Perse vs. rinnat

  • 131 196
  • 480

Kumpi tärkeämpi?

  • Uskomaton perse!

    Ääniä: 1 060 62,9%
  • Uskomattomat rinnat!

    Ääniä: 626 37,1%

  • Äänestäjiä
    1 686

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tissit.

Olin pitkään persemiehiä, kunnes huomasin kauniin kaula-aukon vain kiihottavan niin paljon enemmän kuin hyvän takamuksen. Omalla parisuhteella tuo takapuoli erinomaisessa kunnossa, exällä taas tissit. Miks copy/paste ei auta tähän pulmaan?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tissit esiin!!! Hyvät sellaiset ainakin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onhan ne molemmat kovasti kivan näköisiä kapistuksia joita on aina mukava tiirailla joten valinta on kyllä erittäin vaikea. Tissit on kyllä kivan näköisiä ihan kaiken muotoisina ja kokoisina mutta perseissä on sitten näitä ei-niin-kivannäköisiäkin vaihtoehtoja, joten lukitaan vastaus Uskomaton perse.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Tissit.

Olin pitkään persemiehiä, kunnes huomasin kauniin kaula-aukon vain kiihottavan niin paljon enemmän kuin hyvän takamuksen. Omalla parisuhteella tuo takapuoli erinomaisessa kunnossa, exällä taas tissit. Miks copy/paste ei auta tähän pulmaan?

Ruoho on vihreämpää aidan takana?

Itse olen ollut aina persemiehiä, enkä anna Bbird80:n kaltaisen parisuhdekehityksen muuttaa tätä näkemystä. Kaula-aukkojen lämmittävyydestä tosin ei saada erimielisyyttä aikaan.

Asiasta toiseen: Noissa yu:n MM-kisoissa on menestyksestä huolimatta yhä vain Jelenan pylly ollut se koskettavin.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eiköhän tässä aika perseilijöitä ite olla joten perse, final answer.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rinnat. Vastaus perustuu empiiriseen tutkimukseen, jota olen esim. yksin autoillessani tehnyt. Kun näen liikennevaloissa oikein hyvän perseen, tokaisen yleensä kutakuinkin "ohhoh" tai vastaavaa. Kun taas vastaan vaikkapa pyöräilee rintavampi tyttö, kuulen itseni mylvivän jotain tyyliin "herrajumala" tai "jumalauta", ja menen suorastaan tolaltani hetkeksi.

On siis selvää, että vaikutun enemmän rinnoista, noista fyysisen naiseuden kulminaatiopisteistä. Isot rinnat ovat piirre, jota arvostan ihmisessä (ja tähän ei tarvitse kaivaa vastaukseksi mitään manboobs-kuvia). Tätä tukee jälkikäteen tarkasteltuna myös oma seurusteluhistoriani, mikä tosin ei yksilömääräisesti muodosta tieteellisesti kattavaa otosta. Joka tapauksessa ajatus A-kuppien kanssa seurustelusta oli jo poikamiesvuosinani vieras - perseen täytyisi olla vähintäänkin eeppinen. Laulun arvoinen.
 

Snagari

Jäsen
Vastasin uskomattomat rinnat, koska jos naisella on uskomattomat melonit, mutta hieman vähemmän uskomaton perse niin asialle on vielä tehtävissä jotain, jos toisinpäin on asian laita niin ainut vaihtoehto on saada uskomattomat rinnat kirurgisesti josta en taas pidä. Tissiposki olen siis.
 

ProCoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Oilers, Arsenal
Jos perfecto tissit on verhoiltu oikeanlaisen topin sisään, niin kyllä se saa meikäläisen viisarin värähtämään parhaiten.

Tosin Blanca Vlasic näytti eilen kyllä peppumaailman hyviä puolia ja onneksi kameramieskin tajusi sen...
 

ComPadre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Man Utd
Itse kallistun myös tuonne perseen puolelle. Vaikka rinnatkin voivat joskus pysäyttää ajatusmaailman. Pitkään puntaroin mutta kyllä nuo hyvät perseet vaan voiton vie.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
On aika palauttaa tämä äänestys kunniaan, kun ei oikeastaan halua äänestää persu- tai neekeri-sanan käytöstä. Muut asiat kiinnostaa liikaa.
Itse kannatan tasapainoista kokonaisuutta, mutta äänestetään nyt perse vs rinnat-äänestyksessä perse-sanaa, vapun kunniaksi.
 

J.Petke

Jäsen
Mitään kuvottavampaa ei ole naisessa kuin liian leveä perse. Se pilaa täysin koko muun habituksen. Rinnat saavat puolestani olla ihan minkälaiset tahansa kunhan perse ei ole leveä.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ei mitään epäselvyyksiä. Perse. Hyvänkokoinen ja kiinteä. Pojan perse vituttaa naisella, vaikka olisi kuinka treenin tulos.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitään kuvottavampaa ei ole naisessa kuin liian leveä perse. Se pilaa täysin koko muun habituksen. Rinnat saavat puolestani olla ihan minkälaiset tahansa kunhan perse ei ole leveä.

Mieluummin leveä kuin sellainen luikkuperse ilman mitään muotoja. Nainen saa mieluusti näyttää naiselta eikä teinipojalta.
 

J.Petke

Jäsen
Mieluummin leveä kuin sellainen luikkuperse ilman mitään muotoja. Nainen saa mieluusti näyttää naiselta eikä teinipojalta.

Mieluummin luikkuperse kuin sellainen mikä väpäjää vielä vartin läpsäsyn jälkeen. Tiukka nou rekyylille.

Lähdenpä tästä Gustavin kanssa iltaoluelle.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Perse säväyttää enemmän.

Oli muuten juuri äsken MTV3:lla Sloggin mainoksessa helvetin hyvä perse. Sen takia tulin tänne jättämään tämän kommentin.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Pojan perse vituttaa naisella, vaikka olisi kuinka treenin tulos.
Nainen saa mieluusti näyttää naiselta eikä teinipojalta.

Olen aina ihmetellyt, että mistä ylläolevat kommentit kumpuavat. Vai onkohan minussa jotain vikaa, kun en tiedä miltä teinipojan perse näyttää?

Itse kyllä preferoin takamusta verrattuna rintoihin ja muutenkin hoikkaa sekä urheilullista olemusta. Uskoisin sen lähinnä johtuvan siitä että olen itsekin hoikka.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
En pysty valitsemaan tissien ja perseen väliltä. Jos bosat on huikeet, mutta peräsimestä ei löydy ollenkaan muotoa niin eihän se vetele. Sama toimii myös toisinpäin. Tyhjät erikokoiset hernepussit ei vaan toimi vaikka takamus olisi muodokas ja sopivan kiinteä.

Äänestin kuitenkin peräsintä, sillä bongasin eilen sellaisen perseen mikä veti totaalisen hiljaiseksi ja kiihdytti kuolan eritystä. Kyseinen pershikka oli verhoiltu mustiin verkkosukkiin, joista näki läpi mustat tangat. Kivasti keinui, huhheijaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen aina ihmetellyt, että mistä ylläolevat kommentit kumpuavat. Vai onkohan minussa jotain vikaa, kun en tiedä miltä teinipojan perse näyttää?

Minun mielestäni naisella pitäisi olla vähän muotoja, ettei ole ihan sellainen suora pötkylä kuten miehen vartalo tuppaa olemaan. Sen takia mieluummin snadisti liian iso ahteri kuin liian pieni.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Minun mielestäni naisella pitäisi olla vähän muotoja, ettei ole ihan sellainen suora pötkylä kuten miehen vartalo tuppaa olemaan. Sen takia mieluummin snadisti liian iso ahteri kuin liian pieni.

Tähän vahva sama. Vaikka nainen olisi kuinka timmissä kunnossa tahansa, mutta persettä ei ole, niin ei kyllä sytytä yhtään.

Kyllä naisella perse pitää olla, jos sitä ei ole, niin se vähän sama kuin hampurilaisessa ei olisi ollenkaan sämpylää.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Minkä takia muuten joidenkin naisten pitää ylipäänsä treenata itseltään sekä perse että rinnat pois? Siis tieten tahtoen tehdä itsestään tylsemmän näköisiä. Itsensä kondiksessa pitäminen on jees mutta ylitreenattu kroppa on aika pöljän näköinen ilmestys sekä miehellä että naisella.
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minkä takia muuten joidenkin naisten pitää ylipäänsä treenata itseltään sekä perse että rinnat pois?

Ehkä siinä on samanlaista pyrkimystä miehen kaltaiseksi kuin naisten pukeutumisella miesten vaatteisiin ja naisten armeijaan hakeutumisella.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös