Pasi Nielikäinen Jokereihin - Syö Silliä ja juo kuravettä päälle

  • 356 568
  • 1 073

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Epäiletkö sä Eteläpäädyn voimaa?

Kyllä epäilen vaikutusvaltaanne meidän joukkueen pelaajapolitiikkaan. Voi olla että Masa paskoo housuunsa ja teidän ansiosta lähettää Pasin muualle, mutta en usko. Taloudellisesti te ette ole mitenkään merkittävä ryhmä Jokereille, joten aika vähissä on teidän vaikutusvalta joukkueen johtoon.
 

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Seiska-pasi on pelaajana ja persoonana vastenmielinen tyyppi jolle ei ole mitään tarvetta saatikka asiaa Jokereihin.

Onko Nielikäinen vastenmielinen pelaajana ja persoonana vai onko hän vastenmielinen vastustajana? Siinä kun on ihan tajuton ero.

Nielikäinen on pelaaja, jollaisten päälle on helppo syljeskellä ja jonka tehtävä on aiheuttaa niin paljon vihaa ja ärtymystä vastustajissa kuin mahdollista. Kierrätyskeskuksen puolella oli tässä männä viikolla äänestys NHL:n vihatuimmasta pelaajasta. Kaiken maailman vaarallisten idioottien kuten Chris Simonin joukosta nousi muuan Sean Avery. Hän varmasti ansaitseekin äänestyksen voiton ja Nielikäinen on saman tyyppinen persoona täällä, vaikken välttämättä samassa lauseessa haluaisi heistä nyt puhua.

Joka tapauksessa itse näen, että Nielikäinen on vastustajana silkkaa paskaa ja vihattavuutta, mutta ehkäpä se on hänen roolinsa? Mitä taas tulee tarpeeseen Jokereissa, niin henkilökohtaisesti en häntä tarvitsisi rosterissa. Mutta jos valmennusjohto haluaa Nielikäisen, niin mielestäni hänelle silloin on tarvetta. Ehkäpä olen tälläinen lällärimainen suomalainen, joka ei uskalla avata suutaan vaan hiljaisesti hyväksyy asian. Itse olen joka tapauksessa edelleen sitä mieltä, että jos Nielikäinen on vakuuttanut jollain ominaisuudellaan itsensä sopimuksen arvoiseksi, hän saakoon yrittää täyttää ruutunsa parhaansa mukaan.

Vielä mitä tuli tähän suunsoittoon jokerifaneille, niin eihän mikään ole loistavampaa provoa kuin pilkata paikallisvastustajia, joilla on vieläpä mahdollisesti taipumus muistella tätä aikojenkin päästä.

Tervetuloa Nielikäinen, ei sydämellisesti eikä suurella ilolla, mutta kuitenkin.
Jos taas protestinne onnistuvat sopimuksen purkamaan tai muutoin jokerihenkeä parantamaan, niin hieno homma.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Harvoin olen flintstonen kanssa ollut samaa mieltä. Tuskin edes koskaan. Nyt kuitenkin ymmärrän tuon tuskan ja angstin.

Kun Niwalan Cowboy palasi aikoinaan ECHL-retkeltään, oli ilo IFK-leirissä ylimmillään, ainakin joidenkin nickien puheista päätellen. Aika on sitten näyttänyt toteen kuplan puhkeamisen. Ilman seiskapäivän asiantuntevaa jääkiekkojournalismia ja missivaimoa ei hra N olisi pyörinyt enää kuuteen vuoteen missään kuvioissa.

Kun Niwalan Cowboy ilmaantui IFKoohon, olin alunperin vastaan enkä ole myöhemminkään oppinut näkemään Nielikäisen arvoa IFKoolle. 138 ottelua tehoilla 4+4=8 kertonee kaiken. PIMmien aiheuttamien vastustajien maalimäärät ovat selvästi isompia.

Lycka till ja Flintille kestämistä.
 

Acid

Jäsen
Jos näin on, jos siis et aio käydä katsomossa Jokereiden pelejä Nielikäisen ollessa joukkueessa, voidaan kait kysyä perustellusti oletko tosiaan "tosifani"? Tai sitten Pasi Nielikäinen on vain niin suuri saatana sinulle, etten sitä omalla järjelläni voi käsittää. Hänhän tosiaan on pari kertaa julkisuudessa verisesti teitä solvannut ja joskus urallaan jopa tapellut Jokeripelaajien kanssa.
Vaikka et mulle tätä kohdistanutkaan niin vastaanpa. Pystytkö ymmärtämään, että kusipää on niin etova otus ettei tätä siirtoa vaan voi hyväksyä. En kuulu eteläpäätyyn, joten minua hän ei ole edes haukkunut. Mulle tässä ei ole kysymys jostain yksittäisistä asoista, vaan siitä, että tämä pelle on kokonaisuudessan niin turha, rasittava pelle. Ajatus hänestä Jokeripaidassa saa veren kiehumaan. Sillä ei ole mitään väliä miten hän "pelaa". Pidän itseäni todellisena fanina n. 15-20 peliä kaudessa. Aina ei pääse. Nämä "Turuset ja Latvalat" menee, vaikkei niissä mitään järkeä olekaan. Kaiken näköistä paskaa tässä on siedetty, mutta jossain vaiheessa tulee mitta täyteen ja se tapahtui tämän kyseisen mulkun kohdalla. En ymmärrä, enkä hyväksy tätä siirtoa, joten en mä nyt helvetti soikoon maksa siitä, että pääsen katsomaan sitä oksettavaa näkyä. Olen tästä lähettänyt asiallisen meilin meidän johdolle ja kertonut, että hallille tullaan heti kun tästä paskakasasta päästään eroon. Joillekin tämä pelle edustaa kaikkea mitä Jokerit ei ole. Tottakai mä haluaisin mennä hallille ja toivottaa Lindin tervetulleeksi kotiin. Jos näin tekisin, minä hyväksyisin Nielikäisen siirron ja sitä en ikinä tee. Elän edelleen toivossa, että kauden alussa tätä pelleä ei enään joukkueessa ole ja voin hyvillä mielin suunnistaa Areenalle.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vaikka et mulle tätä kohdistanutkaan niin vastaanpa. Pystytkö ymmärtämään, että kusipää on niin etova otus ettei tätä siirtoa vaan voi hyväksyä. En kuulu eteläpäätyyn, joten minua hän ei ole edes haukkunut. Mulle tässä ei ole kysymys jostain yksittäisistä asoista, vaan siitä, että tämä pelle on kokonaisuudessan niin turha, rasittava pelle. Ajatus hänestä Jokeripaidassa saa veren kiehumaan. Sillä ei ole mitään väliä miten hän "pelaa". Pidän itseäni todellisena fanina n. 15-20 peliä kaudessa. Aina ei pääse. Nämä "Turuset ja Latvalat" menee, vaikkei niissä mitään järkeä olekaan. Kaiken näköistä paskaa tässä on siedetty, mutta jossain vaiheessa tulee mitta täyteen ja se tapahtui tämän kyseisen mulkun kohdalla. En ymmärrä, enkä hyväksy tätä siirtoa, joten en mä nyt helvetti soikoon maksa siitä, että pääsen katsomaan sitä oksettavaa näkyä. Olen tästä lähettänyt asiallisen meilin meidän johdolle ja kertonut, että hallille tullaan heti kun tästä paskakasasta päästään eroon. Joillekin tämä pelle edustaa kaikkea mitä Jokerit ei ole. Tottakai mä haluaisin mennä hallille ja toivottaa Lindin tervetulleeksi kotiin. Jos näin tekisin, minä hyväksyisin Nielikäisen siirron ja sitä en ikinä tee. Elän edelleen toivossa, että kauden alussa tätä pelleä ei enään joukkueessa ole ja voin hyvillä mielin suunnistaa Areenalle.

Vastataan nyt vielä tähän ja vastaus on osoitettu kaikille, jotka täällä kertovat etteivät hallille mene niin kauan kuin Nielikäinen on joukkueessa.

En ymmärrä sitä, että on yksi pelaaja, siis yksi, jonka takia jätetään menemättä kannattamaan joukkuetta, tässä tapauksessa joukkuetta nimeltä Jokerit. Yksi pelaaja, joka on murto-osa joukkuetta, ja joka todennäköisesti tulee pelaamaan jämäminuutteja, jos niitäkään. Tuon yhden pelaajan negatiivisuusarvo täytyy olla mieletön, jos koko muun joukkueen positiivisuusarvo ei riitä kumoamaan tuota negatiivisuutta.

Miettikääs nyt. Teille tulee ensi vuonna kokonaan uudet valmentajat, varmasti mielenkiintoiset sellaiset. Teille tulee ensi kaudella paljon uusia pelaajia, hyviä ja mielenkiintoisia nimiä. Teille tulee ensi kaudella "paluumuuttajia", kuten Lind, jonka pelejä Jokereissa minäkin olin katsomassa, silloin kun joukkueessa pelasivat mm. Janecky, Törmänen, Saarikoski, Varis jne. Varmasti erittäin mukava nähdä jokeripaidassa mikä on miehen nykytaso. Helvetisti siis positiivisia asioita edessä.

Sitten teille tulee yksi Nielikäinen, joka saattaa seurata otteluita katsomosta tai penkin päästä. Ja sitten täällä vuodatetaan, että en mene otteluun niin kauan kuin Nielikäinen on rosterissa. Ja nämä miehet kutsuvat itseään vielä "faneiksi". Ei mene jakeluun, ei sitten millään.
 

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kysymys kaikille nielikäistä puolustaville, tällä kertaa näin mustavalkoisesti on/off -muotoisena.

Kumman näistä pelaajista näkisit mieluummin kantamassa Jokeripaitaa, Pasin vai Tomek Valtosen?

Vain toinen on mahdollinen.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Kysymys kaikille nielikäistä puolustaville, tällä kertaa näin mustavalkoisesti on/off -muotoisena.

Kumman näistä pelaajista näkisit mieluummin kantamassa Jokeripaitaa, Pasin vai Tomek Valtosen?

Vain toinen on mahdollinen.
Tarviiko tota edes kysyä? voi jessus...

Tuli vain mieleen, että Jokerit taitaa kyykyttää tässä nielikäiscasessa IFK:ta, jos he joutuvat yhden ulkomaalaispaikan käyttämään Samin ja Pasin vastustajalle. Voi olla aika vaikeaa hankkia myös pelitaidoiltaan liigaan sopivaa nyrkkisankaria, jotta sainauksessa olisi jotain järkeä.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kysymys kaikille nielikäistä puolustaville, tällä kertaa näin mustavalkoisesti on/off -muotoisena.

Kumman näistä pelaajista näkisit mieluummin kantamassa Jokeripaitaa, Pasin vai Tomek Valtosen?

Vain toinen on mahdollinen.

Tomek Valtosen

Mitäs tekemistä tällä oli siihen, että ei mene hallille kannatamaan joukkuetta Jokerit, koska siellä pelaa Pasi Nielikäinen?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tuli vain mieleen, että Jokerit taitaa kyykyttää tässä nielikäiscasessa IFK:ta, jos he joutuvat yhden ulkomaalaispaikan käyttämään Samin ja Pasin vastustajalle.

Tuskin tässä mitään vastustajaa haetaan kenellekään. Jos ja kun IFK jonkun lihanuijan hankkii, niin se tulee olemaan 100-varmasti pakki, joka on samalla luuta maalinedustalla.

Nielikäisellä IFK ei tee/tekisi yhtään mitään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kysymys kaikille nielikäistä puolustaville, tällä kertaa näin mustavalkoisesti on/off -muotoisena.

Kumman näistä pelaajista näkisit mieluummin kantamassa Jokeripaitaa, Pasin vai Tomek Valtosen?

Vain toinen on mahdollinen.

Tämä ei liene sillä tavalla ajankohtainen asia ellei Tomek ole nyt palaamassa Ruotsista takaisin Suomeen ja SM-liigaan. Valinta sinällään lienee helppo kaikille, jopa nielikkää puolustelleille - paitsi niille muutamalla ns Jokerikannattajalle jotka kerkesivät lisätä nielikän kiiltokuvakokoelmaansa ja ostamaan nielikän fanipaidan.
 

Kaknoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä ei liene sillä tavalla ajankohtainen asia ellei Tomek ole nyt palaamassa Ruotsista takaisin Suomeen ja SM-liigaan. Valinta sinällään lienee helppo kaikille, jopa nielikkää puolustelleille - paitsi niille muutamalla ns Jokerikannattajalle jotka kerkesivät lisätä nielikän kiiltokuvakokoelmaansa ja ostamaan nielikän fanipaidan.

Ei yksikään Jokeri-fani asetu nilviäisen puolelle jos toisessa vaakakupissa on Tomek Valtonen. Ihan niin kuin Flint sanoi, ei Tomekista kannata tässä yhteydessä puhua. Uskon että Tomek ei suostuisi pelaamaan samassa joukkueesa tämän puupään kanssa, niinkuin on itsekin sanonut. Totuus on kuitenkin se että Valtonen pelaa varmasti sopimuksensa toisenkin vuoden Ruotsissa ja vasta sen jälkeen puheet mahdollisesta paluusta voidaan aloittaa. Tämän nivalan paskiasen soppari on onneksi vaan vuoden mittainen joten nämä asiat eivät siis ole päällekkäin.
 

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Ei suoranaisesti mitään.
Mutta vain toinen näistä herroista voi samaan aikaan edustaa Jokereita.

Itsekin valitsin Valtosen.

No eiköhän tuo ole selviö kaikille jokerikannattajille.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins

lihaani

Jäsen
Ihmettelen täällä oikoradan pohjoispäässäkin tämän puupään värväystä. Jos mies oikeasti on tämmoinen joukkuehengen rikkoja niin Hjallis sekä Virmanen ampuvat loppupelissä omaan koipeensa.

Joku voi fiksusti todeta, että onhan meillä Pelsuissa tämä koiranoksennus Komarovin Leksa. Niin on. Mutta hän kuulemma on kopissa tosi hauska ja kaverillinen jannu. Ja pelaajana aidosti melko taitava sekä huolellinen puolustava laituri, joka naputtaa jarruketjun mieheksi kivasti pisteitäkin.

Mitä lisäarvoa tuo tämä puukäsi, joka lukee peliä kuin orava ydinfysiikkaa? Tappelee? Paremmin kuin Helge? Helenius sentään pystyy antamaan sen edistävän ensimmäisen syötön pakille tai sentterille tai purkamaan varmasti keskelle.
 

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harvinaisen tyhmä kysymys...

Tottakai oli tyhmä kysymys, tarkoituksella siis mustavalkoiseksi, kärjistetyksi ja provosoivaksi muotoiltu.
Tarkoituksena siis vain muistuttaa, mitä tällaisella hankinnalla voidaan saada aikaan, ja mihin se mahdollisesti heijastuu.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitä lisäarvoa tuo tämä puukäsi, joka lukee peliä kuin orava ydinfysiikkaa? Tappelee? Paremmin kuin Helge? Helenius sentään pystyy antamaan sen edistävän ensimmäisen syötön pakille tai sentterille tai purkamaan varmasti keskelle.

Olisivatko Hjallis ja Virmanen ajatelleet, että Nielikäinen on pelaavassa kokoonpanossa, silloin kun Helenius on pelikiellossa. Sm-liigassa kun tunnetusti käsitellään silkkihansikkain pelaajia, jotka joskus hanskansa tiputtavat.

Mitä tulee Valtoseen ja Nielikäiseen niin epäilen kyllä kovasti sitä, että Valtosen suurin (tai ainoa) syy mahdollisesti Jokereihin paluun esteenä on nimenomaan yksi pelaaja, Nielikäinen. Tai jos on, niin silloin pelaajakin asettaa toisen pelaajan (yhden!) koko seuraa suuremmaksi. Kannattaako sellaista silloin edes palkata?
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Tarkoituksena siis vain muistuttaa, mitä tällaisella hankinnalla voidaan saada aikaan, ja mihin se mahdollisesti heijastuu.
Sinä ja kaikki muut varmasti käsittävät, että pasille jatkon sorvaaminen ei ole edes vaihtoehto mikäli se torpedoisi Valtosen tulon ensi kauden jälkeen. (Eikä toivottavasti muutenkaan.) Kannattaa muistaa, että Nielikäisen jokeripestin pituus on sama kuin mitä Tomekilla on länsinaapurissa jäljellä. Yksi vuosi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kannattaako sellaista silloin edes palkata?

Niin sen nielikän jätesangon palkkaamisen tosiaan olisi voinut kokonaan jättää tekemättä, no edelleen virheen korjaaminen on äärettömän helppoa. nielikkä ulos ja annetaan pasille pari banaaniterttua mukaan niin on palkkarästitkin kuitattu.
 

Carlos

Jäsen
Sinä ja kaikki muut varmasti käsittävät, että pasille jatkon sorvaaminen ei ole edes vaihtoehto mikäli se torpedoisi Valtosen tulon ensi kauden jälkeen. (Eikä toivottavasti muutenkaan.) Kannattaa muistaa, että Nielikäisen jokeripestin pituus on sama kuin mitä Tomekilla on länsinaapurissa jäljellä. Yksi vuosi.

Itse asiassa Nivalalle jatkon sorvaaminen ei ole vaihtoehto ylipäätänsä. Tämä mies kuuluu parhaaseen A-ryhmään, hän ei ole kertaakaan urallaan pelannut kahta kokonaista kautta samassa joukkueessa peräkkäin. Mielestäni aika kova saavutus sinänsä.

Jos narrit on se joukkue jossa näin tapahtuu, lupaan nauraa toisenkin vuoden putkeen.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Itse asiassa Nivalalle jatkon sorvaaminen ei ole vaihtoehto ylipäätänsä. Tämä mies kuuluu parhaaseen A-ryhmään, hän ei ole kertaakaan urallaan pelannut kahta kokonaista kautta samassa joukkueessa peräkkäin. Mielestäni aika kova saavutus sinänsä.

Jos narrit on se joukkue jossa näin tapahtuu, lupaan nauraa toisenkin vuoden putkeen.

Kiva. Sulla on sitten ilmeisesti ne oman joukkueen ilonaiheet vähissä, kun ihan kaksi vuotta (pahimmassa tapauksessa) pitää nauraa.

Jos Tomekin ura jatkuu ja mies palaa ensikauden jälkeen Ilmalaan, ei seiska-pasin halulla jatkaa Jokereissa ole mitään painoarvoa. Ja tuskinpa seiska-pasi edes joulutauon aikana enää vahvuuteen kuuluu muutenkaan.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Älkää nyt tarttuko turhaan näihin provoihin. Odotetaan nyt ensin ja katsotaan pelaako Nielikäinen ainuttakaan ottelua Jokereissa. Itse veikkaan että on viimeistään jouluun mennessä HIFK:n rosterissa ja sitten saadaan taas naurussa suin kuulla kaikenmaailman selityksiä rotsinkäännöille tällä palstalla ja Nielikäinen on taas kovin, ikinä, missään.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Itse veikkaan että on viimeistään jouluun mennessä HIFK:n rosterissa ja sitten saadaan taas naurussa suin kuulla kaikenmaailman selityksiä rotsinkäännöille tällä palstalla ja Nielikäinen on taas kovin, ikinä, missään.
Otan vedon vastaan kaljastobesta, jonka voit sitten tarjota Nordiksella paikallispelissä ensi tammikuussa. Deal?

Mihin häntä HIFK:ssa tarvittaisiin, kysyn vaan. Eiköhän Lätkä-Pasille ole ovi Nordikselle sulkeutunut lopullisesti.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kauhee hölinä yhdestä pelaajasta.

IHAN sama kuka pelaa jokereissa kunhan paikkansa ansaitsee hyvällä pelaamisella niin sillä hyvä. Oli tausta mikä hyvänsä.

En tiedä olenko sitten oikeasti sydämeltäni jokeri fani kun ajattelen näin..?
 

Dynam:te

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko Jokereille edullista peluuttaa pelaajaa, joka tulee aina kentällä ollessaan saamaan kamaa niskaan ja näin ollen keskeyttämään pelin? Itse tulen heittämään kentälle kamaa niin kauan kun kusipää pelaa Jokereissa ja tiedän ~30 ihmistä jotka tulevat tekemään samoin. Joillekkin täällä Jokerius ei näköjään merkitse mitään vaan kaikki jotka pukevat Jokeripaidan päälleen ovat automaattisesti Jokereita. Flintille peukkua Jokerien perinteiden ja paidan puolustamisesta. Jatka samaan malliin! Hata pasi http://www.aijaa.com/img/b/00879/1974359.jpg
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös