Pissaliisat...

  • 171 256
  • 446

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti mission16W

...on yhtä surkuhupaisaa kun joku voimansa tunnossa heiluva vittumarko hankkii jostain hihattoman paidan. Vinkkinä pojille: niihin paitoihin tarvitaan käsivarret, mitä teillä ei ole. Se, että läski heiluu kuin linnun sulat ei tee käsistä hyvinmuodostuneita...

Arvaapas vaan. Oli nimittäin tuolla vittiksellä josta aiemmin mainitsin juuri kyseisen kaltainen riepu päällään. Ja käsivarrte yhtä paksut kun meikäläisen reidet (siis yhteensä). Tosin lihasta ei välttämättä niihin oltu saatu mahdutettua. Lisäksi toista käsivartta komisti vielä (teko)tatuointi, joka lienee niinikään lajille tunnusomainen riitti.
 

BBT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Djurgårdens IF
Varoituksen sana kaikille: huomenna torstainahan järjerstetään Stadissa ainakin etelä-suomalaisten pissaliisojen/vittumarkojen epävirallinen pyhiinvaellusmatka/kokoontumisajo, Taiteiden Yö. Pitäisköhän toikin nimi muuttaa Pissisten Yöksi... Paetkaa pääkaupungista mikäli se suinkaan on mahdollista...
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
"Vittumarkoista" kasvaa "Minulla on spoileri-Markoja" ja lopulta heistä tulee "Haalari on toinen ihoni-Markoja" tai lyhyemmin "Haalarimarkoja".

Tarkoitus olisi lähteä viikoksi stadiin tuulettumaan ja minua pelottaa jo etukäteen nuo keskustan pissiskeskittymät. Pitää varmaan ottaa sellainen sähköinen hyttysentappomaila mukaan jonka voi laittaa jokaisen kadulle kuseksivan pissiksen "golden showerin" alle. Voisi siinä vittu huudot raikua kun vittu löisi valokaarta.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti V-man
"Vittumarkoista" kasvaa "Minulla on spoileri-Markoja" ja lopulta heistä tulee "Haalari on toinen ihoni-Markoja" tai lyhyemmin "Haalarimarkoja".

Tarkoitus olisi lähteä viikoksi stadiin tuulettumaan ja minua pelottaa jo etukäteen nuo keskustan pissiskeskittymät. Pitää varmaan ottaa sellainen sähköinen hyttysentappomaila mukaan jonka voi laittaa jokaisen kadulle kuseksivan pissiksen "golden showerin" alle. Voisi siinä vittu huudot raikua kun vittu löisi valokaarta.

Nyt astut vaarallisen märille poluille.

Pissikset ovat äärimmäisen organisoitunut ryhmä ja hallitsevat kaduille kuseskelun ohessa yhteiskunnan eri portaita. Heitä löytyy aina eduskuntaa ja yritysjohtajia myöten.

Vittumarkot taas kehittyvät tutkimusteni mukaan hieman eritavalla kuin arvioit.

Yksi VMarko ryhmä suuntaa uransa kaduilla juoksentelun jälkeen intin harmaisiin, eli rupeavat vänskiksi, siellä he vetävät spaddua kassun nurkalla ja todistavat auktoriteettiaan taakse poistu käskyllä.

Toinen VMarko tyhmä ovat ns BubiMarkot, jotka viettävät suurimman osan ajastaan lähiökapakassa, tupakkaa ja viinaa nauttien, välillä 3naista kuunnellen. Heidän seuraansa päätyy myös osapissiksistä, baari onkin heidän "pesänsä". Nämä yksilöt eivät luonnollisesti käy töissä, vaan nauttivat yhteiskunnan eduista.

AutokuskiMarko onkin lajinsa hienoimpia ja puhtaimpia edustajia. Tämän lajin tunnistaa kuorma-auton tuulilasissa toikkuvista karvanopista ja mauttomasta Scania kyltistä. Heidän ajotyylinsä on veitikkamaisen letkeä ja kaasujalka ei hetkeksikään hellitä, varsinkaan punaisten valojen edessä, massa määrää Marko ajattelee. Ala-lajit: taksi kuski, bussikuski.

Opiskelija Marko: Tämän lajin tyyppi piirre on baari liito, kaupungin kiimaisimmissa kapakoissa. Tärkeintä on, että näyttää hyvältä ja joka viikolla on eri nainen kainalossa, koska muuten saattaa mennä maine. Ravintolansa tämä Marko valitsee huolella, trendikkyys, kalliit hinnat ja nuoret naiset, sekä kantakaupunki sijainti ovat tärkeimpiä. Marko pukeutuu hyvin, paitsi Markojen ja pissisten kokoontumisajoissa, joissa kaikillla on heimo vaatteet, eli kullakin oma haalarikostuumi. Parhaimmat pariutumismahdollisuudet omaavalla on vuosien varrella kertyneet merkki kokoelmat asussaan, viestittämässä korkeampiarvoisesta yksilöstä.

jatkuu...
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Tatzka

Opiskelija Marko: Tämän lajin tyyppi piirre on baari liito, kaupungin kiimaisimmissa kapakoissa. Tärkeintä on, että näyttää hyvältä ja joka viikolla on eri nainen kainalossa, koska muuten saattaa mennä maine. Ravintolansa tämä Marko valitsee huolella, trendikkyys, kalliit hinnat ja nuoret naiset, sekä kantakaupunki sijainti ovat tärkeimpiä. Marko pukeutuu hyvin, paitsi Markojen ja pissisten kokoontumisajoissa, joissa kaikillla on heimo vaatteet, eli kullakin oma haalarikostuumi. Parhaimmat pariutumismahdollisuudet omaavalla on vuosien varrella kertyneet merkki kokoelmat asussaan, viestittämässä korkeampiarvoisesta yksilöstä.

jatkuu...

Yks opiskelija Marko ilmoittautuu. Opiskelijahaalari Marko. Kastelukannu täynnä kaljaa arkipäivänä klo 18 keskustassa umpikännissä. It's my life! (hyi, vittu mikä biisi)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti V-man


Yks opiskelija Marko ilmoittautuu. Opiskelijahaalari Marko. Kastelukannu täynnä kaljaa arkipäivänä klo 18 keskustassa umpikännissä. It's my life! (hyi, vittu mikä biisi)

Minun heimo vaatteeni käsittää Puna-Vihreän haalarin, jonka ompelussa olen käyttänyt epäilyttävästi jakkupuku pissiksen apua, siis kahden heimoasun yhdistämiseen ;) Olen siis jakomielitautinenkin?
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Tatzka


Minun heimo vaatteeni käsittää Puna-Vihreän haalarin, jonka ompelussa olen käyttänyt epäilyttävästi jakkupuku pissiksen apua, siis kahden heimoasun yhdistämiseen ;) Olen siis jakomielitautinenkin?

Sama täällä. Toinen lahkeeni on pissiksen haalarista ja vieläpä pissiksen paikalleen parsima. Minä olisin hoitanut homman nitojalla, mutta pissis väitti että ompeleminen on järkevämpää. Minä en ymmärtänyt yhtään kun sanoja ompeleminen ja järkevää käytettiin samassa lauseessa ilman sanoja ei & ole tai on,kaikkea,muuta & kuin.

Meissä kaikissa asuu pieni Marko/Liisa... vittu.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Olen suunnattomalla mielenkiinnolla seurannut tätä pissaliisa-keskustelua. Ikäväkseni on todettava, että olen huomannut omanneeni tiettyjä pissaliisan ominaisuuksia nuoruudessani (huomioikaa mennyt aikamuoto). Muistan käyneeni tarpeillani paikasta riippumatta aina silloin, kun hätä oli käsillä. Muistan käyttäneeni hyvinkin rumaa kieltä. Muistan pukeutumiseni, joka tietenkin oli 80-lukulaisen pissaliisan tyylinen. Näin siis tunnustan ehkä hieman häpeillen olleeni aikoinani pissaliisa.

Mitä minusta siis on tullut??? Sanotaan näin, että asiat oisivat voineet mennä hyvinkin pissaliisasmaisesti eli minut saattaisi löytää lähiöbaarista ja liudan kakaroita kotoa. Näin ei kuitenkaan käynyt. Nyt aloinkin pohtimaan, mikä pelasti minut pissaliisoille jo valmiiksi pedatulta kohtalolta. Pidän itseäni kuitenkin suhteellisen tervehenkisenä ihmisenä. Syvempää asiaa pohtiessani päädyin siihen, että ystäväni tekivät minusta pissaliisan ja näin ollen ystäväpiirin muututtua muutuin jälleen omaksi itsekseni, jota en pissaliisana ollut. Näin voinkin tieteettömästi yleistää, että pissaliisat ovat oikeasti etsimässä itseään. He elävät sellaista elämää, joka ei oikeasti ole todellista. Eräänä päivänä he vain heräävät, eivätkä enää ole pissaliisoja. Tällainen järkyttävä muodonmuutos on vaikea tajuta, mutta näihin tuloksiin olen tulemassa omakohtaisten kokemusten, mutta myös kaveripiirin kokemusten myötä. Vaikka joskus olimme pissaliisoja ja kuin lähes samasta muotista, emme voisi olla kauempana toisiamme nyt. Pissaliisaus ei siis ole pysyvä olotila, eikä se jätä syviä henkisiä tai fyysisiä traumoja ainakaan tämän tutkimuksen otoksessa. Mutta haluan kuitenkin korostaa, että tämä tutkimus on tehty turkulaisten 80-luvun pissaliisojen keskuudessa, eikä se siis välttämättä päde muihin kaupunkeihin tai ajankohtaan.

Ennen kuin julkaisen tutkimukseni xxx yliopiston julkaisusarjassa A, kerään otokseeni myös empiriaa VMarkoista.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Ylpeänä voin ilmoittaa olevani ELÄVÄ esimerkki siitä, että teinixhelvetistä (lue Puhdas Elämä Lapselle -konsertti) VOI selvitä hengissä!

25000 pissaliisaa ja 4999 vittumarkoa ja minä.

No, tämähän oli vasta harjoitusta huomisen "Taiden"yön varalle...
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Juu, huomenna on parempi välttää kulkemista ytimessä, siellä ovat liisat ja markot elementissään ja vieläpä ns. virallisesti "taiteiden" yön merkeissä. Arvaanpa, että tämäniltaisessa konsertissa esiintyi nenä-ääntelyn ja sössötyksen kantaliisat eli Nylon Beat, kuten ilmeisesti joka vuosi. Nyt liisat saivat oikein kertausta siitä, miten kunnolla honotetaan ja suhistetaan ässää ja huomenna on heidän vuoronsa pitää konsertti, siinä ei mikrofoneja tarvita ja sanatkin kaikki osaavat: "vittuvittu, siishei, kaikki vihaa mua, se marko on niiiiiin kusipäähomorunkkari"

Yksi asia mietityttää liittyen pisuliisojen yhteen tunnusmerkkiin eli kännykkään: joku voisi kertoa, että puhelin on sitä varten, ettei tarvitse huutaa suoraan keskustelukumppanille asti. Liisojen huuto on yhtä kova riippumatta siitä puhutaanko puhelimessa vai viereiselle kaverille.

Onko muuten havaintoja ovatko jostain helvetin syystä armeijaan vapaaehtoisesti menevät naiset pissaliisa -taustaisia vai mikä tämän ilmiön taustalla on? Osahan tietysti luo sotilasuransa siviilissä em. osastopäällikköinä kahvitaukojen kestoja laskien.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parahin Annuli.

Olisitko niin ystävällinen, että jättäisit aiheen minun gradu vaihettani varten vapaaksi. Voin sitten tulevaisuudessa tutustua ilmiöön paremmin ja ehkä erikoistua kyseiselle alalle.

Huomenna on sitten pissiksien yö ja kosteutta kurkuissa ja kaduilla ilman sadettakin. Minä taidan viipyä huomenna töissä koko illan, jottei mieleeni tulisi lähteä pääkaupungin kaduille.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Kamalaa. Aivan kamalaa..

Saapuessani tänään paikalliseen urheiluhalliin salibandytreenejä varten minua odotti karmea ilmestys. Paikallisilla vittumarkoilla oli viereisellä kentällä omat pelit ja päädyssä roikkui noin 30 ylipainoista, alipukeutunutta pissaliisaa. Meteli ja näky oli karmea.

Oli vaikeaa keskittyä peliin kun vierestä kuuluu honottavalla nenä-äänellä "vittu sitä, vittu tätä, vittu vittu vittu". Pelin jälkeen joku vittumarkoista käsittämättömästi totesi edellä tapahtuneen olleen "vitun hyvä treeni". Tämä siitä huolimatta, että markoilla ei ollut maalivahteja tai edes mitään treeniä. Kunhan juoksentelivat ympäri kenttää kiroamassa. Ulkolenkkarit jalassa. Kärytimme markot ja nyt he saavat etsiä vittuilupaikkansa muualta.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Kamalaa. Aivan kamalaa..

Viestin lähetti mission16W
Saapuessani tänään paikalliseen urheiluhalliin salibandytreenejä varten minua odotti karmea ilmestys. Paikallisilla vittumarkoilla oli viereisellä kentällä omat pelit ja päädyssä roikkui noin 30 ylipainoista, alipukeutunutta pissaliisaa. Meteli ja näky oli karmea.

Tämä ketju on yksi hauskimmista pitkään aikaan , ja toki tekee itsekin mieli purkaa ärtymystään:

Ensinnäkin, otan osaa, mission. Olen kokenut samansuuntaista eräässä paikallisessa urheiluhallissa, mutta vain vittumarkojen osalta. Sulkapalloa kun pelaan, käyn usein hallissa, ja samaan aikaan on tietenkin tämän seudun vittumarkojen salibandytreenejä. Voi sitä ihanuutta, kun tulee tunnin kaks tahkottuaan pukuhuoneeseen, joka on täynnä vittumarkoja kutsumassa toisiaan homoiksi, idiooteiksi etc. Mahtavatko kaikki nämä lukuisat vittumarkot edes ymmärtää käyttämiensä arvostelutermien merkitystä? :p

Onhan paikalle toki eksynyt muutama pissiskin, mutta ei sen suuremmin.

Eilinen Elämä lapselle -konsertti tarjosi tv:n välityksellä suhteellisen paljon: miljoona pissaliisaa (okei, se Tinden arvio taitaa olla lähempänä) ja muutaman hyvän esiintyjän. Ronan Keatingin esittämä If tomorrow never comes oli loistava.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Viestin lähetti Tatzka
Parahin Annuli.

Olisitko niin ystävällinen, että jättäisit aiheen minun gradu vaihettani varten vapaaksi. Voin sitten tulevaisuudessa tutustua ilmiöön paremmin ja ehkä erikoistua kyseiselle alalle.


Olen tässä miettinyt erityisen tutkimusryhmän perustamista, johon myös graduntekijöillä olisi mahdollisuus osallistua. Tarkoituksena olisi hakea rahaa EU:lta, Tekesiltä ja kaikilta muilta mahdollisilta tahoilta. Näin tutkimusryhmällä olisi loistavat edellytykset luoda tieteellisesti uutta tutkimusta, jolla olisi myös käytännönhyötynäkökohtia. Mikäli olet kiinnostunut liittymään tutkimusryhmääni, ota ihmeessä yhteyttä. Kaipaan motivoituneita tutkijoita, jotka eivät pelkää kenttäkokeita tai jopa soluttautumista.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti jpp
"vittuvittu, siishei, kaikki vihaa mua, se marko on niiiiiin kusipäähomorunkkari"

Väärin, "Marko on niiiiiin huora".

Ei nimittäin voinut olla huomaamatta, että ko sana on SE viimeisin villitys. Tämä uudelleenlämmitys on tuonut tullessaan myös sen, että nykyään sana soveltuu helposti käytettäväksi yhteydestä riippumatta. Mutta älkää menettäkö yöunianne, vittu ei suinkaan ole poistunut sanastosta vaan soveltuu oivasti käytettäväksi tämän uuden omaperäisen kanssa, jopa yhdyssanana.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Elin-alueet uhattuina

Kattava "Taipeiden yön" pissaliisa-raporttini löytyy "Aiotko osallistua Taiteiden Yön rientoihin? " -ketjusta, mutta jokunen kommentti lienee syytä laittaa tännekin.

Näin pissaliisa-bongarina olen äärimmäisen pettynyt Helsingin kaupungin toimenpiteeseen AIDATA LUONNOLLISTEN TARPEIDEN ALUEET "Telinerami" -merkkisillä alumiiniaidoilla Taiteiden yön ajaksi. Perennapenkkeihin pääsy oli näin liki mahdotonta, joten kaikkien pissis-tihentymien esikuva ja johtotähti "Taipeiden yö" ei ollut entisensä.

Ehdotankin, että vuoden päästä ei sorruttaisi tähän luonnonvastaiseen toimenpiteeseen. Säästettäisiin aidan vuokrakuluissa, lannoituskuluissa ja mikä tärkeintä, varta vasten ulkopaikkakunnilta eli landelta saapuneet pissaliisa-bongarit eivät joutuisi pettymään.

edit: Hyperlinkitin joutessani... tätä ketjua pitää hioa kuin timanttia.
 
Viimeksi muokattu:

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: Re: Kamalaa. Aivan kamalaa..

Viestin lähetti Sparrow
Voi sitä ihanuutta, kun tulee tunnin kaks tahkottuaan pukuhuoneeseen, joka on täynnä vittumarkoja kutsumassa toisiaan homoiksi, idiooteiksi etc. Mahtavatko kaikki nämä lukuisat vittumarkot edes ymmärtää käyttämiensä arvostelutermien merkitystä?

Tämähän alkaa kuulostaa kovasti meidän käyttämältämme Kilosportin hallilta! Hauska aina naureskella pikkujätkien jutuille. Sitä ollaan niin kovaa ja niin isoa jätkää vittujen lennellessä ympäri pukuhuonetta. Yksi jätkistä oli erityisen kova ja varasti kaveriltaan lakupötkön. Sitten alkoi taas honotus. "Voi vittu jos sää vittu syöt sen ni vittu mää tapan sut!" "Syä se marko, syä se! Voi vittu toi o kova jätkä!"

Olimme sanattomia. Lukija itse päätelköön sanattomuutemme syyn.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Re: Re: Re: Kamalaa. Aivan kamalaa..

Viestin lähetti mission16W


Tämähän alkaa kuulostaa kovasti meidän käyttämältämme Kilosportin hallilta! Hauska aina naureskella pikkujätkien jutuille. Sitä ollaan niin kovaa ja niin isoa jätkää vittujen lennellessä ympäri pukuhuonetta. Yksi jätkistä oli erityisen kova ja varasti kaveriltaan lakupötkön. Sitten alkoi taas honotus. "Voi vittu jos sää vittu syöt sen ni vittu mää tapan sut!" "Syä se marko, syä se! Voi vittu toi o kova jätkä!"

Olimme sanattomia. Lukija itse päätelköön sanattomuutemme syyn.
Kyseinen kaveri olis siis niin kova jätkä, että sai osakseen teidän sanattoman ihailunne? No joo...




Näille markoille ja liisoille on muuten yhteinen, hivenen vanhahtava nimitys, teini. Jokaisessa meissä asuu pieni teini, ja aina silloin tällöin se pulpahtaa esiin aivan samalla tavalla, kuin se ikuinen lapsi. Joissain näkyvämmällä tavalla, joissain vain ajoittain. Vai voitteko väittää vastaan?

Ja edellinen ei siis ole tarkoitettu pelkäksi markojen ja liisojen puolustuspuheeksi, hermojen kiristystä ja suunnatonta hupia ne aiheuttavat minullekin välillä.

Ugh, olen puhunut. Nyt pois toimistolta.
 

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pissiksiä bongattiin eilen myös Hartwall-areenassa. Hetken olin hämilläni, kuulin epämääräistä mutta tuttua ääntä, vittu sitä ja vittu tätä. Jokin ei vaan ensin sopinut kuvaan, ei näkynyt napapaitoja eikä lannehousuja. Ja pitkään mietin onko kyseessä kenties jokin pissiksien alalaji, sillä vaatetus ei ollut pissikselle tyypillinen. Olivatko pissikset kenties naamioituneet?

Mutta kuinka ollakkaan sinisen XXXXXL- kokoa olevan sinisen Jokeri-logolla olevan fani-paidan, jonka selässä oli yleensä numero 16, alta kuitenkin paljastui ihka elävä Pissis. Kengät paljastivat, muu osa oli peitetty siniseen narripaitan. Kuinka he hoitivat nesteankkauksen, sitä emme saaneet selville. Ja ilokseni? sain huomata, että paikalla oli myös joukko samanlaiseen turkkiin verhoutuneita VittuMarkoja, liikuttava näky.

Kohtasimme myös tulevia potentiaalisia VMarkoja. Poistuessamme hallista, edeessämme kulki joukko juuri ensimmäisen vuosikymmenen kynnyksellä heiluvia pikkumarkoja, jotka uhosivat Jokeri-lipput käsissään huutaen kokoajan kovalla äänellä: PASKA IFK, IFK ON PASKA. Ainakin Markojen jatkuvuus on taattu.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Isokissa


Kuinka he hoitivat nesteankkauksen, sitä emme saaneet selville.

Kohtasimme myös tulevia potentiaalisia VMarkoja. Poistuessamme hallista, edeessämme kulki joukko juuri ensimmäisen vuosikymmenen kynnyksellä heiluvia pikkumarkoja, jotka uhosivat Jokeri-lipput käsissään huutaen kokoajan kovalla äänellä: PASKA IFK, IFK ON PASKA. Ainakin Markojen jatkuvuus on taattu.

No annetaan nyt sitten tälle sinipaitaiselle pissiksen alalajille nimi. Sen latinankielinen nimi olkoon tästä lähtien Ridiculus Ureanus Jokeros, suomeksi sinitulkku.
Muuten tein Hartwallilla eilen samantapaisia huomioita kuin Isokissa, paitsi että mielestäni noilla sinitulkuilla oli huomattavasti laajempi sanavarasto kuin Espan puistossa parveilevilla lajitovereillaan. En minä nyt sitä väitä että sinitulkut pärjäisivät sananhelinäskaboissa Jari Tervolle, mutta kumminkin. Nimittäin kävellessäni eilen punaisessa IFK-paidassa Hjareenan käytävillä, sain kuulla seuraavanlaisia solvauksia:
- Vitun homo
- Kato, rasvanen kullinlutkuttaja (vai sanoikohan se JULLIN)
- IFK on paska, oikeen paska
- itäsaksalainen persereikä (!)
- vitun trapantti (!)
- hurrihuara
- punanen pökäle

... reipasta tekstiä pikkutytöiltä. Ja ainoa provosointini oli punainen paita...
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokeri-pissiksethän ovat surullisen kuuluisa alalaji Pissaliisa-
populaatiossa. Muistan kerran Nordiksella pari pissistä jotka
E-katosomoiden tupakkapaikalla kiljuivat kovaan ääneen
"Vittu Jokerit on Suomalainen vittu se ei oo Ruotsalainen
VIttu Ifk-pelaajat on kaikki homoja vittu" Vittu sitä vittu tätä

Tuo laji on onneksi vähentynyt kun Ottoa ja Kekeä Teemusta
puhumattakaan ei enää narripaidassa nähdä.

Turkulaispissis taas yritti syöttää minulle Tps;n lipun
viime lokakuussa Tepsin mentyä johtoon Ifk.ta vastaan
Ja kyllä IFK:llakin muutamia pissiksiä löytyy faniporukoista
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Jokeripissiksiin on törmätty myös pääkaupunkiseudun ulkopuolella. Kaudella 1998-99 eräässä narreja vastaan pelatussa ottelussa, jonka JYP voitti, tapahtui ottelun lisäksi myös tilaisuuden kruunaava fanikohtaaminen.

Olin ottelua katsomassa kaverini kanssa, kun kolmannen erän alussa jokeripissis leiriytyi seisomaan viereemme. Toki kannatimme omiamme äänekkäästi ja kommentoimme samalla ottelua keskenämme kiinnittäen huomiota erityisesti Janeckyn tylsiin luistimiin. Pankin räjäytti kuitenkin pissis, joka siinä kesken ottelun kysyi meiltä ytimekkäästi, että "vittu vihaattexte tosiaan(teini-ässällä) jokereita". Kysymykseen vastaaminen vakavalla naamalla tuotti niin paljon vaikeuksia meille, että pissis sai tarpeekseen ja lähti vittu-sanaa ladellen toiseen katsomonosaan.
 

Maila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Slavia Praha
lätkäpissikset

Kun nyt saimme pissaliisat ja jääkiekon yhdistettyä, pistän minäkin lusikkani soppaan.

Näille lätkäpissiksille (muillekin kuin Jokeri-sellaisille...) on tyypillistä valita idolinsa ulkonäön mukaan. Jos satut "idolia" moittimaan hänen pelattuaan umpisurkean ottelun, saat kuulla monta hyvää "vittu sitä, vittu tätä" -perustelua, miksei Häntä saa haukkua. Paras näistä perusteluista tähän mennessä on ollut "Se on niin vitun rohkee, kun se uskaltaa kasvattaa vittu viikset." Ei tarvinne ääneen mainita kenestä ex-Jokerista puhun...

Niin, ja lopuksi annan kohtaloni Teidän käsiinne, arvon Jatkoaikalaiset. Mitenkäs kun vierasmatkalla bussissa ei välttämättä ole vessaa, tai jos on, on se täynnä. Olenko pissaliisa, jos bussi tekee pysäkille pysähdyksen ja minun on pakko helpottaa kaljan täyttämää virtsarakkoani? Vaikka loskaa ja räntää uhmaten menenkin mahdollisimman kauas pää häpeästä painuksissa? Pitäisikö lopettaa kaljan juonti vierasmatkoilla? Vai joudunko myöntymään pissikseksi?

Karuun todellisuuteen herännyt,
Maila
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Zeppo
"Vittu Jokerit on Suomalainen vittu se ei oo Ruotsalainen
VIttu Ifk-pelaajat on kaikki homoja vittu"
Olen aikaisemminkin kertonut tästä, mutta sopii vissiin tähänkin ketjuun. Meinaan joku helsinkiläinen "marko" alkoi urputtamaan mulle IFK-Ässät matsissa viime kaudella. "Markolla" oli vielä IFK:n valkoinen fanipaita päällä.
Ja lainatakseni pissiksiä, "mä meinasin hei vittu kuolla siis".
Tämä älyn jättiläis-"marko" sanoi minulle, että "vittu Ässäpelaajatkin on kaikki varmaan jotain ruottalaisia vittu".
Naurutti niin että meinas keuhkot revetä.
Kysyin sitten "markolta", että "Mitäs luulet että IFK tarkoittaa?"

Vastaukseksi tuli jotain "no niin no siis niin no..." ja sen jälkeen "marko" poistui paikalta.

Onneksi olen sen verran tuolla Nordenskiöldinkadun hallissa istunut, että tiedän ettei tuo "marko" ollut lähellekään IFK-fanin prototyyppiä.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt olemme palanneetkin täkeisiin asioihin.

Perjantailla areenalla tuli bongattua todellakin nöitä pissiksen alalajeja eli jääkiekkoa tai oikeastaan muutaamaa idoliaan seuraavaa ja palvovaa pissistyyppiä. Toki yhtätärkeänä osana hiedän kulttuuriaan on vastustajan kannattajille v-sanojen jakelu.

Eilen minulla oli Hifk lippu välillä hartioilla ja lanteilla paidan korvikkeena, joka oli jäänyt erittäin mielenkiintoiseen paikkaan siitä saisi vaikka oman ketjun, joten se paidasta ;) Pissikset kunnostautuivat myös minun moittimisessa ruotsalaiseksi ja etenkin homoksi, muitakin verbaliikan helmiä mukaan mahtui muttei kaikki jääneet mieleen, harmi.

Pihalla törmäsin muuten tuohon pikku V-Marko laumaan, joka jo orjallisesti harjoitteli: Pasla Hifk on paska, laulua. Ei siinä mitään, mutta tenavat olivat niin nuoria, että puistatti ja ihmetytty missä heidän vanhempansa olivat? No heillä oli kuitenkin hyvä "vetäjä", noin hieman yli 30-v marko, jonka tavat olivat kuin suoraan V-Markojen oppikirjoista, mukanaan hänellä oli muutama yli-ikäinen pissis. Tokaisin Markolle ohi mennessä, että fiksua, todella fiksua. No Marko innustui ja huusi perään, "mitä sä sanoit ja lateli uhkauksia" ;) No täytyi kysyä mikä oli ongelma, mutta ei sitä sitten ollutkaan, näin kotimatka jatkui onnellisesti baariin, mukavien lätkäkeskustelujen pariin.

ps. Lappari oli pahempaa kuin muistinkaan ja Jokeri toverini totesi samaa, muilla huomioita?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös