Pissaliisat...

  • 171 246
  • 446

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Cairns
En tiedä, onko tälläistä linkkiä tänne jo tungettu (ei oikein motivoi lukemaan tätä ketjua kokonaan läpi) mutta tälläinen helmi tipahti postilaatikkoon tänä aamuna:

Pissisten ilta

Tää helmi ei aukee ainakaan meikäläisellä. Kiinnostusta riittää...
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Olinpa Itäisen Helsingin (kyllä minä peri-espoolainen uskaltauduin matkalle tuntemattomaan) helmessä Itäkeskuksen kauppakeskittymässä viikonloppuna ja DinSkon, Henkan&Maukan ja muiden pissis-kauppojen innoittamana rupesin jo suunnittelemaan PISSIS-collectionia.

Kukakohan valmistaja ja vaateketju ottasi jakeluunsa tämän hienon malliston? Potentiaalisia ostajia piisaisi ja rahan tuloa ei voisi estää.
Ensimmäinen vaatekappale voisi olla vaikka pakkasiin suunniteltu napapaita. Nyt siis haastamaan missSixty ja muut alan kauppiaat.
 

Anton

Jäsen
Voihan härttilöö!

Uusiotyttäreni (17vee) on hankkinut tolppakengät!
Todella kammottavan näköiset!
Onko oikein, että:
1. Tuhoan kengät
2. Menen saunan taakse ja lopetan koko seuraavan sukupolven? Voin aloittaa itsestäni.
3. Lopetan niuhottmisen ja haen jääkaapista toisen oluen.
4. Katson Eurosporttia ja pidän turpani kiinni.
5. Katson Eurosporttia ja pidän turpani kiinni.
6. Katson Eurosporttia ja pidän turpani kiinni, haen lisää olutta!
7. Katson Eurosporttia ja pidän turpani kiinni.
8. Raavin hämmentyneenä palleja.

Tapanko Tsoots dabljuu bussin, vaíko jatkanko pallien raapimista?
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
PISSIIIISSS ALERT!

Tänä aamuna olin aivan normaalisti bussimatkalla asunnostani työpaikalleni kun säpsähdin. Edessäni istui vaaleahko tyttö. Yksi pysäkinväli siinä ehti mennä ennenkuin kyseinen olento sai sielunveljen viereensä. Ei, se en ollut minä vaan siihen istui brunetti look a like. Samanlainen takki jne.

Pian alkoi porina:
Blondi-pissis: Missäs sä nykyään opiskelet?

Brunetti-pissis: Mä haen sinne Hervannan AMMIKSEEN..

BL-P: Ai joo, mä oon siellä. Oonki sanonu kaikille että kandee hakea jos vähääkään kiinnostaa. Nythä voi tehdä niitä yhdistelmäopintoja, lukiota kans samaan aikaan. Mä en kyllä menny..

BR-P:..joo..Milläs linjalla sä oot?

BL-P:..mä oon kampaajalinjalla...meidän luokalla on ihan rentoa, ei semmosia kusipäitä. Kolmosluokkalaiset on kyllä ihan sekopäitä.

BR-P: Joo, mä olin lukiossa mut meidän luokalla oli semmoisia kermaperseitä, Iskä joku Diplomi-insinööri ja mutsi lääkäri..

BL-P: Joo, meidän luokalla on kans semmosia huoria. Semmosia vitun teinejä jotka kikattaa kokoajan... Meidän rinnakkaisluokalla on sit yksi lesbo ja jotain ihme nörttejä..

BR-P: juu..ei mullakaan ole mitään lesboja vastaan mut vituttaa ku yksi homo kehu mun kundikaverin persettä. Eikai siinä mut ku se on MUN!

BL-P: Just. Kyllä mäkin hyppäsin ainaki metrin kun se lesbo oli mun perseessä kiinni..että "mitä helvettiä"..


..Tuossa vaiheessa jouduin poistumaan linja-autosta ja jättämään nämä kaksi filosofia ilman tarkkailijaa...


edit: VEDETÄÄMPÄS TAKAISIN!
Sain kuulla asioista perilläolevilta tahoilta, ettei hervannassa ole kähertäjälinjaa. Kuulin siis väärin tai mielikuvitukseni laukkasi muissa ulottuvuuksissa... Näin käy kun ei ole nauhuria mukana!
 
Viimeksi muokattu:

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti Anton
Voihan härttilöö!

Uusiotyttäreni (17vee) on hankkinut tolppakengät!
Todella kammottavan näköiset!
Onko oikein, että:
1. Tuhoan kengät
2. Menen saunan taakse ja lopetan koko seuraavan sukupolven? Voin aloittaa itsestäni.
3. Lopetan niuhottmisen ja haen jääkaapista toisen oluen.
4. Katson Eurosporttia ja pidän turpani kiinni.
5. Katson Eurosporttia ja pidän turpani kiinni.
6. Katson Eurosporttia ja pidän turpani kiinni, haen lisää olutta!
7. Katson Eurosporttia ja pidän turpani kiinni.
8. Raavin hämmentyneenä palleja.

Tapanko Tsoots dabljuu bussin, vaíko jatkanko pallien raapimista?

1. Toivotaan ettei käytä niitä liukkaalla kadulla, nilkat on aika kovilla.

2. Toisaalta, siperia opettaa.

eli

Lopeta niuhotus, ota koko kylmälaukku sohvan viereen, katsele hämmästyneenä urheilua...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: PISSIIIISSS ALERT!

Viestin lähetti bisnesman



..Tuossa vaiheessa jouduin poistumaan linja-autosta ja jättämään nämä kaksi filosofia ilman tarkkailijaa...


Mitä pitemmälle kevät etenee, sitä varmemmin saamme jälleen kuulla ulkona talvihorroksesta heräilevien pissisten soidinääntelyä ja päärynäciideriputelien kilinää.
Tuo bisnesmanin tänä aamuna bongaama pariskunta oli ilmeisesti vielä hiukan talven ja aikaisen aamun kohmettamassa fyysisessä tyhjiössä, koska niiden keskustelu oli noinkin lievää kamaa.
Meikäläinen sen sijaan jo pari viikkoa sitten bongasi Helsingin rautatieasemalla oikein tyypillisen terhakan pissaliisan. Taisi olla tämän kevään ensimmäinen minun kohdallani. Tämä n. 13-vuotias, kalpea yksilö horjui ripsivärit pitkin poskia valuen liukuportaiden yläpäässä... minä siinä olin nousemassa niitä portaita ylöspäin, kun sekunnin murto-osan ajaksi loin vahingossa tuon olion silmiin katsekontaktin. Otuksen suusta purskahti välittömästi solvausryöppy:
- VITTUAKS MULKKAAT!

Nousin vaimeana portaat ylös, mutta saapuessani siihen olion kohdalle en enää pystynyt pitämään turpaani kiinni, vaan sanoin otukselle ohimennen:
- No en sitä ainakaan, kasvata siihen ensin edes viikset.

Olio hiljeni täysin... napsahtikohan tuolla siiderihakuisella ameebapuntilla aivoissa jotakin? Meinaan kun niin hiljeni...
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse havaitsin tuossa muutama viikko sitten muutaman peruspissiksen, jotka olivat heränneet horroksesta, josko olivat siinä olleetkaan.

Pissikset havaitsin eräällä eteläsuomen huoltoasemalla. Ensimmäistä kertaa bongasin kyseiset yksilöt kovasta melusta heidän saapuessaan sisään. "Missä täällä on vessa", tämä huuto kuului teinimäisellä kiminällä, jossa oli vivahdus röökinsavua ja aimoannos päärynäsiideriä. Ei he tuskin kävivät vessassa oikealla asialla, mikä onkin ominaista tälle lajille. Noin kymmenen minuutin kuluttua tytöt tulivat ulos huutaen ja kovaanääneen jutellen, jostain V*itun huorasta, menivät ulos selvästi jotain vahvistusta nauttineina(huom mukana isot reput) . Tämän Jälkeen kului pienitovi, jonka jälkeen samat Pissikset saapuivat sisään muutaman noin 18-20 vuotiaan pilottirotsisen Markon kera, Modattu corola jäi uskollisesti odottamaan pihalle. "Vittu me tultiin takas", kaikui kovempi äänisen vaaleanpissiksen suusta. Toinen Marko osti olutta ja röökiä, he istuivat pöytään. Markoilla oli kaljutpäät ja pilotit, sekä pirunisot takamukset. pissiksillä oli napapaidat, ja liian lyhyet tiukat housut ja valkoiset stringit erottuivat selkeästi, aitoja pissiksiä siis. Pöydässä keskusteltiin, kuinka kovaa oltiin ajettu, V-kieltä viljeltiin joka toisena sanana, höysteenä. Homot ja Huorat haukuttiin ja rööki paloi, sitten nuoleskeltiin. Lopulta tämä upea seurue poistui, mutta Vaaleapissis muisti huutaa vielä "vittu, me lähetään kiitos". Corollan liukuessa peräsladissa horisonttiin, tiesin havainneeni, kevään merkit, kohta on kesä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Predator


Olio hiljeni täysin... napsahtikohan tuolla siiderihakuisella ameebapuntilla aivoissa jotakin? Meinaan kun niin hiljeni...

Varmaan napsahti, epailen ma.

Mutta Preda (ja muut), muistattehan toki, että nämä tulevat "isänmaan toivot" hoivaavat teitä sitten aikanaan vanhainkodin vuodeosastolla ollessanne, jos vitutteluiltaan ja huoritteluiltaan ehtivät tahi jaksavat.

Osaston käytävältä raikaa pissismäisellä äänella "Vitun kääpä, ui paskoissas".

vlad#16.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täällä meilläpäin ei ole pissiksiä. En ole ainakaan nähnyt. Eikös ole outoa...?
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Ted Raikas
Täällä meilläpäin ei ole pissiksiä. En ole ainakaan nähnyt. Eikös ole outoa...?

Lappeenrannassa?! Herranjumala... suosituin parveilualue lienee Oleksi ja Mäkin edusta. Lajia tavataan tiettävästi tasaisesti joka kaupunginosassa. Voitte sielujenne silmillä nähdä sen säpinän, joka syntyi viime perjantaina alkuillasta, kun erään kiekkokaukalon kenttämies ei ollut paikalla, mutta pukukopit olivat kuitenkin auki. Laji, alta aikayksikön, yritti yhdessä Vittumarkojen kanssa vallata yhtä koppia pesäpaikakseen, kera siiderin ja epäilyttävien mehupullojen. Vittumarkot käyttäytyivät hyvin lauhkeasti, osalla jopa hokkarit jalassa, mutta itse Liisat pitivät arviolta n. 102 dB:n mekkalaa. Kirosanoja ei kuitenkaan liiemmin kuultu. Kopissa ei olisi saanut olla valoja päällä, tätä pidettiin hyvin tärkeänä. Sisäpiiritietona kuulin eräiden yksilöiden juoneen melkein sen yhden siiderin.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Ted Raikas
Täällä meilläpäin ei ole pissiksiä. En ole ainakaan nähnyt. Eikös ole outoa...?

Nyt en muista, onko Ted R. ulkolappeenrantalainen, mutta jos tuota kaupunkia tarkoitit, niin kyllä niitä on. Itse jouduin seuraamaan parveilua tuossa muutama viikko sitten vanhan linja-autoaseman (siis sen ikivanhan, Kirkkopuiston vieressä) parkkipaikalta äitimuoriani kenkäostoksilta odotellessani. Ja seuraavana päivänä odotellessani siskoani yo-kuunteluista BillyKidissä kahvia juoden, kuuntelin valehtelematta 60-vuotiaan pissiksen sirkutusta. Ei ollut kaunista.

Tuossa kymmenen vuotta sitten parveilupaikkana oli Pusupuisto ja satama. Paikkakunnalla yhä asuvat tuttavani väittävät, että nykynuoriso ei kyseisissä paikoissa enää viihdy. Taitaa jäädä se punkkarien lyhtypylväänpolttoprojekti siis loppuun saattamatta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kiitän el pebe ja Andrej.

Ehkä olen autuaassa asemassa ja en ole niin kiinnittänyt huomiota? Tai sitten onnistun välttelemään pahimmat kokoontumispaikat? Ihan niin puhtaita pissiksiä en ole täällä nähnyt kuin Lahdessa aikoinaan. Ehkä se sikäläinen järkytys vaikutti niin että en enää erota Lappeenrantalaisia pissiksistä (ovat eri rotu, varmasti). Eli suljen niiden olemassaolon kotikaupunkini katukuvasta jotenkin alitajuisesti.
Ehkä silmäni aukesivat tämän pienen infon jälkeen, en sitten tiedä pitäisikö olla kiitollinen vai suuttunut sen johdosta...

Lähdenpä tästä kaupungille "bongaamaan".
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti vlad
Varmaan napsahti, epailen ma.

Mutta Preda (ja muut), muistattehan toki, että nämä tulevat "isänmaan toivot" hoivaavat teitä sitten aikanaan vanhainkodin vuodeosastolla ollessanne,

vlad#16.

Kamala tulevaisuudenkuva! Miten sinä olet päätellyt, että juuri nämä pissaliisat hakeutuvat hieman iäkkäämpinä nimenomaan sairaanhoitajiksi? Käsite "Sisar Hento, Valkoinen" saa tuossa tapauksessa ihan uutta puhtia purjeisiinsa. Tulevaisuuden hoitsuilla on siis käsivarressaan piikkilankatatuointi ja hoitsujen navan ja navan alla olevan viivan välimaastoon on tatuoitu sanat "OU JEA". Eipä silti, noihin aikoihin monen dementiaosaston potilaankin tatskat ovat sitä ihteään "trgaagista komiikkaa"... kuvitelkaas nyt 80-vuotias kuihtunut äijä, jonka langanlaihoissa "hauiksissa" on esim. seuraavanlaisia tatskoja:
- BAD TO THE BONE
- BORN TO BE ALIVE
- HELL´S BELLS
- PANOKONE
- IF YOU´RE LOOKING FOR TROUBLE...
- PARTY ANIMAL

... siinä muutama esimerkki. Sorry, meni vähän ohi aiheen.

PSST: ONKS TÄNÄÄN JOKU LÄTKÄPELI STADISSA?
-
 

Anton

Jäsen
Mikäs on vikana nykymiehillä? Mikä pelottaa Pissa-Liisoissa? Eikö Mr Darwin ollutkaan oikeassa?

Itse tapasin pissiksiä viimeksi torstai-iltana.
Tulin puolihumalassa treenien jälkeen himppeä kohti ja pitkässä alikulussa tapasin puolenkymmentä pissaliisaa ryystämässä kovaäänisesti lonkeroja. Kieli oli koodattua vittu-kieltä, johon en ole käynyt kurssia, joten en ymmärtänyt käytyä keskustelua.
Kevätaurinko oli ilmeisesti lämmittänyt rinteessä olleita kiviä riittävästi, jolloin Pissa-Liisat ja Wittu-Markot olivat katsoneet alkukesän jo alkaneeksi ja ryömivät esille sopivasti lämmenneiden kivien alta.

Asiaan: Eräs pissis lähestyi minua sanoen: anna tupakkaa! Katsoin pizzalautasen kokoisia silmiä ja huomasin, että marsu on tylsä lemmikki ja mietin, että tuollainen voisi olla ihan jännä.
Joskus aikoinaan kaikilla kavereilla oli Tamagochi (meniköhän kirjoitusasu oikein?) Mutta minulla ei ollut moista.
Hellyyttävän näköinen pissis, jolla oli tiukkojen farkkujen paksuin kohta polvilumpioiden kohdalla, katsoo siis sinua alaleuka väristen lonkeropullo kourassaan. Hellyyttävää – ikävä kyllä!
Ajattelin viedä kesämökille tänä vuonna pari ruusumarjan pensasta, uuden punaviinimarjapensaan ja luvatut kirjolohet, jotka kelluvat jälleen seuraavana aamuna taas laiturin vieressä. Voisinko hivuttaa kesämökille pissiksen ilman, että perhe huomaa?

Olenko liian luontoystävällinen, turhan humaani?
En ole kieltämättä miettinyt syksypuolta, mitä sitten teen…
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Painokoneet seis!!!

Nyt se on todistettu, omalta kohdaltanikin. Kulttuurishokki! Lappeenrannassa siis ON pissiksiä! Kummaa todellakin etten ole sitä ennen ajatellut tahi havainnut. Heti kun kerrotaan niin silmät aukeavat. Tosin yhä täytyy sanoa että ne pissikset mitä täällä näkyi ja näkyy, on aika amatöörejä esim. Lahtelaisiin ja Hyvinkääläisiin sisaruksiinsa verrattuna. Voi tietysti olla että nämä olivat päiväpissiksiä ja iltamyöhällä ne todelliset pissikset astuu esiin. Ehkä olen aina ollut niin suloisesti huppelissä että en ole niitä sumeiden silmieni läpi nähnyt.

Mutta, kuinka nyt voin enää unohtaa niitä blondattuja hiuksia tummine juurikasvuineen ja niitä korkeapohjaisia kenkiä jotka talloivat lätäköitä. Kaupunkini on pilalla... Taidan hakea seuraavan oluen...
 

Anton

Jäsen
Ehkä pitää ottaa se toinenkin olut? Hiljentyä ja ottaa se kolmas ja sitten se neljäs ja polttaa savuke ja ottaa neljäs. Lämmittää saunaa ja polttaa se savuke ja ottaa se toinen olut ja yht’äkkiä on maanantaiaamu ja on kiire… Missä pirussa on minun kolmas olut?

Tämähän kuulostaa jo chatti-linjalta?
Äkkiä pois ja kapakkaan!!!

Hyvää viikon loppua!
 

Ollius

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tulipa tässä mieleen karmea tarina parin kuukauden takaa, kun lueskelin tämän viestiketjun lävitse. Varautukaa pahimpaan.

Elikkäs, lupauduin hölmöyksissäni lähteväni kaverille kuskiksi, kun jostain syystä oli tarkoitus olla perjantai-ilta selvinpäin. Noh, hurautin kaverin pihaan, ja hyppäsin illan työkalun puikkoihin. Kyllä, Toyota Corolla.

Siinä ajeltuamme alkajaisiksi parikymmentä pilislenkkiä, kaverini sanoi, että käydäämpä tuosta hakemassa pari muijaa kyytiin illamme iloksi. Silloin alkoi jo paha aavistus heräilemään... Ja kyllä, kun nämä arvoisat neidot nousivat kyytiin, alkoi tuttu älämölö kuulumaan takapenkiltä. Ensimmäisenähän piti varmistaa, onko kaikki nyt varmasti mukana, huutaen 120 dB'n voimakkuudella vieressä istuvalle kaverille että "otinx mä nyt varmasti mun puhelimen mukaan, hei vittu onx se mukana, soita siihen ni mä tiedän että onx se mukana". Siinä vaiheessa tajusin että tästä tulee vielä piiiiitkä ilta.

Ja auton soitinhan ei ole koskaan sopivalla voimakkuudella; "Pistäsix sää isommalle, kun tää on niin ihana piisi" ...kuluu about 7,3 sekuntia... "Hei pistä pienemmälle, vaiha piisiä, onx sulla sitä bäkkäreiden uusinta!"

En nyt viitsi alkaa kertoilemaan kaikkia mukavia kohtauksia joita illan aikana tuli, mutta kaikki pystyvät varmasti kuvittelemaan mitä nämä illamme ilot pystyivät saamaan aikaan.

Silloin päätin, että kuskiksi en enää lähde, ellei ole kirjallista sopimusta siitä, ettei kyytiin tule yhtään tälläistä pissaliisaa. Vieläkin tulee kylmiä väreitä kun ajattelee tuota iltaa. Onneksi sitä ei tarvitse (toivottavasti) kokea toiste.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Niin mutta oletteko jo tällä viikolla törmänneet pissisten kehityskaaren seuraavan vaiheen edustajiin, noihin iki-ihaniin kirkuvan värikkäissä haalareissa liikkuviin laumaeläimiin, eläimiin jotka väkisin yrittävät myydä sinulle vuorovuosin Äpyä tai Julkkua?
Eipä silti, minun mielestäni Äpyä tyrkyttävä tytsy on huomattavasti miellyttävämpi satunnainen tuttavuus, kuin keskiverto Pissaliisa. Onhan niillä vielä tuossa haalarivaiheessakin kova peruskohina päällä, mutta jotenkin tuo on hellyttävä välivaihe pissiksen kehityskaaressa. Sitten kun nämä haalaribailaajat aikoinaan kehittyvät jakkupukuisiksi pedoiksi, niin siinä ei ole enää mitään hellyttävää. Hrrr... kylmät väreet kulkee down my spine.
 

AkA

Jäsen
Kevätkauden avaus

Huomenna on monen aloittelevan pissiksen Suuri Päivä, vappuaatto. Tätä on odotettu koko synkeä syksy, tuima talvi ja alakuloinen alkukevät. Mutta vihdoin, vihdoin tuo pyhä hetki on koittamassa.

Vaikka säätiedotus lupaa koleaa ja sadekuurojakin, se ei estä uuden pissis-vuosikerran kuoriutumista. Ylikireät Miss Sixtyt ja toppi lienevät tämänkin kevään kuuminta pissis-muotia. Juomanakin jatkanee tuttu ja turvallinen siideri. Espa ja kauppatorien ympäristöt ympäri Suomen, täältä ne taas tulevat!

ps. Pissikset ovat siirtyneet myös tietoyhteiskuntaan. Tänään ehdin hengailla Pohjoismaiden suurimman sisämaakaupungin nimeä kantavassa chatissa jopa puoli minuuttia, kun ensimmäinen siiderienkeli lähestyi minua sähköisillä riveillään: "Voix hakee mulle viinaa???++". En voinut.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
Niin mutta oletteko jo tällä viikolla törmänneet pissisten kehityskaaren seuraavan vaiheen edustajiin, noihin iki-ihaniin kirkuvan värikkäissä haalareissa liikkuviin laumaeläimiin, eläimiin jotka väkisin yrittävät myydä sinulle vuorovuosin Äpyä tai Julkkua?
HAHAA!
Nämä on juuri niitä tytsyjä, joihin sivulle sutannutkin on törmäillyt liikkuessaan Tampereella. Eikä suinkaan paha juttu, alkaahan tässä ikä jo painaa ja speksit nousta.
Muttamutta..
Huomenillalla lähtee pienimuotoinen journalistiryhmä tutkimaan ikipissisten (juuri näiden vuosiltaan jo parinkympin hujakoilla) sielunelämää Helsingin yössä. Ehkä raportissa paljastuu tietoja myös mitä nuoremmat kanssasisaret ovat säheltäneet.
Lupaus on kuitenkin pyhä. Kenellekkään ei tarjota salaista huumajuomaa ilman henkkareiden tarkastusta. Katupartio tarkkailee silmä kovana ja antaa analyysin ikipissisbuumin noususta tai tuhosta. Viimeistään lauantaina!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt muuten näyttää siltä, että panimoteollisuus on herännyt siihen tosi asiaan, että pissiksetkin kasvavat joskus aikuisiksi. (No, fyysisesti ainakin.) Meinaa nämä katujen varsille ilmestyneet mainokset uudesta DRY Perry-siideristä. Mainoskuvassa on joku kuivakkaannäköinen, luultavasti kolmenkymmenen paremmalle puolelle päässyt naikkonen, joka on meikattu perinteiseen pissistyyliin. Nuoruuden sulokkuuden muuttuessa keski-ikäistyväksi kuivakkuudeksi siiderikin vaihtuu sweetistä dryksi...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Moto
Nyt muuten näyttää siltä, että panimoteollisuus on herännyt siihen tosi asiaan, että pissiksetkin kasvavat joskus aikuisiksi. (No, fyysisesti ainakin.) Meinaa nämä katujen varsille ilmestyneet mainokset uudesta DRY Perry-siideristä. Mainoskuvassa on joku kuivakkaannäköinen, luultavasti kolmenkymmenen paremmalle puolelle päässyt naikkonen, joka on meikattu perinteiseen pissistyyliin. Nuoruuden sulokkuuden muuttuessa keski-ikäistyväksi kuivakkuudeksi siiderikin vaihtuu sweetistä dryksi...
ÄLÄS MUUTA SANO!
Mulla tulee siitä kuvasta mieleen Maria Guzenina. Pervoa, eikö?

Olin jo vähällä kirjoittaa tähän ketjuun tuosta mainoksesta, mutta en viitsinyt ,kun näyttää olevan kolmikolla Predator-bisnesman-Tatzka tuo tämän ketjun TOP3 RAPORTOIJAA-titteli. Mut minkä sille voi, että joutuu olemaan työn puolesta tekemisissä kyseisten otusten kanssa :)
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bisnesman
Olin jo vähällä kirjoittaa tähän ketjuun tuosta mainoksesta, mutta en viitsinyt ,kun näyttää olevan kolmikolla Predator-bisnesman-Tatzka tuo tämän ketjun TOP3 RAPORTOIJAA-titteli.

Ups. Tulinkohan nyt astuneeksi pahasti jonkun varpaille? Yllätyksekseni huomasin, että äskeinen viesti oli ensimmäinen tähän ketjuun kirjoittamani ja heti astuin muiden reviirille...

Muistan kyllä kirjoittaneeni ainakin yhden pissisaiheisen viestin, mutta se sitten on ilmeisesti jossain muussa ketjussa.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Moto
Ups. Tulinkohan nyt astuneeksi pahasti jonkun varpaille? Yllätyksekseni huomasin, että äskeinen viesti oli ensimmäinen tähän ketjuun kirjoittamani ja heti astuin muiden reviirille...

Muistan kyllä kirjoittaneeni ainakin yhden pissisaiheisen viestin, mutta se sitten on ilmeisesti jossain muussa ketjussa.
Höpötihöpö!
Kenenkään varpaille ei astuttu, pikemminkin ajatuksenlukemista on harrastettu. Tilaa on vaikka muille jakaa..
Mutta vielä siitä mainoksesta.
Miksi se mies ei näytä Vittumarkolta?
 

Cube

Jäsen
Huomenna on kyllä tiedossa hieno ilta pissisten bongailun suhteen. Turussa paras paikka lienee jokiranta, mutta myös Kauppatorin ympäristö on hedelmällistä seutua.. En tiedä muista, mutta itse ainakin suunnittelen pientä jokikierrosta alkuiltaan. Eikös pissiskännin kliimaksi ole siinä yhdeksän tienoilla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös