Ostoksilla nettikaupassa

  • 179 590
  • 570

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Onkos jollain kokemusta, kuinka nopeasti tuotteet cdon.comista tulee?
Tilasin viikonloppuna pari levyä, nehän lähtee aikaisintaan tänään, mutta tuleeko kolmessa päivässä? Pitäisi saada torstaina viimeistään postista (elleivät satu mahtumaan postilaatikkoon).
 

tutzba

Jäsen
Onkos jollain kokemusta, kuinka nopeasti tuotteet cdon.comista tulee?
Tilasin viikonloppuna pari levyä --

Kyllä viimeistään torstaina tulevat. Itselläni ei ole ainakaan mitään ongelmia ollut cdon.comin kanssa. Ehdottomasti paras nettikauppa, mistä olen leffoja tilannut. Oikeastaan se on myös ainoa, mutta ei ole ollut mitään syytä vaihtaa mihinkään muuhun.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onkos jollain kokemusta, kuinka nopeasti tuotteet cdon.comista tulee?
Tilasin viikonloppuna pari levyä, nehän lähtee aikaisintaan tänään, mutta tuleeko kolmessa päivässä? Pitäisi saada torstaina viimeistään postista (elleivät satu mahtumaan postilaatikkoon).

Itse olen tilaillut tuolta aika paljonkin tavaraa. Toimitus on ollut 1-3 viikkoa. Eivät helpolla karhuja ainakaan perään lähettele. Löysin itseasiassa tänään paperien joukosta kyseisen lafkan laskun jonka eräpäivä oli jo tammikuun lopussa. Oli unohtunut maksaa eikä karhuakaan ole tullut. No, maksoin sen sitten samantien. Voi olla ettet saa levyjä vielä tällä viikolla.

EDIT. tutzba tuossa jo vastasikin ja hieman eri kokemuksin
 

M10

Jäsen
Onkos jollain kokemusta, kuinka nopeasti tuotteet cdon.comista tulee?.

Itsellä tullut cdon:sta levyt yleensä 2-4 päivässä. Riippuu toki levyn harvinaisuudesta, että tilaako Britney Spearsin uusimman vai Burzumin Hvis Lyset Tar Ossin.

Mutta etköhän sinä Bone saa ne Sunrise Avenuesi ennen torstaita.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Itsellä tullut cdon:sta levyt yleensä 2-4 päivässä. Riippuu toki levyn harvinaisuudesta, että tilaako Britney Spearsin uusimman vai Burzumin Hvis Lyset Tar Ossin.

Mutta etköhän sinä Bone saa ne Sunrise Avenuesi ennen torstaita.

Bone odottelee Madventuresejaan ja voin todeta, kuten muutkin että CDON toimittaa yllättävän nopeasti. En sieltä nykyisin silti enää mitään tilaa mutta syyt ovat ihan muualla
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onkos jollain kokemusta, kuinka nopeasti tuotteet cdon.comista tulee?
Tilasin viikonloppuna pari levyä, nehän lähtee aikaisintaan tänään, mutta tuleeko kolmessa päivässä? Pitäisi saada torstaina viimeistään postista (elleivät satu mahtumaan postilaatikkoon).

Muutama viikko takaperin tilasin pari DVD:tä sunnuntaina, muistaakseni keskiviikkona tipahti alas luukusta.
 

tutzba

Jäsen
Jos tilaatte cdon.comista jotakin, muistakaa käyttää etukoodia EASTER. Tällöin saatte tilauksen ilman kuljetusmaksuja, joten pari-kolme euroa pitäisi tulla säästöä. Tarjous on voimassa 15.4. asti.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Mutta etköhän sinä Bone saa ne Sunrise Avenuesi ennen torstaita.

Juu juu. Kuten obi alla sanoo, niin Madventuresia odottelen innolla.

Bone odottelee Madventuresejaan ja voin todeta, kuten muutkin että CDON toimittaa yllättävän nopeasti. En sieltä nykyisin silti enää mitään tilaa mutta syyt ovat ihan muualla

Sait kotiisi modeemin tilalle kuidun?

Jos tilaatte cdon.comista jotakin, muistakaa käyttää etukoodia EASTER. Tällöin saatte tilauksen ilman kuljetusmaksuja, joten pari-kolme euroa pitäisi tulla säästöä. Tarjous on voimassa 15.4. asti.

Shaatana, oisit tänkin voinut aikaisemmin sanoa. Koska tuhlasit mun rahoja, korvauksena tarjonnet illan juotavia JWC2010:ssa. Deal?
 

tutzba

Jäsen
Innostuin sitten pitkästä aikaa shoppailemaan netissä, ja cdon.comista tarttui mukaan Pasilan 1. tuotantokausi uskomattoman halvalla. Tai no itselleni ainakin halvalla, hintaa taisi olla jotakin yhdeksän euroa. Siihen päälle vielä läppärille laukku - ei minulla siis läppäriä ole, mutta laukkuna ihan jees - ja pitkästä aikaa tuntuu siltä, että tuli tehtyä hyvät ostokset.

Koska tuhlasit mun rahoja, korvauksena tarjonnet illan juotavia JWC2010:ssa. Deal?

Saat kierroksen siipiä Hookissa, etukuponki on kohta täynnä.
 

Simba

Jäsen
Jos tilaatte cdon.comista jotakin, muistakaa käyttää etukoodia EASTER. Tällöin saatte tilauksen ilman kuljetusmaksuja, joten pari-kolme euroa pitäisi tulla säästöä. Tarjous on voimassa 15.4. asti.

Kiitos tiedosta. Pääsee taas kerryttämään Bond-kokoelmaa. On täytynyt aina ottaa isompi satsi, että tulee kaikki samoilla postimaksuilla. Nyt viitsii tilata vain yhden tai kaksi.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Kiitos tiedosta. Pääsee taas kerryttämään Bond-kokoelmaa. On täytynyt aina ottaa isompi satsi, että tulee kaikki samoilla postimaksuilla. Nyt viitsii tilata vain yhden tai kaksi.

Itse en jostain syystä saanut tuota toimimaan, tosin syynä taisi olla se että otin toisen edun käyttöön. Olettaisin että he eivät myönnä kahta etua päällekkäin (ei postikuluja / alennus tietystä tuoteryhmästä tilatessa x €:lla).
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mistä tilaatte lätkävarusteet? Pari kauppaa ainakin Euroopan puolelta on tiedossa, Hockeymonkey.eu ja HockeyOffice.com joista ensin mainittu nyhtää mielestäni kohtuuttomat rahtimaksut. Useitahan noita on mutta pikainen silmäys Googlella ei anna kovinkaan selkeää kuvaa. Onko kokemuksia rapakon takaa tilaamisesta ja onko esim. UK:ssa jotain tsekkaamisen arvoista? Kokemuksia ja hintatietoa kiitos.

Tein tässä tilauksen www.thehockeyshop.com osoitteen kautta. Syy ei niinkään ollut hinnoissa vaan saatavuudessa mutta palvelu jota sain oli niin loistavaa, että tuolta tulee todennäköisesti tilailtua useamminkin.

Lähdin liikkeelle parilla kysymyksellä sivuilla mainittuun mailiin ja toisin kun monissa muissa paikoissa, vastaus tuli puolen tunnin sisällä. Tämän jälkeen viestinvaihto oli nopeaa ja helppoa. Lisäksi, jo tilauksen tehneenä, tulikin tarve lisätä vielä yksi tuote, niin tämäkin meni kivuttomasti. Lisäksi tavarat lähtevät tänään eteenpäin. Ensi viikolla loppupuolesta saattaa olla jo paketti perillä.

Suosittelen
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Onko jatkoaikalaisilla kokemusta 1st Art Gallerysta? Kyseessä on siis yritys, joka tekee öljymaalauksia tilauksesta. Mm. ilmainen toimitus eikä hinnoissa ole valittamista.
 

M10

Jäsen
Onkos kokemuksia verkkokauppa Pixmaniasta? Olen sieltä ehkä hankkimassa televisiota, mutta mielelläni kuulisin kommentteja tuon lafkan toimivuudesta ennen kuin tilaan mitään.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Onkos kokemuksia verkkokauppa Pixmaniasta? Olen sieltä ehkä hankkimassa televisiota, mutta mielelläni kuulisin kommentteja tuon lafkan toimivuudesta ennen kuin tilaan mitään.

Parit kamerat olen tilannut ja näissä toimituksissa ei ole ollut valittamista.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Onkos kokemuksia verkkokauppa Pixmaniasta? Olen sieltä ehkä hankkimassa televisiota, mutta mielelläni kuulisin kommentteja tuon lafkan toimivuudesta ennen kuin tilaan mitään.
Mulla ei ole kokemusta, mutta juttua on mm. Murossa ja DVDPlazalla.

Halpaa on, mutta jonkun verran tuuripeliä. Minä en tilaisi tuolta mitään mp3-soitinta kummempaa. Kannattaa myös huomioida, että varsinkin telkkareissa "samalla mallilla" voi olla tuolla eri speksit kuin Suomessa, esim. toisesta versiosta puuttuu kaapeliviritin tms.
 

Nupe#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkos kokemuksia verkkokauppa Pixmaniasta? Olen sieltä ehkä hankkimassa televisiota, mutta mielelläni kuulisin kommentteja tuon lafkan toimivuudesta ennen kuin tilaan mitään.

Niin kuin AnaMasa jo kirjoitti, niin paljon on tuurista kiinni miten käy. Avokki tilasi aikanaan mp3-soittimen lahjaksi mulle ja kaikki meni silloin ok.

Mutta niin paljon on saanut lukea huonoa palautetta paikasta, että itse en ainakaan tuolta enää tilaisi mitään.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Itse olen yhden TV:n ja yhden monitorin tilannut Pixmaniasta. Eikä mitään moittimista, päin vastoin. Halvat hinnat ja nopea toimitus.
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
En löytänyt parempaakaan ketjua kirjoittaa tästä. Olen katsellut Hobby Hallista nyt vko 48:sta alkaen tarjousta Canon EOS 1000D:stä, aluksi Toimitusaika oli: Joulukuun alkupuolella, nyt: Toimitusaika vahvistamatta. Kävin kysymyssä liikkeestä, sieltä sanottiin, että tuotteet ovat vasta matkalla. Onko kellään muulla kokemuksia Hobby Hallista, jos on niin minkälaisia ? Itse ajattelin suoraan mennä Tammiston liikkeeseen kysymään asiasta. Olen kuullut kaikenlaista hobby hallista.
 
Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Musiikkia verkosta

Minkälaisia kokemuksia jengillä on laillisen musiikin ostamisesta netistä? Itse olen jonkun kerran ostanut esim. NetAnttilasta, mutta biisien soittaminen on hiukan hankalaa.

Play.comista tai cdwow'sta tulee yleensä tilattua sellaiset suosikit, mitä haluan viemään fyysistä tilaa, mutta nyt siis haussa sähköisessä muodossa levyjä/biisejä myyviä mestoja ja mielellään kotimaassa.

Kiitokset kommenteista!
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkälaisia kokemuksia jengillä on laillisen musiikin ostamisesta netistä? Itse olen jonkun kerran ostanut esim. NetAnttilasta, mutta biisien soittaminen on hiukan hankalaa.

Play.comista tai cdwow'sta tulee yleensä tilattua sellaiset suosikit, mitä haluan viemään fyysistä tilaa, mutta nyt siis haussa sähköisessä muodossa levyjä/biisejä myyviä mestoja ja mielellään kotimaassa.

Taikasana musiikkikauppojen suhteen on "DRM vapaa" tai "DRM free", noilla vinkeillä osaa suodattaa ihan Googlenkin kautta runsaasti kauppoja pois pelistä. Käsittääkseni Applen iTunes myy nykyään DRM-vapaata musiikkia, joten se lienee paras valinta?

En ole ostanut musiikkia sen jälkeen, kun kerran erehdyin ostamaan MTV3:n musiikkikaupasta muutaman kappaleen. Eihän ne mokomat toimineet muuten kuin tietokoneella, yritin saada niitä toimimaan parissa kannettavassa vehkeessä, mutta huonolla menestyksellä. Tuon jälkeen en ole ostanut, enkä tule ostamaan enää yhden yhtä "suojattua" biisiä.
 

Mapkob

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL, Jokerit
Minkälaisia kokemuksia jengillä on laillisen musiikin ostamisesta netistä? Itse olen jonkun kerran ostanut esim. NetAnttilasta, mutta biisien soittaminen on hiukan hankalaa.
Siis mitä ongelmaa nyt tarkoitat NetAnttilan suhteen? Olisiko niin, että NetAnttila on luopunut suojauksesta tässä lähiaikoina, koska muutama viikko sitten ostamani David Guettan uusin levy ainakin toimii niin Zen:issäni, tietokoneella ja autostereoissa. Ilman mitään formaatin muunnoksia.

Jotenkin sitä luottaa tuohon NetAnttilan musiikkikauppaan, kun tietää ettei tarvi alkaa lähetellä sähköpostia karibialle, jos tulee jotain ongelmaa lataamisessa. Latausnopeushan tuossa kyseisessä kaupassa on muuten aivan loistava, joten senkin puolesta voin suositella.

Mitä tulee nettikauppoihin noin yleensä, niin Amazon.com/de/co.uk on toiminut aivan järkyttävän hyvin. Sieltähän löytyy siis kaikkea auton osista lastentarvikkeisiin. Kaikki on aina toimitettu ilman ongelmia ja vielä etuajassa ja kotiovelle saakka.
 
Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Siis mitä ongelmaa nyt tarkoitat NetAnttilan suhteen? Olisiko niin, että NetAnttila on luopunut suojauksesta tässä lähiaikoina, koska muutama viikko sitten ostamani David Guettan uusin levy ainakin toimii niin Zen:issäni, tietokoneella ja autostereoissa. Ilman mitään formaatin muunnoksia.

Eipä NetAnttilassa juuri muuta ongelmaa ole ollut kuin juuri tuo biisien käytettävyys. Ainakin tämän uutisen mukaan pitää paikkansa tuo toiminnan järkeistys eli täytyypä käydä tutustumassa. Muutkin vinkit ovat toki edelleen tervetulleita.

Muuten nettiostamisesta: Play.comista olen tilannut lukuisia levyjä, leffoja ja kirjoja ja ongelmitta. Kertaalleen juoduin kyselemään tilatun tuotteen perään ja saman tien pistivät uuden tulemaan. Alkuperäinenkin lähetys kyllä saapui perille eli ilmeisesti oli vain pudonnut korista Jerseyn postitoimistossa.
 
Lippuostoksilla Englannissa....

Ostin tiistaina kaksi lippua sunnuntain West Ham - Chelsea peliin. Liput maksoivat £56 kappale. Yritin maksaa niitä netissä Visa Electronillani, kuinkaan siinä onnistumatta. Viimeisessä maksuvaiheessa aina ruutuun pärähti teksti "Error" tms. Lopulta maksoin liput Masterillani. Tänään sitten nettipankkia selaillessani huomasin että minulla on katevarauksia n.260e. Soitin pankkiin ja sieltä sanottiin että varaukset on 2 x n.130e, tehty tiistaina.

Nyt sitten pitäisi jostain saada nuo katevaraukset nollattua. Pankkini Suomessa sitä ei voi tehdä joten nyt sitten odotetaan milloin West Hamin ticketoffice sen tekee... Menee vaikeaksi perkele.
 

St.Louis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei taida olla paras ketju, mutta etsin itselleni jonkinlaista Reebok EDGE NHL-fanipaitaa jonkun nimellä (eli ei niin väliä kenen, suosikkeja löytyy melkein joka joukkueesta). Silmään iski tälläinen sivusto: http://www.cheapjerseysshop.com/ Onko jollain osto kokemuksia? Sivulla luvataan ilmaista postitusta minne vain, mutta lähetin sähköpostia pääteekö se Suomeen asti. Muuten sivusto näyttää vähän epäluotettavalta tai amatöörimäiseltä, domain on muttei omaa kunnon sähköpostia vaan hotmail posti, joten haluaisin tietää lisää jos joku tietää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös