Pääsylippujen ja kausikorttien hinnat kaudella 2007-08

  • 8 940
  • 129

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
Kyllä mie ihmettelen tätä valitusta lippujen hinnoista. Ja eikö Sirviö tosiaan ole muuta saanut aikaiseksi kuin lippu-uudistuksen? Aika rankkaa arvostelua, kun ottaa huomioon, että Sirviö on ollut KooKoon palveluksessa vasta muutaman viikon. Sirviö on muutaman viikon aikana hankkinut KooKoolle uuden pääyhteistyökumppanin, joten ei teot nyt ihan tuohon lippu-uudistukseen tosiaankaan ole jäänyt. On se vaan kumma juttu, että teki niin tai näin niin aina löytyy täältä näitä ikuisia valittajia. Muutama kausi sitten itkettiin näiden perhelippujen puolesta ja nyt kun ne on käytössä niin kiitosta ei eräiltä kirjoittajilta heru vaan nyt keksitään uusia valittamisen aiheita. Taitaa samat tyypit narista Kouvolan Sanomien napakoissa asiasta kuin asiasta. Kyllä se vaan on kurjaa joidenkin elämä. Hoh hoijaa.
 
Viimeksi muokattu:

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hescu kirjoitti:
tosin tiedotuskin on palannut miltei taas vanhaan neuvostoliittolaiseen tyyliinsä

Hescu kirjoitti:
Eiköhän olisi hyvä keskittyä kokoamaan kilpailukykyinen joukkue (vrt. Titaanit)

Kun kerran Titaaneissa tunnutaan mielestäsi kaikki asiat tekemään paremmin kuin KooKoossa, niin viitsisitkö edes kommentoida miltä osin Titaanien joukkue tulee olemaan ensi kaudella KooKoota kilpailukykyisempi?

Entä millä tapaa Titaanien tai ylipäätään muiden mestisjoukkueiden tiedoitus on KooKoota paremmalla tasolla?
 

Rankkari

Jäsen
Putelle terveisiä: On tämä muutos sen verran sekava, että valittaminen on paikallaan.

Dynamitelle terveisiä: Vanhaan totuttuun tapaan kun mennään muuttelemaan, niin jopa Titaanien perusjärjestelyt vaikutavat hyvältä.

Näin ainakin heti alussa kommentoituneena. Pitkällä tähtäimellä nämä kaikki muutokset ovat yhdentekeviä, mikäli joukkue menestyy. Muutoin seurajohto on tehnyt pahan arviointivirheen. Yleisön reagointi kohdistuu muutoksiin, mikäli peli ei toimi. Tämä on valitettavaa, mutta näin tämä homma etenee...

Toivottavasti seurajohto kasaa hyvän, ja menestyvän joukkueen!
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KPL kirjoitti:
Mikä tuossa jaottelussa on nyt oikein ongelmana?

Se, että vapaus istumapaikan valinnassa loppuu. Nyt voi vaihtaa paikkaa ja seuraa ihan sen mukaan kuin huvittaa. Jatkossa pitää kavereita nähdessä tarkistaa, mitä kategoriaa kukakin on sattunut hankkimaan. Ja eihän se varmaan niinkään toimi, että kalliimman lipun maksaneet saavat istua missä tahansa?

Kärkipeleissä ja muissa, jossa katsojia on vähän enemmän istutaan todennäköisesti jossain katsomon osissa kuin sillit suolassa ja huonoilla paikoilla. Viereisissä katsomoissa on sitten hyviä paikkoja tyhjillään.

Lippujen hinnat eri alennuksineen ovat ihan ok. Mutta se vanha 10 euron normilippu vapaalla paikoituksella olisi saanut jäädä.
 

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Rankkari kirjoitti:
Vanhaan totuttuun tapaan kun mennään muuttelemaan, niin jopa Titaanien perusjärjestelyt vaikutavat hyvältä.

En kertakaikkiaan jaksa löytää mitään yhtymäkohtia joukkueen kokoamisen ja lippu-uudistuksen välille? Ei tuohon lippu-uudistuksen tekoon nyt varmaan keneltäkään ole voinut mennä niin paljon aikaa, että se olisi jotenkin pois KooKoon pelaajaneuvotteluista.

Edelleen kyllä odotan innolla Hescun vastausta tuohon hänen arvosteluunsa KooKoon tiedoittamisesta.

- Mitä tai miten KooKoo on hoitanut tiedoittamistaan huonosti? Mitä on jäänyt tiedoittamatta? Miten muut mestisjoukkueet esim. kirjoittajan ihailema Titaanit on hoitanut paremmin? Miten kirjoittaja Hescu itse hoitaisi KooKoon tiedoittamisen?

Näihin kysymyksiin lienee helppo vastata, koska nykyinen tiedottaminen on hänen mukaan kuin entisestä Neuvostoliitosta?

- Mielenkiinnolla odotan kyllä myös kommenttia, miltä osin Titaanien joukkue tulee tai on tällä hetkellä kilpailukykyisempi kuin KooKoon joukkue?

Ei kai Hescu tosiaan luule, ettei KooKoohon tule enää yhtään uutta pelaajaa?
 

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Isaskar kirjoitti:
Se, että vapaus istumapaikan valinnassa loppuu. Nyt voi vaihtaa paikkaa ja seuraa ihan sen mukaan kuin huvittaa. Jatkossa pitää kavereita nähdessä tarkistaa, mitä kategoriaa kukakin on sattunut hankkimaan. Ja eihän se varmaan niinkään toimi, että kalliimman lipun maksaneet saavat istua missä tahansa?

Näinhän homma toimii ymmärtääkseni lähes kaikilla SM-liiga ja mestispaikkakunnilla, joten en nyt oikein ymmärrä mikä tässä oikein mättää?
 

Rankkari

Jäsen
Dynamite kirjoitti:
En kertakaikkiaan jaksa löytää mitään yhtymäkohtia joukkueen kokoamisen ja lippu-uudistuksen välille? Ei tuohon lippu-uudistuksen tekoon nyt varmaan keneltäkään ole voinut mennä niin paljon aikaa, että se olisi jotenkin pois KooKoon pelaajaneuvotteluista.

Väitänkö minä, tai väittääkö joku muu, että pelaajaneuvotteluihin käytetty aika olisi jotenkin samaistavissa pääsylippujen hintaan??? Nyt meni täydellisesti yli hilseen. SELITÄ LISÄÄ!

Mikäli Titaanien lipunmyynti on vähänkään entisentapaista, on se vain hyvä, ja jopa yksinkertaisuuden vuoksi jopa kadehdittavaa. (Mikäli vertaa Kookoohon). Tästä tämä alkuperäinen kommentti sinulle.
 

Rankkari

Jäsen
Dynamite kirjoitti:
Näinhän homma toimii ymmärtääkseni lähes kaikilla SM-liiga ja mestispaikkakunnilla, joten en nyt oikein ymmärrä mikä tässä oikein mättää?

Onko Dynamite ainoa, joka on vain tyytyväinen lippu-uudistukseen. Minusta, ja ja näköjään joistakin muista se vaikuttaa sekavalta, ja jopa riskipeliltä.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Dynamite kirjoitti:
Näinhän homma toimii ymmärtääkseni lähes kaikilla SM-liiga ja mestispaikkakunnilla, joten en nyt oikein ymmärrä mikä tässä oikein mättää?

Ei tässä itse järjestelmässä mätä mikään. Nyt sitä vaan tungetaan väärään ympäristöön. Kouvolan hallissa on keskimäärin noin 70% penkeistä tyhjinä. Liigaan ja useimpiin mestispaikkakuntiin on vaikea verrata, kun niissä on ihan erilaiset olosuhteet. Ja kyllähän katsojatkin vertaavat tätä ensimmäiseksi siihen vanhaan ja en itse keksi, miksi tämä olisi katsojan kannalta parempi.
 

Rankkari

Jäsen
Isaskar kirjoitti:
Se, että vapaus istumapaikan valinnassa loppuu. Nyt voi vaihtaa paikkaa ja seuraa ihan sen mukaan kuin huvittaa. Jatkossa pitää kavereita nähdessä tarkistaa, mitä kategoriaa kukakin on sattunut hankkimaan. Ja eihän se varmaan niinkään toimi, että kalliimman lipun maksaneet saavat istua missä tahansa?

Kärkipeleissä ja muissa, jossa katsojia on vähän enemmän istutaan todennäköisesti jossain katsomon osissa kuin sillit suolassa ja huonoilla paikoilla. Viereisissä katsomoissa on sitten hyviä paikkoja tyhjillään.

Lippujen hinnat eri alennuksineen ovat ihan ok. Mutta se vanha 10 euron normilippu vapaalla paikoituksella olisi saanut jäädä.

Olen samaa mieltä. Katsojamäärät eivät ainakaan ensimmäisellä kaudella nouse niin paljon, että tämä uudistus olisi pakollista. Pitkällä tähtäimellä uudistus voi olla ok. Riskipeliä.
 

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
Dynamite kirjoitti:
Kun kerran Titaaneissa tunnutaan mielestäsi kaikki asiat tekemään paremmin kuin KooKoossa, niin viitsisitkö edes kommentoida miltä osin Titaanien joukkue tulee olemaan ensi kaudella KooKoota kilpailukykyisempi?

Entä millä tapaa Titaanien tai ylipäätään muiden mestisjoukkueiden tiedoitus on KooKoota paremmalla tasolla?


Hain pointissani sitä, että tulisi keskittyä oikeisiin asioihin. Katsomon jaottelu ja pienituloisten unohtaminen ei ole minusta oikea suunta. Opiskelijoiden kausarin hinta pompsahti kerralla oikein reippaasti. Nouseeko pelitapahtuman viihdyttävyys ja joukkueen taso samalla mitalla?
Tarkoitin siis, että toiminnanjohtajien ynnä muiden tekijämiesten ja naisten olisi syytä keskittyä siihen itseensä, eli jääkiekkoon. Minä en näe mitään järkeä jaotella hallia, joka ei tule edes puolilleen täyteen vaikka pelattaisiin ratkaisupelejä.

Toiseen kysymykseesi voisin vastata esimerkiksi, että paikallisradio on monen monet kerrat jätetty tiedotuksissa pahasti paitsioon (toki en tiedä mikä on tilanne muilla paikkakunnilla). Kouvothan ovat kanssa harrastanet tätä KS-monopolia ansiokkaasti. Tuossa näen korjaamisen varaa.

Lisäksi, ei kai kukaan ole valittanut, etteikö Sirviö saisi muuta aikaan. Sen sijaan on kritisoitu sitä, että tällainen oli pelin avaus. Ei vakuuta.

Pitäisikö tässä siis hihkua riemusta? Ihmeellinen ja naurettava paikkauudistus, joka ei minun mielestäni paranna mitenkään katsojien viihtyvyyttä; onhan ennenkin päässyt istumaan juuri siihen katsomon osaan mihin haluaa (poislukien pyhät pehmeät penkit, joiden läheisyyteenkään ei saa mennä vaikka katsomo ammottaisi tyhjyyttään).

Jihuu, jippii, hei! Tosi fantsuu ja ihg hei, KooKoo rules.
 

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Rankkari kirjoitti:
Väitänkö minä, tai väittääkö joku muu, että pelaajaneuvotteluihin käytetty aika olisi jotenkin samaistavissa pääsylippujen hintaan??? Nyt meni täydellisesti yli hilseen. SELITÄ LISÄÄ!

En nyt viitannut kirjoituksellasi lainkaan sinun kirjoituksiisi, vaan tuohon Hescun arvosteluun:

Hescu kirjoitti:
Eiköhän olisi hyvä keskittyä kokoamaan kilpailukykyinen joukkue (vrt. Titaanit)

Eli Hescuhan arvosteli kirjoituksessaan KooKoon toimintaa mm. lippu-uudistusta ja heitti ettei Sirviö ole saanut muuta aikaiseksi kuin lippu-uudistuksen ja kehoitti KooKoota keskittymään kokoamaan yhtä kilpailukykyinen joukkue kuin Titaaneilla.

Tähän KooKoon ja Titaanien keskenäiseen paremmuuteen sarjataulukossa voin osaltani palata Hescun kanssa viimeistään ensi keväänä, kun nähdään kyseisten koukkueiden sijoitukset sarjataulukossa. Itselläni on kyllä edellen vankka luottamus KooKoon taustajoukkojen ammattitaitoon ja että KooKoo saa kasaan vähintään yhtä kilapilukykyisen joukkueen kuin Titaanitkin.

Tosin eihän tuossa mitään ihmeellistä ole jos Titaanit menestyy mestiksessä.
Onhan kyseessä kuitenkin asukasluvuilla yksi mestiksen suurimmista paikkakunnista ja voittihan jopa pienemmän kaupungin Mikkelin Jukurit heti ensimmäisellä mestiskaudellaan mestismestaruuden.
 

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
Dynamite kirjoitti:
...ja kehoitti KooKoota keskittymään kokoamaan yhtä kilpailukykyinen joukkue kuin Titaaneilla.


Jatkossa vinkiksi; jos aiot lainailla tekstiäni, niin älä vääristele sanomisiani. En ole väittänyt, että KooKoon tulisi koota "yhtä kilpailukykyinen joukkue kuin Titaaneilla." Sen sijaan olen alleviivannut, että tulisi keskittyä olennaiseen, niinkuin minun mielestä Titaanit näyttävät tekevän (oma, subjektiivinen näkemykseni).
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Sen lisäksi, että tästä tulee Turusen re-run mieleen, niin tässähän alkaa erottumaan nämä "tosifanit", joiden mielestä kaikki seurajohdon ratkaisut ovat aina mahtavia.

Ongelmahan tässä nyt on se, että JOS kontorollia hallille EI tule (samaa tasoa kuin Turunen-dynastian A3 vahtiminen), niin mistä nämä kalliimman kausikortin ostajat oikein maksavat? Kyllä minä siinä tapauksessa katoisin heittäväni rahaa hukkaan, jos olen maksanut kausarista lähes satasen enemmän ja istun kuitenkin A3:ssa vierekkäin A1:seen kausarin ostaneen kanssa. Eli siis kyllä tälläinen jaottelu tähtää selvästi valvontaan, onhan fanikortistakin mainittu, että se oikeuttaa nimenomaan päätypaikkaan.

Ei hyvä - entä jos KooKoo vaihtaisi logokseen hakaristin ja nimekseen Kouvolan ÄssÄss? Olisiko tämänkin muutos sitten hyvä, kun kerran kaikki muutokset ovat aina plussaa? Ainakin tulisi julkisuutta.
 
Viimeksi muokattu:

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hescu kirjoitti:
Jatkossa vinkiksi; jos aiot lainailla tekstiäni, niin älä vääristele sanomisiani. En ole väittänyt, että KooKoon tulisi koota "yhtä kilpailukykyinen joukkue kuin Titaaneilla." Sen sijaan olen alleviivannut, että tulisi keskittyä olennaiseen, niinkuin minun mielestä Titaanit näyttävät tekevän (oma, subjektiivinen näkemykseni).

Niin sanatarkasti mainitsit, että Eiköhän olisi hyvä keskittyä kokoamaan kilpailukykyinen joukkue (vrt. Titaanit) ja tähän taisin heittää kysymyksen miten Titaanit on mielestäsi hoitanut KooKoota paremmin pelaajaneuvottelut tai ylipäätään miten Titaanit on keskittynyt joukkueen kokoamiseen paremmin kuin KooKoo?

Itse en kyllä valitettavasti keksi tai tiedä mitään perusteluja tuolle väittämälle.

Hyvä, että asioista ollaan eri mieltä ja epäkohtia tuodaan julki, mutta kyllä mielestäni jos kahta seuraa aletaan vertailemaan keskenään jonkin asian hoidosta ja verrataan, että toinen hoitaa hommat paremmin niin kyllä mielestäni silloin täytyisi tuoda julki myös selviä eroja tai asioita mitkä hommat Titaaneissa hoidetaan paremmin kuin KooKoossa?
 

Rankkari

Jäsen
Väitän edelleen, että tämä pikkupas.. sotku unohtuu, mikäli joukkueen peli toimii.

Aika näyttää, kuten olen jo valitettavan usein maininnut.
 

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
teroz kirjoitti:
Sen lisäksi, että tästä tulee Turusen re-run mieleen, niin tässähän alkaa erottumaan nämä "tosifanit", joiden mielestä kaikki seurajohdon ratkaisut ovat aina mahtavia.

Niin ja lisäksi tässä alkaa erottumaan myös "tosifanit", jotka evät tunnu olevan mihinkään tyytyväisiä? Kyllä Kouvolan jäähallissa on niin erinomaiset puitteet katsoa peliä paikalta kuin paikalta, että luulisi nyt kehtaavan istua myös halvemmassa katsomon osassa, jos itsellä ei ole varaa kalliimpiin lippuihin. Kaikilta paikoilta näkee pelin erittäin hyvin. Pitäisi varmaan ostaa Kotkasta se vanha tarpeettomaksi jäänyt rättihalli ja pystyttää se vaikka Sarkolan kaukalon päälle ja KooKoon pelit sitten Sarkolan rättihalliin. Kaikille seisomapaikat 5 euroa, niin jokohan tämä paikallinen valittajakaarti olisi tyytyväinen?
 

Fordél

Jäsen
Joukkueen kasaamiseen en jaksaisi lähteä puuttumaan, sillä turha siitä on vielä napista kun kellään ei ole mitään tietoa mitä on tulossa. Turha siis vaivata päätää sillä. Katsotaan mitä sieltä tulee ja arvostellaan sitten. Itse kuitenkin pelkään, että tänne ruvetaan roudaamaan yli-ikäisiä junnuja Kuopiosta, jolloin kyseessä on niin suuri keskisormennäyttö KooKoon juniorityötä kohtaan, että harkitsen vakaasti kannattaako sinne hallille tulla enää. Tämä on vain uhkakuva, jonka olen rakentanut päähäni, faktoja minulla ei ole.

Mutta sitten varsinaiseen aiheeseen niin eihän tuossa lippujen hinnoittelussa ole mitäänm järkeä. Kaikki tietää, että suurin osa ei tuosta muutoksesta innostu ja se ei varmasti tuo yhtään lisäeuroa KooKoon kassaan vaan pahimmassa tapauksessa vähentää tuloja. Ja kolmanneksi se teettää vaan lisää töitä järkkäreille yms. En täten käsitä millä perusteilla hallitus on tämän hyväksynyt?

Ja niille, jotka täällä eivät kestä kritiikkiä KooKoota kohtaan: älkää tulko tänne keskustelupalstoille, jos ainoa argumenttinne on, että miksi ihmeessä te jaksatte napista. Haastakaa nämä kirjoittajat, jotka eivät ole tyytyväisiä toimintaan ja heittäkää kunnon vasta-argumentteja. Kiitos ja näkemiin!
 

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hescu kirjoitti:
Toiseen kysymykseesi voisin vastata esimerkiksi, että paikallisradio on monen monet kerrat jätetty tiedotuksissa pahasti paitsioon (toki en tiedä mikä on tilanne muilla paikkakunnilla). Kouvothan ovat kanssa harrastanet tätä KS-monopolia ansiokkaasti. Tuossa näen korjaamisen varaa.

En nyt tiedä mitä tarkoitat tuolla paikallisradiolla? SBC-Radio selosti aikoinaan ansiokkaasti KooKoon vieraspelit, mutta valitettavasti kyseinen radioasema ei taida enää nykyään olla toiminnassa.

Jos tarkoitat paikallisradiolla Kymenlaakson Radiota niin mm. tämmöisiä juttuja on ollut Kymenlaakson Radiossa tänä keväänä:

Arto Sirviön haastattelu: http://lotta.yle.fi/rswebkva.nsf/sivut/ajankohtaista?opendocument&pageid=Content092FD

Titaanit nousi mestikseen: http://lotta.yle.fi/rswebkva.nsf/sivut/ajankohtaista?opendocument&pageid=ContentF026A

Kymenlaakson Radion toimintahan on siirtynyt Kotkaan ja kyseisen radion ohjelmatarjonta on nykyään suoraan sanottuna perseest@, joten radion ohjelmatarjonansta ei voida kyllä syyttää KooKoota. Tässäkin tapauksessa KooKoo ja Titaanit ottavat tasapelin eli molemmat ovat saaneet yhden jutun kyseiseen Radioon.

Ei meillä nyt vain valitettavasti ole kuin yksi media, joka on kiinnostunut julkaisemaan jääkiekkojuttuja eli Kouvolan Sanomat. Nämä paikallislehdet PK ja Seiska eivät nyt paljon muusta viitsi kirjoittaa kuin koripallosta.

Hescu kirjoitti:
Lisäksi, ei kai kukaan ole valittanut, etteikö Sirviö saisi muuta aikaan. Sen sijaan on kritisoitu sitä, että tällainen oli pelin avaus. Ei vakuuta.

Sirviön pelin avaus oli uusi pääyhteistyökumppani, siitä propsit hänelle.
 

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Fordél kirjoitti:
Ja niille, jotka täällä eivät kestä kritiikkiä KooKoota kohtaan: älkää tulko tänne keskustelupalstoille, jos ainoa argumenttinne on, että miksi ihmeessä te jaksatte napista. Haastakaa nämä kirjoittajat, jotka eivät ole tyytyväisiä toimintaan ja heittäkää kunnon vasta-argumentteja. Kiitos ja näkemiin!

Itse ainakin kestän erittäin hyvin KooKoohon kohdistuvaa kritiikkiä ja on jopa erittäin toivottavaa, että tällä palstalla esitetään erilaisia mielipiteitä, MUTTA sitä en käsitä, että väitetään esimerkiksi KooKoon tiedoituksen muuttuneen bresneviläiseksi tai että on palattu Neuvostoliiton tyyliin, mutta ei osata eikä pystytä väitettä millään tavoin perustelemaan.

Olen kysynyt asiaa monta kertaa, mikä on hoidettu huonosti tai huonommin kuin muissa mestisjoukkueissa, mitä olisi pitänyt tehdä toisin tiedoittamisessa, mitä on jätetty tiedoittamatta, mutta tähän ainoa vastaus on tähän mennessä ollut, ettei KooKoosta ole ollut jutta Kymenlaakson Radiossa.

Eli pitäsiköhän kyseisen kirjoittajan arvostella Kymenlaakson Radiota KooKoon sijaan?
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Dynamite kirjoitti:
Näinhän homma toimii ymmärtääkseni lähes kaikilla SM-liiga ja mestispaikkakunnilla, joten en nyt oikein ymmärrä mikä tässä oikein mättää?

Isaskar tähän vastasikin jo hyvin, mutta lisäksi mättää se, että kääntää tätä miten päin tahansa niin oman näkemykseni mukaan tämän uudistuksen myötä kokonaislipputulot pienenevät tai korkeintaan pysyvät samana ja kulut nousevat. Joten KooKoon kannalta uudistuksesta ei näytä olevan mitään hyötyä. Jotenkin tämä lippu-uudistus näyttää vähän samanlaiselta hölmöilyltä kuin viime kauden 1500:n budjetoitu yleisökeskiarvo. Ei kai silloin kukaan voinut oikeasti uskoa että halliin tulee yht' äkkiä 350 ihmistä lisää kun tuote pysyi periaatteessa samana.
 

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
VTVH kirjoitti:
Isaskar tähän vastasikin jo hyvin, mutta lisäksi mättää se, että kääntää tätä miten päin tahansa niin oman näkemykseni mukaan tämän uudistuksen myötä kokonaislipputulot pienenevät tai korkeintaan pysyvät samana ja kulut nousevat.

No toivottavasti KooKoo korjaa tilanteen ja muuttaa kaikkien kohderyhmien lippujen hinnaksi vaikkapa sitten tuon 10 euroa/lippu. Tehdään liput myös ilman numeroa, että niillä saa jokainen istua missä haluaa. Ehkä tuon systeemin pystyy sitten useampikin pelissä kävijä ymmärtämään, koska monella tuntuu olevan vaikeuksia hahmottaa tai käsittää niinkin yksinkertaista asiaa, kuin että esimerkiksi päätyyn voisi olla halvemmat liput kuin hallin parhaille paikoille.

Itse olen ostanut useana vuonna numeroidun kausikortin ja ei sekään ole kivaa, että lähes joka pelissä kyseisille kausikorttipaikoille menee kokoajan näitä hallissa vaeltavia porukoita istumaan ja läheskään aina emme seurueemme kanssa viitsi lähteä näitä paikkojemme ryöstäjiä hätistelemään.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dynamite kirjoitti:
Itse olen ostanut useana vuonna numeroidun kausikortin ja ei sekään ole kivaa, että lähes joka pelissä kyseisille kausikorttipaikoille menee kokoajan näitä hallissa vaeltavia porukoita istumaan ja läheskään aina emme seurueemme kanssa viitsi lähteä näitä paikkojemme ryöstäjiä hätistelemään.

Toiset pitävät etuoikeutena sitä, että voi vaihtaa paikkaa pelin aikana, toiset sitä, että paikka on ja pysyy. Olen kyllä ihmetellyt monasti tätä katsojien kulkemista aina hyökkäyspäähän. Jotenkin epä-aikuismaista, etenkin kun siinä paikassa, siis sillä paikalla, saatoi joku istua, siis joku joka luuli että saa istua kaikki erät samalla paikalla.

Tämä lippukategoriointi hintojen suhteen on taas tuulahdus sieltä jostain " mä kun olen tehnyt viime vuodet duunia liigaympyröissä" tuubasta. Ei näin. Eikä mitään fanilippuja. Eläkeläis/opiskelija/varusmies/työtön -liput heti takaisin ja jos fanilippuja myydään, niin sinne sitten kanaverkot ympärille, ja myyntiin vaan ne kuivettuneet lihikset, ja kylmät makkarat. Ei niillä hinnoilla ole mitään asiaa edes kävelemään radalle. ( t. Ukkometso, 45 v. ja töissä)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
Dynamite kirjoitti:
Niin sanatarkasti mainitsit, että Eiköhän olisi hyvä keskittyä kokoamaan kilpailukykyinen joukkue (vrt. Titaanit) ja tähän taisin heittää kysymyksen miten Titaanit on mielestäsi hoitanut KooKoota paremmin pelaajaneuvottelut tai ylipäätään miten Titaanit on keskittynyt joukkueen kokoamiseen paremmin kuin KooKoo?

Itse en kyllä valitettavasti keksi tai tiedä mitään perusteluja tuolle väittämälle.

Hyvä, että asioista ollaan eri mieltä ja epäkohtia tuodaan julki, mutta kyllä mielestäni jos kahta seuraa aletaan vertailemaan keskenään jonkin asian hoidosta ja verrataan, että toinen hoitaa hommat paremmin niin kyllä mielestäni silloin täytyisi tuoda julki myös selviä eroja tai asioita mitkä hommat Titaaneissa hoidetaan paremmin kuin KooKoossa?

Nyt menee semantiikaksi, mutta menköön...

Tarkoitin siis (niinkuin alkuperäisestä viestistäni näkee), että KooKoossa pitäisi keskittyä joukkueen kasaamiseen, eikä tällaisiin turhanpäiväisiin uudistuksiin, joista ei ole faneille mitään hyötyä. Vertailulla Titaaneihin tarkoitin siis sitä, MIHIN KESKITYTÄÄN, en sitä, että pitää koota samanlainen joukkue kuin heillä. Itse asiassa odotan, että KooKoo kokoaa paljon kovemman jengin. Jos sinua niin häiritsee, niin unohda se Titaanit siitä, ja lisää tilalle vaikkapa Charlestown Chiefs, se on aivan se ja sama. Se oli vain yksitäinen heitto, koska ulkopuolisena tarkkailijana minusta näyttää, että Titaanit hoitaa hommansa hyvin. Mutta nyt ei tästä muotoseikasta jaksa enää vääntää.

Paikallisradiokysymyksestäkään (joo, en tarkoittanut mitään äsbeeceetä,varmaan tajusit sen) ei kannata lähteä sen kummemmin tässä vääntämään. Toimituksen muuttaminen Kotkaan ei vaikuta (tai sen ei ainakaan pitäisi vaikuttaa) kuulemma ohjelmatarjontaan mitenkään. Sanotaan nyt kuitenkin se, että KooKoo usein tyrkyttää juttunsa suoraan KS:lle unohtaen paikallisradion jonka kattavuusaluetta ja kuuntelijalukuja ei ole varmaankaan KooKoon tasoisella organisaatiolla varaa vähätellä. Jos nyt joku 20 000 ihmistä vaikka kuulee KooKoo-aiheisen jutun, niin sillähän saattaa olla jo vaikutusta johonkin. Mutta tämä on myös vain pieni sivuseikka.

Täällä teilataan kritiikki ihan suoralta kädeltä, kaikille uudistuksille pitäisi kumartaa ja hihkua riemusta kaikesta tästä ihanuudesta. Mutta enpä ole nähnyt vielä ainuttakaan hyvää perustelua katsomon karsinoimisille tai vaikkapa opiskelijoiden kausikortin hinnan nostolle.

Näillä uudistuksilla ei kehitetä ottelutapahtumaa, sillä onhan sitä ennekin saanut istahtaa mihin huvittaa. Nyt sitten pitää istua johokin nurkkaan, vaikka paikoilla, joilla maksanut katsoja haluaisi istua, olisi vaikka kuinka paljon tilaa. Minusta on lähinnä koomista tehdä tällaisia jaotteluja Kouvolan jäähallin kokoisessa paikassa kun otetaan huomioon, että sarjataso on Mestis ja että yleisöä käy n. 1000 per peli. Näinkö faneja kohdellaan, näinkö KooKoon toimintaa viedään eteenpäin? Karsinoidaan ja nostetaan lipun hintoja. Ei voi käsittää.
 

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hescu kirjoitti:
Täällä teilataan kritiikki ihan suoralta kädeltä, kaikille uudistuksille pitäisi kumartaa ja hihkua riemusta kaikesta tästä ihanuudesta. Mutta enpä ole nähnyt vielä ainuttakaan hyvää perustelua katsomon karsinoimisille tai vaikkapa opiskelijoiden kausikortin hinnan nostolle.

Olen jo aikaisemmin vastannut, että itse en teilaa lainkaan kritiikkiä, mutta odotan ehdottomasti myös perusteluja tai vertailuja jos nimimerkin takaa teilataan esimerkiksi Arto Sirviön tekemiset tai väitetään että muualla asiat tehdään paremmin kuin KooKoossa, tähän voi vastata yksinkertaisesti vastaamalla kysymykseen millä tavalla paremmin?

Mutta tästä sen enempää. Nimimerkki Hescun kirjoitukset ja kritiikki ovat kuitenkin asiallisimmasta päästä. Perusteluja vain hiukan kaipasin kritiikille.
Toisin on esimerkiksi toisessa viestiketjussa esiintyvä nimimerkki "puistola", jonka kirjoitukset ovat suoranaista paskaa ja parempi olisikin jättää kyseiset kirjoitukset omaan arvoonsa kokonaan huomioimatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös