Paljonko tuhlaat ilotulitteisiin?

  • 33 307
  • 348

Paljonko tuhlaat ilotulitteisiin?

  • En yhtään, aivan turhaa

    Ääniä: 467 66,2%
  • alle 20 €

    Ääniä: 99 14,0%
  • 20-50 €

    Ääniä: 88 12,5%
  • Yli 50 €

    Ääniä: 51 7,2%

  • Äänestäjiä
    705

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Sekään ei haittaisi minua. Ei tuo katselukaan sellaisia tuntemuksia saa aikaan, ettei ilman sitäkin pystyisi elämään.

Näin keskiteininä vähän tekee kyllä mieli muutama postiloota naapurista räjäyttää.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Muutaman kympin.

Saapahan rahansa baariin kantavat ja röökiä polttavat juntit paheksua kun ammun rahani taivaalle.

Ja sitähän minä olen monta vuotta tässä sanonut että minun puolestani ilotulitteiden ampumisen voisi sallia vain esim. välillä 23.30-0.30.

Mä oon aina ollu sitä mieltä, että baarien pitäis olla auki ihan maksimissaan pari tuntia. Kyllä siinä ajassa ehtii vetämään kännin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Moiseen potaskaan en taaskaan tuhlaa euron latia. Tuota vitun paukuttelua saa kuunnella ihan riittämiin jo muutenkin ja vielä pitäisi itse laukoa ilmaan jotain vinkuvia nalleja. Ja maksaa siitä. Huutonaurua.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Viimeksi pommeja ostin 15-vuotiaana yli vuosikymmen sitten. Tätä hyvää putkea en tule katkaisemaan tänäkään vuonna.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä oon aina ollu sitä mieltä, että baarien pitäis olla auki ihan maksimissaan pari tuntia. Kyllä siinä ajassa ehtii vetämään kännin.

Aika pöljä vertaus. Vaikka minulle tosin ihan sama.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikka rakettien ampuminen onkin turhaa, epäekologista ja rahan ampumista taivaalle, niin tämän yhden paheen suon itselleni, etenkin nyt kun uutta vuotta vietän ensimmäistä kertaa omassa omakotitalossa isolla tontilla. Parillakympillä mennään, sen enempää ei edes jaksaisi ampua.
 
Suosikkijoukkue
Pyry & Tappara
Itse en yhtään mutta Nokian keskustaan oli juuri kokoontunut muutama tuhat ihmistä katsomaan, kun 10 000€ haihtui taivaalle

Ei siinä, ihan hieno oli. Tampereella sitten viisinkertaisesti enemmän euroja.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kirjoitin jo aiemmin summan joka menee taivaalle meikäläisen toimesta tänä vuonna. Olen melko pihi, mutta ilotulitteet on heikko kohta. Eihän niissä suuresti järkeä ole, mutta jotenkin vaan silti diggaan helvetisti. Ja lapset myös.

Toivotan hyvää vuodenvaihdetta kaikille, räjähteillä tahi ilman!
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Käyttääköhän ihmiset yleisesti vähemmän rahaa ilotulittamiseen kuin aiemmin? Ainakin täällä Tampereella mututuntumalla tuntuisi paukkuvan vähemmän kuin ennen. Koiraakaan ei ole silloin tällöin tulevat pamahdukset juuri hetkauttaneet.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Käyttääköhän ihmiset yleisesti vähemmän rahaa ilotulittamiseen kuin aiemmin? Ainakin täällä Tampereella mututuntumalla tuntuisi paukkuvan vähemmän kuin ennen. Koiraakaan ei ole silloin tällöin tulevat pamahdukset juuri hetkauttaneet.

Ihan samaa mietin juuri kun kävin savuilla terassilla. Ennen rytinä järkyttävä useita tunteja, mutta nyt selkeästi hiljaisempaa. Kuten mainitsinkin niin itselläni meni alle viisikymppiä tänä vuonna ja "säästyneet" rahat jos käyttäisi salikorttiin ja testosteroniin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nolla euroa Rakettikeiulle. Olen viimeksi ostanut ilotuliteita isin rahoilla, eli noin 25 vuotta sitten. Kaupungin ilotulitus riittää, mutta toki mainitun legendaarisen rakettimyyjän mainokset tulee aina luettua, koska ne ovat kulttikamaa.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Nolla euroa Rakettikeiulle. Olen viimeksi ostanut ilotuliteita isin rahoilla, eli noin 25 vuotta sitten. Kaupungin ilotulitus riittää, mutta toki mainitun legendaarisen rakettimyyjän mainokset tulee aina luettua, koska ne ovat kulttikamaa.

@nummenkallio; lisäksi kun kotosalla on kissa, joka kammoksuu pauketta, on tullut viimeiset viisi tuntia soitettua Wienin filharmonikkojen konsertteja vuodesta 2010 lähtien pimennetyssä huoneessa. Silti vaisu pauke tulee sisään. Kissa on tosin pysynyt rauhallisena kaikesta huolimatta ja ruokahalukin on ennallaan.....
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ennenhän tämä oli ihan mukavaa katseltavaa, mutta kun pitäisi saada pieni ipana nukkumaan, niin toivoisi ettei naapuri olisi tyhjentänyt tiliään ilotulitteisiin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@nummenkallio; lisäksi kun kotosalla on kissa, joka kammoksuu pauketta, on tullut viimeiset viisi tuntia soitettua Wienin filharmonikkojen konsertteja vuodesta 2010 lähtien pimennetyssä huoneessa. Silti vaisu pauke tulee sisään. Kissa on tosin pysynyt rauhallisena kaikesta huolimatta ja ruokahalukin on ennallaan.....

Ai, kissa reagoi paukutteluun? Kun mulla oli kissa, niin se viis veisasi. Mutta kai nekin yksilöitä ovat. Olen vain luullut, että koirat ovat herkempiä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Asutaan korvessa, n. kymmenen kilometriä lähimmästä taajamasta, mutta eikös täälläkin pauku ja välähtele ilotulitteet mökkiläisten ja muiden alueella asuvien ampumana. Kahden koiran kanssa elellessämme eikä kyllä muutenkaan ole mitään halua eikä mielenkiintoa ammuskella rahoja taivaan tuuliin eikä edes käydä pällistelemässä toisten mokomaa. Arvatekaan koirat eivät pidä yhtään moisesta paukkeesta, mutta onneksi se ei kuulu sisätiloihin juuri ollenkaan - koirien tarpeille käynti ulkona onkin sitten jo oma juttunsa.

Mutta joo - ei raketin rakettia taivaalle meidän tontilta....
 

Dr.Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Caps, NO Saints
Käyttääköhän ihmiset yleisesti vähemmän rahaa ilotulittamiseen kuin aiemmin? Ainakin täällä Tampereella mututuntumalla tuntuisi paukkuvan vähemmän kuin ennen. Koiraakaan ei ole silloin tällöin tulevat pamahdukset juuri hetkauttaneet.
No siltä kyllä tuntuu.. koiralenkillä ei yhtään rakettia atalan suunnalla. Jännää. Tosin, hiljaista tuntuu olevan muutenkin. Walking Dead tunnelma.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Ostin 25 € maksavan Nitro 49 padan ja siitäkin lähti vain kymmenisen paukkua 49 sijaan... Voikohan tuosta reklamoida myyjälle? En taida tuhlata ensikerralla euroakaan.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ostin 25 € maksavan Nitro 49 padan ja siitäkin lähti vain kymmenisen paukkua 49 sijaan... Voikohan tuosta reklamoida myyjälle? En taida tuhlata ensikerralla euroakaan.
Otat suutarin mukaan kuitteineen ja eikun ostopaikkaan. Hyvittävät lahjakortilla/rahalla tuotteen hinnan. Itse tein kolmeen eri kauppaan tänä vuonna suutareista palautuksia..
Itse aiheeseen, ei mennyt tänä vuonna kuin vähän reilu satanen taivaantuuliin. Laskeva trendi ollut vuosittain.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Joitain senttejä vaille 60e meni tänä vuonna, joka oli aika linjassa viime vuosiin nähden. Tuossa oli vuosikymmen melkein välissä etten hirveästi paukutellut, mutta nyt on viimeisenä parina vuotena taas tullut ostettua paukkuja.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Tiettyä lukkarinrakkautta koen ilotulitteisiin, kun olen niissä korviani myöten ollut nuorena miehenä. Siis työn puolesta.

Mutta ei jaksa enää. Tämä koirat vastaan paukuttelijat on klassikkoainesta somekeskusteluna. Sanoisin, että niin kauan kuin yksikin koiranpaska hylätään kaupunkialueella kävelytielle, ei koiraihmisten moralisoinnille ole mitään katetta. Samana päivänä kuin siitä vitsauksesta päästään, voidaan ilotulitukset minun puolestani lopettaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös