Pillukarvat naisella – kyllä vai ei?

  • 210 019
  • 562

Pillukarvat naisella?

  • Ei

    Ääniä: 462 54,8%
  • Kyllä

    Ääniä: 381 45,2%

  • Äänestäjiä
    843

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Siisti, trimmattu kiitorata, ihan ehdottomasti.

Miehetkin saavat siistiä omia karvojaan, mutta hyvin varovasti ja luonnontilakin kelpaa. Täysin posliini on luotaantyöntävä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
"Karvatonta ei saa panna", määritteli vanha kansa suojaikärajan.

En tiedä mikä ihmeen vouhotus nykyaikana on päällänsä, kun iso osa naisista ja siinä imussa puolet miehistäkin on sitä mieltä että naisen tavara on parhaimmillaan karvattomana. Minusta karvat kuuluvat asiaan. Tämä kuitenkin sillä tarkennuksella, että pöheikköä on tietenkin suotavaa siistiä. Jos karvankasvu on luonnostaan huomattavan runsasta ja pensastavaa, niin luulisi naisellekin olevan miellyttävämpää trimmata pusikkonsa kohtuuden rajoihin.

Eivät minua karvat tositoimissa haittaa, ja hoitelen varmasti tussun kuin tussun jos sellaisen savotan olen itselleni hommannut. Rajansa kuitenkin kaikella. Jos oraalisella seikkailumatkalla tulee mieleen että nyt on pää työnnetty nurinperin käännettyyn karvalakkiin, niin silloin sanoisin pensaan kaipaavan saksia.
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vaihtoehdot tässä erinomaisen mielenkiintoisessa ja tärkeässä kysymyksessä ovat vaillinaiset, joten äänestäminen jää väliin mutta tästä huolimatta ryhdyn huutelemaan vieraisiin pöytiin.

En siis missään tapauksessa hyppää sängystä pois - jos siis edes sinne saakka pääsen - jos huomaan naisen ajelleen itsensä alapäästä posliiniksi. Tämäkin vaihtoehto vaihtoehtojen joukossa menettee minulle varsin mainiosti, eikä mieleeni tule laisinkaan, että kajoaisin sakkolihaan tai jos tulee niin karkotan sellaist ajatukset mitä pikimmiten.

Pääsääntöisesti kaikilla (lue: harvoilla) naisystävilläni tai seksipartnereillani on ollut siistitty tai posliiniksi ajeltu alapää, mikä sopii siis minulle mitä parhaimmiten. Minua viehättää enemmän se, että nainen on siistinyt edes hiukan omaa alapäätänsä, yläpäällä nyt ei niin väliä ole kunhan nyt ei ihan maheton hippi ole. Kerran eräällä satunnaisella kumppanillani oli täysin ajelematon alapää ja kun kyseessä oli todella runsaskasvuinen tuhero minulta katosivat välittömästi halut suuseksiin kun silmiin pompahti jostain alitajunnasta kuvajainen vladista suu täynnänsä pillukarvoja. No, karkotin tämän ajatuksen kuitenkin mielestäni ja harrastin seksuaalista viihdyntää kaikin mahdollisin tavoin, paitsi anaaliin nainen ei antanut panna.

Tässä kohdin on huomioitava kuitenkin se tosiasia, että itse en ole aikoihin siistinyt alapääni karvoitusta millään muotoa mutta jos eteen tulee tilanne jossa esitetään kaino ja kohtelias pyyntö sille, että edes hiukan siistisin alapäätäni ja jos kumppanini niin on tehnyt niin katsoisin, että minunkin lienee parasta hiukan käyttää höylää tai mitä lie ja siistiä ainakin pahimmat pöheiköt pois näkyviltä.

Mutta kaikkiaan tämän sekavan viestin summauksena - kaikki käy kunhan kyseessä ei ole aivan mahdoton ja täysin siistimätön luonnollisessa tilassa oleva pöheikkö.

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ehdottomasti pillukarvat, tästä olen joskus muissakin ketjuissa maininnut kerran tai pari. Karvattomuus kuuluu pikkutytöille tai japanilaisiin hentai-videoihin, naisille kuuluvat karvat.

En väitä olevani mikään hentai-videoiden ammattilainen mutta muutaman kerran olen yleissivistyksen vuoksi katsonut sellaisia videoita ja paikoin niissäkin koulutytöiltä vaikuttavat ja sen oloisiksi kuvatuilla tytöillä/naisilla on pillukarvoitusta jonkin verran, joskus jopa paljonkin eli hentai-maailmaankin on liene leviämässä karvoitus naisten alapäähän siinä missä sitä esiintyy hyvinkin yleisesti japanilaisilla naisilla. Jokainen voi halutessaan ryhtyä tutustumaan hentai-maailmaan, en aio linkittää edes tähän ketjuun filminpätkää hentai-videosta jossa naisella on karvoitusta alapäässä.

vlad.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä.

Sama juttu kuin äijilläkin, on suotavaa siistiä. Tyyli vapaa mutta ne oikeat alueet tyhjäksi kiitos. Posliini on nuorten pimujen ja bikinimallien hommaa.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Muutamaan otteeseen on joutunut naiselle ehdottamaan "kiitorataa" tai paljaksi ajelua, kun en oon oikeen mikaan karvapehkon fani. Naiset on kylla ottaneet taman hyvin vastaan ja jalkeenpain ajelleen itse itseaan saannollisesti. Vaan kylla taytyy sanoa, etta omista tyttoystavista neljalla on ollut taysin paljas ja sen fani olen eittamatta. Jos meinaan pitaa valita.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En väitä olevani mikään hentai-videoiden ammattilainen mutta muutaman kerran olen yleissivistyksen vuoksi katsonut sellaisia videoita ja paikoin niissäkin koulutytöiltä vaikuttavat ja sen oloisiksi kuvatuilla tytöillä/naisilla on pillukarvoitusta jonkin verran, joskus jopa paljonkin eli hentai-maailmaankin on liene leviämässä karvoitus naisten alapäähän siinä missä sitä esiintyy hyvinkin yleisesti japanilaisilla naisilla.
Japanilainen kulttuuri nyt on monella tapaa erilainen ja mitä tulee hentaihin ja muuhun tuollaiseen, niin lapsenkasvoisuuden ei pidä antaa täysin hämätä. Monesti ne henkilöt voi olla vanhempia miltä vaikuttaa. Se taas johtunee siitä mistä Musta Nuolikin puhui, että monet aasialaiset naiset on ulkoisesti vaikea määritellä minkäikäisiä ovat. Joku suht kypsään ikään ehtinyt nainen voi näyttää huomattavasti nuoremmalta.

Olen itse mieltynyt tuohon japanilaisen alastonmateriaalin karvapitoisuuteen. Kenties se sitten on yksi syy, miksi japanilainen naiskauneus viehättää.

Sinänsä en nyt koe edes olevani mikään friikki tai outo, koska genitaalikarvoitus on mielestäni luonnollista jos mikä. Pikemminkin posliinin perään kuolaavat on mielestäni niitä friikkejä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Japanilainen kulttuuri nyt on monella tapaa erilainen ja mitä tulee hentaihin ja muuhun tuollaiseen, niin lapsenkasvoisuuden ei pidä antaa täysin hämätä. Monesti ne henkilöt voi olla vanhempia miltä vaikuttaa. Se taas johtunee siitä mistä Musta Nuolikin puhui, että monet aasialaiset naiset on ulkoisesti vaikea määritellä minkäikäisiä ovat. Joku suht kypsään ikään ehtinyt nainen voi näyttää huomattavasti nuoremmalta.

Olisi pitänyt täsmentää, että moni "lapsenkasvoinen" tai "tyttömäinen" hahmo hentai-videoissa on puettu siten, että se viittaa omalta osaltaan nuoreen ikään esim. puettu koulupukuun tms. Mikä ei tietty tarkoita sitä, että henkilö olisi nuori mutta riittää aiheuttamaan tunteen, että kyseessä on nuori henkilö ja kenties siten kiihottavampi kuin joku toinen, joka on puettu toisella tavalla. Kysynnän ja tarjonnan laki näet.

Olisi mielenkiintoista tietää missä määrin japanilaiset (tai siltä suunnalta tulevat) osaavat määritellä suomalaisten ikää - tai voisin saada tähän eksaktiakin tietoa mutta hienotunteisuuttani taidan jättää tämän tutkimuksen tekemättä. Jos heidän on suht vaikea määritellä meidän ikää ja meidän suht vaikea heidän ikää, voisiko tämä johtua osaltaan siitä, että meistä "kaikki japanilaiset näyttävät samanlaisilta" ja heistä taas "kaikki isonenäiset suomalaiset näyttävät samanlaisilta"?

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos heidän on suht vaikea määritellä meidän ikää ja meidän suht vaikea heidän ikää, voisiko tämä johtua osaltaan siitä, että meistä "kaikki japanilaiset näyttävät samanlaisilta" ja heistä taas "kaikki isonenäiset suomalaiset näyttävät samanlaisilta"?
Toki nuo rotuyleistykset "näyttävät ihan samalta" on olemassa, mutta en nyt itse koe, että se niin vaikuttaisi omiin näkemyksiin. Siis esim. japanilaiset ei omaan silmääni näytä kaikki samanlaisilta.

Sen verran useassa yhteydssä on vaan tullut tuota, että kauko-aasialaiset naiset säilyvät hyvin noin keskimäärin. Onko se sitten vaan hämäävää meidän katsantokannalta kun emme samalla tavalla tunne sitä rotua, vai onko se oikeasti geneettinen piirre. Tiedä näistä.

Eikä tämä nyt liity edes aiheeseen enää juurikaan.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Sen verran useassa yhteydssä on vaan tullut tuota, että kauko-aasialaiset naiset säilyvät hyvin noin keskimäärin. Onko se sitten vaan hämäävää meidän katsantokannalta kun emme samalla tavalla tunne sitä rotua, vai onko se oikeasti geneettinen piirre. Tiedä näistä.

Eikä tämä nyt liity edes aiheeseen enää juurikaan.

En minäkään voi sanoa, että osaisin määritellä japanilaisten tai kauko-aasialaisten naisten (tai miesten) ikää niin helposti kuin vaikkapa keskimääräisen suomalaisen iän. (Tosin olen kyllä muutenkin huono määrittelemään ihmisen ikää.)

Esim. veljeni vaimo on japanilainen ja jollen tietäisi hänen ikäänsä noin suunnilleen niin ulkonäön perusteella voisin sanoa jotain, että noin kolmekymmentä (ja metsään menisi rankasti). Johtuuko iän määrittelemisen vaikeus siitä, että verrokkeja on niin vähän. Ei ole kasvanut sikäläisessä kulttuurissa, joten ei tiedä miltä sen ikäinen näyttää sikäläisessä kulttuurissa. Jos näkisin japanilaisia yhtenään vauvoista vaareihin ja mummoihin, olisiko minun helpompi määritellä heidän ikä? Uskoisin, että jossainmäärin kyllä mutta silti erilainen kasvojenpiirre, ilmeikkyys, miehillä parrattomuus tms. seikat voivat hämätä iän määrittelyä. Vasta suht' iäkkään japanilaisen kohdalla voi sanoa varmasti, että hän on vanha. Olen nähnyt perhevalokuvia ja joidenkin jo eläkeikää lähestyvien ikää on vaikea määritellä, jos ei hiuksissa olisi harmaata hiukan ja aavistuksenomaista ihon rypyttymistä, tällainen ihminen voisi mennä helposti kulahtaneesta keski-ikää lähestyvästä (nelikymppisestä) suomalaisesta perheenäidistä, jonka kotona kirkuu ja rääkyy kolme ruokittavaa suuta plus se aviomies.

Mikä kulttuurin merkitys ikääntymiseen on, entäpä ruokavalion, geneettisten erityisominaisuuksia/piirteiden etc. etc. vaikea sanoa mutta nyt mennään niin rankasti ohi tämän ketjun aiheen joten antaa pohdintojen olla.

vlad.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Siisti on paras. Täysin paljas pahan näköinen, menee toki sekin, en valita.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Paljon (asia)tekstiä
Ei herran jestas. Musta Nuolen kirjoitus menee ehdottomasti kirjoitusten kärkikymmenikköön keskustelupalstan historiassa.

Ei todellakaan mitään lisättävää. Olet uusi idolini.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Ei missään nimessä karvoja! Ok, silleen pillun yläpuolella, tavallaan alavatsan alapuolella, niin siinä on ok jos on nätisti huoliteltu. Itse pillun ympärillä kiitos ei, sillä jos sitä lipasee niin ei ole kiva sylkeä pillukarvoja suustaan jatkuvasti.

Pikkasen karvaa ei haittaa mutta sänki on kielellä kuin hiekkapaperia ja sekään ei ole kivaa.

Mutta oma vatsukseni on että kyllä karvoja saa olla, nätisti trimmattuna. Täysin umpenkasvanut viidakko ja täysin paljaaksi ajettu posliini, ei kiitos.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei herran jestas. Musta Nuolen kirjoitus menee ehdottomasti kirjoitusten kärkikymmenikköön keskustelupalstan historiassa.

Ei todellakaan mitään lisättävää. Olet uusi idolini.

Sori offtopic, mutta tätä mä en käsitä. Musta Nuoli kirjoittaa taas noita pitkiä itsestäänselvyysesseitä, joissa ehkä joka kuudes lause on merkitsevä, loppu on helposti luettavaksi verhoiltua ettätuotajottaettää. Minusta tämä saavutti huippunsa viime keväänä, jolloin minulla siihen hermo viimeksi paloi. Sitten MN piti tauon kirjoittelusta. Syksyllä hän alkoi taas kirjoitella, ja viestit pysyivät aluksi tehokkaina, mutta nyt on alkanut olla taas tällaista jaarittelua, jolla jostain syystä pääsee ihoni alle. Tuokin viesti on kustannustehokkaalle insinöörikielelle muutettuna seuraavanlainen:

"Preferoin karvoja, kuten olen aiemminkin sanonut. Toki trimmata saa, ja nykytilanteessani oikeastaan ihan sama, mutta pidemmässä suhteessa siis ehdottomasti karvat.
Karvoillahan on hygieniamerkityskin; estävät bakteerien pääsyä alapäähän. Toki nykyaikana kysymys on lähinnä esteettisistä arvoista.
Vittukarvat ovat hyvä feromonien lähde, ja siksi tärkeä osa erotiikkaa, myös äänimaailman kannalta. Itse en ole kokenut karvoja epämiellyttävinä suuseksissä, kun eiväthän ne siellä sisällä kasva.
Omia karvojani en aja, kerran tosin on hoitsu ne toimenpidettä varten trimmannut."

Noh, tämä tästä ja pahoittelut asianosaisille.

Toki itse aiheesta olen täysin samaa mieltä Musta Nuolen kanssa! Minua ei itseasiassa täysin hoitamaton puutarhakaan häiritse, vaan tilanne on jokseenkin sama kuin tissien kanssa: monimuotoisuus on mukavaa, eli kuten ei ole mitään yhtä oikeaa tissi- tai persemallia, ei ole myöskään oikeaa pillukarvamallia.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No, hyvin moni nainen nykyään varsinkin länsimaissa taitaa sheivata ne karvat sieltä itse tussun ympäristöstä joka tapauksessa. Kuitenkin ne siinä häpykummulla olevat lasketaan pillukarvoiksi ihan yhtä kaikki. Tein ihan tarkoituksella tämän äänestyksen suppeaksi valinnoiltaan, koska muuten se menee ihme jaaritteluksi ja yksityiskohdista vänkäämiseksi. Hyvin moni on ilmaissut vuosien ajan jo sen, että pillun pitää olla posliini, joten en näe tarpeelliseksi antaa liiallisia vaihtoehtoja.

Yksi syy, miksi karvamattokaan ei minua haittaa on se, että en todellakaan suostu sheivaamaan itseäni ja kaikkein vähiten toisen vaatimuksista. Näin ollen mikä olisin vaatimaan toista sheivaamaan? Oma valinta. Ei minua haittaa sekään jos on sheivattu (koska lähes aina nyt on jonkin verran), jos nyt täysposlari tosiaan on vähän turn-off ja vie jotain hekumallisuutta pois naisesta ja on esteettisesti katsottuna rumempikin. Varsinkin kun sänki alkaa puskemaan, niin on todella ruma näky. Vähemmän epämiellyttävältä ne karvat tuntuu naamalla ja suussa kuin pistelevä sänki.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
No, hyvin moni nainen nykyään varsinkin länsimaissa taitaa sheivata ne karvat sieltä itse tussun ympäristöstä joka tapauksessa. Kuitenkin ne siinä häpykummulla olevat lasketaan pillukarvoiksi ihan yhtä kaikki. Tein ihan tarkoituksella tämän äänestyksen suppeaksi valinnoiltaan, koska muuten se menee ihme jaaritteluksi ja yksityiskohdista vänkäämiseksi. Hyvin moni on ilmaissut vuosien ajan jo sen, että pillun pitää olla posliini, joten en näe tarpeelliseksi antaa liiallisia vaihtoehtoja.
Kysymyksen asettelu on nyt muodossa: Valitse jompi kumpi, järkyttävä karvapuska vai täysin siisti posliini? Kun kysymyksen asettelu on tämä, jouduin vastamaan posliini. Ei ollut vaihtoehtoa, sillä siistimätön genitaalialue on luontaantyöntävä ja kertoo vaan siitä ettei nainen pidä itsestään huolta.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vastasin posliini. Rämeikkö hidastaa samoilua, mutta säilyttää kosteuden paremmin kuin aavikko. Aavikolla ei toisaalta viidakkoveistä tarvita.

Kultainen keskitie kuitenkin tässäkin paras, olisin halunnut vastata kiitorata.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Karvat ehdottomasti. Oletan, että nainen pitää huolta alapäähygienistaan, ja mikäli epäilen, en työnnä naamani sinne...kyllä tumma/musta karvoitus näyttää hyvältä!
 

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Olen itse myös poslarin kannattajia, vaikkakaan siisti ja ajeltu karvoitus ei ole pahasta. Muutaman otteeseen eteen on sattunut sellaisia orapihlajapensaita, että ajatuskin suuseksistä sai veitikkani lerpahtamaan alle sekuntiin. Koita siinä nyt sitten selitellä, että mikä on kun ei vehkeet toimi.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Ei herran jestas. Musta Nuolen kirjoitus menee ehdottomasti kirjoitusten kärkikymmenikköön keskustelupalstan historiassa.

Ei todellakaan mitään lisättävää. Olet uusi idolini.
+1

Vuoden viesti-palkinto on jo päätetty. Kuten myös Vuoden ketju-palkintokin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös