PS3: NHL 13 GM Connected-liiga (vain GM)

  • 62 778
  • 796

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Minne jäi Eric Staal treidi? Vastauksia komissaari ja Calgaryman?! Meni maku koko touhusta. Sovittu juttu perkele.

EDIT. Nää treidit oli yks kokonaisuus, nyt kun ton luokan treidi meni jonkun perseilyn takia reisille niin siinä meni mun kausikin. Anteeksiantamatonta.
 
Viimeksi muokattu:

dimaio

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Ne waiversit voisi pikku hiljaa ottaa pois, ennen kuin toisilta alkaa lähtemään ilmaiseksi top 6 pelaajia. Tähän mennessä mielipiteensä kertoneista kaikki tainneet olla sitä mieltä, että waiversit pois. Jos loput eivät osaa mielipidettään kertoa, niin sitten on tyydyttävä niiden tahtoon, jotka tänne ovat vastanneet. Jos joku alkaa toisten pelaajia viemään, niin voisin veikata, että liiga ei sitä kymmentä kautta tule kestämään. Mielestäni waiversit pois heti, jos se jotain suuresti ahdistaa, niin sana on vapaa.
 

Ralph

Jäsen
Waiverit ehdottomasti pois. Ennen treidejä heitin omat turhat jannut farmiin, ettei vahingossakaan treidien myötä kukaan tärkeä pelaaja lähde vapaille vesille. Mutta nyt pelottaa, että sieltä on joku mun jannu taas mennyt ilmaiseksi toisaalle.

Voisiko joku kertoa, keitä siellä on nyt waiverissa tarjolla?
 

All-U

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Voisiko joku kertoa, keitä siellä on nyt waiverissa tarjolla?
Waivereista löytyi C.Wilson, M.Frattin ja E.Gratchev. Carolinan GM laittoi ilmeisesti itse J.Harrisonin waiverseihin, samoin teki Anaheim A.Murrayn kanssa.

e.Kyhäsin waiverseista ja loukkaantumisista pienen äänestyksen - pitäisi löytyä jokaisen osallistujan postilaatikosta.
 
Viimeksi muokattu:

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ääni täältä myös, että waiverit pois. Ottakaa pois loukkaantumiset niin waiverit käy ja toisinpäin. Vaikea pitää syvyyttä loukkaantumisten takia kun kaikki poimii marjat korista. En valita loukkaantumisista, mutta pitää valita tai muuten tämä homma karkaa käsistä.

Muuten kuka tietää kehittyykö pelaaja jos on nhl rosterissa, mutta ei pelaa? Vai pelkästään ahl:ssä?
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Minne jäi Eric Staal treidi? Vastauksia komissaari ja Calgaryman?! Meni maku koko touhusta. Sovittu juttu perkele.

EDIT. Nää treidit oli yks kokonaisuus, nyt kun ton luokan treidi meni jonkun perseilyn takia reisille niin siinä meni mun kausikin. Anteeksiantamatonta.

Sulle tuli 3 pelaajaa ja yks lähti. Ootko katsonu onko rosteri kuin täys?
 

dimaio

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Waivereista löytyi C.Wilson, M.Frattin ja E.Gratchev. Carolinan GM laittoi ilmeisesti itse J.Harrisonin waiverseihin, samoin teki Anaheim A.Murrayn kanssa.

e.Kyhäsin waiverseista ja loukkaantumisista pienen äänestyksen - pitäisi löytyä jokaisen osallistujan postilaatikosta.

Hyvin tehty äänestys ja selkeät vaihtoehdot. Mielestäni kuitenkin kaikkien, jotka äänestävät vaihtoehtoa 5, olisi hyvä äänestää myös toista vaihtoehtoa. Tämä siitä syystä, että vaihtoehto 5 vaatii komissaarilta lisää töitä liigan eteen ja mielelläni kuulisinkin onko hänellä aikaa/halua/jaksamista ottaa ylös nämä EA:n suojaamattomiin siirtämät?

Edit. Otan sittenkin ääneni pois vaihtoehdolta 5. Helpoin ja yksinkertaisin ratkaisu on poistaa waiverit ja pitää loukkaantumiset.
 
Viimeksi muokattu:

VMJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Real Madrid
Itse olen kääntynyt sille kannalle, että waiverit pois ja loukkaantumiset pidetään. A.Murrayn laitoin itse.
 

Ralph

Jäsen
Vielähän waiver-säännöt eivät ole luvassa? Eli noita nykyisiä waiver-kavereita saa ottaa vapaasti joukkueeseen?

Ja mun ja Rangersin Hejda<>Fasth&jotain, vaihto meni myös metsään. Veikkaan, että syynä on se, että luultavasti palkkani olisi mennyt yli. Pahoittelen.
 
Viimeksi muokattu:

dimaio

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Vielähän waiver-säännöt eivät ole luvassa? Eli noita nykyisiä waiver-kavereita saa ottaa vapaasti joukkueeseen?

Ja mun ja Rangersin Hejda<>Fasth&jotain, vaihto meni myös metsään. Veikkaan, että syynä on se, että luultavasti palkkani olisi mennyt yli. Pahoittelen.

Minä en ainakaan hyvällä katso, jos sieltä pelaajia otetaan. Minun mielestäni asian käsittelyn ollessa kesken niihin waivereihin ei kosketa. Se Wilson varmasti kiinnostaisi jokaista saada ilmaiseksi joukkueeseensa, mutta Wilson kuuluu Calgarylle.
 

Ralph

Jäsen
Se Wilson varmasti kiinnostaisi jokaista saada ilmaiseksi joukkueeseensa, mutta Wilson kuuluu Calgarylle.

Wilsonista juuri puhe, minähän sarjajumbona hänet saisin. En kuitenkaan häntä itselleni ottanut, kun ajattelin että kuitenkin sovitaan ettei waivereita pidetä.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Tästä nyt on väännetty jo niin pitkään että toivoisin komissaarin tekevän jonkunsortin päätöstä. Lähes kaikki ketä tänne on kirjoittanut ollut sitä mieltä että waiverit pois ja loukkaantumiset pidetään.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kuten strapat jo aiemmin mainitsi, niin oletko tarkastanut kuinka täynnä rosterisi on? Treidi jää ilmeisesti kokonaan tekemättä, jos jommalla kummalla menee pelaajien määrä yli sallitun.

Tai jos toinen menee palkkalattian alle tai katon ylle, kuten minulla kävi.

Tällaisten juttujen takia pitäisi olla mahdollisuus simuloida trade deadline osissa eli vaikka pari päivää ennen ruvetaan jo niitä kauppoja hieromaan. Nyt homma kustiin kun touhu suoritettiin ns. puolivillaisesti vasemmalla kädellä. Hjuva fiilis.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Waiwerit pois kun se tuntuu haittaavan, mutta loukkaantumiset on hyvä olla tätä kautta avautuu paikkoja junnuille ja niitä saa kehitettyä joukkueen tulevaisuutta ajattellen. Kävin tuolla äänestyksessä ja ekan kerran ryssin joten siellä on kaksi minun vastausta tyhjä ja vaihotehto 2. Ääneni on vaihtoehto 2.
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Odotan vastauksia!

Kauppa on varmasti hyväksytty molemmilta(?) En ole varma sainko edes tradea jossa Eric Staal on mukana. Varmaan on mennyt palkkakatto/-lattia rikki, koska tradea jossa sallittu pelaajamäärä rikkoutuu ei anneta tehdä.

Tästä nyt on väännetty jo niin pitkään että toivoisin komissaarin tekevän jonkunsortin päätöstä. Lähes kaikki ketä tänne on kirjoittanut ollut sitä mieltä että waiverit pois ja loukkaantumiset pidetään.

Mennään tämä kausi näillä millä nytkin ja sitten äänestyksen perusteella jatketaan tuleville kausille.

Tällaisten juttujen takia pitäisi olla mahdollisuus simuloida trade deadline osissa eli vaikka pari päivää ennen ruvetaan jo niitä kauppoja hieromaan. Nyt homma kustiin kun touhu suoritettiin ns. puolivillaisesti vasemmalla kädellä. Hjuva fiilis.

En tiennyt, koska trade deadline tulee... Kyllä se myöhemmin voitaisiin simuloida osissa nyt kun tiedetään koska se tulee.

Ja All-U:n äänestykseen vastaus minulta on 2.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Yksi treidi ei meikäläisellä mennyt läpi, Buffalon kanssa. Tosin se oli sovittu jo ennen pelin ilmestymistä ja kyllähän se näin näyttää aika ryöstöltä, mutta sovittu mikä sovittu. En tiedä onko Buffalo sitä edes hyväksynyt vai missä vika. Laitoin kyllä yv:täkin heti treidideadlinen alussa, että aikaa olisi ollut kyllä hyväksyä.

Tuohon äänestykseen laitoin 5, vaikka siinäkin on ongelmana että kaikki eivät lue tätä topikkia ja vaatii ylläpitäjältä aikaa. 2 käy kyllä muuten, mutta siinähän voi omat virhesainauksensa vaan pistää AHL:ään ja mielestäni se vie tästä paljon pois kun tämä muutenkin jo pelkästään GM. Ja periaatteessahan se mahdollistaa hyvien pelaajien sainaamista ylihinnalla ja hautaa ne AHL:ään ja muut jää nuolemaan näppejään.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Kauppa on varmasti hyväksytty molemmilta(?) En ole varma sainko edes tradea jossa Eric Staal on mukana. Varmaan on mennyt palkkakatto/-lattia rikki, koska tradea jossa sallittu pelaajamäärä rikkoutuu ei anneta tehdä.
-------
En tiennyt, koska trade deadline tulee... Kyllä se myöhemmin voitaisiin simuloida osissa nyt kun tiedetään koska se tulee.

Kyllä tuo onnistuu että liikaa miehiä jos tekee useamman kaupan jossa tulijoita enemmän.
Kun katsoo Hurricanesin kokoonpanosta niin miehitys näyttää 49/50, eli siellä syy. Palkat suunnalleen tasan.

Eihän tuo deadline ole jatkossakaan varmana päivämääränä. Eikö se ole vaihtuva päivämäärä?
Helmikuun alussa rupiaa jo hieroon kauppoja tai jopa aiemmin, jos haluaa välttää tämmöiset sekaannukset.

Minulta jäi Bostonin 4/13 vuoro saamatta..ennen draftia kauppa vielä?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Noh, eihän sille enään mitään voi. Luotan siihen että Calgaryman on sanojensa mittainen mies ja tuo jo valmiiksi hierottu ja sovittu E.Staal + 2nd 2013 (CAR) <-> M.Giordano + C.Stewart + C.Sarich suoritetaan heti kauden päätteeksi ennen draftia.
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Noh, eihän sille enään mitään voi. Luotan siihen että Calgaryman on sanojensa mittainen mies ja tuo jo valmiiksi hierottu ja sovittu E.Staal + 2nd 2013 (CAR) <-> M.Giordano + C.Stewart + C.Sarich suoritetaan heti kauden päätteeksi ennen draftia.

Paikkoihin tuo kaatui. Sain tuon treidin ja hyväksyin sen. No, toteuttakaa nuo treidit ennen draftia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös