Paljonko pankkitililläsi on rahaa?

  • 18 285
  • 101

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Yleensähän tuolla enemmän satasia on kuin tonneja. Ei perheellisellä säästy, kädestä suuhun menee. No, nyt tulee taas veronpalautukset kohta, kolmisen tonnia. Vaan mitä sillä rahalla, tärkeämpää se mitä sillä saa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Isä on aina opettanut, että vuositulojen verran pitää olla sukan varressa. Sen mukaan olen elänyt siitä lähtien, kun olin persaukinen opiskelija. Tuo se nyt vähän turvaa, kun ei ihan kädestä suuhun tarvitse elää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Isä on aina opettanut, että vuositulojen verran pitää olla sukan varressa. Sen mukaan olen elänyt siitä lähtien, kun olin persaukinen opiskelija. Tuo se nyt vähän turvaa, kun ei ihan kädestä suuhun tarvitse elää.
Opettiko se myös, miten sen vuositulon SAA sukanvarteen? Elämällä vuoden käyttämättä killinkiäkään?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
”Sori lapset. Tänä vuonna ei syödä, asuta, käytetä vettä eikä sähköä. Isi säästää nyt sukanvarteen.”
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Opettiko se myös, miten sen vuositulon SAA sukanvarteen? Elämällä vuoden käyttämättä killinkiäkään?

Sinnehän tuo on kertynyt ihan normaalisti elämällä.

En minä väittänyt missään kohtaan, että tämä olisi oikea tapa hoitaa raha-asioitaan, mutta ollut toistaiseksi ihan toimiva meidän taloudessamme.
 

Baldrick

Jäsen
Niin ei kai se vuositulojen kokoisen säästön tarvitse sitten hetijustnyt kertyä? Toki helpompi tuo puskuri on kerätä jo opiskelijasta alkaen säästämällä kuin olemalla elämäntilanteessa, jossa kaikki menee kädestä suuhun.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Himpun päälle 4000€. Kaikki mitä tuon yli kertyy, ohjaan tuottavampiin kohteisiin kuin pankkitili.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Isä on aina opettanut, että vuositulojen verran pitää olla sukan varressa. Sen mukaan olen elänyt siitä lähtien, kun olin persaukinen opiskelija.
Todennäköisesti itse olen pystynyt tähän viimeksi juuri silloin kun olin persaukinen opiskelija.
Normaalin aikuisen ei tietysti ole mitään järkeä pitää kymmeniä tuhansia sukan varressa. Kannattaa sensijaan ostaa vaikka vene. Sehän se on vanhan totuuden mukaan helpoin tapa tehdä miljoona.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Normaalin aikuisen ei tietysti ole mitään järkeä pitää kymmeniä tuhansia sukan varressa. Kannattaa sensijaan ostaa vaikka vene. Sehän se on vanhan totuuden mukaan helpoin tapa tehdä miljoona.
Jatkoajan perinteitä on, että vene kyllä ostetaan ja maksetaan, mutta venettä ei näy. Lisätiedot esim. Suomi24:ssä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kannattaa sensijaan ostaa vaikka vene. Sehän se on vanhan totuuden mukaan helpoin tapa tehdä miljoona.

Jethro Rostedt tykkää tästä.

Itse aiheeseen tyydyn toteamaan että pinkka on kunnossa ja sinkkumiehellä sen pitääkin olla. Ja nimenomaan yli kolmekymppisellä sinkkumiehellä.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Olisko tonttu käyttötilillä ja reilu 3 kk käteenjäävän palkkatulon verran muilla tileillä.
 

JasonMiller

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Normaalin aikuisen ei tietysti ole mitään järkeä pitää kymmeniä tuhansia sukan varressa.
Kyllä se tiukassa paikassa on mukava, että kaikki varat eivät ole kiinni, vaan on löysää tilillä. Etenkin tällaisena aikana, jolloin kiinteästä omaisuudesta ei niin helposti eroon pääse.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
"Sori lapset. Isi tuhlaa nyt kaiken, koska jos tilillä on enemmän kuin 100€, ei ole elänyt.

Ja mitä se Lapuan serkkukin ajattelisi!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös