Pasi Nielikäinen Jokereihin - Syö Silliä ja juo kuravettä päälle

  • 356 586
  • 1 073

saluzci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äijä hankkii ensi töikseen joukkueeseen tollasen täysin tyhjänpäiväsen ja (joidenkin) ;) fanien inhoaman pelaajan ...


... Ja kuten todettua minulle on ihan sama mitä nielikäinen on eteläpäätyläisistä sanonut...


...Meillehän nauraa kohta kaikki kun Pasi alkaa hyppimään vastustajien niskaan.

Aivan oikein totesit... joidenkin fanien ... näin se on, jotkut saavat ääntä aikaiseksi tyhjästä turhan paljon. Valmentaja(t) hankkivat joukkueeseensa pelaajat, joilla on tarkoitus saada mestaruus himaan, se on heidän ensimmäinen tehtävänsä, ennen ensimmäistäkään peliä. Heidän ei pidä missään nimessä tulla kysymään eteläpäätyyn, että ketäs me nyt saataisiin palkata joukkueeseen.

Se, mitä Pasi on eteläpäädyssä majailevista apinoista (minäkin siellä olen jo pitkään majaillut, mutta en koskaan ole samaistunut näihin oksentelijoihin)sanonut, on ihan paikallaan. Sitä saa mitä tilaa. Toivon kuitenkin, että hekin joskus kasvavaisivat aikuisiksi.

Tuohan se onkin se suurin syy, että muut nauraa meille, ... no, kyllä teille sietääkin nauraa, täysin naurettavaa on tuo uhoominen pelaajasta, joka mitä ilmeisimmin on kentällä aika vähän/peli, mutta uskon, että silloin kun on, niin tekee sen työnsä, mihin hän hankittiin, parhaalla mahdollisella tavalla.

Syy siihen, että eteläpäädyssä kannustan joukkuetta on se, että mestaruus loksahtaa Ilmalaan. Lähden ja olen lähtenyt jo kymmeniä vuosia aina kannustamaan joukkuetta, en huutamaan törkeyksiä omille pelaajille..... ei koskaan, ei missään olosuhteissa, ei kellekään heistä

Kasvakaa nyt hieman nopeammin lätkäfaniksi, eikä huligaaniksi!!
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Onkos nyt sitten vika Hanlonissa vai missä?

Eli miksi valmentajan haluamaa pelaajaa ei haluta joukkueeseen muutaman kannattajan joukossa? Hanlon halusi yhden nekkaajan joukkueeseen lisää ja sellainen hankittiin. Asia selvä, homma hoidettu. Odottakaa nyt vaan kauden alkuun.
 

Tuoppi

Jäsen
Asia selvä, homma hoidettu. Odottakaa nyt vaan kauden alkuun.

Pakkohan se on mutta hallille en tule jos Nielikäinen siellä vielä silloin kurvailee.

joka mitä ilmeisimmin on kentällä aika vähän/peli, mutta uskon, että silloin kun on, niin tekee sen työnsä, mihin hän hankittiin, parhaalla mahdollisella tavalla.

Nielikäinen ei tuohon pysty! No, syksyllä siten nähdään toteutuuko nielikäisfanien unelma.

...Kasvakaa nyt hieman nopeammin lätkäfaniksi, eikä huligaaniksi!!

En kyllä samaistu tuohon kommenttiin... Naurettava kommentti joka ei ansaitsisi vastausta.
 

saluzci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En kyllä samaistu tuohon kommenttiin... Naurettava kommentti joka ei ansaitsisi vastausta.

Se on hienoa, ettet sinä samaistu.

Kommentissani ei ole mitään naurettavaa, vaikka sen tuohon kirjoititkin, se on vain sinun näkemyksesi asiasta.

Minä luen mediasta mieluummin Jokerijoukkueen menestyksestä, enkä niiden muutamien älykääpiöiden huligoinnista eri paikkakunnilla, heidän yhteydessään voidaan minun näkemykseni mukaan puhua naurettavuudesta.

Naurettava kommentti joka ei ansaitsisi vastausta... tuo on niitä typerimpiä kommentteja, joita aina täältä saa lukea joiltakin kirjoittajilta. Kirjoittajilta, jotka kuvittelevat olevansa ns. joidenkin kommenttien "yläpuolella". Jos noin on, niin miksi vaivautua kommentoimaan, sitä en koskaan ole ymmärtänyt.

Turhia fraaseiluja inhoan syvimmin.

Ehkä meni hieman otsikon ulkopuolelle, joten ei tästä enempää.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aikamoiseksi nysväämiseksi on tämäkin ketju mennyt.

Ei kai se sitä automaattisesti tarkoita että Nielikäisen tuleminen Jokereihin estäisi joukkueen kannattamisen? Tai toisaalta että Jokerifanien pitäisi olla tyytyväisiä Nielikäisen hankintaan, vain koska tuli juuri Jokereihin. Onko tämä joku Jokerit vai Nielikäinen - valitse puolesi tilanne? Eikö molempia voi edes yrittää tunkea samaan pakettiin (tiedän kyllä että useimpien mielestä ei voi)?

Ja sanotaan se vielä että en itse todellakaan olisi Nielikäistä halunnut Jokereihin, mutta nyt mies meillä kuitenkin pelaa. Tosin eri asia on se että kuinka kauan, mutta lähtökohtaisesti pelaa kuitenkin. Enkä myöskään aio Nielikäisen takia jättää yhtäkään sellaista Jokeripeliä väliin, mihin ilman Nielikäistä olisin menossa.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen tyytyväinen että täällä on kuitenkin melkein enemmistö niitä ketkä eivät mitään banaaneja ole heittelemässä, ja ne ketkä heittelevät tuskin malttavat olla itse syömättä niitä. Tosin voihan niitä kuoriakin heitellä, nehän ovat vielä vaarallisempiakin.

Kuten todettu monesti Pasille pitäisi antaa mahdollisuus, kyse ei ole kuitenkaan muusta kuin jääkiekosta.
Ja jos joku hänet hyväksyy ei välttämättä tarkoita että olisi mikään Pasifani joka kerää seiskasta hänen kuviaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Aika moni jakaa mielipiteen kanssasi. Tämä se itseänikin epäilyttää.

Ja tuhannen kerran tuo on nimeomaan se suurin syy ettei nielikkää tänne haluta. Toisekseen nielikälle on kaikkien kaavailuissa vain niin pieni marginaalisen osa Jokereissa ettei näin negatiiviset lähtökohdat omaavan pelaajan hankkiminen missään nimessä ole perusteltua. Olisi edes tähtipelaaja ja joukkueen tärkeä palanen niin sitten näitä mahdollisuuksien antamisia voisi edes perustellusti harkita, nyt ei ole mitään syytä.

Se mitä nielikkä on meistä Jokerifaneista sanonut on yhtä tyhjän kanssa, osoittaa nielikän omaa tyhmyyttä sahata oksaa jolla nyt yrittää istua mutta ne sanomiset eivät todellakaan ole kuin rikkana rokassa, ei SE syy miksi nielikkä ei tänne kaivata.

Itse olen tyytyväinen että täällä on kuitenkin melkein enemmistö niitä ketkä eivät mitään banaaneja ole heittelemässä, ja ne ketkä heittelevät tuskin malttavat olla itse syömättä niitä.

Niin? Moni täällä kirjoittava ei tunnustaudu istuvansa Eteläpäädyssä, vaan taitavat olla enemmän näitä pikkurilli pystyssä kahviaan Club-katsomossa juovia henkilöitä, jotka ehkä taputtavat maalille hillitysti (kuitenkin niin ettei vieressä istuva vain häiriinny metelistä). Kuka näiltä edes odottaisi mitään protestointia, kun kahvin juomisen yhteydessä kerman korvaaminen maidolla olisi näille jo melkoista radikalismia.
 
Viimeksi muokattu:

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisi edes tähtipelaaja....

Kuulostat pelottavasti yhdeltä tutulta, mutta et voi olla koska hän ei ole Jokereiden kannattaja.

Mutta jutut on ihan samanlaisia tyyliin:
-C. Ronaldo saa filmata vaikka kuinka paljon kun tekee maaleja.
-J.Ruutu ei saa taklata kovaa kun ei ole kauhea pistelinko, mutta Jagr saa vaikka repiä joltain pään irti kun on niin taitava.
-Tai se ja se ei mitään Cup sormusta ansaitse kun ei ole pelanut kuin kolmos/nelosketjussa.

Kyllä mun mielestä sun pitäisi seisoa vakaumuksesi takana loppuun asti oli kyseessä sitten vaikka Selänteen veroinen pelaaja, kun kerta olet tuolle linjalle lähtenyt.

Edit. Tuskin nämä club-katsomon kaverit täällä edes kirjoittelevat. Ja itse kun tulen peliin ostan aina niin läheltä fanikatsomoa liput kuin vain saan.

Edit2. Ja Flint turha sun on yrittää täällä muita kannattajia väheksyä, et ole sen parempi/kovempi fani kuin moni muukaan.
 
Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders

Luulisin flintin hakeneen takaa sitä, että kyllä Jokereihin voidaan hankkia janareita landelta, jos ne osaa pelata. Hyvänä esimerkkinä Leino. Sen sijaan näiden tommiturusien, timovertaloiden tai pasinielikäisten raijaaminen Jokereihin saisi vähentyä huomattavasti.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllä mun mielestä sun pitäisi seisoa vakaumuksesi takana oli kyseessä sitten Selänteen veroinen pelaaja, kun kerta olet tuolle linjalle lähtenyt.

Ai sinäkö päätät mitä mieltä minun pitäisi olla?

Järjen käyttö on ilmeisen vaikeaa. Jos nielikkä olisi tärkeä palanen Jokereiden joukkuetta, eikä marginaaliroolin kohelta niin silloin nielikällä olisi perustellusti paljon annettavaa Jokereille joten nielikän hommaaminen olisi perusteltua. Nyt kun kyse on pienen roolin koheltajasta, jonka lähtökohdat tänne tulemiseen on hyvin kyseenalaiset niin ne perusteet tänne hommaamiseen on roolin mukana hyvin kyseenalaiset. nielikkä tuo liian vähän lisäarvoa Jokereille että näin negatiiviset lähtökohdat omaavan pelaajan hankkiminen olisi mitenkään perusteltua.

Luulisin flintin hakeneen takaa sitä, että kyllä Jokereihin voidaan hankkia janareita landelta, jos ne osaa pelata. Hyvänä esimerkkinä Leino. Sen sijaan näiden tommiturusien, timovertaloiden tai pasinielikäisten raijaaminen Jokereihin saisi vähentyä huomattavasti.

Juuri näin.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luulisin flintin hakeneen takaa sitä, että kyllä Jokereihin voidaan hankkia janareita landelta, jos ne osaa pelata. Hyvänä esimerkkinä Leino. Sen sijaan näiden tommiturusien, timovertaloiden tai pasinielikäisten raijaaminen Jokereihin saisi vähentyä huomattavasti.

Niinpä, mutta miksi tälläistä haloota ei sitten nosteta jokaisen vähemmän tärkeän vahvistuksen kohdalla?

Tämä on jo aika sairasta ajojahtia kun ottaa huomioon ettei yhtään peliä ole pelattu, eikä tiedetä miten on hän on joukkueeseen sopeutunut/sopeutuu.
Eriasia olisi jos joukkueen sisältä olisi tullut signaalia että kaverin takia joukkuehenki kärsii, mutta kun tietääkseni ei ole kuulunut. Korjatkaa jos olen väärässä.
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
mutta miksi tälläistä haloota ei sitten nosteta jokaisen vähemmän tärkeän vahvistuksen kohdalla?

Koska Pasi Nielikäinen yksinkertaisesti vain on Pasi Nielikäinen. Varmasti on lujatahtoinen mies ja menee vaikka laidan yli, mutta en olisi häntä silti jokeripaidassa halunnut nähdä. Toki tämä tilanne on pakko hyväksyä kun nimet ovat jo papereissa, mutta silti siitä ei tarvitse tykätä. Ugh!
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En minäkään, mutta kerta mukana on niin annan omasta puolesta mahdollisuuden.
Tästä kai lähinnä onkin kyse. Tuskin yksikään Jokerifani oikeasti halusi Nielikäistä Jokereihin, tai ainakaan en ole häneen vielä törmännyt. Osa Jokerifaneista vain on valmis antamaan mahdollisuuden ja loput eivät.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tästä kai lähinnä onkin kyse. Tuskin yksikään Jokerifani oikeasti halusi Nielikäistä Jokereihin, tai ainakaan en ole häneen vielä törmännyt. Osa Jokerifaneista vain on valmis antamaan mahdollisuuden ja loput eivät.

Jep hyväksyn sen jos joku ei hyväksy, ja toivon että protestit pysyvät kuitenkin järkevissä suhteissa. Mutta sitä en hyväksy että ne Pasin vastustajat tekevät itsestään muita suurempia kannattajia, ei tosin kaikki.

Oma mielipiteeni on että protesteilla ei tule olemaan mitään vaikutusta jos Pasi hitsautuu porukkaan ja valmennus löytää hänelle oikean roolin. Mutta nähtäväksi jää, annetaan protestoijille mahdollisuus aivan kuten Pasillekin.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Eikö tässä ketjussa voitaisi jo pikku hiljaa alkaa keskittymään enemmän Pasiin itseensä, kun kinasteluun siitä, että pitäisikö Pasin saada pelata Jokereissa vai ei. Pahoittelen itsemoderointia, mutta ei täällä ketjussa Pasin asemaan Jokereissa voida vaikuttaa.

Uskon vahvasti, että äijästä on oikeassa roolissa kauden aikana hyöytä. Homman nimi on se, että Ika ainakin valmentajista osaa käyttää näitä jästipäitä joukkueen eteen, joten Pasi sopii tälläiseen rooliin kuin kala mereen.
 
Varoitus

Nimimerkki DC.PAPA kuittaa varoituksen edellisellä sivulla olevasta eilisiltaisesta ylipitkästä lainauksestaan. Viikon pelikiellolta pelastaa se, että hänen viestissään oli muutama rivi omaakin asiaa mukana.

Kokonaisia pitkiä viestejä ei siis ole syytä lainata, kuten olemme kovin monta kertaa jo aikaisemmin ilmoittaneet.

Moderaattorit
 

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö tässä ketjussa voitaisi jo pikku hiljaa alkaa keskittymään enemmän Pasiin itseensä,...
Kyllä!
Uskon vahvasti, että äijästä on oikeassa roolissa kauden aikana hyöytä.
Minä taas uskonettä kiukuttelu alkaa jo lokakuussa. Jokerien hyökkäys on niin täynnä että Pasille tuskin riittää säännöllisiä vaihtoja nelosessa, riippuu toki Hanlonin peluutuksestakin. Ja jos/kun peliaikaa ei tule, kasetti ei kestä ja matka johonkin pikkuseuraan alkaa. Eli kyllä Pasi on mielestäni hyödytön hankinta Jokereille.
 

sofronieva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juuri näin.. Itse olen aivan samoilla linjoilla. Lähtökohtaisesti kannatan joukkuetta enkä vaadi omaa kädenjälkeä pelaajahankintojen tekemisessä. Yksikään pelaaja ei ole joukkuetta suurempi, eikä yksi pelaaja tuo tai vie mestaruutta (ehkä pois lukien Metro, Leino joku muu). Saati en kannata missään oloissa rettelöintiä yms muuta sekoilua.

Syy siihen, että eteläpäädyssä kannustan joukkuetta on se, että mestaruus loksahtaa Ilmalaan. Lähden ja olen lähtenyt jo kymmeniä vuosia aina kannustamaan joukkuetta, en huutamaan törkeyksiä omille pelaajille..... ei koskaan, ei missään olosuhteissa, ei kellekään heistä

Kasvakaa nyt hieman nopeammin lätkäfaniksi, eikä huligaaniksi!![/QUOTE]
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Haista paska Virmanen!!! Kankaanperä meni sitten naapuriin ja meillä pyörii kokoonpanossa joku vitun toukohousu kusipää nielikkä. Painu vittuun seiska-pasi!

Tässä Kankaaperän siirrossako nähtiin jo kusipää-nielikän ensimmäinen vaikutus, Virmasen esisopimuksilla sai pyyhkiä persettä.
 

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä Kankaaperän siirrossako nähtiin jo kusipää-nielikän ensimmäinen vaikutus, Virmasen esisopimuksilla sai pyyhkiä persettä.

No äläs nyt, pakkohan se on olla hyvä jätkä kun seurajohto on sen sinne hankkinut. Se on Jokeri nyt, annetaan sille mahdollisuus ja hyväksytään se ja lopetetaan protestointi ja toivotetaan Pasi tervetulleeksi kukkasin, banderollein ja tifoin, sekä tietysti raikuvin suosionosoituksin, kun eihän me sille mitään voida kuitenkaan jne. jne. jne. jne. jne. "Pasin paita kattoon" -adressi pystyyn?

Hieno päivä.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Haista paska Virmanen!!! Kankaanperä meni sitten naapuriin ja meillä pyörii kokoonpanossa joku vitun toukohousu kusipää nielikkä. Painu vittuun seiska-pasi!

Tässä Kankaaperän siirrossako nähtiin jo kusipää-nielikän ensimmäinen vaikutus, Virmasen esisopimuksilla sai pyyhkiä persettä.
Uuh, hyvin sä vedät. Onko ihan sisäpiiritietoa? Me ei saada tänne varmaan ulkomaanapujakaan, kun kusipäänielikkä on jengissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös