PS3 NHL09: Jatkoaika Liiga

  • 16 997
  • 223

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Toimiiko netti muuten pleikkarin kautta? Nuo boksien sisäiset palomuurit harvoin blokkaa yhtään mitään ulospäin, eli ei niitä konffata tarvii.

Ei toimi. Valittaa että: "Sivua ei voi näyttää, syöttämäsi osoite voi olla virheellinen tai kyseessä voi olla DNS-virhe."

V**tu kun pitikin säästää se 10e kuussa ja vaihtaa toimiva netti pois. Sen verran löysin murolta infoa tuosta boxista, että muillakin on pätkinyt tuo. En onnistu enää selaimen kautta menemään tuonne "hallintapaneeliin".
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Itselläni kun valittaa tuosta DNS-virheestä niin hain vaan asetukset uusiksi pleikkarilla ja rupes taas toimimaan. Tosin toimiiko se sinulla niin en sano mitään. Ihan omalla vastuulla.

Googlettamalla löytää kikkavitosia pitkän litanjan.
Hmm, mistäs nappulasta tuon peliin haaston sai hyväksyttyä? Luki niin vähän aikaa ruudulla etten huomannut.

Entäs saako mistään editoitua omia ketjujaan tai nostettua farmista pelaajia?

R3-napin kautta saa hyväksyttyä. Ketjuja saa editoitua kun selaa R1/R2-napeilla kokoonpano-kohtaan ja oliko kolmio.

EDIT: Heti kun täällä neuvoo jotain niin pleikka päälle ja tuli itelle DNS-virhe :D
 
Viimeksi muokattu:

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
DNS-virhe tarkoittaa, ettei netti saa yhteyttä dns-palvelimeen, ja tää johtuu joko paskasta dns-palvelimesta (nää on välillä alhaalla, mut yleensä kaikilla muillakin asiakkailla, korjaantuu parissa minuutissa) tai sitten modeemin tai reitittimen oma dns-mappaus kusee. Halpojen modeemien aika yleinen ongelma. Koita yhdistää piuhalla suoraan ethernet-porttiin?

Omat pelit menneet "ihan ok", olpalta tuli 5-0 turpaan, tosin meikäläisen painostaessa tokan erän puoliväliin asti tais lukemat olla 2-0 ja laukaukset 2 - 30. No, paikoista maalit. Harri2001:stä sitten vietiin 2-0, laukausten ollessa vähintään yhtä murskaavasti itselle ja pelin ratkaisivat Ruåttin pojat Backström ja Nylander. Tarvis varmaan tota maalintekoa harjoitella, nyt tehdään kaverin maalivahdista (ja päätyplekseistä) väkisin sankareita.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Tosiaan kuusi tiimiä on saatu leikkiin virallisesti mukaan ja pari peliä Capsia vastaan on menty, voitot 5-0 ja 3-0 ei kerro lähellekkään koko totuutta. Capsien vedot meni välillä käsittämättömästi ohi tai sitten Bironia rintapanssariin suoraan. Toisessa pelissä laukaukset olivat jo huomattavasti tasaisemmat. Taklaustilasto ainakin ekassa matsissa selvästi mulle, se on pääasia ; ) Brashear ei vastannu tanssikutsuihin Cotelta ja kumppaneilta, mutta Donald Duckilta tämä ei ole mitään uutta ; )

Olen yötyöläinen, joten aamupäivät/myöhäisilta/yö on sellaista aikaa ettei mua liikaa näy pelikentillä.
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Kun kerran Flamesit meni, niin valitsen Ducksit. In game nick on TheMoksy. Aloittaa voin huomenna aamusta, kun olen kotiutunut töistä.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin. Itse voisin ottaa joukkueekseni Carolina Hurricanesin.
Nick: Forck
Ja enköhän pääse pelaamaan huomenissa.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Huomenna voisin aloitella Pingviineillä, kun herään, eli jossain yhden aikoihin. Eli oisko joku huomenna siihen aikaan pelailemassa?

Tuleeko muilla jatkuvasti tuota järjestelmäpäivitystä, kun on menossa pelaamaan onlineen? Itsellä joutuu tehdä sen melkein, joka kerta kun onlineen on menossa pelaamaan. Ärsyttävää kun se kestää vielä niin kauan. Eli onko muilla käynyt samalla tavalla ja mitä päivityksen jälkeen pitäisi tehdä, että ei joudu päivittämään jatkuvalla syötöllä sitä?
 
Viimeksi muokattu:

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Jos löytyy esim. muistitikku niin kokeile sen kautta päivitellä jos ei meinaa onnistua "normaalisti".

http://fi.playstation.com/help-support/ps3/system-software/updates/

Tuolta saa päivityksen imattua ja ohjeetkin löytyy kuinka tikulta saa päivitettyä konsolin.

Ja uusin päivityshän pitäisi olla jos meinaa verkossa pelailla.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Pahus Carolina meni....!!! No otan Edmontonin (rankkuri) Ja olen tänään päivällä online, jos joki haluaa jo pelailla? Vai onko aloitus jo sallittu?
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tiukka matsi oli ensimmäinen. Pataan tuli 2-0.

Onko muilla ollut ongelmia tuolla liigasivuilla. Nimittäin itsellä tuntuu kaatuvan ihan hyvällä prosentilla peli siellä. Ei ennen kyllä ole kaatunut peli oikeastaan koskaan, mutta nyt onkin kaatunut oikein urakalla.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Boston Bruins (PS3-nick Miksa80). Toivottavasti vielä ehdin mukaan :)

Yritän muistaa illalla liittyä liigaan jne. ja kyllä ihan oikeasti on tarkotus vetää tämä kunnialla läpi. Pelaan ehdin yleensä iltaisin. Päivisin oon töissä.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Voishan sitä tulla kokeilee. Nick: NUPENVIINA ja joukkueeksi Canucks...
Tänää illalla voin pelata ja muutenkin mielellään pelaan suht nopeaan tahtiin.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Joo tiukka matsi oli ensimmäinen. Pataan tuli 2-0.

Onko muilla ollut ongelmia tuolla liigasivuilla. Nimittäin itsellä tuntuu kaatuvan ihan hyvällä prosentilla peli siellä. Ei ennen kyllä ole kaatunut peli oikeastaan koskaan, mutta nyt onkin kaatunut oikein urakalla.

Joo mullaki kaatunu tänää jo 3 kertaa... ennen tosiaan ei oo kaatuillu. Ei tietoa asiasta.

WOD tuossa kyseli änärin puolella että onko kaksinkertainen sarja? Ilmeisesti näin on, mutta onko tarkoitus, että pelataan ensin yhden kerran kaikkia vastaan ja sitten toinen kierros, vai ihan miten sattuu?
 
Viimeksi muokattu:

iGooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos vielä mahtuun mukaan, niin tulen Dallas Starsilla. Pelata kerkeen näin loman aikana melkeen joka päivä. Nimimerkki onlinessä IkiSinkku.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Itse sain pelattua äsken pari ensimmäistä peliä. Maalinteko ollut hieman hankalaa, mutta tohon toisen pelin loppuun sain onneksi maalihanat auki ja taisihan siinä omakin maali olla. Hyviä tasasia pelejä oli. Tänään illasta luultavasti olen seuraavaksi pelailemassa, eli sitten lisää. Mulla tilttas kone tossa ekassa yrityksessä, eli en tiiä onko se sitä samaa kaatuilua, mutta yksi tilttaus kävi mullekkin tossa.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
WOD tuossa kyseli änärin puolella että onko kaksinkertainen sarja? Ilmeisesti näin on, mutta onko tarkoitus, että pelataan ensin yhden kerran kaikkia vastaan ja sitten toinen kierros, vai ihan miten sattuu?

Kaksinkertainen sarja ja saa pelata molemmat pelit vaikka putkeen jos siltä tuntuu.

Ja tilttas tänään myös itsellä, siksi en haastanut Oilersia heti putkeen toista kertaa : ) Oli tiukka vääntö, 2-3 turpiin. Tosin olisin voinut hävitä enemmänkin. Oilersin blokkipeli oli loistavaa, 6 vetoa taisi tulla vaikka yritin lämmätäkkin vähän väliä. Niin ja Bironille kaksi längistä! Ja Lupul viime sekunneilla loistopaikasta YLI! Loistava peli oli, vaikka olinkin hieman vastaantulija.

Niin ja mukaanhan mahtuu niinkauan kun joukkueita on vapaana! Tervetuloa vaan kaikki messiin!
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Liiga avattu, ja neljä peliä takana. Kaikki voittoja, tosin tiukkoja pelejä ollut kaikki ja maalivahti + tolpat ollut viimeisenä lukkona. Ihan hyvin alkaa olla porukkaa kyllä.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama täällä neljä peliä takana. Ensimmäisestä niukasti turpiin 2-0. Seuraavat kaksi olivatkin sitten voittoisia ja tämä viimeisen peli oli semmosta jäähypenkin kuluttamista että... Lopulta nousin tasoihin, kun peliä oli vajaat 30 sekuntia jäljellä. Jatkoajalla tulikin sitten takkiin.

Ihan mukavaa tämä liigan pelaaminen :)
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Pelattiin äsken Wodin kanssa aika huikea peli. Ensin olin jo 2-0 häviöllä, kunnes nousin ensin tasoihin ja ohi 3-2 johtoon. No kolmannen erän alku ei olisi paljoa synkempi voinut olla, varmaan vajaaseen puoleen minuuttiin jouduin antautua kahdesti. Siitä vähän eteenpäin tasoitin pelin jo 4-4, mutta Wod pääsi runnomaan 5-4 voittomaalin viimeisellä minuutilla.

Kolme peliä pelannut, jokaisesta tullut turpiin. Viime pelissä ainakin maaleja tuli jo ihan kiitettävästi.
 
Viimeksi muokattu:

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Puolen päivän anelulla sain hallitukselta lahjottua tunnin verran peliaikaa kymmenestä eteenpäin. Vieläkö silloin jotakuta kiinnostaa helpot pisteet varmalta paistilta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös