Pillukarvat naisella – kyllä vai ei?

  • 210 537
  • 562

Pillukarvat naisella?

  • Ei

    Ääniä: 462 54,8%
  • Kyllä

    Ääniä: 381 45,2%

  • Äänestäjiä
    843

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Omalla naisellani on siistitty pehko (posliini) vaaleilla "yläkarvoituksella" eli oma luonnollinen väri karvoituksessa. Hiukset ovatatkin sitten värjätty mustaksi. Itselläni karvat ajeltu kaikki lähes vex. Toimiva kombo...

Jaa niinkö mitä? Ylläolevan tekstin lukemisessa häiritsi, että olen sokea (-1.2 hajataitto, -1.5) "tummalla opaskoiralla"
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Kyllä naisella puutarha saa mielellään olla. Tuon jumalaisen keitaan aistilinen harmonia on silloin paljon paremmin balanssissa. Kielimiehenä on kuitenkin todettava, että mitään wookietussua ei ole kiva lähestyä joten puutarhuria se vaatii säännöllisin väliajoin.

Omasta mielestä esteettisessä mielessä myös miehellä on syytä olla jonkinlainen aluskasvillisuus - kohosi sieltä sitten jykevä tammi tai rujo vaivaiskoivu.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä kultainen sääntö: kun nainen on doggystailissa, ei karvoja pidä näkymän takana.

Nuolemisen, imuttelun ja kaikenlaisen liplattelun kannalta on suotavaa että kriittiset alueet ovat joko kokonaan puhtaita tai sitten siistiksi sheivattu. Tämähän on, kuten moni muukin, makuasia kyllä. Yksi exäni kerran kommentoi että sheivaus pitää hoitaa niin että mahtuu niukat ja kalliit uimahousut päälle.

Vielä outouksista puhutaan lopuksi tässä snadina ooteenä niin kuka tunnustaa yhdistävänsä värit kansallisuuteen? Itse olen kerran asioinut irkkumimmiin kanssa, nti oli punainen kuin Ferrari, alapää kuitenkin haaleampi. Sen jälkeen mulle on tullut punaisesta aina irkkunaiset mieleen. Tasan yksi kotimaan punapää ollut nuorempana eikä se päässyt edes samalla väriskaalalle.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Vielä outouksista puhutaan lopuksi tässä snadina ooteenä niin kuka tunnustaa yhdistävänsä värit kansallisuuteen? Itse olen kerran asioinut irkkumimmiin kanssa, nti oli punainen kuin Ferrari, alapää kuitenkin haaleampi. Sen jälkeen mulle on tullut punaisesta aina irkkunaiset mieleen. Tasan yksi kotimaan punapää ollut nuorempana eikä se päässyt edes samalla väriskaalalle.

Italian eukoltani puskee kyllä komiaa mustaa villaa, mutta taitaa kyllä niin tehdä vähän joka puolella etelässä. Valitettavasti tuo on ruvennut sheivailemaan enemmänkin, kyllä etelän hetelmät on parhaimillaan karvakolmiolla, sopii vain siihen eleganttiin. Yksi hyvä juttu on täällä yleiset bideet, sillä niitä kyllä käytetään jatkuvasti joten vittu on varmasti tiskattu. Kolmea erilaista alapää shampootakin löytyy ja niistä on lemppari sellainen poltteleva "fresh" joten värkki on melkein 24/7 syötävässä kunnossa. Toki se luontainen ödööri sieltä puskee alkulämmittelyn jälkeen mikä on tärkeintä.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hyvä kultainen sääntö: kun nainen on doggystailissa, ei karvoja pidä näkymän takana.

Tuossahan se on kaikessa lyhykäisyydessään.

Vastasin kuitenkin yes, koska siistitty kiitorata on aina houkuttelevampi kuin hoitamaton puutarha. Posliinia en ihan täysin ymmärrä, vaikka en kyllä poiskaan juokse, jos sellaisen eteen päädyn. Kolmen millin sänki taitaa olla se kaikista heikoin vaihtoehto.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Jumanhitto! Tämä alkaa olla jo vähän pelottavaa. Näemmä meillä on myös melko samanlaiset fantasiat.

Olen aina yrittänyt bongailla noita mahdollisimman vaaleita tai punasävyisiä lemmenjouhia neitoihmisillä. Kas kun nuo sävyt viehättävät myös tuolla hiusosastolla. Toistaiseksi saldo on aika olematon, mutta odotan ns. täysosumaa tulevaksi vielä joku päivä. Saatan jopa hiukan tuuletella, toki siten, että neiti ei huomaa.

No voihan peeveli, äijät on siellä näemmä kiinnittäneet huomiota hyvinkin samankaltaisiin seikkoihin kuin meikäläinen. Kaverillani oli iät ja ajat sitten
punapäinen tyttökaveri, niin joskus kyselin häneltä onko se hänen aito värinsä ja kamu siihen avoimesti totesi, että täysin aito on, koska alapäässä oli täysin
vastaava punertava sävy. Sitä tosin en osannut kysyä olisiko molemmat päät
käytetty samassa väripytyssä, mutta tuskinpa vaan kun en juurikasvussa nähnyt koskaan muuta sävyä (tarkoitan tässä kohtaa hiuksia :D )
Aikas hehkeä neito tosiaan oli sinisine silmineen ja punertuvine kutreineen, kävipä ihan kateeksi silloin.
Näitä punapäitä miettiessä tulee myös Rakel Liekki mieleen, ei vaan millään muista että oliko ylä- ja alapää hänellä matsaavin sävyin vai oliko hänkin poslariosaston edustajia? Ainakin silmät ovat hänellä ruskeat, niin se kait on
kuitenkin harvinaisempi kombinaatio kuin punapäällä siniset silmät?

Jos tää NHL:n työsulku muuten jatkuu koko kauden niin saas nähdä mihin nää jutut täällä Jatkoajassa vielä kääntyykään?
Mut hyvä näin, nämä asiathan selvästi kiinnostaa muitakin kuin minua ; )
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Kultainen keskitie on tässäkin paras. Eli ei missään nimessä posliinia, yök, eikä missään nimessä kauheaa pensaikkoa, yök. Vaan siistiksi trimmattu karvoitus. Luonnollisen, mutta siistin näköistä ja hyvän tuntoista. Nam.

Muutoin olen täsmälleen samaa mieltä, mutta "kultainen keskitie" on kyllä jotain mitä tässä yhteydessä vältän kaikin keinoin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
On varmaan jo eri ketjun aihe, mutta olisi mielenkiintoista kuulla palstaveljien erikoisimmista pillukarvakokemuksista. Koska meneillään oleva keskustelu pyörii jo valmiiksi hyvän tavaran ympärillä eikä pilluketjuja viitsi ihan kymenä availla, niin ehdotan että turinoidaan nyt samassa yhteydessä tästäkin aiheesta. Samalla itse kukin voi muistella, mitä muuta mukavaa (?) karvakummajaisen kohtaaminen piti sisällään.

Onko kohdallesi osunut poikkeuksellisia karvoituksia? Hirmuisen tuuheita pusikoita, kapikettumaisia harvakarvoituksia, laajalle levittäytyneitä karvamattoja, peräaukkoon yltäviä pensaikkoja, valtavan pitkiä karvoja, umpisuoria tai jumalattoman kikkaramaisia karvoja, värierikoisuuksia, mielenkiintoisesti ajeltuja/rajattuja karvaläppiä, tai muuten vain arvoituksellisia karvoituksia? Tietysti muitakaan ominaisuuksia kuten hajuja, makua, purentaa, kosteusastetta tai ties mitä viskositeettia unohtamatta. Kerro lisää!

Yhden omalla tavallaan erikoisen tavaran muistan kaukaa menneisyydestä. Sitä kantoi nuorenpuoleinen naishenkilö, jonka kanssa hommailin muutaman kuukauden ajan. Naisen karvoitus oli tumma ja kovasti harva. Karvaa kasvoi suunnilleen normaalilla alueella, mutta jouhet olivat tavattoman pitkiä. Voi sanoa että karvojen keskimitta oli helposti kaksi kertaa ns. tavanomaisen pillukarvan pituus, jopa hyvinkin yli. Seuraus tästä oli sitten se, että vaikkei karvoitusta ollut harvuutensa ja kasvualueensa puolesta periaatteessa ylenmäärin, niin latvukset työntyivät hyvän matkaa kummankin puolen pikkuhousujen haarakiilan ulkopuolelle. Eihän tuo välttämättä niin nättiä ollut. Paitsi silloin kun römpeli oli tuoreeltaan ruokottu, mutta ei siinä kovin kauaa vierähtänyt kun karvoitus saavutti jälleen originaalin mittansa. Tuommoinen resori oli kyllä toisinaan suht riettaan näköinen toimituksen jälkeen.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
On varmaan jo eri ketjun aihe, mutta olisi mielenkiintoista kuulla palstaveljien erikoisimmista pillukarvakokemuksista. Koska meneillään oleva keskustelu pyörii jo valmiiksi hyvän tavaran ympärillä, niin ehdotan että turinoidaan nyt samassa yhteydessä tästäkin aiheesta. Samalla itse kukin voi muistella, mitä muuta mukavaa (?) karvakummajaisen kohtaaminen piti sisällään.

Sen verran voin kertoa, että älä nuole muutaman päivän eltaantunutta lörttihörömäistä festarivittua. Sellaista 60-luvun hippirömpsää kaikilla mausteilla. Sen jälkeen en niin tuuheaan pehkoon ole tärmännytkään ja hyvä niin. Tyttö taisi olla noin 16. Ensimmäiseksi lipaisukokemukseksi erittäin epämiellyttävä, aika pitkään nuori pehtoori piti sen jälkeen päänsä pois puskasta. Joskus on myös aamulla tullut lähdettyä peiliin katsomatta kaupungille. Verinen naama ei anna paljon selittelyille sijaa, muita ihmisiä se huvittaa toki, sen kun huomaa ettei ole omaa verta.

Muuten erittäin mukava kapistus, olen päässyt yli noista kokemuksista. Kunhan tavara on puhdas ja oikeista paikoista sheivattu niin tuskinpa kukaan valittamaan alkaa. En minä ainakaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
No nyt on pakko kysyä, että missäs foorumilla sitä on japsien karvotuksesta sitten puhetta ollut?! :o

Taisi olla oman futisseuran forumilla, siinä yhteydessä, kun puhuttiin mahdollisesta stripparin tilaamisesta joukkueen kapteenin polttareihin. :)

Lisätään tähän - ettei menisi täysin ot:ksi - että vaikka tällä palstalla karvaturrin ystävät ovat silminnähden enemmän äänessä, näyttäisi äänestystilanne olevan kuitenkin poslaria suosiva.

Joku muuten heittikin tänne jo tuo hyvän perussäännön, että kun mimmi on dogistylella edessäsi polvilaan, niin olisi hyvä, ettei siitä kulmasta mitään karvoja näkyisi.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Omalla naisellani on siistitty pehko (posliini) vaaleilla "yläkarvoituksella" eli oma luonnollinen väri karvoituksessa. Hiukset ovatatkin sitten värjätty mustaksi. Itselläni karvat ajeltu kaikki lähes vex. Toimiva kombo...

Nakki näyttää kuulemma tavallista pidemmältä karvattomana. Tämähän selittää tiettyjä asioita...

Hyvä kultainen sääntö: kun nainen on doggystailissa, ei karvoja pidä näkymän takana.

Toinen kultainen sääntö: jos perse on tarpeeksi iso, niin doggyssä ei näy vaikka panolla olisi munat


----

Mitä pillukarvojen värjäämiseen tulee, niin olisihan joku HIFK:n kilpilogo aika tyylikäs. Tai muuten vaan pillutatskaksi "since 1897". Ehdoton suosikki olisi kuitenkin teksti "toinen puoli huutakaa meille"
 
Suosikkijoukkue
Sini-puna-valkoinen, Kupittaan ylpeys!
Kyllä kunnon hairy on mun mieleen, mutta ei mulla ole mitään posliiniakaan vastaan. Sen sijaan ns. kiitorata ei kiihota yhtään, typerä välimallin ratkaisu.

Se on muuten huvittavaa, että aikuisviihdeteollisuus on jotenkin onnistunut yhdistämään kiihotuksen pillukarvoja kohtaan kiihotukseksi muutakin naisen karvoitusta kohtaan. Sen haluan omalta osaltani tehdä selväksi, että vaikka puutarhojen ystävä olenkin, täytyy esim. kainalokarvoille sanoa naisten osalta ehdoton ei. Silloin tällöin ajan myös omat kainalokarvani, sillä miehelläkin ne ovat ihan turhia ja rumia.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mitä pillukarvojen värjäämiseen tulee, niin olisihan joku HIFK:n kilpilogo aika tyylikäs. Tai muuten vaan pillutatskaksi "since 1897". Ehdoton suosikki olisi kuitenkin teksti "toinen puoli huutakaa meille"
Jos joku HIFK-teemainen olisi kyseessä, niin ainoa vaihtoehto on "Pena was here". Eikä välttämättä värjättynä karvoihin, vaan tatuoituna vasempaan pakaraan.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Kyllä kunnon hairy on mun mieleen, mutta ei mulla ole mitään posliiniakaan vastaan. Sen sijaan ns. kiitorata ei kiihota yhtään, typerä välimallin ratkaisu.

En olisi uskonut, että siellä suunnassa tykätään vähän tuuheammasta metsästä. Käykö myös sade- ja lehtimetsät vai onko ne ainoastaan treidejä varten?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nakki näyttää kuulemma tavallista pidemmältä karvattomana.

Pienenä vinkkinä...naiselle ei kande puhua omasta kalustaan nakkina. Tai, no jos näin olet tehnyt ja homma pelittää niin ei sit mitään.

Ja boldaus oma kun tuo termi "nakki" tuntui niin karulta...ennemmin vaikkapa pamppu tahi tanko. Mut jotain syötävää...ei helvetti.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pienenä vinkkinä...naiselle ei kande puhua omasta kalustaan nakkina. Tai, no jos näin olet tehnyt ja homma pelittää niin ei sit mitään.

Ja boldaus oma kun tuo termi "nakki" tuntui niin karulta...ennemmin vaikkapa pamppu tahi tanko. Mut jotain syötävää...ei helvetti.

Karvattomasta kullista tulee mieleen nakki. Tai kynitty kalkkuna. Naisten karvattomuus tuntuu jotenkin luonnollisemmalta kuin miesten. Parta, rintakarvat, käsikarvat.....ja posliinikikkeli. Mikä ei kuulu joukkoon?

Okei, olen itsekin kerran sheivannut. Ja toisen kerran jopa trimmannut. Syystä, että näin sain mimmin imuttamaan nyyttejä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Maksimissaan vauhtiraita. Muuten ei mene, eikä uppoa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onko kohdallesi osunut poikkeuksellisia karvoituksia?

Kuten jo viittasin aiemmin. Kohdalleni on kerran osunut todellinen viidakko, se todellakin näytti siltä, että sitä ei trimmata laisinkaan vaan se rehotti punertavana tai oikeastaan kullanpunaisena todella laajalla alueella ja oli turha puhuakaan mistään bikinirajoista tms. Jos bikinit olisi vetäisty hänen jalkaan niin karvoitus olisi tuuheana tursunnut esiin kaikkialta. En kenelläkään ole nähnyt niin tuuheaa ja runsasta karvoitusta, se oli vieläpä hyvin käkkärää, aivan kuin se oli kiharrettu - tai tiedä vaikka olisikin, en kysellyt.

Siihen mennessä niillä harvoilla naisystävilläni ja muilla partnereillani oli ollut joko posliini tai todella siistiksi leikattu tuhero, joten tämä - luonnollinen karvoitus - tuntui minusta suorastaan epäluonnolliselta ja minun oli vaikea alkuun ryhtyä suuseksiin. Jotenkin se kokonaisuus ei iskenyt minuun laisinkaan ja kuvittelin kuinka joutuisin syljeskelemään suustani kullanpunaisia karvoja koko tulevan yön. Lopulta sain tuotettua kyseiselle daamille tyydytystä myös tällä tavalla, ensimmäisen ja viimeisen kerran. Toistamiseen en nimittäin päätynyt hänen kanssa sänkyyn vaikka kenties sekin olisi ollut mahdollista.

Onnekseni tämän tapauksen jälkeen vastaavia hoitamattomia viidakoita ei kohalleni ole sattunut. Vieläkin näen painajaisia tästä, eksyä nyt viidakkoon!

vlad.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuten jo viittasin aiemmin. Kohdalleni on kerran osunut todellinen viidakko, se todellakin näytti siltä, että sitä ei trimmata laisinkaan vaan se rehotti punertavana tai oikeastaan kullanpunaisena todella laajalla alueella ja oli turha puhuakaan mistään bikinirajoista tms...

Oletko vlad aivan varma, ettei kyseessä ollut Tommi Läntisen yläpää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös