PS3 NHL09: Jatkoaika Liiga

  • 17 004
  • 223

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Puolen päivän anelulla sain hallitukselta lahjottua tunnin verran peliaikaa kymmenestä eteenpäin. Vieläkö silloin jotakuta kiinnostaa helpot pisteet varmalta paistilta?
Meitsi voi tulla paukutteleen pleksejä sun maalivahdin takana heti ku Lost loppuu.

Tän päivän peleissä ei vielä maaliakaan. Ensin 0-2 turpaan sinänsä suvereenille vastustajalle, sen jälkeen 0-0 ja rankkareissa turpaan 0-1. Käsittämätöntä miten mun pelaajat voi hukata _jokaisen_ avopaikan vetämällä joko syliin tai ohi.
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Meitsi voi tulla paukutteleen pleksejä sun maalivahdin takana heti ku Lost loppuu.

Tän päivän peleissä ei vielä maaliakaan. Ensin 0-2 turpaan sinänsä suvereenille vastustajalle, sen jälkeen 0-0 ja rankkareissa turpaan 0-1. Käsittämätöntä miten mun pelaajat voi hukata _jokaisen_ avopaikan vetämällä joko syliin tai ohi.

No uskallan luvata että apina tippuu selästäsi.
Olen pelannut neljä peliä, jokaisessa jyrän alla, mutta Kipper on ollut 95,5% joukkueesta ja saldo on 3 voittoa 1 tappio. Voitoista vain yksi tullut varsinaisella peliajalla. Mukavia pelejä ollut, vaikka uskon että verkon toisessa päässä vähän harmittaa kun paremmalla pelillä ei voita.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Puolen päivän anelulla sain hallitukselta lahjottua tunnin verran peliaikaa kymmenestä eteenpäin. Vieläkö silloin jotakuta kiinnostaa helpot pisteet varmalta paistilta?

Minä voin luultavasti kanssa tulla. Oon hävinnyt kaikki neljä peliä.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
No uskallan luvata että apina tippuu selästäsi.
Olen pelannut neljä peliä, jokaisessa jyrän alla, mutta Kipper on ollut 95,5% joukkueesta ja saldo on 3 voittoa 1 tappio. Voitoista vain yksi tullut varsinaisella peliajalla. Mukavia pelejä ollut, vaikka uskon että verkon toisessa päässä vähän harmittaa kun paremmalla pelillä ei voita.
huh, että oli jänskä toinen peli! Ja kyllä sä mun mielestä hyvää keskitasoa oot tässä liigassa vastustajana.

Muillekin "otteluraporttia", eli meitsi oli tokan erän jälkeen johdossa jo 4-1, mutta Juza kiri 4-3 tilanteeseen, ja maalivahdin poisollessa tasoitti, peliä taisi olla joku 15 sekuntia jäljellä. Siitä maaliton jatkoaika ja rankkareita lauottiin varmaa 20 paria, ennenkuin saatiin eriparikierros, ja meitsiltä Kozlov ratkaisi nätillä veivillä yläknärssiin. Alkoi muuten kämmenet hikoilla siinä jossain vaiheessa rankkeja. Jostain syystä mun ohjain tekee tota, että harhautuksen sijasta lähteekin liikkuvat taakse. Tai sit hikiset kädet. Kuitenkin, hyvät matsit tänään, huomenna jatkuu meitsin osalta taas.
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
huh, että oli jänskä toinen peli! Ja kyllä sä mun mielestä hyvää keskitasoa oot tässä liigassa vastustajana.

Muillekin "otteluraporttia", eli meitsi oli tokan erän jälkeen johdossa jo 4-1, mutta Juza kiri 4-3 tilanteeseen, ja maalivahdin poisollessa tasoitti, peliä taisi olla joku 15 sekuntia jäljellä. Siitä maaliton jatkoaika ja rankkareita lauottiin varmaa 20 paria, ennenkuin saatiin eriparikierros, ja meitsiltä Kozlov ratkaisi nätillä veivillä yläknärssiin. Alkoi muuten kämmenet hikoilla siinä jossain vaiheessa rankkeja. Jostain syystä mun ohjain tekee tota, että harhautuksen sijasta lähteekin liikkuvat taakse. Tai sit hikiset kädet. Kuitenkin, hyvät matsit tänään, huomenna jatkuu meitsin osalta taas.

Oli kyllä mielenkiintoinen iltapuhde. Ensimmäisessä pelissä tutusti aivan vastaantulijana ja meinasi käydä sääliksi JZZ:aa kun koko päivä maalittomana ja kaksi ensimmäistä erää laukaukset 22-7 ja peli 0-0. Kolmannessa sitten hanat auki ja suvereeni 3-0 voitto.

Toinen ottelu alkoi minun av-maalilla, mutta kuitti tuli heti seuraavasta hyökkäyksestä. Tässä ottelussa laukaukset menivät suht tasan, mutta kenttätapahtumia silti hallitsi JZZ. Kolmannessa erässä tilanne oli 4-1, kunnes omat syötöt alkoi napsahtaa kohdilleen. Tasoitus tuli muuten 4,7s ennen loppua. Kuitenkin täysin ansaitut 4 pistettä vastustajalle rankkareilla.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Eilen tuli myös korkattua liiga auki kolmen ottelun myötä. Hauskaa oli ja kyllä välillä taas v*tuttikin ku pientä oravaa. Hyvä ettei ohjain lentäny seinään.

Ekassa pelissä kaatui Fasö tiukan pelin päätteeksi. Pääsiin alkuun helpohkosti kahden maalin karkumatkalle, mutta vastustaja nousi vielä tasoihin. Sain kuitenkin runnottua voittoon tarvittavat maalit vielä varsinaisella peliajalla. Jos oikein muistan.

Toinen peli Hurricanesia (Wod) vastaan oli sitten karmeeta katsottavaa. Pelasin ylivoimaa varmaan parin erän verran, mutta maalinteko-ongelmat ei-niin-yllättäen vaivasivat. Sen sijaan vastustaja hyödynsi Eric Staalinsa huikealla prosentilla. Sälli teki kolme maalia samalla kaverilla.. perkele.

Kolmannessa pelissä (Ducks, Möksy) en muistaakseni saanut kovin hyvää hurmosta aikaan ja peli olikin aika hankala vääntö. Luulin jo yhden maalin riittävän, mutta vastus tuli tasoihin viimesellä vitosella. Jatkoajalla sain tehtyä sitten hieman halvan maalin ja kaks pistettä kotiin.

Hyvät pelit, kiitos vastustajille. Tänään en ehdi linjoille, mutta toivottavasti viikonloppuna jossain vaiheessa.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toinen peli Hurricanesia (Wod) vastaan oli sitten karmeeta katsottavaa. Pelasin ylivoimaa varmaan parin erän verran, mutta maalinteko-ongelmat ei-niin-yllättäen vaivasivat. Sen sijaan vastustaja hyödynsi Eric Staalinsa huikealla prosentilla. Sälli teki kolme maalia samalla kaverilla.. perkele.

Kannattaa tottua ylivoimaan jos meikäläistä vastaan pelaa. Sitä on luvassa melkeenpä aina ja paljon. Pitäisi kyllä vähentää noita taklauksia, kun ei oikein tuo jäähypenkin kuluttaminen ole ihan voittoisaa hommaa aina. Varmaan joka pelissä vastustaja vienyt laukaukset minua vastaan. Silti olen saanut ihan kohtalaisesti pisteitä napsittua, mutta tiukkoja pelejä on oikeastaan kaikki ollut. Tänään varmaan muutaman pelin ehtii jossain vaiheessa pelata.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Voisin pelailla n. 30min päästä ja siitä eteenpäin useamman tunnin, jos jotakuta kiinnostaa pelata.

Noniin päivä avattu. Pisteitä tarjosin jo Fasölle, mutta viimeisen minuutin alivoimamaalilla voittoon. Fleuryn piikkiin kyllä vähän kun längistä ujutettiin.

Ensimmäinen häviö oli lähellä myös Dkotkalle, mutta Khabibulin muuttui seulaksi sopivasti kolmannessa erässä, jossa etenkin 3 maali meni helposti sisään.
 
Viimeksi muokattu:

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Ite tuun kohta linjoille kattomaan jos sais matsia aikaiseks. Eilen illalla kun tuli monilta pelikutsua, niin en millää raaskinu jättää kerhopelejä valiin, kun saatiin täydellä kopilla siellä vääntää...
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Itse aloitin pelit eilisiltana neljällä ottelulla. Oma pelini jostain syystä kangerteli ja pahasti ja jäähypenkkien uutuuden karheus hävisi ja nopeasti. Ensimmäisessä pelissä tuli selvästi nenään lukemin 1-3, toisessa pelissä jatkoaikatappio avasi pistetilini. Kolmannessa pelissä rankkareilla voittotili auki, mutta neljännen pelin jatkoaikatappio palautti minut maanpinnalle. Pääosin minusta tuntui, että poikkeuksetta parhaimmat maalipaikat olivat minun päässäni, kun taas oman pelini mielikuvituksettomuus söi parhaan terän hyökkäyspelistäni. Mutu-tuntuman perusteella välistä tuntui, että minua vietiin kuin pässiä narussa.

Tästä on hyvä jatkaa...
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse aloitin pelit eilisiltana neljällä ottelulla. Oma pelini jostain syystä kangerteli ja pahasti ja jäähypenkkien uutuuden karheus hävisi ja nopeasti. Ensimmäisessä pelissä tuli selvästi nenään lukemin 1-3, toisessa pelissä jatkoaikatappio avasi pistetilini. Kolmannessa pelissä rankkareilla voittotili auki, mutta neljännen pelin jatkoaikatappio palautti minut maanpinnalle. Pääosin minusta tuntui, että poikkeuksetta parhaimmat maalipaikat olivat minun päässäni, kun taas pelini mielikuvituksettomuus söi parhaan terän hyökkäyspelistäni.

Tästä on hyvä jatkaa...

No muistan vielä meidän kohtaamisemme (Cgy-Ana) jossa voitit laukaukset ylivoimaisesti, Teemu tasoitti pelin 1-1 kun alle 20s kolmatta erää jäljellä. Jatkoajalla Teemulla 4 avopaikkaa ja minulla eka maalia kohti sutaisu kainalosta sisään.
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Jatkoajalla Teemulla 4 avopaikkaa ja minulla eka maalia kohti sutaisu kainalosta sisään.

Joo, itsekkin muistan tuon jatkoajan. Teemu kilautti kerran tolppaan ja kerran kilahti poikkiputkessa. Kohta sitten kihahti omassa päässä. Laukaukset kyllä vein, mutta muistini mukaan muutamaa vaarallista paikkaa lukuunottamatta kudit eivät kovin vaikeita olleet. Se Teemun tasoitusmaali oli lähinnä kiekko maalille ja kauhea rämpytys reboundissa, tai jotain siihen suuntaan.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Linjoilla oltais, jos joku haluaa matsin ottaa!
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ostin eilen PS3:n

Oon Wild.
Mut saa hakata.
 

iGooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Noniin, tänään ehtii yhdeksän maissa aloittelemaan tämän liigan. Toivottavasti jengiä liikkeellä.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Calgaryä vastaan kaksi todella tiukkaa matsia. Kipper oli kova ja olisi voinut päättyä kumminpäin tahansa. Toisen pelin jatkoaika maali (minulta siis) oli hieman halpa. En varsinaisesti tuollaista yrittänyt. Tosin kaikki on sallittua, joten turhaa tässä nyt mitään pyydellään (periaatteessa).

Ekan pelin 2-0 oli kyllä huikea. 1-0 pakin kautta sisään ja 2-0 tyhjiin : )

Ja jäähypenkki kului molemmissa matseissa kiitettävästi molemmin puolin. Tappeluihin olen kaikkia vastustajiani yrittänyt, mutta ilmeisesti täällä ei tappeluiden ystäviä ole...
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Taas tuli kaksi kertaa turpaan peräjälkeen. Toisessa ottelussa vielä olin hyökkäysalueella reippaasti Rangers laumaa enemmän, mutta silti kymmenen laukausta vähemmän, eikä yhtään maalia. Kaveri sitten latoi sisään kolme häkkiä.
 

iGooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Doddiih, nyt menossa just onlineen. Pelaamaan jos löytyy vielä jengiä linjoilta.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
N. 10 min päästä voisin pelailla, jos halukkaita vastustajia, ilmoitelkaa tänne jos mahdollista niin tiedän avata pleikkarin.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Pääseeks tähän jatkiksen ulkopuolisia? Kaverilla ei ainakaan vielä oo tunnareit, mut olis halukas liigaan. Ei vissiin muutenkaan täyteen saada.
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Sori Fasö. Mulla sekos peli ihan totaalisesti kun yritin muokata alussa kenttiä. Peli ei päästänyt mua enää pelaamaan ja lopputulemana koko peli jumittu niin että jouduin buuttaamaan koko peliaseman. Tai sitten en vaan osannut..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös