Pillukarvat naisella – kyllä vai ei?

  • 209 803
  • 562

Pillukarvat naisella?

  • Ei

    Ääniä: 462 54,8%
  • Kyllä

    Ääniä: 381 45,2%

  • Äänestäjiä
    843

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Tämä asia on verrattavissa samaan asiaan, kuin että kummasta päästä banaani pitää kuoria. Absoluuttista totuutta ei ole, vaan kaikki riippuu siitä mihin on mieltynyt.
Paitsi että parisuhteessa ollessa olisi suotavaa, että pariskunnan kummatkin osapuolet olisivat mieltyneet samaan asiaan, niin jää monta riitaa riitelemättä näinkin turhasta asiasta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toki vastasin tähän että kyllä, mutta mun mielestä ei se nyt NIIN tärkeä asia ole. Mutta mitä hienointa ajanvietettä on miettiä että millainen setti kullakin mimosalla on joka sattuu tutkalle. Tällä hetkellä televiissiossa muuten Sanna Savikko...
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ihmiset joilla on tästä asiasta vahvat mielipiteet ovat vähän outoja. En ymmärrä noin vahvoja mielipiteitä asiaan, joka ei varsinaisesti kosketa teitä.
Mutta "asia" muuttuu astetta tärkeämmäksi, kun se kirjaimellisesti koskettaa ;)
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitäs jos on sellainen tosi nätti ja huoliteltu, just sellainen mistä @Sämppäri unelmoi syvimmissä haaveissaan. Tämän tuheron omistaja istuu sohvalla jalat levällään ja haluaa katsoa Big brother - kanavaa. Miten toimit? Istutko viereen vai heitätkö muijan pihalle?
Nyt heitti veli pahan. Pihalle se lentäisi, koska eihän siitä tuhveloisesta oo sillon mitään hyötyä, jos se kattoo jotain skeidaa telkkarista
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä on kyllä kanssa niin väkisin kyhätty aihe kuin olla ja voi. Jokainen pillua nuollut tietää, että karvaton se pitää olla. Silloin myös mies nuollessaan saa visuaalista nautintoa. Pannessa aivan sama, kun karvat/karvattomuus ei vaikuta tuntoon.
 

ace

Jäsen
Ihmiset joilla on tästä asiasta vahvat mielipiteet ovat vähän outoja. En ymmärrä noin vahvoja mielipiteitä asiaan, joka ei varsinaisesti kosketa teitä.
Ketä meitä?? Tämä on yleismaailmallisesti tärkeä asia, väärämieliset karvojen puolustajat pitää käännyttää oikean asian puolelle. Ristiretki pitäisi karvattomuuden puolesta järjestää. Sen rinnalla muinainen uskonpuhdistus olisi pikkujuttu.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä on kyllä kanssa niin väkisin kyhätty aihe kuin olla ja voi. Jokainen pillua nuollut tietää, että karvaton se pitää olla. Silloin myös mies nuollessaan saa visuaalista nautintoa. Pannessa aivan sama, kun karvat/karvattomuus ei vaikuta tuntoon.
Meillä vaimo ystävällisesti avaa itseään hiukan toimitusta varten. Näin karvat eivät ole suussa.
Visuaalisesti asia on mitä vahvimmin makuasia. Itse en toimitusta suorittaessa näe kohdetta.
Tänään päästäneen taas tarkistamaan lähempää miten se taas menikään.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meillä vaimo ystävällisesti avaa itseään hiukan toimitusta varten. Näin karvat eivät ole suussa.
Visuaalisesti asia on mitä vahvimmin makuasia. Itse en toimitusta suorittaessa näe kohdetta.
Tänään päästäneen taas tarkistamaan lähempää miten se taas menikään.

Tapansa kullakin. Mä taas tykkään välillä katsoa kuinka klitoris ja häpyhuulet ovat turvonneet kiihotuksesta. Se on kaunis näky ja kiihottaa katsojaa. Hyvää iltaa vaan sinne ja silmänisku perään.
 

redpecka

Jäsen
Tykkäsin aikoinaan nuollessani, että se pillusysteemi oli hiottu sieltä huulien tienoilta.

Mutta helvetin iso JORMA sille, että naisella on häpykummun päällä karvakolmio!!! Se on niin seksikäs suihkussa kun reidet on yhdessä - sitten on uuma ja napa ja se kolmio.

Pystyn silti olee vieraiden kanssa saunastamassa ilman erektioo koska ihminen voi asettaa itselleen erilaisia moodeja päälle: kaverin vaimon kanssa saunoessa on sama moodi kun äitin tai siskon kanssa saunatessa.

Tämä kaikki ihan ilman mitään muistiinpanoja.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Tämä on kyllä kanssa niin väkisin kyhätty aihe kuin olla ja voi. Jokainen pillua nuollut tietää, että karvaton se pitää olla. Silloin myös mies nuollessaan saa visuaalista nautintoa. Pannessa aivan sama, kun karvat/karvattomuus ei vaikuta tuntoon.

Kielimies olen viimeiseen hengenvetooni asti ja karvaton pillu jää kyllä yleensä ilman (minun) kieltä(ni). Täytyy olla oikeasti kiinnostunut neidosta että jaksaa paljasta hmv nahkaa lipsutella. Kyllä naisella pitää karvaa olla. Visuaalinen kokemuskin on se ja sama koska pillua nuollessa keskitytään tunto- ja hajuaisteihin. Karvoitus boostaa molempia. Pannessa sit voi katsoa naista vaikka silmiin tai muuta lällyä ja karvoitus ei merkitse mitään.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kielimies olen viimeiseen hengenvetooni asti ja karvaton pillu jää kyllä yleensä ilman (minun) kieltä(ni). Täytyy olla oikeasti kiinnostunut neidosta että jaksaa paljasta hmv nahkaa lipsutella. Kyllä naisella pitää karvaa olla. Visuaalinen kokemuskin on se ja sama koska pillua nuollessa keskitytään tunto- ja hajuaisteihin. Karvoitus boostaa molempia. Pannessa sit voi katsoa naista vaikka silmiin tai muuta lällyä ja karvoitus ei merkitse mitään.
Olen voimakkaasti eri mieltä noista karvoista, mutta nautitaan kumpikin tavallamme. Jostain syystä tuli mieleen sanonta "ei ole koiraa karvoihin katsominen". Ei liity tähän vaan siihen, että olen kännissä aamukuudelta ja koiria on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös