pelikirjan toimimaan minun hyökkäystä vastaan ja näin ollen parempi jatkoon.

Joo hyppäs kyllä sydän kurkkuun, kun 5 sekuntia ennen loppua E. Johnson syöttää Coglianon puolittaiseen läpiajoon alimpana miehenä. Hyviä koppeja Rask otti tosiaan, vaikka ensimmäinen olikin aika halpa maali.

No, minua vastaan sait muistaakseni 2 (?) jälkipelijäähyä viiden ottelun aikana, ja kun sitä tekee joka pelikatko niin tosiaan, on se mielestäni turhaa. Ei kuitenkaan mikään raivon partaalle saava asia, koska koitin olla mahdollisimman hyvin keskittymättä siihen, ja hyvin tuntui toimivan. En nyt halua tästä mitään isompaa asiaa tehdä, en jää muistelemaan pahalla mitään pientä tökkimistä vihellyksen jälkeen. Loistavia pelejä oli monta, toki voisi oma mielipide olla eri, jos olisi tullut niissä takkiin.

Seuraavaksi tulee sitten kamenski vastaan, ja kyllä nyt on vahva tunne, että laulukuoro kutsuu. Kahtellaan miten mennöö.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuosta vihellyksen jälkeen huitomisesta, niin en tajua miksi se olisi "lapsellista", turhaa ehkä, mutta jotenkin tulee selkäytimestä, koska sillä saa vastustajan raivon partaalle, kun hommaa muutaman jälkipelijäähyn vastustajalle (eikös tämä ole jälkipelin idea, ja eikös se siksi ole mukana tässä pelissä?).

Tästä samaa mieltä, itsekin annan lähes joka tauolla vastapuolella poikittaista niskaan. Usein vain toiselta ei tule vastakaikua, jolloin on riskinä että saa itse jäähyn. Tähän on kuitenkin ratkaisu, nimittäin yleensä tällaisissa tilanteissa alan liikutella vastustajan pelaajaa luistelemalla tätä päin. Jos toinen menee kyykkyyn tai luistelee pois niin uskon saaneen hänet edes pikkaisen raivon partaalle. :)

Toki jos edes tasapeliin ei ole mahdollisuuksia - kuten usein Calcichewtä vastaan - niin silloin annan vastapuolen virtuaalipelaajalle turpaan ihan huolella.

Mainittakoon vielä että Dhearted on kyllä tämän sarjan suurin jälkitilanne-urpoilija näin hyvällä sanoen. Hänen kanssaan sain useasti ihan oikeasti miettiä miten nuo pelitilanteen jälkeiset tökkimiset "voitan". :D
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Kyllä luin tuon Sauben laittaman viestin, mutta voisitko nyt kertoa, että koska olet ollut olohuoneessani katsomassa miten paljon peli lagaa omalta osaltani? Enkä myöskään lataile torrentteja kesken pelin, koska sammutan tietokoneen aina matsin ajaksi.

Jos sanon, että se lagaa paljon myös minun päässäni, niin en usko, että se voi siellä toisessa päässä niin kauheasti pahemmin lagailla, koska eihän peli liikkuisi silloin enää ollenkaan.

Ai, minä olen kyllä lukenut sinun kirjoittaneen, että joku käyttää talossa nettiä pelin aikana, josta johtuu lagi. Ja että sinä et tälle voi mitään. Mistä tiedät, vaikka nämä samat tyypit käyttäisivät torrenttia tjsp? Myös pelin aikana.

Enkä ole väittänyt, etteikö peli voisi lagata myös sinulla. Joskus voi olla jopa niin, että lagaa vain sinulla, jos toisessa päässä on netti jumissa. Ehkä vain toiseen suuntaan. Avautumiseni motiivi oli se, että muistan vielä kirkkaasti pelimme vastakkain tässä sarjassa. Ohjaimessa oleva lovi muistuttaa ;)

Pointti oli kuitenkin se, että lagi ei useimmissa tapauksissa ole molemmille sama.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Minä olen Divarin puolelta vastuussa karsinnoista.

Minä ikäänkuin yritin tässä viikko takaperin teiltä kysellä lopullista sarjataulukkoa, että tietäisin missä mennään.
Karsinnat laitetaan käyntiin heti kun Divarin puolella on selvillä välieräjoukkueet. Sen jälkeen nähdään ketkä onnekkaat nousevat suoraan (4 tai 6kpl) ja ketkä pääsevät karsimaan teidän kanssa (4 tai 6kpl). Divarissahan pelaa yksi ei-jatkoaikalainen jolla ei ole mitään mahdollisuutta nousta liigaan, vaikka onkin kova pelimies.

Anyway, nyt tarvitsisi tietää että ketkä ovat keskeyttäneet liigan, hehän putoavat suoraan ja sarjataulukko, että tietää ketkä ovat liittymässä karsijoihin.

Ajattelin laittaa pystyyn ihan oman ketjun näille karsinnoille lähiaikoina, jotta Liiga- ja Divari-ketjut eivät sotkeudu täydellisestä Karsintojen vuoksi.

Jos on jotain kysyttävää, pistäkää meikäläiselle yksäriä tai kysykää jommassa kummassa ketjussa, minä pyrin selvittämään tilanteen mahdollisimman pian.


Tuolta http://koti.mbnet.fi/sakke75/nhl10_kevatliiga.php löytyy päivitetty sarjataulukko, josta sijoitukset selviää. Lisäksi keskeyttäneet suoraan putoavat ovat noita 0 pistein merkittyjä.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hetkinen! Jos liigasta putoaa vain neljä suoraan niin meikäläinenhän pääsee karsintoihin. Täältä varaukseton ääni siis neljälle suoraan tippujalle ja loput karsintoihin!
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Ai menee? Siis että neljä huonointa putoaa suoraan ja seuraavat kuusi huonointa karsii? Onko se nyt täysin varmaa?

Siis äänestyksen perusteella homma menee niin että 6 putoaa suoraan ja neljä seuraavaa karsii. http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=46598
Mutta Kuival taitaa nyt hoitaa tota karsinta juttua, että en tiedä mitä siellä pähkäillään? Se ainakin on selvää että divarista nousee välierä joukkueet suoraan mutta loput 6 jengiä on vielä epäselvää miten tekevät. Mulle ihan sama koska olin sijalla 19. mutta jos ois mahis päästä karsimaan niin tottakai Hlen tapauksessa toivoisin kanssa karsintoja eikä suoraa pudotuspaikkaa. :)

EDIT: Tai siis eihän Kuival yksin päätä karsintojen osalta sitä että ketkä karsii ja ketkä putoaa suoraan koska siitä asiasta on tehty jo äänestys. Ja mielestäni ton äänestyksen perusteella homma menis loogisesti seuraavasti:
- 6 paskinta putoaa liigasta divariin
- välieräjoukkueet nousee suoraan liigaan
- 2 parasta (poislukien välieräjoukkueet) nousee suoraan liigaan
- loput 4 molemmista muodostaa keskenään parit

Mutta toisaalta jos jengi haluaa muuttaa ton siten että 4 putoaa suoraan 6 seuraavaa karsintoihi niin pitääkö siitäkin tehdä sitten uusi äänestys vai päättävätkö divarin ja liigan GM:t keskenään siitä? Jännä nähä miten käy. :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Ai menee? Siis että neljä huonointa putoaa suoraan ja seuraavat kuusi huonointa karsii? Onko se nyt täysin varmaa?

Siis mä en tiedä, enkä päätä tuosta. Toi mun kommentti oli vaan siihen, jos 4 putois, niin niihän siinä sitten kävis. Sori jos annoin vääränkuvan tuosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös