Perse vs. rinnat

  • 130 832
  • 480

Kumpi tärkeämpi?

  • Uskomaton perse!

    Ääniä: 1 060 62,9%
  • Uskomattomat rinnat!

    Ääniä: 626 37,1%

  • Äänestäjiä
    1 686

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suomalaisista hyväperäisistä sisarista mainitsisin mm. Kerttu Kotakorpi

Tästä vähän todistusaineistoa, kiitos. Vaikka Kerttu onkin naamastaan tosi nätti, niin kroppa on hieman liian poikamainen. Ehdottomana tissimiehenä Kertulla on liian pienet bosat mun makuun. Hyvät perseetkin ovat tietenkin aina ilo näin ukkomiehenä vain silmille.

Tämän viestin innoittamana oonkin kovasti koittanu tiirailla Kertun persettä säätiedotuksista, mutta mun mielestä on näyttäny aika lattaperseeltä. Toki kuvakulmat ovat olleet aika heikkoja, mutta tämän hetkisellä tiedolla en menis Kerttua mainitsemaan erityisen hyväperseiseksi mimmiksi. Toki jos olisin poikamies ja Kerttu tulis kyselemään saman peiton alle, niin voisin ehkä pitkin hampain lähteäkin.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Myönnän olevani muijien peppujen perään, farkut, trikoot.. toimii.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Tästä vähän todistusaineistoa, kiitos. Vaikka Kerttu onkin naamastaan tosi nätti, niin kroppa on hieman liian poikamainen. Ehdottomana tissimiehenä Kertulla on liian pienet bosat mun makuun. Hyvät perseetkin ovat tietenkin aina ilo näin ukkomiehenä vain silmille.

Tämän viestin innoittamana oonkin kovasti koittanu tiirailla Kertun persettä säätiedotuksista, mutta mun mielestä on näyttäny aika lattaperseeltä. Toki kuvakulmat ovat olleet aika heikkoja, mutta tämän hetkisellä tiedolla en menis Kerttua mainitsemaan erityisen hyväperseiseksi mimmiksi. Toki jos olisin poikamies ja Kerttu tulis kyselemään saman peiton alle, niin voisin ehkä pitkin hampain lähteäkin.

Tänään oli Aamu-tv:ssa hyvää settiä - sääosuudessa Marja ja Kerttu erinomaisella kuvakulmalla. Marjalla on isommat rinnat kuin Kertulla, mutta muuten Kerttu kyllä voittaa kanssasisarensa. Meteorologeista HS:n Anniinalla on myös paketti kasassa - iloisen luonteen lisäksi. ;) Toisaalta ei Elinakaan jää ns. pekkaa pahemmaksi.

Joillain naisilla korostuu rinnat, toisilla takapuoli ja joillain onnekkailla on molemmat sopusoinnussa. Tämä kevät on mielestäni hyvää aikaa molemmista tykkääville! Onneksi olen vielä poikamies huh..
 

Joppe K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Joillain naisilla korostuu rinnat, toisilla takapuoli ja joillain onnekkailla on molemmat sopusoinnussa. Tämä kevät on mielestäni hyvää aikaa molemmista tykkääville! Onneksi olen vielä poikamies huh..

Onneksi olen naimisissa juuri tuollaisen laatuyksilön kanssa, jolla on molemmat kohdillaan. Ja ennen kuin kukaan pyytää kuvamateriaalia todisteeksi, niin sellaista ei ole tulossa vaikka kuinka pyytäisitte.

Vaihtoehdoista äänestin siis persettä kun molempia ei voinut valita.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mjaa. Perse on bonusta, mutta jos rinnat eivät ole oikeanlaiset, eli riittävän isot ja hyvän muotoiset, viisari ei värähdä. Toisaalta tähän liittyy oleellisesti myös se, missä kunnossa nainen on muuten: itseäni ei kiinnosta rintava möhömaha, eikä yhtään sen enempää timmiperse, joka näyttää muutoin 9-vuotiaalta pojalta. Naisen tunnistaa naiseksi kuitenkin enemmän tisseistä kuin perseestä.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Tunnustaudun heti kärkeen enemmän tissimieheksi.

Olen kuitenkin kannustanut usein itseni pois mukavuusalueelta ja luonut fokuksen perseeseen jos tilanne sitä vaatii.

Oma mielipiteeni on, että hyviä perseitä on harvemmassa kuin hyviä tissejä (enkä tarkoita tällä sitä että tissejä on useimmiten kaksi yhtä persettä kohti, sitäpaitsi makuasioita..). Asiahan kuitenkin on niin, että esimerkiksi katubongarin näkökulmasta perselovereilla on lokoisampaa kuin tissien metsästäjillä, ja varsinkin talvisaikaan perseitä kyllä keikkuu huudeilla mutta tissit on talvehtimassa untuvatakin ja fleeceneulepoolon suojissa.

Muutenkin on hieman värilasitouhua fakkiutua jomman kumman ehdottomaksi faniksi, ja kumppaninvalintamielessä harvemmin tärkeimpänä kriteerinä pidetään isoja tissejä tai rotupersettä.

Kannattaa ottaa ilo irti siitä mistä iloa kenenkin kohdalla on enemmän tarjolla. Think positive!
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mietein hieman, mutta kyllä perse vie voiton. Tiukat farkut tai trikoot kävelee edellä niin kyllä niitä maisemia tulee tuijoteltua, joka päivä, joka aamu, joka ilta ja vieläpä joka yö.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eiköhän me pojat lähdetä siitä, että molemmat. Ja kauniit kasvot myös ja hyvä luonne? Miksi pitäisi tyytyä vähempään?

No mutta, autiolla saarella jos olisi ne kaksi naista ja valinta pitäisi siksi tehdä näiden välillä ja luonteeseen ja kasvoihin katsomatta, niin ehdottomasti perse edellä vaikkapa kookospalmua päin.

Olen aina ollut naisten suhteen peppumiehiä ja en ole minkään leveän latinon ystävä. Blanka Vlasic edustanee sitä lajityyppiä, minkä perään katson. Molemmilla merkityksillään.

Rinnoissa koolla on itsessään pieni merkitys. Yksityiskohdat ratkaisevat. Tunnustan itseni nännimieheksi.

Taisi olla neitsytmatkani naisasioita käsitteleviin ketjuihin tämä. Nyt sekin on korkattu :)

Jupa
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Remu Aaltonen tarjoaa iltakakan sivuilla tähän keskusteluun varsin viihdyttävän mielipiteen.

Edit: Tässä siis vielä haastattelun loppukaneetti by Remu: "Hanuri on tärkeämpi. Ei nainen tarvitse vanhemmiten hirveästi töttöröitä. Perseestä ne kipinät lähtee, miten ihminen liikkuu, onko hän muumio vai tasapaksu pökkelö. Kropan pitää soida. Perseessä on kysymys soittimesta. Sitten on eri asia, kuka osaa soittaa. Niitäkin trubaduureja on vähän."
 
Viimeksi muokattu:

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Persaus tietenkin. Jos on hyvä perse, on hyvä kroppa muutenkin. Hyvät tissit voivat olla paskassa kropassa.

Ja joku siinä kunnon perseessä vaan on.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Persaus tietenkin. Jos on hyvä perse, on hyvä kroppa muutenkin. Hyvät tissit voivat olla paskassa kropassa.

Ja joku siinä kunnon perseessä vaan on.

Niin on. Siinä on se, että 12-vuotiaan jääkiekkojunioripojan perse näyttää ihan samalta kuin jonkun tytön. Tissejä niillä harvemmin on.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Vastasin tissit vaikka kyllä se riippuu päivästä ja naisesta. Sama nainen ollessa kyseessä, toisena päivänä tissit viehättää persettä enemmän ja seuraavana päivänä toisinpäin. Kokonaisuus ratkaisee. Toisilla on hyvä perse ja toisella näpäkät tissit.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Persettähän voi reenata vaikka salilla tai missä ihmiset sitten reenaakin, mutta tissejä on vaikea luonnollisesti muokkailla. Siispä ensisijalla tissit ja hyvänä kakkosena (ehhehehe) hyvä perse ehkä! Eikä kumpiinkaan mitään jättikokoa, saatanan kardashianistit.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos on hyvä perse, niin nainen ei tarvitse tissejä tai aivoja.
Witut ole sovinisti!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos on hyvä perse, niin nainen ei tarvitse tissejä tai aivoja.
Witut ole sovinisti!
Mutta niggu, maybe? Toisaalta, "hyvän" tilalla voisi olla myös "iso" jos näiltä kysyy.
Ei vaan, itsehän olen täysin samaa mieltä. Kohtuus tosin koossakin. Ja vitivalkoinen olen.
 
Viimeksi muokattu:

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Niin on. Siinä on se, että 12-vuotiaan jääkiekkojunioripojan perse näyttää ihan samalta kuin jonkun tytön.
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, että naisten laatuperät näyttäisivät miesten ahtereilta. Eihän ne ole sinne päinkään.

Vähän sama kuin sanoisi tissimiehille, että tykkäät varmaan läskien miesten miestisseistäkin, nehän on ihan saman näköiset kuin naisten ryntäät.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, että naisten laatuperät näyttäisivät miesten ahtereilta. Eihän ne ole sinne päinkään.

Vähän sama kuin sanoisi tissimiehille, että tykkäät varmaan läskien miesten miestisseistäkin, nehän on ihan saman näköiset kuin naisten ryntäät.
Juuri tämä. Nainen voi olla laiha, mutta silti omata helvetin hyvän muotoisen perseen. Ei se meinaa, että kun olet laiha, sun perse on pikkupojalta. Vitun urpot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös