Pissaliisat...

  • 171 239
  • 446

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: Valoa tunnelin päässä

Viestin lähetti pale
" Saisinko mä ottaa yhden omenan tosta puusta, ku niin tekee mieli ja ne on niin hyvännäköisiä?"

Minä siinä sitten haavi auki sain järjesttettyä ulos suustani seuraavan typeryyden: Öh, joo. Siinä niitä on, ota vaikka kassillinen

Olin mykistynyt. Pissis käyttäätyinkin mallia regular ja osaa vielä kiittääkin tosi nätisti saatuaan omppunsa.


Onko kyseessä makeileva yritys harmahtavaa orimaisuuttani kohtaan vai pelkkä nälkä? Ota nyt selvä siitä sitten.

Huh. Kyseessä on ilmiselvä vilunki, jossa vanha kunnon vihtahousu luciferus on ilman muuta asialla. Raamatullinen asetelma ei jätä mitään epäselväksi. Nuori neitsyt noukkii tiedon puun hedelmiä, haukkaa omenasta, menettää viattomuutensa ja kuoriutuu helvetillis-saatanalliseksi pissaliisaksi... Voikin vain kysyä, että kenen asia on kieltää tälläinen jumalattomuus, vai riittäkö soitto Karpolle?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Shakiran keikalla..

Muistaakseni suoria lainauksia ja viittauksia muille sivuille ei suosita Jatkoajassa, mutta tämä pitää laittaa esille. Silmiini osui oheisessa osoitteessa oleva uutinen viime kesäkuussa Helsingin Kaivopuistossa pidetystä ilmaiskonsertista, jossa mm Shakiran lantion pyöritys villitsi kansaa. Pissiksiä on ollut ilmeisesti itse teossa ja paljon..

http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=5672
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Shakiran keikalla..

Viestin lähetti Eino_Mies
Muistaakseni suoria lainauksia ja viittauksia muille sivuille ei suosita Jatkoajassa, mutta tämä pitää laittaa esille. Silmiini osui oheisessa osoitteessa oleva uutinen viime kesäkuussa Helsingin Kaivopuistossa pidetystä ilmaiskonsertista, jossa mm Shakiran lantion pyöritys villitsi kansaa. Pissiksiä on ollut ilmeisesti itse teossa ja paljon..

http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=5672
HUH! Mahtaakohan kyseessä olla kaikkien aikojen suurin yksittäinen pissiksien muodostama parvi? Tällainen tiheä muodostelma ei voi pysyä kauaa koossa, koska niiltä loppuvat väkisinkin siideripullot ja parven on siten pakko hajaantua luonnolliselle reviirilleen. Tuo 50 000 litraa virtsaa on kyllä semmoinen määrä potentiaalista energiaa hyödynnettäväksi, että insinöörit voisivat ruveta suunnittelemaan taatusti ekologista pissisvoimalaa.

Toinen linkki:
http://iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.asp#id432550
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Kammottavaa, aivan kammottavaa. Idioottejako nuo ovat, vai pidätysvikaisia? Ei sitä siideriä tuollaisen aikana niin paljon ehdi kumota etteikö rakko kestäisi vessaan saakka.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Pissis-draama

Telkkarit auki hetikohta ykköseltä 21:20, sieltä näyttää tulevan pissaliisa-asioihin pureutuva kotimainen draama! Kajava lupaa Hesarissa kosteita koulunpäättäjäisiä, vittumarkojen kyydityksiä ja tietenkin huonoja seuraamuksia. "Katastrofeja lintukodossa, tytöt lähtevät kostoretkelle." Esityksen on ohjannut Titta Karakorpi von Martens.

Toiseksi, perjantaina istuin lähijunassa kolmen pissiksen viereen. Mistä lie rohkaistuneena tokaisin, että "jaahas, pissikset on lähteny liikenteeseen." Se oli typerää ja sain sen kuulla. "Vittu tommone kolmekymppine oikee lähteny irrottelee. Uskaltaa vähä ottaa bissee ja lähtee vittu himasta ...tu ..tu jne."
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Pissis-draama

Viestin lähetti Tilatiili
Telkkarit auki hetikohta ykköseltä 21:20, sieltä näyttää tulevan pissaliisa-asioihin pureutuva kotimainen draama! Kajava lupaa Hesarissa kosteita koulunpäättäjäisiä, vittumarkojen kyydityksiä ja tietenkin huonoja seuraamuksia. "Katastrofeja lintukodossa, tytöt lähtevät kostoretkelle." Esityksen on ohjannut Titta Karakorpi von Martens.

Jep! Jos ei ole ennen tiennyt, mitä kaikkea tämä Pissis-käsite pitää sisällään, niin tuo Hurja Joukko- draamasarjan ensimmäinen osa jo kertoi enemmän kuin tuhat sanaa. Yksi niistä pääosan esittäjistä taisi olla se "sehän kuulosti hyvälle"- paahtoleipämainoksen pimu:)

Uusimmassa City-lehdessä oli suomen kielen ns uudissanojen sanakirja jossa esiintyi myös sana Pissis. Siinä oli hauska synonyymi tälle sanalle, jota en ollut ennen kuullut, eli "purkkaperse". Heh.. osuva nimitys sekin.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Uudessa City-lehdessä tosiaan puhutaan pissiksistä. Silmään pisti lause "Muunnos 1970-luvun sanasta pissaliisa". Onko kyseessä todellakin näin vanha ilmiö? Jos on, mihin pissikset ovat pukeutuneet silloin, kun Miss Sixtyjä ja stringejä ei vielä ollut? (En kylläkään mene takuuseen että asia on näin ollut, mutta jotenkin sellainen fiilis on.) Myös siideri on tullut kauppoihin vasta 1990-luvulla, mitä pissikset sitä ennen joivat? Ja ilmiön vanhuus tarkoittaa myös sitä, että jotkut tämän päivän pissikset ovat lajinsa edustajia jo toisessa polvessa. No, onpahan vanhemmilla ja lapsilla yhteisiä puheenaiheita.

Mielestäni myös vittumarko pitäisi ehdottomasti lisätä Cityn uudissanavarastoon. Heistä löytyy yksi hauskahko kuva täältä.
 
Viimeksi muokattu:

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti FourForty
Myös siideri on tullut kauppoihin vasta 1990-luvulla, mitä pissikset sitä ennen joivat?
Ainakin joskus vuoden -83 paikkeilla Minttusuklaata. Yksi tyttö koulun kevätjuhlassa sitten oksensi krapulapäissään lattialle. Se lienee varhaisin kosketukseni (KUVAINNOLLINEN SELLAINEN!) pissaliisoina tunnettuun lajiin, vaikka sana olikin minulle silloin vielä tuntematon.
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse olen havainnut pissispopulaatiossa muutoksia. Kun itse olin nuori ja kiltti nössöpoika, niin ikäisistäni tytöistä nykypissisten kantamuodon näkyvintä populaatiota edustivat ns. "kovistytöt". Kovistytöt toimivat usein hieman kesympien tyttöjen laumanjohtajina. Kommunikaatio oli jo tuolloin nykypissiksisten kaltaista, mutta pukeutumiseen kuuluivat farkkutakit ja vähintään polvista, usein myös perseen seudulta särjetyt farkut. Voimakkaimmilla yksilöillä takkeja komistivat Guns and Roses yms. muiden katu-uskottavien artistien plakaatit. Tätä vaihetta seurasi ns. Levi's kehitysvaihe. Pukeutuminen oli hieman vapaampaa, kunhan jalassa olivat Levikset...

Nämä nykyisten pissisten kaltaiset laumaeläimet kerääntyivät iltaisin grilli-kioskien ja baari-kahvila-huoltoasemien ympäristöön. Tupakointi ja syljeskely olivat lauman yhteishenkeä nostattavia avaintoimintoja. Harvemman asutuksen alueella pissisten kantamuotoa kutsuttiin paikalle silloisten markojen toimesta pakoputkettomilla mopoilla suoritetuilla kutsurituaaleilla. Suuremmilla paikkakunnilla keskustan torialueet ja pääväylän ympäristö olivat suosituimpia soidinalueita. Erityisesti tietty pikaruokaketju houkutti pissiksiä ja markoja parveilemaan edustallaan ja sisätiloissaankin. Ennen muinoin mäkkäri (pienellä) löytyi vain oikeista kaupungeista, joten maatiaspissisten kokoontuessa grillien ja huoltisten ympäristöön, saivat kaupunkiedustajat pröystäillä vakuuttavammalla soidinalueella.

Juomatottumuksiltaan muinaiset teinit joutuivat tyytymään lappariin ja viinasekoitusten latkimiseen. Hieman myöhemmin salmiakkikossu nousi hittituotteeksi.

Onneksi tämä (harhaanjohtavasti) siideriksi kutsuttava sokerilitku saatiin markkinoille. Sen ominaisuudet ovat käyttötarkoitukseensa nähden lyömättömät:
-muovipullo ei mene rikki. Teineillä on mukavampaa ja lasinsiruja tulee vähemmän.
-kierrekorkki, saman pullon voi avata ja sulkea kymmeniä kertoja. Pullon voi pistää kätevästi takaisin reppuun.
-0.5 l tilavuus. Samasta pullosta voi uskottavasti naukkailla jopa koko illan. (vrt. kruunukorkki ja 1/3 l)
-"herkullinen maku" paljon sokeria ja kivoja makuvaihtoehtoja. Aspartaami-makeutettuja light-versioitakin saatavilla...
-sokeri auttaa jaksamaan ja lisää mukavasti aktiivisuustasoa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti werther
Ainakin joskus vuoden -83 paikkeilla Minttusuklaata.
Jos minä olisin moderaattori, niin antaisin noin ruman sanan käytöstä huomautuksen, hyi saatanaa (hymiö).
Paha olo tulee pelkästä sanastakin. Myös Karneval ja salmiakkikossu ovat aikoinaan tod. näk. aikoinaan kuuluneet heidän juomiinsa.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti dana77
Jos minä olisin moderaattori, niin antaisin noin ruman sanan käytöstä huomautuksen, hyi saatanaa (hymiö).
Paha olo tulee pelkästä sanastakin. Myös Karneval ja salmiakkikossu ovat aikoinaan tod. näk. aikoinaan kuuluneet heidän juomiinsa.
Äläs nyt vielä! Minulla on muistikuva, että Hannu Karpo olisi joskus aikoinaan TV:ssä kritisoinut Alkoa erityisesti nuorisolle suunnattujen HYVÄNMAKUISTEN viinojen valmistamisesta. Käsittääkseni siinä viitattiin juuri tuohon kesähelteiden janojuomaan, Minttusuklaaseen. Sittemmin Salmiakkikossua vastaan nousi samanlainen haloo.

90-luvun alussa juomalistalla oli ilmeisesti jonkunsortin omenaviini tai -likööri.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Re: Valoa tunnelin päässä

Viestin lähetti pale
Ennakkokäsitykseni pissiksistä sai pahan ruhjeen palloillessa pihallani toissa päivänä, kesken hyvän nenänkaivuun ja puiden katselun keskeyttää ilmielävä pissis joka pyytelee anteeksi häiriötä ja vaati ilmiselvästi huomiotani osakseen.

Kultivoituneena herrasmiehenä älysin lopettaa nenän ruoppaamisen (kiitos äiti) ja tiedustelin yllättävän lähestymisen syytä, sen syntyjä.

" Saisinko mä ottaa yhden omenan tosta puusta, ku niin tekee mieli ja ne on niin hyvännäköisiä?"

Minä siinä sitten haavi auki sain järjesttettyä ulos suustani seuraavan typeryyden: Öh, joo. Siinä niitä on, ota vaikka kassillinen

Olin mykistynyt. Pissis käyttäätyinkin mallia regular ja osaa vielä kiittääkin tosi nätisti saatuaan omppunsa.


Onko kyseessä makeileva yritys harmahtavaa orimaisuuttani kohtaan vai pelkkä nälkä? Ota nyt selvä siitä sitten.

Plussat pissikselle.

Kyseessä voi toki olla häpeilemätön iskuyritys tahi jotain yhtä karmeaa, mutta luulisin keksineeni luontevamman selityksen.

Pissiskulttuuriinhan kuuluu tärkeänä tekijänä nimenomaan ryhmäkäyttäytyminen ja se, että ollaan "vitun kovia" ja vedetään "perseitä" kahdella siiderillä, mutta tämä nimenomaan muiden ryhmän jäsenten ollessa paikalla. Ehkä karski egosi vain sai tämän tyttösen hetkeksi heltiämään, kun paikalla ei ollut muita ryhmän jäseniä vaatimassa lajille tyypillisten riittien toteuttamista.

Toinen - ehkä varteenotettavampi - selitys voisi olla se, että tämä pissis oli niin kännissä, ettei muistanut olla kova ja vetää jatkuvaa showta.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Kauheimmat omakohtaiset kokemukseni pissiksiin liittyen juontuvat viime kevääseen. Olimme parin kaverin kanssa menossa Tehosekoittimen keikalle Nosturiin, ja etukäteen ajattelimme: "Ois ihan kiva, jos ois sellanen hyvä rokkikeikka ja oikeita faneja." Kummasti vaan fiilikset laskivat lähestyessämme tuota paikkaa, jossa "meno on kuin moukarihäkissä". Paikalla oli nimittäin jo vähän ennen ovien avaamista noin 50 metrin jono täysverisiä pissiksiä.

Mikäs siinä sitten, keikalle oli mentävä. Sisällä nämä ylimeikatut, keski-iältään noin 15-vuotiaat, sisälle salakuljetettua Golden Capiaan litkivät, "tädit" horjuivat ympäriinsä ylipienissä vaatteissaan. Tämä oli tietysti omiaan nostamaan tunnelmaa juuri ennen keikan alkua. Nämä pissikset olivat sitten tietysti "kovia jätkiä" ja vittuilivat järjestysmiehille, kiroilivat ja kälättivät vessassa ja harjoittivat muutenkin hyvin lajityypillistä käyttäytymistä. Muutama ylikänninen ja hyvin itsetietoinen "neitonen" tuli tietysti jotain selittämään meille ja yrittivät kovasti kysellä, jotta "oottexte varattuja" jne... Ilmoittaessamme olevamme erityisen epäkiinnostuneita, saimme kuulla olevamme homoja, paskiaisia, sovinisteja yms...

Niin juu, kyllä se Otto oli "niiiiiin iiiiiiiiiiihana", ja keikka kuvattiin jopa videolle. Taisimme kavereiden kanssa erottua kunnon "fiiliksenpilaajina" sieltä massojen keskeltä. Olimme päätä muita pidempiä, sekä järkähtämättömästi ja mielenosoituksellisesti paikallaan tuon hysteerisesti "bailaavan" teiniaineksen keskellä. Osaanpahan ensi kerralla olla varovaisempi, moista yhteenottoa noin kunnioitettavan pissislauman kanssa pää ei enää kestä. Mikäli kyseisen orkan haluaa jatkossa livenä bongata, pitänee suosia Tavastiaa tahi jotakin muuta ikärajallista mestaa.

Noin yleisestiottaen täällä Järvenpäässä paras paikka bongata pissiksiä lienee talvisin tuo uusi ja uljas kävelykatua, sekä leffateatterin edusta. Siellä nuo pahikset litkivät pussikaljaa ja vittuilevat ohikulkijoille. Kesäisin nuo tulevaisuuden toivot siirtyvät luonnollisestikin luonnon helmaan, rantapuistoon päin. Siellä he aiheuttavat yleistä pahennusta sammumalla nurmikolle, kiroilemalla, päivittelemällä elämänsä synkkyyttä äänekkäästi ja erittämällä ureaa ympäri maita ja mantuja.

Kaikesta huolimatta Suomi olisi paljon köyhempi paikka ilman näitä niin yksilöllisiä ja syvällisiä nuorison edustajia. Talvisin edellä mainitut riitit onneksi suoritetaan pääosin sisätiloissa...kesällä on sitten taas helvetti irti!
 
Viimeksi muokattu:

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itselläni on sellainen ongelma, ettei pokkani pidä ollenkaan pissis-seurassa. Tai, no itse asiassa en juuri tuohon seuraan pyri tuppautumaan, mutta lajityypin edustajia nähdessäni pärstä ei pysy peruslukemilla vaan viimeistään vitunlatelun alkaessa räjähdän sellaiseen röhönauruun että.

Ja sittenhän olen tietysti homo, kusipää ym. ja nauruani ihmetellään...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Lint
Myös vaatemyymälät ovat huomioineet pissikset mainoksissaan. Hienoa!

Mainos

"Saa sinut näyttämään lutkalta"

Ou jea, tämä oli kyllä viikon paras! Mutta eihän se kuvassa oleva jalkine ole tolppakenkä? Kutsutaanko tuollaista viritystä sitten tolppatossuksi?
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Vatsan väänteitä ja selkämahapuruja?

Tämä on kenties vielä parempi! En tohtinut aiemmin mainostaa joulun alla repäisemääni mainosta, koska halusin jatkoaikalaisten penikoiden saavan muitakin, kuin Bratz trendinukke -lajitelmia pukin kontissa. Jos näitä nyt kuitenkin on menty ostelemaan, niin voin vain toivoa niiden pysyneen lastenkammarin puolella. Luin jostain varoittavan esimerkin Ameriikasta, jossa mies oli tyydyttänyt seksuaaliviettiään barbien kanssa ja sitten olikin jo menty vauhdilla sairaalaan. Vatsasta oli löytynyt lukuisia barbi-nukkien ruumiinosia.

Rohkeita tunnustuksia vaan, jos on tehty haureutta vaikkapa Yasminin tai Cloen kanssa ja arabialaiseen ropisee pikkuriikkistä tolppakenkää, muttei olo siltikään helpota. Preda, onko Meygan pysynyt rakentamassasi goottilintuhäkissä vai lähtenyt sedän luo minisorvilla näpertämäsi sidukkapullot tyhjennettyään. Ei muuten väliä, mutta jos hyytyy mahapuruun se "redssien" marssi, niin kolmen tunnin päästä joutuu Hämis-porukka pitämään Nuurdis-hallilla pelkkää omaa kivaa.

edit. odottakaas tovi...
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Tässä se mainos

Bratz -trendinukeista...
 

Liitteet

  • bratz-liisat.jpg
    bratz-liisat.jpg
    95 KB · kertaa luettu: 1 412

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Vatsan väänteitä ja selkämahapuruja?

Viestin lähetti Tilatiili
Preda, onko Meygan pysynyt rakentamassasi goottilintuhäkissä vai lähtenyt sedän luo minisorvilla näpertämäsi sidukkapullot tyhjennettyään.


Tilatiili hei!

Anteeksi sivistymättömyyteni, mutta kukas noista beibeistä on se Meygan?

Ihmettelen vaan että miksei noiden babyjen varusteluettelossa mainita muovikasseja jotka ovat täynnä päärynäsiideriä? On meinaan kamala duuni ruveta niitä sorvilla tekemään.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Tyttö numero kaksi

Arvelin "redssien" iskevän silmänsä tähän punaturkkiseen punatukkaiseen, vasemmalta toiseen ehdokkaaseen. Kuvatekstin mukaan tyttö numero kaksi on "Meygan" ja hän harrastaa syljeskelyä. Joten eikun kaupan kautta kotiin, kirurgiveitsi ja leipälauta esiin ja tuttavuutta hieromaan.

Eilen sain insinööriltä kehoituksen suhtautua aiemmin sopimaamme aikatauluun suurella vakavuudella. Täällä sitä istutaan konttorilla pissiksiä skannailemassa ja matsia odottelemassa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Äskettäin, aivan yllättäen, kesken meikäläisen tenttilukujen ja kuumeenpotemisen soi ovikello. Jo ennen kuin ehdin lähellekään ovea, kuulin, että siellä on hirvittävä lauma naisia, metelistä päätellen. No ei siinä mitään, totta kai meikäläinen avaa oven, löytääkseen sieltä kaksi pienessä humalassa olevaa pissistä varmaankin äidiltä pöllityn kuohuviinipullon kanssa.

Ne olivat vissiin jossain naapurikämpässä bileissä ja nyt sitten tarvitsivat Sistis-sedän apua viinipullon korkin avaamisessa.

No...pissisparkojen korkkiruuvi oli jo vääntynyt kelvottomaan kuntoon ja itsekin sain todeta heidän saaneen ainoastaan korkin sen verta tohjoksi keskiosasta, ettei sitä kyllä irti siitä enää saa... ehdotinkin pissiksille, että kannattaa tehdä tästä lähin viinit itse, ettei tule korkin kanssa ongelmia. Siinä vaiheessa alkoi jo meikäläistä huvittaa, kun tytsät innostuivat tuosta ehdotuksesta aivan totaalisesti... hitto sitä tekstiä... "Joo! Tehdäänkin sellasta vitun litkua, että! Tiätsä sen Janin, sillä on sellaset viinivehkeet! Joo! Vittu! Tehdään!"

Ei nyt mikään maailmaa mullistava tarina, mutta ajattelinpa kertoa tilannetiedoituksena pissiksistä.... niitä on liikkeellä.

Nuo nyt olivat suhteellisen siististi pukeutuneina, ainakin verrattuna noin vuosi sitten edellisen kämppäni ovelle ilmestyneeseen 'Tussu, Reva & Tuhero'-paitaan pukeutuneeseen pissikseen. Tämä tytteli taasen oli unohtanut avaimensa asuntoonsa ja tarvitsi kännykkää lainaan....
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Tapahtui tässä taannoin

Eräiden palstalaisten painostuksesta kerron tämänkin tarinan julki.

Olin Tampere-nimisen suurkaupungin keskustassa autolla eräänä viikonloppuna.

Kävelin kadulla kaverini kanssa, ja törmäsimme pissaliisoihin, jotka alkoivat tilittämään elämäänsä. Joku heistä oli joku kaverin pikkusiskon kaverinkaverinsiskonkumminkaima tms.

Eräs tapaus, harvinaisen ruma sellainen, alkoi tilittämään minulle elämäänsä.

Tämä tyttö oli pukeutunut kuten pissikset yleensä, miss sixtyihin ja johonkin toppiin, jota verhosi auki oleva talvitakki.

Hänestä lähti mädän omenan (siideri?), röökin, oksennuksen ja rotanmyrkyltä haisevan hajuveden (jota selkeesti oli käytetty puolitoistalitraa) sekoitus, joten haju ei selväpäiselle ihmiselle ollut lähelläkään miellyttävää.

Tytteli kuitenkin selitteli minulle, että hän on niin vanha ja ruma.. kävi ilmi, että hän oli 17v.

Heitin jotain tyhjänpäiväisyyksiä, että siinä iässähän tytöt on kauneimmillaan. Niin tää vastas: "Ja hedelmällisimmillään.. siksköhän mua panettaa koko ajan?"

Repesin ihan kympillä. Ihan rehellisesti pyrskähdin nauramaan. Pissis katsoi pitkään perään. Ei sentään v:tä haistattanu.

Jatkoin matkaa pitkin tämän legendaarisen kaupungin pääkatua makeasti nauraen.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tampereella tämäkin..

Ei tule mitään!
Joudun silloin tällöin pistäytymään Koskikeskus-nimisessä ostoskeskuksessa.
Siellä on joku ihme pissispesä.
Ei mene kertaakaan ettei joku "kisu" tuu pyytää röökiä, kellonaikaa tai kännykkää lainaan. Arvatkaapa vituttaako!

Onneksi olen keksinyt nerokkaan keinon päästä näistä omasta viehätysvoimastaan epävarmoista naisenaluista. MINÄ ALAN FLIRTTAILEMAAN NIILLE!
Sillä ne lähtee. Eikä tuu takas.

ps. Jos tunnistat itsesi kuvauksesta, pysy kaukana. Se pervo setä saattaa vaikka kysyä ulos!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
En tiedä, onko tälläistä linkkiä tänne jo tungettu (ei oikein motivoi lukemaan tätä ketjua kokonaan läpi) mutta tälläinen helmi tipahti postilaatikkoon tänä aamuna:

Pissisten ilta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös