Pasi Nielikäinen Jokereihin - Syö Silliä ja juo kuravettä päälle

  • 356 385
  • 1 073

REDNECK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -68
Te märkäkorvaiset pojat olette kyllä hauskoja tullessanne neuvomaan isäänne panemisessa. Ja tuo lääkkeiden ja ilmeisesti mielisairauteen viittaaminen on myös oikein loistavaa argumentointia. Se että sinä olet nöyrästi valmis ottamaan vastaan mitä tahansa vastaan tulee ei tarkoita että meidän kaikkien tarvitsisi olla tahdottomia lampaita.

Eihän tässä nyt puhuta minkä tahansa vastaan ottamisesta, vaan yhden ainoan "profiili" pelaajan tulemisesta Jokereihin. Mielestäni kaikki pelaajat jotka tulevat joukkueeseen ansaitsevat mahdollisuuden. Sinä et vaan ole sitä valmis antamaan. Sama kun linnakundi lusittuaan ja vapauteen päästyään tuomitaan uudelleen samasta rikoksesta, jonka hän on jo lusinut. Mielestäsi joku joka joskus on tehnyt jotain sinua luokkaavaa pitää "leimata" ja tehdä työttömäksi loppu iäksi! No onneksi me kaikki emme ole samanlaisia.

En viitsi jatkaa tätä enempää, sillä sinun ja minunkin kannat asiasta on tuleet selvästi perusteluineen esiin. Minä olen valmis antamaan anteeksi "mitättömät" vanhat teot/kommentit, sinä et.

PS. Mitä panemiseen opettamiseen tulee, niin sinut täytyy opettaa ensin runkkaamaa edes toisella kädellä (tämä helpottaa kummasti noihin paineisiisi) ja tämän jälkeen voidaan edetä varovasti vastakkaisen sukupuolen erilaisuuksiin ja siten jos jostain löytyy joku joka on sinusta kiinnostunut (rahalla kiinostusta voidaan lisätä ja sinun tapauksessa sitä pitää löytyä paljon) edetään varovasti eteenpäin seuraavaan vaiheeseen...

Opettele nuo asiat ensin niin jatketaan sitten lisää...
 
Sinkku IFK:ssa kaudella 1992-93

Eiköhän jokainen pelaaja joka on pelannut pari vuotta jossain joukkueessa ja haluaa "hyvän" sopimuksen myös tuleviksi kausiksi samaan jengiin ja kosiskella faneja joukkueesta riippumatta vastaa kysymykseen jotakuinkin noin, jos kysymys kuuluu näin: Oleko viihtynyt täällä joukkueessa ja tunnetko sen kodiksesi? Tekemiset kentällä jokainen voi tulkita miten tahtoo.

Miksi Sinkku sanoisi noin kun ei ole pelannut tietääkseni ikinä IFK:ssa? Mielestäni Sinkku vittuilee teille, te vaan ette ymmärrä Sinkun elehtelyä vittuiluksi! Nielikäisen puheet jos otat tosissasi niin ymmärrän hyvin tuskasi. Elämässä kun kasvat "isoksi" tulet huomaamaan, että kaikkien puheita ei kannata ottaa tosissaan esim. Esa Tikkanen oli "hyvä" puhumaan ja provosoimaan vastapelaajia, faneja en tiedä hänen kylläkään provosoineen.

Mitäpä ne bansku riippuvaiset nyt ymmärtäs. Tarkista lääkitys ja parane pian... on muitakin lääkkeitä kuin banaani.


Sen verran korjattakoon, että Sinkku tosiaan on pelannut IFK:ssa kaudella 1992-93 A-junioreissa ja Karhu-Kissoissa ainakin. Ihan varmasti en muista pelasiko yhtään liigapeliä.
 

Nure

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-35, Jokerit
Elämässä kun kasvat "isoksi" tulet huomaamaan, että kaikkien puheita ei kannata ottaa tosissaan

No sen verran nyt mennään ohi aiheen, mutta kuitenkin!

Eihän tuossa nyt ole niin mitään järkeä. Sitten kun sinäkin REDNECK kasvat "isoksi" ja opit ymmärtämään elämää syvemmin, tulet luultavasti huomaamaan, että kaikkea paskaa mitä on kylvänyt elämässään, ei voi aina kuitata vaan olkien kohautuksella ja "no etkai ottanu sitä tosissaa" -mantralla.

Mun mielestä on helvetin oikein, että Pasia koitetaan ajaa vastaamaan puheistaan. Oli ne showmiehen puheita tai ei, siinä vittuiltiin faneille, enkä minä näe mitään syytä, miksi fanien ei pitäisi ainakin yrittää vähän alistaa Pasia. Itse näkisin, että Pasi pitäisi kylmästä buuata siihen tilanteeseen, että jannu pyytää anteeksi tai lähtee seurasta. Ärsyttää tuo ylimielinen "no katotaan mitä ne sit sanoo ku vähä taklailen" -ajatusmaailma.

Pahoittelut taas näistäkin
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuskin tullaan koskaan saamaan Aimo Mäkisenkin toivomaa täysin stadilaista joukkuetta jos kannattajienkin asenteet on jonkun Nielikäisenkin kohdalla tätä luokkaa. Kyllä, janareita joukkueessa pelaa jo muutenkin. Sen takia niitä ei kaivatakaan yhtään lisää, varsinkin kun pelaaja on vielä täysin mitätön joukkueelle, eikä omaa asennetta taistella Jokerilogon puolesta. Eikä näin ansaitse pelatakaan. Vaikuttaa, että täällä on enemmän joukkueen ihailijoita, jotka Virmasen sanoin uskovat, että jokaisella on jokerisydän joka joukkueessa pelaa. Itse olen kuitenkin seuran kannattaja ja silloin jokaisella kannattajalla on oikeus osoittaa tyytymättömyytensä jos joku pelaaja ei joukkueessa miellytä. Ja on aivan sama, vaikka Nielikäinen tekee 100 maalia, mielipide ei hänen suhteen muutu. Eli ulos, eikä yhtäkään ottelua tarvitse pelata. Luulin, että joku raja näissä pelaajahankinnoissa on, mutta näköjään nykypäivänä ei enää mikään ole mahdotonta.
 
Tulipunainen vs. Väritön

Palkkasoturi-Pasissa on vain häivähdys punaista. Hirso taasen oli tullessaan punaisen ruumiillistuma. Linja ei nyt joillakin pidä. Täällä hehkutettu aatteellinen paatos kumisee tyhjyyttään. Eihän tätä nyt voi kuitata sillä, että Hirso kuljettaa kumilätkää paremmin kuin Pasi! Protestoinnit tulevat kaksi vuotta liian myöhään.

Ja mikäli sieltä katsomosta jäälle jotain lentää niin voidaan todeta, että Pasi todella tiesi mistä puhui.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Palkkasoturi-Pasissa on vain häivähdys punaista. Hirso taasen oli tullessaan punaisen ruumiillistuma.

Siellä ei ole edelleenkään ymmärretty mistä kaikesta tässä on kyse kun nielikkä tullaan savustamaan ulos Jokereista. Ja kyllä seiska-pasi tulee saamaan ansaitsemansa vastaanoton ja toivottavasti ymmärtää poistua omin voimin.
 

Nick Neim

Jäsen
Siellä ei ole edelleenkään ymmärretty mistä kaikesta tässä on kyse kun nielikkä tullaan savustamaan ulos Jokereista. Ja kyllä seiska-pasi tulee saamaan ansaitsemansa vastaanoton ja toivottavasti ymmärtää poistua omin voimin.

Luuletko, että seiskapasi ei nauti huomiosta jota "paviaanilauma" antaa? Luuletko, että seiskapasia haittaa jotenkin kun pelit keskeytyvät jäälle heitetyn roinan takia? Mitä seiskapasi siinä menettää, paitsi että saa sitä niin täällä kailotettua julkista huomiota. Mä uskallan väittää, että seiskapasi ei savustamalla lähde ulos, vaan siihen tarvitaan Hanlonin sana ettei sua enään täällä tarvita.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kai sinä flintstone olet itse organisoimassa tätä "Pasi ulos" -järjestöä siellä Areenalla? Isot puheet, pienet teot?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kai sinä flintstone olet itse organisoimassa tätä "Pasi ulos" -järjestöä siellä Areenalla? Isot puheet, pienet teot?

Jos puhuisit oikeiden henkilöiden kanssa asioista niin tietäisit eikä sinun tarvitsisi jatkuvasti epäillä etteikö mitään tapahtuisi. Tulee tapahtumaan.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos puhuisit oikeiden henkilöiden kanssa asioista niin tietäisit eikä sinun tarvitsisi jatkuvasti epäillä etteikö mitään tapahtuisi. Tulee tapahtumaan.

Pidäthän meidät ajantasalla. Ja kun se suuri mielenilmaisu tapautuu, niin pieni ilmoitus vaikka jatkoaikaan voisi olla paikallaan? Itsekin voisin tulla paikanpäälle seuraamaan sitä, mistä keskustelu alkoi jo huhtikuussa.

Aiheen laajuus tuntien monia muitakin tuo "oheistapahtuma" saattaisi kiinnostaa. Saataisiin Hartwallissakin täyttöasteet ( yläkatsomot laajempaan käyttöön) kohdalleen.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Banaaneja kentälle?

. Saataisiin Hartwallissakin täyttöasteet ( yläkatsomot laajempaan käyttöön) kohdalleen.

Ei sinne ketään mahdu, kun noi tosifanit tuo sinne 5 rekkalastillista banaaneja. Ne mitä ei ehditä heittää jäälle myydään fanipisteessä toisella erätauolla. OK?

Tämä keskustelu alkaa olemaan kohtalaisen huvittavaa, joten lisätään oma pieni vaatimaton osa tähän ala-arvoiseen p-jauhantaan. Paskoja hankintoja on lähihistoria täynnä. Jopa yksi ifk:n kasvatti surffaili joukkueessamme menneellä kaudella ilman että sai "ruohokasvin pohjusmarjasta" ollessaan kentällä. Nyt näillä hedelmillä haluttaisiin viskata kaveria jonka valmentaja on valinnut ja joka ei ole vielä ehtinyt pelata joukkueessamme.
Vaikka kuulun siihen valtaosaan faneista jotka eivät Pasia joukkueeseen olisi halunnut, niin en heitä kentälle mitään enkä muutenkaan liity tähän itkukuoroon. Jokereiden johto saa palautetta asiasta faneilta, myös minulta.
 

Frank Drebin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Black Hawks ja HJK
Baroni kirjoitti:
Vaikka kuulun siihen valtaosaan faneista jotka eivät Pasia joukkueeseen olisi halunnut, niin en heitä kentälle mitään enkä muutenkaan liity tähän itkukuoroon. Jokereiden johto saa palautetta asiasta faneilta, myös minulta.

Tässä asiaa. Eikös Pasi Nivala vedä aina satakymmen joka joukkeen puolesta mitä on edustanut. Eikä tarvitse Helgenkään jatkuvastu yksn hanskailla. Annetaan PN:lle mahdollisuus ja dumataan vasta sitten. Ainahan sopparin voi purkaa ja antaa junaflaban handuun takas himaan. Luulnpa, että äijä ajaa julli-matseissa aika kovaa punanuttuja =)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jos Kankaanperä tulee HIFKiin, niin sovitaanko niin, että pistetään se kuitenkin Ilmalaan ja te laitatte Pasin takaisin Nordikselle? Ei kerrota Masalle ja Nyballe, hoidetaan ihan fanien kesken. Sitten ollaan ihan hiljaa ja matalana ja unohdetaan koko juttu.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jos Kankaanperä tulee HIFKiin, niin sovitaanko niin, että pistetään se kuitenkin Ilmalaan ja te laitatte Pasin takaisin Nordikselle? Ei kerrota Masalle ja Nyballe, hoidetaan ihan fanien kesken. Sitten ollaan ihan hiljaa ja matalana ja unohdetaan koko juttu.

Tätä tuskin vastustaisi kukaan ainakaan meidän leirissä. Tosin Hjalliksella taitaa olla se Kankikin jo jokseenkin työn alla. Hjalliksella on nyt ilmeisesti pakkifetissi jos kerran Masalla se fetissi on laitureissa.

Mutta voidaan me sopia että Kankaanperän liittyessä Jokereihinkin, me voidaan lähettää nielikkä teille siinäkin tapauksessa - ja voidaan me lähettää se nielikkä vaikka kumpikaan ei saisi Kankaanperää.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tätä tuskin vastustaisi kukaan ainakaan meidän leirissä. Tosin Hjalliksella taitaa olla se Kankikin jo jokseenkin työn alla. Hjalliksella on nyt ilmeisesti pakkifetissi jos kerran Masalla se fetissi on laitureissa.
Vaihto kuulostaisi vähintäänkin reilulta, käy ainakin mulle. Tuossa Kankaanperän hankinnassa taitaa olla jotakin hämärää, jo hyvän aikaa sitten kuulin, että homma olisi hanskassa ja nyt kukaan ei enää tunnu olevan varma asiasta. Ehkä Kanki tajutessaan esim. naapurin pakkipulan on joutunut harkitsemaan asiaa uudelleen tai ainakin hinnoittelemaan itsensä uudelleen.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Vaihto kuulostaisi vähintäänkin reilulta, käy ainakin mulle. Tuossa Kankaanperän hankinnassa taitaa olla jotakin hämärää, jo hyvän aikaa sitten kuulin, että homma olisi hanskassa ja nyt kukaan ei enää tunnu olevan varma asiasta. Ehkä Kanki tajutessaan esim. naapurin pakkipulan on joutunut harkitsemaan asiaa uudelleen tai ainakin hinnoittelemaan itsensä uudelleen.

Nyt täytyy ensinnäkin erottaa toisistaan Kanki Kaikkonen ja Kanki Kankaanperä. Suurin ongelmahan on siinä, että miehellä on sopimus Brynäsiin. Mutta Ruotsi, tuo paapova sosiaalivaltio, ei ole koskaan ketään väkisin pitänyt. Esimerkiksi Marttinen vaihtoi seuraa kesken kauden ja kyllä Kangen sieltä saa rahalla. Mulla on käsitys, jonka mukaan HIFK on yllättäen todennäköisempi osoite hänelle. Sanoin jo omassa osiossamme, että tässä ei ole mistään sen kummemmasta kyse kuin siitä, että HIFK:ssa Kankaanperällä olisi sama tilanne kuin Heikkisellä viime kaudella; pomminvarma paikka ykkös-kakkospariin ja helvetisti vastuuta erikoistilanteissa. Ja Nokka ei ole Kangelle vastenmielinen ajatus, sama päinvastoin. Teillä on pakisto jo suhteellisen täysi ja esimerkiksi NHL-näyttöjä ajatellen meillä voisi olla tarjolla just nyt houkuttelevampi paketti. Mutta jos Hjalmari Kangen kotiuttaa, niin olenpa ollut väärässä, enkä kauaa sitä sure. Kuten olen todennut: molempien joukkueiden luulisi löytävän vitun isoilta markkinoilta myös muita vaihtoehtoja kuin leimallisesti kilpailijan pelaajia. Kankaanperä on mulle ihan totaalinen jokeripelaaja, toisin kuin esimerkiksi Pesonen.

Mutta kun tämä on Nielikäis-ketju, niin pysytään topicissa: Jokereilla on nyt 28 sopimusta ja joukkuetta täydennetään vielä. On päivänselvää, että Nielikäisellä tulee olemaan vaikeuksia mahtua pelaavaan kokoonpanoon Jokereissa. HIFK:kin ilmoitti Jalosen kautta, että ei mitään kaveria vastaan, mutta en voi luvata pomminvarmaa pelipaikkaa. Luulen, että koko spektaakkeli kuivuu sellaiseksi, että Pasi lähtee jossain vaiheessa HPK:hon, Jypiin tai Pelicansiin, mitä epäilen todennäköisimmäksi kohteeksi. Monestakin syystä. Pasi on värikäs pelaaja ja tehdään nyt sellainen selväksi, että minun HIFK:honi hän mahtuu aina. Totesin, että 80% HIFK-faneista tuntuu olevan Nielikäistä vastaan ja kuulun itse sitten näin ollen siihen 20%:iin. Vastustan ylipäätään turhaa liikennettä Jok-HIFK -sektorilla. Se pitää erottaa siitä, mitä ajattelen itse pelaajista. Olisinhan vakavissani laittamassa Kankaanperän tasoistakin pakkia loppukotiinsa eli teille. Ja otan Nielikäisenkin back anytime. Siinä on kaveri, joka tekee joukkueen eteen juuri sitä, mitä tilataan. Aravirta on aina digannut Pasia, kysykää vaikka. Hän tekisi Pasista liigapelaajan.
 

Frank Drebin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Black Hawks ja HJK
Nyt täytyy ensinnäkin erottaa toisistaan Kanki Kaikkonen ja Kanki Kankaanperä. Suurin ongelmahan on siinä, että miehellä on sopimus Brynäsiin. Mutta Ruotsi, tuo paapova sosiaalivaltio, ei ole koskaan ketään väkisin pitänyt. Esimerkiksi Marttinen vaihtoi seuraa kesken kauden ja kyllä Kangen sieltä saa rahalla. Mulla on käsitys, jonka mukaan HIFK on yllättäen todennäköisempi osoite hänelle. Sanoin jo omassa osiossamme, että tässä ei ole mistään sen kummemmasta kyse kuin siitä, että HIFK:ssa Kankaanperällä olisi sama tilanne kuin Heikkisellä viime kaudella; pomminvarma paikka ykkös-kakkospariin ja helvetisti vastuuta erikoistilanteissa. Ja Nokka ei ole Kangelle vastenmielinen ajatus, sama päinvastoin. Teillä on pakisto jo suhteellisen täysi ja esimerkiksi NHL-näyttöjä ajatellen meillä voisi olla tarjolla just nyt houkuttelevampi paketti. Mutta jos Hjalmari Kangen kotiuttaa, niin olenpa ollut väärässä, enkä kauaa sitä sure. Kuten olen todennut: molempien joukkueiden luulisi löytävän vitun isoilta markkinoilta myös muita vaihtoehtoja kuin leimallisesti kilpailijan pelaajia. Kankaanperä on mulle ihan totaalinen jokeripelaaja, toisin kuin esimerkiksi Pesonen.

Mutta kun tämä on Nielikäis-ketju, niin pysytään topicissa: Jokereilla on nyt 28 sopimusta ja joukkuetta täydennetään vielä. On päivänselvää, että Nielikäisellä tulee olemaan vaikeuksia mahtua pelaavaan kokoonpanoon Jokereissa. HIFK:kin ilmoitti Jalosen kautta, että ei mitään kaveria vastaan, mutta en voi luvata pomminvarmaa pelipaikkaa. Luulen, että koko spektaakkeli kuivuu sellaiseksi, että Pasi lähtee jossain vaiheessa HPK:hon, Jypiin tai Pelicansiin, mitä epäilen todennäköisimmäksi kohteeksi. Monestakin syystä. Pasi on värikäs pelaaja ja tehdään nyt sellainen selväksi, että minun HIFK:honi hän mahtuu aina. Totesin, että 80% HIFK-faneista tuntuu olevan Nielikäistä vastaan ja kuulun itse sitten näin ollen siihen 20%:iin. Vastustan ylipäätään turhaa liikennettä Jok-HIFK -sektorilla. Se pitää erottaa siitä, mitä ajattelen itse pelaajista. Olisinhan vakavissani laittamassa Kankaanperän tasoistakin pakkia loppukotiinsa eli teille. Ja otan Nielikäisenkin back anytime. Siinä on kaveri, joka tekee joukkueen eteen juuri sitä, mitä tilataan. Aravirta on aina digannut Pasia, kysykää vaikka. Hän tekisi Pasista liigapelaajan.

Aika hasardimaisia otteita Kankaanperä esitti viimeisellä jokerit-kaudella. Ehkä Kaltevan paikalle vois ajatella, muuten ei tarvetta.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Aika hasardimaisia otteita Kankaanperä esitti viimeisellä jokerit-kaudella. Ehkä Kaltevan paikalle vois ajatella, muuten ei tarvetta.

Mun mielestäni Kanki oli teidän paras pakki finaalisarjassa Kärppiä vastaan. Jos kaikki olisivat taistelleet samalla ilmeellä, niin olisitte voineet laittaa kampoihin Kärpille kunnolla.
 

JOKER

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT
Jos puhuisit oikeiden henkilöiden kanssa asioista niin tietäisit eikä sinun tarvitsisi jatkuvasti epäillä etteikö mitään tapahtuisi. Tulee tapahtumaan.

Kyl sä oot Flinstone tyhmä, kaikki viestit täynnä samaa uhoa. Säälittävää luettavaa sun viestit on yleensä aina, mutta tässä ketjussa mennyt pahasti yli. Menkää vaikka koko pelle porukallanne uhkailemaan Nielikäistä, ois kiva nähdä kun se heittelee kasan idiootteja nippuun. T. entinen eteläpäätyläinen (syystä että liian montaa tuolta saa hävetä)

Ja Viesti ei ole mikään hyökkäys sun persoonaa vastaan, vaan toivomus että myös SINÄ antaisit kaverille mahdollisuuden. Itse ajattelen niin että jos Nielikäinen pelaan JOKEREISSA, niin annan mahdollisuuden onnistua enkä tuomitse etukäteen.
 
Viimeksi muokattu:

Frank Drebin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Black Hawks ja HJK
Miten olis jos annettais Pasi Nivalalle mahdollisuus. Mies on kuitenkin valmennusjohdon haluama pelaaja ja yleensä vetää satakymmen joukkueensa puolesta. Pääseehän siitä sopimuksesta irti jos PasiAnssin kiemurat ei toimi!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kun näitä viestejä lukee, niin ensin naurattaa mutta sen jälkeen meinaa tulla itku: nämä flintit ja kumppanit ovatkin aivan tosissaan!

Tällainen vähän pitempään Jokereita kannattanut katsoja muistaa helvetin usein hävenneensä Jokerien fanien käytöstä typerien ja rasististen UGH-huutojen kaikuessa hallissa viimeisen viiden kauden aikana. Onneksi niistä on kaiketi jo päästy eroon, mutta UGH-huutajat ovat ainakin meille varttuneimmille katsojille tuoneet mieleen apinalauman, joka kännissä remuaa kannattamisen sijasta. On hävettänyt ja usein!

Sen takia en pidä ihmeenä, että vihollisjoukkueen pelaajalla tulee sama apinalauma mieleen kuin itsellenikin ja Pasi tapansa mukaan sanoo sen vielä huumorimiehenä ääneen. Itsekin olen sanonut saman monta kertaa kuullessani niitä UGH-huutoja, että pitäisi edes tuo apinalauma turpansa kiinni ja keskittyisi joukkueen kannustamiseen rasistisen (UGH huudetaan ulkomaanpelleille) vittuilun sijasta.

Kun päävalmentaja on vihdoin tilanteessa, jossa hän valitsee uudet pelaajat Jokereihin, en kyllä ikinä suostu siihen, että nämä UGH-huutelijat tekevätkin päätöksen joukkueen pelaajista päävalmentajan sijasta. Mitä ollaan asiasta juteltu, niin meitä on monia muitakin Jokerien kannattajia, jotka ajattelevat asioista samoin.

Kuten aikanaan useamman kerran totesin, Pasi olisi voinut minun mielestäni pelata muualla kuin Jokereissa. Mutta ei siksi, että hän on sanonut jotain apinalaumasta vaan siksi, että Nielikäinen ei nykykunnossaan välttämättä tuo uutta siihen ruutuun, joka hänen pitäisi täyttää. Luotan kuitenkin Ikaan koska hän tietää oikeasti sen, mitä joukkueelta haluaa.

Sen ja vain sen takia: tervetuloa Jokereihin, Pasi Nielikäinen!
 

DC.PAPA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, vuodesta -72
Kun näitä viestejä lukee, niin ensin naurattaa mutta sen jälkeen meinaa tulla itku: nämä flintit ja kumppanit ovatkin aivan tosissaan!

Tällainen vähän pitempään Jokereita kannattanut katsoja muistaa helvetin usein hävenneensä Jokerien fanien käytöstä typerien ja rasististen UGH-huutojen kaikuessa hallissa viimeisen viiden kauden aikana. Onneksi niistä on kaiketi jo päästy eroon, mutta UGH-huutajat ovat ainakin meille varttuneimmille katsojille tuoneet mieleen apinalauman, joka kännissä remuaa kannattamisen sijasta. On hävettänyt ja usein!

Sen takia en pidä ihmeenä, että vihollisjoukkueen pelaajalla tulee sama apinalauma mieleen kuin itsellenikin ja Pasi tapansa mukaan sanoo sen vielä huumorimiehenä ääneen. Itsekin olen sanonut saman monta kertaa kuullessani niitä UGH-huutoja, että pitäisi edes tuo apinalauma turpansa kiinni ja keskittyisi joukkueen kannustamiseen rasistisen (UGH huudetaan ulkomaanpelleille) vittuilun sijasta.

Kun päävalmentaja on vihdoin tilanteessa, jossa hän valitsee uudet pelaajat Jokereihin, en kyllä ikinä suostu siihen, että nämä UGH-huutelijat tekevätkin päätöksen joukkueen pelaajista päävalmentajan sijasta. Mitä ollaan asiasta juteltu, niin meitä on monia muitakin Jokerien kannattajia, jotka ajattelevat asioista samoin.

Kuten aikanaan useamman kerran totesin, Pasi olisi voinut minun mielestäni pelata muualla kuin Jokereissa. Mutta ei siksi, että hän on sanonut jotain apinalaumasta vaan siksi, että Nielikäinen ei nykykunnossaan välttämättä tuo uutta siihen ruutuun, joka hänen pitäisi täyttää. Luotan kuitenkin Ikaan koska hän tietää oikeasti sen, mitä joukkueelta haluaa.

Sen ja vain sen takia: tervetuloa Jokereihin, Pasi Nielikäinen!

Loistava setti Cobol ! Kirjoituksessasi oli kaikki se mitä asiasta ajattelen. Ehkä muutama fani tunnisti itsensä Pasin kommentista, ja siitäkös sitten suivaantuivat (hymiö)
Eli olis voinut harjoittaa ammattiaan jossain muualla, mutta jos valmennusjohto on sitä mieltä että Pasia tarvitaan ei muuta kuin tervetuloa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Niin ja onko Jokerien kannattajilla muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä tämä maailmaihme joukkueeseen? Kyllä siellä ensi kaudella ollaan kuitenkin hyvillään kun pasi teki sitä ja pasi teki tätä. Lätkää tää vain on eli hieman rauhaa...
 

Tuoppi

Jäsen
Eli olis voinut harjoittaa ammattiaan jossain muualla, mutta jos valmennusjohto on sitä mieltä että Pasia tarvitaan ei muuta kuin tervetuloa.

En halua mitenkään kyseenalaistaa Lehkosen ammatitaito mutta ei jotenkin uppoo se että pitäs hyväksyä Nielikäinen vaan sillä perusteella että "ika tietää mitä tekee". Ihan kuin tänne ei kukaan ammattivalmentaja olis ikinä roudannut turhaa jätkää!

Äijä hankkii ensi töikseen joukkueeseen tollasen täysin tyhjänpäiväsen ja (joidenkin) ;) fanien inhoaman pelaajan neloskentän vähäpätöiseen rooliin. Ei hirveesti herätä luottamusta. Ihme arvovaltavääntöä pitää saada aikaiseksi tollasesta täysin turhasta kaverista. Vaikka kuinka olis Pasin kaveri niin kyllä noi nielikäisen kaltaset roolia vetävät show-pellet pitäs älytä kiertää kaukaa. Ja kuten todettua minulle on ihan sama mitä nielikäinen on eteläpäätyläisistä sanonut. En otaisi sitä henkilökohtaisesti vaikka siellä peliä seuraisinkin.

Ongelma on Nielikäisen vastenmielinen persoona ja erityisesti pelaajatyyppi. Vaikka täällä kuinka yritetään kaupata nielikäistä jonkun sortin tarpeellisena taklauskoneen niin kyllä nielikäinen on ja pysyy mun silmissä pelkkänä sikailevana pellenä jolta voi odottaa lähes minkälaisia tyhmiä temppuja tahansa. Meillehän nauraa kohta kaikki kun Pasi alkaa hyppimään vastustajien niskaan. Täysin perusteeton hankinta minusta ja olen melko varma että tämän Lehkosen "uhkapelin" palautus ei tule olemaan kovin suuri.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ongelma on Nielikäisen vastenmielinen persoona ja erityisesti pelaajatyyppi.

Aika moni jakaa mielipiteen kanssasi. Tämä se itseänikin epäilyttää. Mutta itselläni on myös tunne, että valmennus tietää mitä tekee ja pystyy tämänkin palasen hyödyntämään niin, että Jokerit lopulta voittaa enemmän kuin häviää. Ja ellei niin käy, Pasi tuskin pelaa yhtään peliä sen jälkeen. En oikein osaa nähdä Pasin paikkaa Jokereissa ellei se Ikan kaavailema ruutu täyty enkä todellakaan osaa nähdä Ikaa puolustelemassa Pasia, jos peli ei onnistu... Jotenkin oudosti tuntuu siltä, että Pasi Nielikäinen ei ole joukkueen floppi, vaan ne löytyvät kyllä parista muusta, jo ennen Ikaa tehdystä valinnasta. Toivottavasti ei tietenkään niistäkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös