Perinteinen vai moderni kannatuskulttuuri

  • 10 760
  • 55

Suositko perinteistä vai modernia kannatuskulttuuria?

  • Perinteinen

    Ääniä: 79 52,0%
  • Moderni

    Ääniä: 73 48,0%

  • Äänestäjiä
    152
Tuo nyt oli vain esimerkki. Olen minä ollut Tampereellakin (!) loistavatunnelmaisissa peleissä, joissa yleisön on saanut syttymään panos, jokin kenttätapahtuma, tuomareiden ammattitaito tms. Ei siihen aina megafoneja, pomppimista,virsikirjaa tai tifoja tarvita.

Itsehän toki keskityn sen jääkiekkopelin seuraamiseen.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Et ole koskaan ole ollut Porissa katsomassa PlayOffs-matsia lauantaina?

Siitä on hajuttomuus ja värittömyys kaukana.

En ole käynyt, ja en epäile etteikö silloin olisi hyvä tunnelma! Mutta en siltikään pidä yksitoikkoisista kannustushuudoista, poikkeuksena silloin kun on halli täynnä ja KOKO halli on mukana niissä. Ja Playoffs on aina eri asia kuin runosarja, niissä on aina parempi tunnelma, ja varsinkin varmaan porissa, kun siellä ei niitä niin hirveästi olla päästy pelaamaan.
 

Northern King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ja Playoffs on aina eri asia kuin runosarja, niissä on aina parempi tunnelma, ja varsinkin varmaan porissa, kun siellä ei niitä niin hirveästi olla päästy pelaamaan.

No, eipä ole ollut kovinkaan paljoa kehumista.

Terveisin, porilainen.

/e: Mutta siitä toki samaa mieltä, että pleijareissa tunnelma on aina omanlaisensa. Oli sitten kannatustyyli mikä tahansa.
 

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En ihan ymmärrä tämän kysymyksen vastakkainasettelua. Sopisiko otsikon aiheeksi enemmin "Paikkasi kotimatsissa: joukkueesi fanikatsomo vai normikatsomo?"

Varmasti jokaisesta liigan fanikatsomosta kuuluu myös nämä perinteiseen kannatuskulttuuriin kuuluvat huudot; "Sika" "Aja" "Ulos" ja buuaukset viheltämättä jääneestä taklauksesta/kampituksesta, liigajoukkueen nimen huutaminen tap, tap yms.


Mutta itse aiheeseen, niin tottakai moderni kannatuskulttuuri. Ainakaan Baronalla ei olisi yhtään mitään tunnelmaa saati ääntä jos fanikatsomon ydinporukka ei olisi kotimatseissa kannustamassa. Harvemmin - jos koskaan yläkatsomon paikoille matsiin tulleet puhumattakaan clubipuolen katsojista osallistuvat millään tavalla äänen tai tunnelman luomiseen. Ja jottei kukaan nyt pääse linkkailemaan niin sanottakoon, että lukuunottamatta ehkä viime hetkiä Blues - Jokerit -08 semifinaaleista.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Mutta itse aiheeseen, niin tottakai moderni kannatuskulttuuri. Ainakaan Baronalla ei olisi yhtään mitään tunnelmaa saati ääntä jos fanikatsomon ydinporukka ei olisi kotimatseissa kannustamassa. Harvemmin - jos koskaan yläkatsomon paikoille matsiin tulleet puhumattakaan clubipuolen katsojista osallistuvat millään tavalla äänen tai tunnelman luomiseen. Ja jottei kukaan nyt pääse linkkailemaan niin sanottakoon, että lukuunottamatta ehkä viime hetkiä Blues - Jokerit -08 semifinaaleista.

Ei tarvi niin kauas mennä. Olin satumalta 2011 Blues-Jyp välierissä katsomassa yhtä peliä piippuhyllyltä. Kyllä siellä silloin kannustettiin. Samoin toki saman kevään finaaleissakin mutta vierailevaa joukkuetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös