PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 84 738
  • 1 850

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Flyers ja Devils aloittaa playoff-urakkansa huomenna SM-liigakierroksen jälkeen. Runkosarjassa voitot meni tasan, 1-1 ja nyt jatketaan siitä mistä jäätiin. Suht tiukka sarja tulossa uskoisin niin. Huomenna sit raporttia peleistä!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Columbus ja Buffalo eivät löytäneet eilen yhteistä aikaa joten sarja jatkunee tänään. Mulle käy melkein millon tahansa, kunhan tietää monelta ettei tartte päivystää puolille öihin tossa koneella.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Columbus ja Buffalo eivät löytäneet eilen yhteistä aikaa joten sarja jatkunee tänään. Mulle käy melkein millon tahansa, kunhan tietää monelta ettei tartte päivystää puolille öihin tossa koneella.

Kuten jo yv:llä sanoin, niin ei mua kannata koneella päivystämällä odotella ennen 23. Jos joskus saadaan sovittua erikseen peliaika, niin oon paikalla juuri silloin. Tänään ja huomenna on muuten sellainen tilanne, ettei ole mitään toivoa ennen iltayhtätoista pelata. Lauantai on sitten parempi päivä taas.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuten jo yv:llä sanoin, niin ei mua kannata koneella päivystämällä odotella ennen 23. Jos joskus saadaan sovittua erikseen peliaika, niin oon paikalla juuri silloin. Tänään ja huomenna on muuten sellainen tilanne, ettei ole mitään toivoa ennen iltayhtätoista pelata. Lauantai on sitten parempi päivä taas.

Joo eipä hätää. Siinä 23.00 etenpäin tai aikaseimmin tulen linjoille tänään niin saadaan sarja jatkumaan. Eilenkin oltais saatu peltuaat, mutta menin juuri ennen kuin tulit online nukkumaan kun nainen pakotti :D
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Devils ja Flyers avasi sarjan kahdella NJn vieraspelillä odotetun tasaisissa tunnelmissa.

Ensimmäinen kohtaaminen tuntui olevan mun hyppysissä ja taisin olla kolmannen erän alussa 1-2 johdossa. Jossain vaiheessa Emery sitten pistikin hörppyvaiheen päälle ja päästi kolme vetoa putkeen. Peli päättyi Devilsille 4-2. Hieman pistää vituttamaan tollainen salamatunarointi.

Toinen matsi oli tosi tasaista ja 1-1 tilanteessa mentiin kolmanteen erään. Kolmannen erän loppupuolella pääsin roiskaisemaan jostain johtomaalin ja johto pysyi loppuun asti. Tiukkaa puolustusta ja suht vähän paikkoja. Veskat pelasi hyvin molemmissa päissä.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
EinoKeisari ootkos pelivalmiudes. Nyt oisin linjoilla noin tunnin, joten yhden pelin voisin kaiken väsymyksen keskellä pelata ehkä kaks...
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Columbus vs Buffalo sarja saatiin pakettiin. Otteluvoiton 4-0 Columbukselle.

Aika tiukkoja pelejä oli. En voi kyllä olla tyytyväinen omaan peliini. Maalipaikkoja hukattiin liikaa eikä oikein mitkään kuviot onnistuneet. Toivottavasti peli tästä parantuu jatkoa kohden kun vastaan asettuu joko Flyers tai New Jersey..

Otteluiden lopputulokset olivat siis 2-0 , 2-1 ,1-0 ja 2-1 eli äärimmäisen tiukkoja pelejä loppujenlopuksi. Laukaukset meni aikalailla tasan joka pelissä ja hyökkäysalueaikakin aika tasoihin. Kiva sarja oli! Kiitos Miksalle peleistä. Steve Masonille erityistunnustus, loistavaa peliä maalinsuulla eikä mennyt kuin kaksi maalia koko sarjassa. Loistavaa Steve! Ykkösketjulla on kyllä vielä paljon parannettavaa, kun koko kauden liekeissä ollut Vermette oli aivan syväjäässä koko sarjan. Nyt odotellaan taas muiden sarjojen loppumista. Kolme siellä on vissiin jo saatu päätökseen nyt. Ihan hyvällä tahdilla siis.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
^ Juu kiitokset myös Helsinkiin Calcichew:lle. Ei ollut Buffalosta haastamaan kovaa vastustajaa.

Ei tuo sarja kyllä sujunut miltään osin hyvin. Calcichew tukki keskialueen ja mulla oli todella suuria vaikeuksia päästä siitä yli. Lisäksi pudotin hieman taktiikoita väärään suuntaan pariin viimeiseen peliin, kun pyrin estämään ne jo ennestään harvat maalit vastustajalta. Oletin, että pystyisin itse parempaan vastahyökkäyspeliin. Näin ei kuitenkaan käynyt.

Olisi pitänyt iskeä vaan lisää painetta Columbukselle ja ylempää. Calcichew:n jengi tulee kuitenkin aika paljon yksilöillä ja kynäämällä tilanteisiin ja niiden jätkät pitää saada torpattua ajoissa. Tällä olis ehkä päässyt paremmin vastahyökkäyksiin, eikä Columbuksen tiivis sumppu olis ollut jatkuvasti edessä.

Näin kävi tällä kertaa. Parempi kuitenkin voitti, kuten aina. Buffalon ja sen managerin kausi (kevätliiga siis) oli tuskainen alusta loppuun, eikä se playoff-paikan myötä muuksi muuttunut. Palataan.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Dallas ja Tampa sai pelit 3 ja 4 pelattua.
Näihin lähdettiin siis tilanteesta 1-1.

Kolmas matsi oli samaa puuduttavaa puurtamista kuin kaksi ekaakin, kunnes noin 5 minuuttia oli jäljellä. Tässä kohtaa tilanne oli 1-1 ja Dallasin valmentajan (minun) 1 v poika päätti, että tämä peli oli tässä.
Pleikasta virta pois ja voitto Tampalle. Ei vituttanut juuri yhtään.

Neljännestä nihkeän hikinen 1-0 voitto Dallasille ja voitot siis 2-2.
Jatketaan kun päästään taas samaan aikaan linjoille.

Vieläkin vituttaa toi game kolmonen.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Flyers ja Devils pelasivat sarjan loppuun siitä mihin eilen jäätiin, eli tilanteesta 1-1.

Flyers voitti ensimmäisen kotiottelun ihan suvereenisti, tosin maalit tais olla 2-1 tms. Toinen kotiottelu meni myöskin Flyersille niukasti, mutta tässä Devils pääsi jo mukaan hyvin. Philly johti näiden otteluiden jälkeen jo 1-3 ja alkoi valmistautumaan seuraavalle kierrokselle.

Ei meinaan kannattanut, sillä Devils voitti seuraavat kolme peliä putkeen ja näin Devils jatkoon otteluvoitoin 4-3. Onnea Odonkorille ja tsemppiä Calcia vastaan - ei tule olemaan helppoa. Rehti vastus ja oli todella täsmällisesti sovittuina aikoina online.

Ilmainen vinkki: Koita pliis joskus Calcia vastaan sulkea kiekko veskalla. Mua vastaan et varmaan kertaakaan sulkenut kiekkoa, vaan laitoit sen aina peliin - sain näistä ehkä yhteensä 10 laukausta ja pahoja maalipaikkoja. Calci käyttää varmasti noi hyödykseen.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Dallas ja Tampa sai pelit 3 ja 4 pelattua.
Näihin lähdettiin siis tilanteesta 1-1.

Kolmas matsi oli samaa puuduttavaa puurtamista kuin kaksi ekaakin, kunnes noin 5 minuuttia oli jäljellä. Tässä kohtaa tilanne oli 1-1 ja Dallasin valmentajan (minun) 1 v poika päätti, että tämä peli oli tässä.
Pleikasta virta pois ja voitto Tampalle. Ei vituttanut juuri yhtään.

Neljännestä nihkeän hikinen 1-0 voitto Dallasille ja voitot siis 2-2.
Jatketaan kun päästään taas samaan aikaan linjoille.

Vieläkin vituttaa toi game kolmonen.

On kyllä ollut ihmeen nihkeä sarja tämä puolin ja toisin. Sulla ollut lievästi kiekollinen hallinta, mutta selkeitä maalipaikkoja molemmilla yhtä vähän. Saan kiittää siis poikaasi tuosta kolmospelistä...no ei kait. Ihmettelin vaan miten yhteys yhtäkkiä pätkäs:). Katsotaan josko viikonlopun aikana saataisiin sarja pakettiin. Alkaa jo pikkuhiljaa riittämään Tampan pakisto meikäläiselle...
 

Snagari

Jäsen
St Louis ja Anaheim saivat eilen sarjansa päätökseen ja voitot menivät 4-0 St Louisille, ei oikeutetusti. Kyllä Anaheim olisi paremmalla tuurilla ainakin pari peliä voittanut, mutta ollaan onnellisia nyt että meni näin selvästi.

Ihan hyvää peliä multa, hyökkäyspäähän tarvitaan eniten parannusta, melko tehotonta pörräystä oli välillä.

Ei ole kyllä mitään tietoa ketä tulee seuraavalla kiekalla vastaan. Kaikki käy paitsi kamenski. :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
St Louis ja Anaheim saivat eilen sarjansa päätökseen ja voitot menivät 4-0 St Louisille, ei oikeutetusti. Kyllä Anaheim olisi paremmalla tuurilla ainakin pari peliä voittanut, mutta ollaan onnellisia nyt että meni näin selvästi.

Ihan hyvää peliä multa, hyökkäyspäähän tarvitaan eniten parannusta, melko tehotonta pörräystä oli välillä.

Ei ole kyllä mitään tietoa ketä tulee seuraavalla kiekalla vastaan. Kaikki käy paitsi kamenski. :)

Sulla tulee Dhearted tai Fupar :P Mulla tulee ekkivin New Jersey ja kamenskilla arne69.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Mites EinoKeisari pelataan pelit loppuun, onnistuuko tänään? Ite ehtisin tässä 19-20 ja sitte taas noin 22.30 -->
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko pelejä saatu pelattua? :) Oliko muita sarjoja kesken kuin tuo Dheartedin ja Fuparin?
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Meillä on EinoKeisarin kans sarja kesken tilanteessa 3-1, mutta Eino ei oo ollu pleikan äärellä pariin päivään...
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Dallasin ja Tampan sarja on myös kesken, tilanteessa 2-2.

On "vähän" ollut hankalaa, kun toinen on töissä illasta aamuun ja toinen päivät.

Tänään paketoidaan sarja, tossa seitsemän aikoihin on varmaankin homma paketissa, kun kuudelta yritetään aloittaa.

Pahoittelut tästä nyt kaikille, ollaan kyllä koitettu sumplia, mutta vaikeaa on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös