PS3: NHL 13 GM Connected-liiga (vain GM)

  • 62 791
  • 796

Ralph

Jäsen
Ehei nyt vielä jatketa simulointia, minulla on markkinat vielä auki. Alex Tanguay kiinnostaa useita, heittäkään tarjouksia niin voin hyväksyäkin.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Ehei nyt vielä jatketa simulointia, minulla on markkinat vielä auki. Alex Tanguay kiinnostaa useita, heittäkään tarjouksia niin voin hyväksyäkin.

Joku deadline kuitenkin niin saadaan joku järki tähän odottamiseen. Ice Shooter käys katselemassa minkälaisen treidiehdotuksen heitin YV:llä.
 

Ralph

Jäsen
Joku deadline kuitenkin niin saadaan joku järki tähän odottamiseen.

Näin on, se deadline pitäisi kertoa että osaa varautua. Ei mitään että minuutti aikaa ja sitten jatketaan vaan kerrotaan vaikkapa että huomenna kello 20:00 sulkeutuu markkinat.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Kävisikö jengille, että huomenna vaikka juuri klo 20.00 sulkeutuu markkinat? Liigan vetäjähän toki tosta päättää, mutta ihan ok idea.

Blues kauppaa McDonaldia, Langenbrunneria, Arnottia ja Jackmania. Myös muita saa kysellä. Iginla kaupattu jo. Nuorempaa, jo suht valmista ja kehittyvää, arvoltaan 70 - ?? haussa, toki näitä muita prospektejakin saa tarjota. Jackmanista pitäs saada vaihdossa joku top-6 pakki, kehittyvä kiitos. Varausvuorotkin kiinnostaa!

Cup runiin kokemusta siis tarjolla!
 

Ralph

Jäsen
Tanguay löysi uuden kodin, Manhattanilta.

EDIT: Giguere sen sijaan matkaa Calgaryyn.
 
Viimeksi muokattu:

dimaio

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Joko Phillyn uusi GM on päässyt liigaan mukaan ja tekemään treidejä? Minun puolestani voidaan myös jatkaa simulointihommia huomenna, Philly pääsee kunnolla mukaan viimeistään ensi kaudella, johon ei enää hirveän pitkä aika ole.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Huomasin gada et pistin jo varatun pickin 2 2013 jo muualle. Eli voiko sen vaihtaa esim. floridan pick 2 2013 parempi vaihtoarvo. Eli pitäisi uusi tarjous tehdä. Komissaari voi deletoida kauppa t.erixon + pick 2 2013 sj <-> tanguay
Gada käyn pistämässä uuden treidin t.erixon + pick 2 2013 florida <-> tanguay.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Täältä kans ääni että tänään klo 20.00 eteenpäin!

Sitä ennen haussa edelleen se viimeinen vaihto. J.Pitkänen 84 halutaan vaihtaa VL 80-86. Tarjouksia!
 

Ralph

Jäsen
Chuck Kobasew (78)
David Jones (78)
Brent Sopel (78)
Anton Babchuk (79)

Tuollainen nelikko etsii uusia joukkueita. Tahtoisin vaihdossa jotain laituriprospekteja ja/tai varauksia. Tulen itse lähettämään vaihtoehdotuksia pian eteenpäin. Vilkaisen ketkä ovat pudotuspeleihin matkalla mutta olisi tarvetta esim. oikealle laidalle.
 

Ltk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, LA Kings, Liverpool
Joko Phillyn uusi GM on päässyt liigaan mukaan ja tekemään treidejä? Minun puolestani voidaan myös jatkaa simulointihommia huomenna, Philly pääsee kunnolla mukaan viimeistään ensi kaudella, johon ei enää hirveän pitkä aika ole.
En ole vielä päässyt, odottelen että tuo paikka vapautuu niin voin lähettää liittymispyynnön liigaan. Minun takia ei todellakaan tarvitse simulointia venyttää yhtään ja kuten sanoit niin pääsen tosiaan ensi kauden alusta sitten kunnolla mukaan.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
En ole vielä päässyt, odottelen että tuo paikka vapautuu niin voin lähettää liittymispyynnön liigaan. Minun takia ei todellakaan tarvitse simulointia venyttää yhtään ja kuten sanoit niin pääsen tosiaan ensi kauden alusta sitten kunnolla mukaan.

Ootko käyny katsoon joko se on vapaana. Eilen illalla komissaari aiko potkia Philadelphian gm:n pois.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
St.Louis Bluesille laitettu viestiä koskien mahdollista treidiä!
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Yrittäkää Avs ja Purkki toimia ennen klo 20. Olen vasta puol 9 kämpillä. Eli pystyykö tuota siirtoaikaa siirtää klo 21? Saan nuo kaksi viimeistä keskenerästä kauppaa alta pois.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Ootko käyny katsoon joko se on vapaana. Eilen illalla komissaari aiko potkia Philadelphian gm:n pois.

Itse, Flyersin entisenä managerina, pyysin Ice shooteria potkimaan mut liigasta, ite en tällä hetkellä koulun takia kerkee pleikkarille, joka ei ole edes asennettuna tällä hetkellä, eroamaan liigasta.

Ja jos vielä jäi epäselväksi, niin olisin halunnut jatkaa liigassa, mutta koulu on painanut yllättävän kovaa päälle, joten itse, oman päätöksen johdosta, jätin leikin kesken. Kiitos ja pahoittelut tästä vaivasta.
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Olen nyt pitänyt pientä taukoa tästä niin nyt teen kaikki hommat jotka minun pitäisi tehdä. Voittamaton on potkaistu, tein jo nyt samoin ohjastamalleni Torontolle, Visnovsky ja tämä uusi kaveri pistäkää nyt liittymispyynnöt! Unohdin totaalisesti että minun piti potkaista voittamaton eilen, kun keksityin teidän kauppojenne hyväksymiseen, pahoittelut tästä.
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Calgary Flames ja Nashville Predators ovat sopineet kaupasta, jossa hyökkääjä Mike Cammalleri sekä maalivahti Jean Sebastian Giguere siirtyvät petolauman vahvuuteen. Hyökkääjät Colin Wilson, Matthew Halischuk ja Miikka Salomäki sekä puolustaja Roman Josi pelaavat puolestaan jatkossa Calgary Flamesin organisaatiossa. Calgary Flames saa lisäksi 4. kierroksen varausoikeuden tulevan kesän varaustilaisuuteen.

Cup contander joukkueet hereillä! Calgary kaupittelee vielä Evgeni Nabokovia (81) ja Jiri Hudleria (81). Halvalla lähtee, uskokaa pois!
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Kovat VL:t ilmeisesti haluttua tavaraa. Heitetään ilmoille ehdotus hulluille, että Gabriel Landeskog, VL ja vielä 20-vuotias, lähtee vaihdossa kolmeen ykköskiekan varaukseen ja kahteen +77 alle 25-vuotiaaseen hyökkääjään. Hullut, tarttukaa.

No joo, Coloradon osalta luultavasti tämä siirtoikkuna oli tässä. Rangersin kanssa tehdyn kaupan olen jo hyväksynyt jne. Nyt odottelen, että saisinko sen ykkösvarauksen tulevan kesän draftista.
 

dimaio

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Yrittäkää Avs ja Purkki toimia ennen klo 20. Olen vasta puol 9 kämpillä. Eli pystyykö tuota siirtoaikaa siirtää klo 21? Saan nuo kaksi viimeistä keskenerästä kauppaa alta pois.

Siirto klo 21 käy ainakin minulle. Chatissä on kaupankäynti kiihtynyt juuri ennen trade deadlinea. Isoja kaloja tällä hetkellä neuvottelujen aiheina.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Tarjouksia kuunnellaan näistä: Langenbrunner, McDonald ja Arnott. Kokemusta pleijareihin!
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Pressikoneet seis!

Alexandr Ovechkin siirtyy Sidney Crosbyn seurakaveriksi! Pitkään pohdittu ja neuvoteltu kauppa suoritettiin viimein ennen siirtorajan umpeutumista. Kaupassa liikkui myös erittäin potentiaalinen Jeff Carter, James van Riemsdyk ja Glass kohti pääkaupunkia, Pittsburghiin matkustaa Hansen sekä Crabb tuomaan leveyttä alempiin ketjuihin. Kaupalla Pens hakee Crosbyn vierelle vaarallista tuli voimaa, johon ei ole koko kautena kyennyt Carter, Lupul, Ryan taikka van Riemsdyk. Samalla Penguins pääsi eroon Carterin mammuttisopimuksesta.
 

dimaio

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Ylläolevan nappikaupan lisäksi Washingtonista Tampaan matkaa Hamrlik ja toiseen suuntaan Kyle Palmieri. Vaihdon avulla haetaan bottom 6 vahvistusta ja sairasosaston tuuraajaa.

Edit. Ei tässä millään saa tarpeekseen kauppojen tekemisestä ja klo 20 siirtotakaraja vaikuttaa siirtyneen hieman eteenpäin, ainakin chatin aktiivisuuden perusteella, joten lisätääs vielä myytäväksi Marcus Johansson, KH, keh. 4 kultaista tähteä, kokonaisuus 80, ikää 22v. Vaihdossa haluan Okposon kaltaisen nuoren pelaajan. Eli suunnilleen 81 kokonaisuuden omaavan alle 28 vuotiaan oikean laidan hyökkääjän. Tarjouksia voi esittää chatissa tai YV:llä.
 
Viimeksi muokattu:

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Jaaha pakettiin kausi tähän asti.

Penguins season 2012-2013 so far:


Lähdimme liikenteeseen kovalla luotolla uudistuneeseen joukkueeseen. Malkin vaihtui Torontolaisiin Lupuliin, van Riemsdykiin ja Bozakiin. Kunitz, Vokoun, Neal jakaantuivat Tampa Bayhyn ja Los Angelesiin ja vastalahjana heiltä saimme vahvistukseksi Bobby Ryanin sekä Jeff Carterin. Siinä karkeasti kärjistettynä alkukauden treidit.

Luotto kuten sanottu oli kova. Crosbyn loukkaantuminen vei aikansa ja täydelliseksi kuvailtu kokoonpano näki hallin valot loppusyksystä. Olimme vahvasti koko liigan, konferenssin ja oman divisioonan kärjessä. Kunnes Marc Andre Fleuryn raportoitiin saaneen vammoja, mitkä vaativat lepoa ja näin ollen Anders Lindbäck astui Penguinsin viimeiseksi muuriksi. 14 kokonaista peliä Lindbäck ehti maalia tulkita recordilla 6-8, 0 nollapeliä, Gaa 3.02, 90%.

Fleury palasi kuitenkin takaisin tolppien väliin ja laskusuhdanteen piti kääntyä, ainakin näin oletettiin. Fleury vastasi kyllä huutoon, mutta hänen otteensa eivät alkukeväästä riittäneet. Alkukaudesta hyvin toiminut maalintekopeli taantui kaamottavaan tilanteeseen. 139 tehtyä maalia sarjassa tuovat joukkueelle sijan 23. tehdyissä maaleissa. Päästetyissä maaleissa ei tilanne aivan niin kaaottinen ollut, 143 PM ja sijoitus 11. YV tilastot kuitenkin kertovat karmeaa totuutta: liigan ylivoimaisesti huonoin ylivoima 9,9%, vain yhdellä joukkueella on vähemmän YV maaleja kuin Penguinsillä, mutta ylivoimakertoja heillä on vähemmän.

Ratkaisuihin piti ryhtyä. Lähdimme neuvottelemaan ennen siirtorajan umpeutumista useamman seuran kesken. Sen enempää paljastamatta Carolinan kanssa kyhäiltiin suurta kauppaa, mikä kuitenkin kalkkiviivoilla kaatui. Saimme kuulla että pääkaupunki seudulla kaupataan liigan parasta vasempaa laituria, nimittäin Alexandr "the Great" Ovechkin oli lyöty siirtolistalle. Lähdimmekin nokittelemaan suuntaan jos toiseen kunnes päädyimme aihioon: meiltä Carter, JvR, Glass ja Washingtonilta Ovie, Hansen, Crabb.

Kauden suurimman uutispommin tarjoili siis Pittsburgh Penguins ja tuttu kilpakumppaninsa Washington Capitals. Kukaan ei tiedä miten nämä riitapukarit sulautuvat yhteen vai sulautuvatko ollenkaan. Onko edessä kahden suuren välienselvittely vaiko sulassa sovussa tulevat tuhoamaan eteen uskaltautuvat joukkueet matkalla kohti Stanley Cup finaalia. Syyt tähän kauppaan olivat siis selvät, maalintekoon kykenevä kaveri Sidney laitaan, kun ei näyttänyt Carter, ei Ryan, ei JvR eikä Lupul siihen kykenevän.

On arvoitus kuinka Penguinsin nyt käy, kaksi parasta maalintekijää vaihtoi punaiseen kun saimme Suuren mustaan. 40 maali lähti ja 19 palasi. Toivottavasti ei toimistolla tulla katumaan myöhemmin kun JVR tykittää kauden taikka kahden päästä maalipörssin kärjessä naapurin paidassa.

Näimme myös pienemmän, caphitiä pienentävän, kaupan kun Lupul vaihdettiin ukrainalaiseen Ponikarovskyyn 2nd 2013 pickin kera.

Nyt kaikki vastaanottimet kohti kaksikkoa Ovie - Crosby kun kausi siirtorajan ylittää ja pelit jatkuvat uusissa kuosissaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös