Perse vs. rinnat

  • 131 603
  • 480

Kumpi tärkeämpi?

  • Uskomaton perse!

    Ääniä: 1 060 62,9%
  • Uskomattomat rinnat!

    Ääniä: 626 37,1%

  • Äänestäjiä
    1 686

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä se on aina perse ollut, mutta nyt emännän ekan raskauden aikana rinnalle ovat kirineet rinnat. Ei voi valittaa, molempi parempi!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse kyllä preferoin takamusta verrattuna rintoihin ja muutenkin hoikkaa sekä urheilullista olemusta. Uskoisin sen lähinnä johtuvan siitä että olen itsekin hoikka.
Minä taas pidän enemmän rinnoista. Uskon sen johtuvan siitä, että olen itsekin isotissinen läski.
 

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Perse menee keskimäärin niukasti ohi, mutta on sellaisia tissipäiviäkin.

Sitä mä ihmettelen, että pitää olla niin perkeleen tarkkaa noiden makumieltymisten kanssa. Joku haluaa sellaista kireetä piukkapyllyä ja joku vähän rehevämpää.

Omasta mielestä erilaiset pyllyt vaan piristää. Itse näen eroottisen kauneuden niin kireessä pikkupyllyssä kuin välillä semmosessa suorastaan muhkeassa.

Toki ihan luuviulut ja läskit on erikseen. Ne nyt ei vaan kiihota yhtään. Mut joskus täällä oli joku äänestyskin Kylien perse vs. J.Lo:n. Mun mielestä molemmat ovat aivan mahtavia. Nam.

Itte kun on jonkun verran noita maksullisia maistanut, lähinnä thaimaalaisia ja virolaisia, niin niillä on kyllä yleensä piukat pyllyt. Omin avuin olen sitten saanut yleensä hiukan runsaampaa :)
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin "ulkopuolisen" kommenttina sanoisin, että persehän on siinä mielessä jännittävä kapistus, että sen ulkomuotoon pystyy itse vaikuttamaan enemmän kuin esim. rintoihin. Tietysti ruumiinrakenteellisiin asioihin ei ihan hirveästi voi vaikuttaa, mutta kyllä ainakin kiinteyteen voi. Vähän samalla tavalla kuin että jos on lyhyet jalat, et sä niihin saa pituutta lisää, vaikka kuinka treenaisit.

Rintojen kanssa taas on vähän niin, että joko sulle on suotu isommat rinnat tai sitten ei. Rinnat ovat rasvakudosta, mutta näkeehän sen monien lihavienkin ihmisten kanssa, että itse rinnat eivät varsinaisesti ole isot, vaan se koko ruho siinä ympärillä. Jos minä esim. haluaisin isommat/isot rinnat, mulla olisi tasan kolme vaihtoehtoa: olla jatkuvasti raskaana, lihottaa itseäni (ja silloinkaan itse rinnat eivät kasvaisi suhteessa muuhun vartaloon) tai hankkia silikonit. Mielelläni minäkin ottaisin ihan vähän isommat daisarit, mutta koska mikään noista kolmesta mainitsemastani vaihtoehdosta ei houkuttele, näillä mennään!

Ymmärrän kyllä sekä perse- että tissimiehiä :). Jatkakaa!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
En oikein osaa vastata kysymykseen, koska itsellä katse kiinnittyy ensimmäisenä mahdolliseen hymyyn. Jos nainen ei hymyile, niin se ei ole niin kiinnostava. Siksi kesä on niin hienoa aikaa.

Mutta jos pakko on valita näistä kahdesta, niin perse. Toisaalta tissit ovat lähempänä suupieliä ja jopa samalla puolella kehoa... Ääh, jätän äänestämättä.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
En ole koskaan ymmärtänyt näiden asioiden esittämistä vastakkain. Molemmat hienoja kapistuksia ja useimmilla ne ovat molemmat hyviä. Lisäksi sekä perseissä että rinnoissa on lukemattomasti eri variaatioita jotka miellyttävät silmää. Sanoisin että kaikki mikä sopii kokonaisuuteen ja näyttää luonnolliselta on jees.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En oikein osaa vastata kysymykseen, koska itsellä katse kiinnittyy ensimmäisenä mahdolliseen hymyyn. Jos nainen ei hymyile, niin se ei ole niin kiinnostava. Siksi kesä on niin hienoa aikaa.

Mutta jos pakko on valita näistä kahdesta, niin perse. Toisaalta tissit ovat lähempänä suupieliä ja jopa samalla puolella kehoa... Ääh, jätän äänestämättä.

Kyllä minullekin sisäinen kauneus on tärkeintä!
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Kun äänestyksessä on vaihtoehtoina rinnat ja perse täytyy olla aika vilkas mielikuvitus että saa vastaukseksi sisäisen kauneuden..

I dont mind a big ass.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Naisen perseen pitää olla sen mallinen että sen tunnistaa naiseksi.
Tässä ollaan mielestäni asian ytimessä!

Jos tehdään kuvitteellinen vertailutilanne, että näkee ihmisestä vain farkkukankaan verhoamat pakarat (ei muuta vaatetusta, ei kropan muotoa, kasvoja, hiuksia jne.), niin pelkästä takapuolen muodosta pitää pystyä sanomaan 100% varmuudella, että kyseessä on nainen. Jos ei pysty -> väärän mallinen.

Arvaatte varmaan mitä äänestin...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Näistä kahdesta vaihtoehdosta kallistun perseen suuntaan, kenties jopa kumarran perseen suuntaan. En kuitenkaan pyllistä rintojen suuntaankaan.

Ennemmin kuitenkin perse. Jättirinnat eivät muutenkaan niin houkuttelevat ole, megalollot tai silikonipallot eivät ainakaan. Kiinteät ja käteen käyvät rinnat olisivat optimaalisimmat. Takapuolessa olisi hyvä olla jotain mistä ottaa kiinni ja mitä vasten nojautua.

Toisaalta en kyllä ole niin viehtynyt jättiperseisiinkään eli niin sanottuihin neekerinperseisiin. Mustien naisten jättipakarat tuovat valitettavasti mieleen ihmisen läheisimmät sukulaislajit. Kuulostaa varmasti rasistiselta, mutta paviaanin persehän se ghettomammojen takamuksista tulee mieleen eikä se ole hyvä mielleyhtymä ollenkaan. En ole kuitenkaan tasa-arvoisen lajien välisen suhteen kannattaja.

Tosielämässähän ei ole väliä rinnoista tai takapuolesta vaan siitä, mitä löytyy siitä välistä ja naisen sisältä. Haarojen välistä ainakin, tuuhean pöheikön kätköistä. Tämä ketju kun unohti pillumiehet tissi- ja persemiehiä suosiessaan.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jos pitää vastata perse tai rinnat, niin sanon, että molemmat. Mieluusti vielä mahdollisimman ihraisina. Ennen aikaankin tuhti tyttö käsivarressa kertoi siitä, että oli päästy rikkaiden apajille temmeltämään. Tosin nykyään kaikenmaailman Kontulan työttömät petolinnun perseiden kokovartaloiset muotokuvatkin ovat laardikuningattaria, eli lihavuuden statusarvo on kokenut inflaation.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
"Molemmat X---D" - Jani 13v
"Mulla ei oo kumpiikaa X----(" - Janna 13v

Siteeraan kuuluista laulua: "Pää, olkapää, peppu jne jne jne ... hampaat perse varpaat!" Kyseisessä laulussa ei ole minkään sortin mainintaa tisseistä, joten sen perusteella arvelen että perse on oikea vastaus ketjussa esitettyyn kysymykseen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ilahduttavaa kyllä huomata, että tässä asiassa enemmistö jatkoaikalaisista on oikeilla linjoilla.

On toki taas kerran todettava, että perse voi tissejä helpommin olla ihan täysi katastrofi. Eli hyvä peppu on kyllä harvinaista herkkua.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ilahduttavaa kyllä huomata, että tässä asiassa enemmistö jatkoaikalaisista on oikeilla linjoilla.

On toki taas kerran todettava, että perse voi tissejä helpommin olla ihan täysi katastrofi. Eli hyvä peppu on kyllä harvinaista herkkua.

Heh, itse olen taysin painvastaista mielta. Normaalit elamantavat omaava naisihminen omistaa jonkinmoisen perseen. Varsinkin pyllistava takavittu on aina satumainen nahtavyys. Kuitenkin tisseja on taas aika usein hasardeja tai mitaan sanomattomat. Mielestani kiinteat tai hennosti roikkuvat mutta muotonsa jollain tavalla pitavat ja kammeneen mahtuvat on parhaat. Kokonaan roikkuvat tai ketunnokat tai patalaput ei kiinnosta, tosin ei ole mikaan turn-offkaan. Kuitenkin normaalisti naisilla sita reitta ja takamusta jonkinverran on ja onhan naisvartalo ihana katsoa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ehkä olen sen verran "nuorta" lihaa saalistanut, että mitään patalappuja ei ole tullut vastaan. Toki voihan sellaiset olla nuoremmallakin naisella. Ei nyt ihan järkkyperseitäkään, mutta ehkä kun olen enemmän persemiehiä niin sen hanuriosaston visuaaliseen antiin tulee kiinnitettyä enemmän huomiota, kuin tuonne utarepuolelle, joiden suhteen en ole kenties niin nirso.

Tissien suhteen täytyy sanoa se, että siltä osastolta on ainakin kerran tullut törmättyä (kirjaimellisestikin) oikein laadukkaaseen yksilöön. Ehkei muuten nyt ollut ihan erityisen mieleinen (eikä siitä jutusta mitään tullutkaan), mutta lollot oli kyllä upeat!
 

Bacon

Jäsen
Kakkaa sieltä pyllystä tulee, oli se minkä muotoinen tahansa. Toisaalta ei sekään ole kiva, jos perse vie kahden penkin edestä tilaa. Tää on muuten paha. Mietitääs hetki naista bikineissä. Siitä se ehkä parhaiten ratkeaa.

Olet rannalla, kuuma kesäpäivä, katselet naisia ja näet yhden. Rinnat on aivan upeat siis todella upeat. Huomaat niitä katsellessasi, että pikkuveljesi herää eloon ja ohjailee sinua kummasti sinnepäin. Oletkin juuri menossa kunnes huomaat naisen perseen. Se on valtava. Ei vain näytä kivalta, vaikka rinnat oli kuinka hyvät. Huokaiset ja huomaat, kun pikkuveljesikin pettyy ja siitä tulee katkarapu. Tyydyt juomaan kaljaa.

Tulee toinen nainen ja huomaat hänen mahtavan peräpään. Se heiluu kävellessä kivasti ja on muutenkin täydellinen. Pikkuveljesi herää taas eloon. Se lähtee ohjaamaan sinua hänen luokseen. Nainen kääntyy ja näet hänen rinnat. Ne eivät ole isot eikä muutenkaan läheskään täydelliset, mutta ne eivät bikinien alta näytä niin pahalta. Olet lumoutunut perseen muodosta.

Eli tästä teemme johtopäätöksen, että perse voittaa tissit otteluvoitoin 4-1.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Parhaita asioita elämässä ei saa rahalla. Perse on siis voittaja.

Tykkään myös siitä, että joka ikisellä on mahdollisuus tehdä siitä perseestä timakka. Toisia kiinnostaa, toisia ei. Tuloksen näkee usein käsipuolesta.

On hyvät lollotkin hyvät, mutta se on epäreilu alue, kun se on mitä on.

Edit: Tärkeänä lisähuomiona vielä, että rintoja ei voi stalkata yhtä huomaamattomasti kuin selkäpuolta.
 
Viimeksi muokattu:

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Parhaita asioita elämässä ei saa rahalla. Perse on siis voittaja.

Tämä argumentti on falski. Kyllä sen perseen saa tissien tavoin taaloilla hankittua tarvittaessa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kate Uptonilla on esimerkiksi aika hyvin muotoutuneet rinnat, mutta todella olematon perse. Beyoncella puolestaan tilanne on päinvastainen.
Jos nyt jompi kumpi noista tulisi valita viikonloppuseuraksi, niin kovin miehisestä lantiostaan huolimatta kääntyisin Katen puoleen.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Molemmat on tärkeitä juttuja mut kyl mä ennemmin kiinnitän huomiota rintoihin. En vaan tykkää isoista tisseistä, käteensopivat on parhaat. Jotain sieltä pitää löytyä, semmonen androgyyni tissittömyyskään ei kyllä vetoa, mutta ei myöskään semmoinen koripallomeininki.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eli tästä teemme johtopäätöksen, että perse voittaa tissit otteluvoitoin 4-1.

Vedit aika hyvin nippuun tuon ottelusarjan. Samalla perusteella taisin aikanani äänestää perseen puolesta. Huono perse pilaa hyvät tissit, mutta hyvällä perseellä saa kyllä paljon muutakin anteeksi, kuin heikonlaatuisen rintavarustuksen.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Vaikka tisseistä tykkään yli kaiken niin näistä kahdesta ehdottomasti perse, sillä on se vaan huikeeta, jos muijalla tällainen kiinteä ja pyöreä löytyy. Rinnat voi hyvinkin olla kivat vaikka olisikin pienempää kokoa joten perälle voitto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös