PS3: NHL 13 GM Connected-liiga (vain GM)

  • 62 648
  • 796

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Letang, Martin -> kahteen kakkosketjun laituriin.

E: mennyt kyllä maku itseltäkin, se että aktiivisia managereita on vain noin 5 allekirjoittaneen lisäksi.
 

Ltk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, LA Kings, Liverpool
Itse ainakin pidän kaikki pelaajia (paitsi NJ) vapaana riistana, on tässä kuitenkin ollut aikaa tehdä jatkosopimukset varsinkin jos ei ole mistään lomareissuista tai muista mitään ilmoitellut.

Katsotaan nyt kuinka moni yleensä ensi kaudella jatkaa aktiivista managerointia. Onhan tämä ihan kivaa hommaa puutteineenkin. Pelimuodosta olisi kyllä saanut paljon enemmänkin irti paremmalla toteutuksella. Eniten ärsyttää kun mitään tilastoja pelatuista otteluista ei näe sekä käyttöliittymän älytön hitaus. Myös outoa että taktiikoita ei pysty muuttamaan suoraan pelin valikosta vaan pitää tuoda oma "tekoälytiedosto". Todellä käytännöllistä.

Onhan siinä muitakin ihmetyksen aiheita mutta menee tämä näinkin paremman puutteessa. Toivotaan nyt että liiga pysyy pystyssä ja aktiivisena!
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Ei tämä kyllä komissaarinakaan ole kovin hauskaa kun kovin moni ei ilmaannu paikalle ja tämän kaltaista... Vapaissa pelaajissa Seguin, Ekman-Larsson, Rundblad ja vielä muitakin näitä lupauksia...
 

All-U

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Alkaa jo harmittamaan että on tullut käytettyä useita tunteja tämän liigan parissa. Vapaissa pelaajissa viilettää semmonen joukko huippuja että niistä rakentaisi SC-contenderin melko vaivattomasti. Samalla osa jengeistä (esim. Phoenix) ajautuu semmoiseen kuntoon ettei kukaan ota sitä jatkossa ohjattavakseen.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Eiköhän julisteta kuolleeksi ja aloiteta alusta AKTIIVISELLA jengillä joka oikeasti sitoutuu pelaamaan vaikka sitten vielä niin että osaa joukkueista hallinnoi tietokone. Ja kiitoksia Ice Shooterille kaikesta, hyvin olet jaksanut pyörittää vaikka kusi ja kosahti näin.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jos aloitetaan uudestaan niin hieman viisastuneena joku roti pitää saada tähän, että pelataan se 10 kautta. Niin ja pidetäänkö pelkästään Jatkiksen GM vai voiko muita tulla jos ovat sitoutuvia?
Tuohon chatin käyttämiseen, mikä siinä on niin vaikeaa?
Itselle tuo irc käy aivan hyvin.
Niin ja komissaarille iso kiitos. Tästä on hyvä ponnistaa eteenpäin ja paljonhan tästä opittiin.

Heittäkää tänne nyt jotain mielipiteitä/parannusehdotuksia niin saadaan joku runko pelisääntöihin.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Juu u kyllähän mennyt oudoksi kun roikutaan liigassa mutta mitään ei tehdä.. Aktiivisille kavereille kyllä plussat. Saako kautta edes käyntiin jos kaikki eivät hankia rosteriaan pelikelpoiseksi ennen pelien alkua?
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos aloitetaan uudestaan niin hieman viisastuneena joku roti pitää saada tähän, että pelataan se 10 kautta. Niin ja pidetäänkö pelkästään Jatkiksen GM vai voiko muita tulla jos ovat sitoutuvia?

Heittäkää tänne nyt jotain mielipiteitä/parannusehdotuksia niin saadaan joku runko pelisääntöihin.

Itseäni kyllä hieman riepoo, jos tämä loppuu osaltani näin lyhyeen. Taisin kolme kokonaista päivää ehtiä olemaan mukana. Mutta, kun katsoo noita muutaman joukkueen rostereita, niin ehkä on parempi tämä liiga laittaa telakalle ja laittaa uutta suoleen. Itse ilmoittaudun näin etuotolla mukaan, kun jäi tosiaan hieman lyhyeksi tuo GM-pesti tässä liigasssa ja pelimuoto kuitenkin kiinnostaa.

Minun mielestäni pelaajia voisi ottaa myös jatkoajan ulkopuolelta, jos sitoutuvia ovat. Aktiivisuus edes sen oman joukkueen hengissä pitämiseen, vaikka muuten hiljaa chateissa olisivatkin, niin on kai tälläisen liigan suurin elinehto.
 

Ralph

Jäsen
Mennään tämä nyt loppuun kun alotettiin jo. Uusia jannuja voi napsia matkan varrella mukaan epäaktiivisten paikalle. Tai sitten epäaktiiviset heitetään meneen ja tilalle tietokoneen ohjaamia, joiden paikalle voi tulla uusia heppuja aina vaikka kesken kauden.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Harmi tosiaan kun tämä on kussut vähän tällälailla osan epäaktiivisuuden vuoksi. Itse en ole pariin päivään kerinnyt pleikkarilla käymään, joten pitänee kohta pyörähtää.
 

VMJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Real Madrid
Mennään tämä nyt loppuun kun alotettiin jo. Uusia jannuja voi napsia matkan varrella mukaan epäaktiivisten paikalle. Tai sitten epäaktiiviset heitetään meneen ja tilalle tietokoneen ohjaamia, joiden paikalle voi tulla uusia heppuja aina vaikka kesken kauden.

Itse kannatan myös tätä, mutta jos aloitetaan uus olisin mielelläni mukana jos huolitaan.Vaikka en ole kirjotellu pahemmin tänne, joukkueen asioita olen hoitanu päivittäin.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Ei päästy kuin kauden verran etenemään ja toisilla ovat joukkueet aivan kuralla, joten on parempi lähteä puhdaalta pöydältä liikkeelle!
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Onkos jo päätöksiä tehty? Irc on tuttu ja pitää käydä katselemassa kannulla kun joskus ehtii.

Eli onko jatkosta millaiset suunnitelmat?

No, muutaman kanssa käytiin keskustelua että homma pistetään uusiksi käyntiin ja sekoitetaan kokoonpanot. Kiitokset Jontelle tästä ideasta. Jos se toimii kunnolla niin tuo voitaisiin minun puolestani ottaa käyttöön. Lisää mielipiteitä kaivataan!
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
No, muutaman kanssa käytiin keskustelua että homma pistetään uusiksi käyntiin ja sekoitetaan kokoonpanot. Kiitokset Jontelle tästä ideasta. Jos se toimii kunnolla niin tuo voitaisiin minun puolestani ottaa käyttöön. Lisää mielipiteitä kaivataan!

Mitä meinaa kokoonpanojen sekoittaminen? Fantasy draftia?
 

RDivis

Jäsen
Täytyypä pahoitella omaa epäaktiivisuutta. Pelailujen pyörittäminen ja niistä videoiden väsääminen on ollut todella aikaa vievää. Tämä ei ole puolustus, koska tiesin, että näitä alan tekemään. Omaa hölmöyttä lähinnä, kun en osannutkaan arvioida homman ns. työmäärää liittyessä tähän liigaan. Potkikaa vapaasti pois, jos näin ei olla jo tehty.
 

Ralph

Jäsen
Tietokone sekoittaa pelaajat eri joukkueisiin jolloin oikeastaan merkitystä ei olisi aluksi muulla kuin joukkueen logolla ja paidalla.

Mitä helvettiä tällä tapahtuu? Mun Duchenet ja Landeskogit lentelee muille joukkueille, mitä ihmettä? Mikä järki tässä hommassa nyt on? Ei, en tykkää. Eikö tässä voisi olla jotain sellaista että jokainen saa ottaa omasta joukkueestaan 2-3 pelaajaa itselleen, ettei joukkueen rakennus ole ollut aivan turhaa.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Hei mitä hittoa täällä tapahtua Saxon edelleen manageroinissa mukana.

Tosin tällä hetkelle turkissa ja kotona vasta 25.10. Mutta laittakkaa minut mukaan jos uusi liiga perustetaan!
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Pahoittelut omasta puolestani, kun on hieman epäaktiivisuutta esiintynyt.

Nettiä kun kotona ei valitettavasti ole, joten puhelimella olen joutunut selailemaan ja sitä teen ikävä kyllä todella satunnaisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös