PS3 NHL09: Jatkoaika Liiga

  • 16 953
  • 223

iGooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itsellä matsit alkoivat ihan hyvin, ei mitään elämää suurempaa tapahtunut. Nupen voitin ekassa matsissa, mutta takkiin tuli sitten revanssissa. Rankkurilta tuli pataan ja Olpaa vastaan voitot menivät 1-1. Ihan hauskaa kyllä pelata liigaa.

Tulossa ite petuilemaan nyt. Haastetta vaan kehiin.

EDIT: Käyn sittenkin ensin ripeästi saunassa.
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Peli ei päästänyt mua enää pelaamaan ja lopputulemana koko peli jumittu niin että jouduin buuttaamaan koko peliaseman.

Nyt jumittaa koko peli siihen malliin, että pelaamaan ei pääse. Viddy! Kokeillaan levyn putsaamista, jos vaikka vika olis siinä.

Edit. Toistaiseksi ainakin toimii..
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Voisin kohta tulla linjoille. Kattokaas onko teille tullu treidi ehotus.. Pommitin vähän kaikki, jos saatas kaupan tynkää aikaseks.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Sori Fasö. Mulla sekos peli ihan totaalisesti kun yritin muokata alussa kenttiä. Peli ei päästänyt mua enää pelaamaan ja lopputulemana koko peli jumittu niin että jouduin buuttaamaan koko peliaseman. Tai sitten en vaan osannut..

Juu. Sain näköjään 3-0 voiton siitä. Sain edes yhden voiton tälle päivälle. :)
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Pääseeks tähän jatkiksen ulkopuolisia? Kaverilla ei ainakaan vielä oo tunnareit, mut olis halukas liigaan. Ei vissiin muutenkaan täyteen saada.

No ei tullut vielä ainakaan vastausta. Varataan nyt kuitenkin Montreal gamertagille Saube. Jos Olpa lisää avauspostiin tämän niin käsken kaverin liittyä sarjaan. Eiks jeh. Ainakin tämä sälli on aktiivinen pelaaja :)
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
No ei tullut vielä ainakaan vastausta. Varataan nyt kuitenkin Montreal gamertagille Saube. Jos Olpa lisää avauspostiin tämän niin käsken kaverin liittyä sarjaan. Eiks jeh. Ainakin tämä sälli on aktiivinen pelaaja :)

Minulle ainakin ok, mutta tähän voisi pistää ovet kiinni? Rupeaa muuten olemaan uusilla kirimistä aika tavalla. Itelläki tulee tänään jo se 20 peliä täyteen. Ja jos uudet ei niin aktiivisia ole, niin johan seuraava änäriki kerkee tulla ennen, kun on tää liiga saatu päätökseen...
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulle ainakin ok, mutta tähän voisi pistää ovet kiinni? Rupeaa muuten olemaan uusilla kirimistä aika tavalla. Itelläki tulee tänään jo se 20 peliä täyteen. Ja jos uudet ei niin aktiivisia ole, niin johan seuraava änäriki kerkee tulla ennen, kun on tää liiga saatu päätökseen...

Kannatetaan!

Säilyy mullakin vielä pieni toivo pleijareista. Riippuen toki siitä, että monta pelaajaa pleijareihin päästetään. Tästähän ei vissiin olla vielä pelisäännöissä sovittu?
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Minulle ainakin ok, mutta tähän voisi pistää ovet kiinni? Rupeaa muuten olemaan uusilla kirimistä aika tavalla. Itelläki tulee tänään jo se 20 peliä täyteen. Ja jos uudet ei niin aktiivisia ole, niin johan seuraava änäriki kerkee tulla ennen, kun on tää liiga saatu päätökseen...
Itse olen ollut nyt viikon verran heikosti mestoilla, mutta tänään illalla varmaankin ehdin pari peliä vetämään. Ensi viikosta lähtien lomalla, joten voin hengailla onlinessa vaikka koko ajan.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Joo tulkoot vaan minunkin puolestani. Lisäksi nimimerkki Fedo on tulon päällä kunhan vain pääsee lomamatkaltansa kotia. On kuitenkin "varannut" paikan yv-viestillä.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Voisin nyt tulla hetkeksi linjoille. Varmasti pari matsia kerkiän jos muitakin linjoilla. Illalla siinä ennen kymmentä takas paremmalla ajalla.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Vaihdetaan Osgood/Conklin + hyökkääjä <-> huippuveska + huonompi hyökkääjä/pakki. Eihän tuo mitään kohdallani pelasta, mutta auttaisi edes taistelemaan voitosta.

edit. Jaa, tässä online-liigassa ei näköjään voi tehdä kuin yksi yhteen kauppoja. DKotka: Sulle laittamani kaksi erillistä ehdotusta ovat siis samaa kauppaa, eli hylkää tai hyväksy molemmat.
 
Viimeksi muokattu:

ShefkiUgi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sens
Voisin hypätä kelkkaan Atlantalla, jos vaan vapaana? Ekaa kertaa online-liigassa mukana. Pieni info-paketti ei olis pahitteeksi :)
e: ja GT on lucciukki
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
21:30 eteenpäin olisin linjoilla, jos joku haluaa helppoja pisteitä tulla hakemaan. Muutaman pelin varmasti kerkeisin pelailla..
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
On se kyllä kumma, ku jätkiä näyttäs olevan linjoilla, mutta kukaan ei vastaa pelaajakutsuun. Vai onko ne jo pelissä, näkeeks sen jotenkin?
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Voisin hypätä kelkkaan Atlantalla, jos vaan vapaana? Ekaa kertaa online-liigassa mukana. Pieni info-paketti ei olis pahitteeksi :)
e: ja GT on lucciukki

Eikai siinä muutaku ekalta sivulta tunnukset liigaan ja mukaan vaan.

Nyt sitten kirimään muita kiinni pelimäärissä.

Itse yritän pelailla pari peliä päivässä. Nyt kun teen töissä välillä kahtavuoroa niin aina ei vaan yksinkertaisesti jaksa ruveta pelaamaan. Mutta 15-22 välisenä aikana oon linjoilla (en siis kuitenkaan koko aikaa).

Tänään taitaa olla huoltokatkokin ea:n palvelimilla...
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Paskan möivät.

Yhden pelin sain pelattua, jossa 3-5 takkiin (pelataan ne erät loppuun ;) sen jälkeen pätkäisi heti latauksen yhteydessä ja nyt ei sitten kukaan vastaa kutsuun (eikä niitä tuu itelle).

Jos pelaaja pelaa jonkun kanssa, niin silloin tulee ilmoitus kyllä, eli aina kun menee siihen "odottaa" tilaan niin toisella pitäisi kutsu näkyä. Nupe_ nyt olis kutsu sulle, näkyykö?
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Joku ny pelaamaan, haastetta rankkurille. Vastailkaahan joku haasteeseen, yhden joutaisi vielä pelata.
 
Viimeksi muokattu:

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Voin pelata nyt, vihdoin netti pelittää. San Joselle vaan haastetta.

e: Liian aikaisin hehkutettu. Toimi noin 10 minuuttia, kunnes taas meni koko verkko ihan jumiin tuon pleikkarin osalta. Pitänee hommata uus boxi ja yrittää loppuviikosta uudestaan. Pahoittelut rankkurille, kun ei saatukkaan pelejä käyntiin.
 
Viimeksi muokattu:

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Möksyä vastaan pari tiukkaa vääntöä, toinen tiukempi 2-1 voitto meikäläiselle ja toinen repes muutamalla turhan helpolla maalilla mulle sitten 5-0. Kovia vastuksia kyl kaikki täällä, paniikkipurkuja tulee heiteltyä ihan liikaa ja edelleen hukattua paikkoja turhan paljon. Joskus mä viel teen läpiajostakin maalin, lupaan sen.
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Kertokaa hyvät ihmiset, että miten tässä pelissä tehdään maali! Tolppaanlaukomisentaidon voin opettaa vaihtarina, samoin jäähyilytaidon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös