Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 95 841
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti ehcszteiN
Ajattelin ensin avautua krapulaketjuun, mutta oivalsin, että siihenhän vaaditaan krapula.

Siispä kysynkin: - Miksi kutsutaan "hörppäystä", joka suoritetaan ennen kuin kankkunen on herännyt unestaan ?

Ennakoinniksi.

Siinä "hörppäystä" ennen, voi myös miehekkäästi tokaista, "tiedän, että tulet, mutta et tule tänään".
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Itse kutsuisin tuota ihan vaan ryyppäämiseksi.

Mistä tulikin mieleeni, että taidan lähteä terassille sammuttamaan orastavan janoni.
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
Viestin lähetti Olkku
Ennakoinniksi.

Siinä "hörppäystä" ennen, voi myös miehekkäästi tokaista, "tiedän, että tulet, mutta et tule tänään".


"Ennakointi" kuulostaa hyvältä. Jatkan siis ennakointia.
Olkulle kiitos. Ja morjens. Ja huomenta. Ja silleen...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Hoh hoh, kalsarikännejä kotona...

Mikä hemmetti siinä on, että sillon pitää sitten heti tulla tähän ketjuun? Onko se joku virtuaalipeniksen mittauksen kannalta tärkeääkin? Ei voi tietää.. en tunne silti sen kasvaneen juuri lainkaan. Silti päätin ilmoittaa. Ristiriitaista, mutta nousuhumala roks roks roks.... ja trance sekoittaa pään. Tahtois baariin, mut budjetti ei aivan anna myöden. Mut katotaa.....
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
EI tässä kellään ole oikeasti vara mutta silti piti ostaa valokvenäläisvermeet ja kitata sitä tossa. Ny sitten hampaanpesulle ja Hlinnan terdejä katsastamaan. Jatkoja vartenkin on pari keskikeppanaa onneksi kaapissa. Kippis!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitäisi varmaan pian avata ketju "Oletko Jatkoajassa koskaan selvinpäin?"
 
Virtuaalipippeli kasvaa neljäsenttiseksi tämän viestin myötä

Kalsarikännejä täälläkin.

edit: Vittu minä laskea osaa.

edit2: Perkele! Nyt on päästy "bileissä" jo siihen vaiheeseen, että Eläkeläiset soi täysillä. Lisäksi päätin juuri, että tämän kuun lopussa lähden lomalle Jyväskylään. Avovaimoni ei vielä tiedä tästä mitään, te jatkoaikailaiset olettte ensimmäsiä jotka saavat tsästä lomastani kuulla. Mahdatte olla tyytyväisiä.
 
Viimeksi muokattu:

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ensimmäistä kertaa mainintaa tähän ketjuun.
Jonkunasteisia kalsarikännejä täälläkin vedellään päivän rallitemuamisen jälkeen..

Huomenna töihin. EVVK.
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
Re: Virtuaalipippeli kasvaa neljäsenttiseksi tämän viestin myötä

Viestin lähetti cosmic_rodeo
Kalsarikännejä täälläkin.

edit: Vittu minä laskea osaa.



Minä osaan laskea monta asiaa.

1 - mäkeä
2 - 1+1
3 - alleni

Ja maaaailma pyyyääääärriiiiiiii...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lukko-fanit, vaikka ootte hippohiiriä, niin ilman teitä ei olisi meitä, eikä ilman meitä olisi teitä. Naapurisuhteet forever, vai mitä?

Ja itse tehdyt drinkit myös forever!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Arnold
Lukko-fanit, vaikka ootte hippohiiriä, niin ilman teitä ei olisi meitä, eikä ilman meitä olisi teitä. Naapurisuhteet forever, vai mitä?

Ja itse tehdyt drinkit myös forever!

Asiaa. Hei heppu pistän sulle yv:n ole tarkkana.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Loppuraporttini

Viestin lähetti ehcszteiN
Minä osaan laskea monta asiaa.
...
Mutta liekö kukaan maailman kaikki mäet laskenut, edes taskulaskimellakaan?

Lupaukseni piti ja olen taas täällä kuin täi tervassa. Kivaa tuo alkoholin nauttiminen hyvässä seurassa.

Loppukanootiksi totean vain, että älkää herättäkö ennen klo. 16.00 tai saatte tuta ihmisen raivon. Hyvää ötyä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: Loppuraporttini

Viestin lähetti Rontti
Mutta liekö kukaan maailman kaikki mäet laskenut, edes taskulaskimellakaan?

Lupaukseni piti ja olen taas täällä kuin täi tervassa. Kivaa tuo alkoholin nauttiminen hyvässä seurassa.

Loppukanootiksi totean vain, että älkää herättäkö ennen klo. 16.00 tai saatte tuta ihmisen raivon. Hyvää ötyä.


huomena sitten elomessuja katsastaan, tänään riitti kauppari ja metroonkin piti eksyä ku ämmät maksoi sisäle, aivan mahtavia helmiä kyllä nämä kaksi

arvuuttelisin myös onko muuta jengiä täältä menossa elomessuja kautta baarituouhuja huomena hlinnasa tarkistaan.

im in löv
 

DB32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dave Brown, Derek Boogaard
Pkko myöntää että myt on elämäni krapula päällänsä... ja eilen illlla tuli oltua humalassa lueskelmassa jatkoajan viestejä
 
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat, Sympatiat: HPK
Juu tällä hetkellä melkoisissa nousuissa. Tuli pari kaverii kattoo Eppuja ja Kolmatta Naista. Aloiteltiin vetämään pohjia tossa puoli kahden aikaan. Kaverit lähti keikalle, mutta meikäläinen jäi kotio vetämään vielä pohjia.
Vapise Tampereen keskusta illalla!!!!!

Edit: Sain lipun tuonne keikalle hintaan 20€!!!!
 
Viimeksi muokattu:

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Moraalinen krapula on...

Tuli epähuomiossa juotua n. korillinen olutta auringon nousuun, mutta tällä kertaa en herännyt Pohjois-Karjalassa, kuten yhden ryyppysession jälkeen...
Se on muuten äärimmäisen vittumaista että en muista millä kaikilla sivuilla olen käynyt yön pimeinä tunteina avautumassa ja tekemässä itsestäni pellen.
Onneksi olen melkein kaikilta jääkiekko sivuilta jo käynyt deletoimassa pahimmat ylilyönnit/avautumiset.
No pieniä ne on onneksi tällä kertaa nuo kännivitutukset.
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
Oouuhh... Eilen oli tuttavapariskunta iltaa viettämässä, grillattiin, höpistiin, pelattiin bilistä, juotiin, lapset leikki keskenään, mp3:set jytisi koneelta, juotiin, ja taas juotiin. Kokonaisuutena ilta oli fan-fucking-tastic, ja taas juotiin, juotiin, juotiin...


Nyt maksetaan sitä "veroa".

Hetkinen !? Muistaakseni jääkaappi pitää sisällään "loivennukseen" sopivaa materiaalia. Kaapille....

Jahas, vanhin napero heräsi, hyökkäsi olohuoneeseen, ja "Idols" -dvd huutamaan. Kaapille...


EDIT: Se on kuin veteen piirretty viiva, että krapulaketju vai känniketju... Tällä kerralla olisin voinut avautua molempiin.
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Maanantai on hyvä päivä olla kännissä.
Varsinki jatkoajassa.Onneks mua ei huomenna päästetä tietokoneen ääreen.Vois tulla vaihteeks hyvää juttua.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Perjantai. Viikonlopun alku. Palkkapäivä. Huomenna elojuhlat, jossa kännätään, syödään, soitellaan ja tanssitaan. Tv auki just nyt ja urheilua tuutin täydeltä. JA-tarinointia ja vielä kun SaiPa johtaa Lahdessa Bluesia vastaan 2-0 niin mikäpä tässä..

eli

Hyvä paikka juoda mustaa ryssää ja jotain nuorison suosimaa bacardi breezeriä. Lievää humaltumista aistittavissa jo..jänskättää ihan.
 

Haamu

Jäsen
Vaimo tuossa jo köllii takana. Eli nukkuu. Minä muutaman koffin jälkeen tässä kuuntelen Motorheadia+vanhaa Metallicaa+Panteraa+Agentsia+Hurriganesia+Stray Catsia+Elvistä+Doctor Albania yms. kuulokkeilla. Samalla selailen nettiä. Lähinnä Jatkista. Takana raskas työviikko. Edelleen koffia kylmässä. Mikäs tässä. Voisi olla huonomminkin.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Erittäin vahvassa nousuhumalassa ollaan tällä hetkellä. Pari kaveria on asunnollani iltaa istumassa, ja kuuntelemme legendaarisen Iku Viitasen känniselostuksia. Hyvä fiilis. Ei muuta raportoitavaa tällä kertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös