Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 95 962
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pöö! Toivottavasti ette säihkähtänyt. En ole koskaan ollut kännissä Jatkoajassa ja käyn kirkossa joka sunnuntai. Ei vaan, raittius on sairautta!
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
...paitsi että mullon yrityksen logossa kuva vuoden 1950 raittiuslehden kannesta. Silti nytkin taitaa olla promilleja veressä...luullakseni....
 
Viimeksi muokattu:

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Prkl. Minä en ainakaan paljon enempää vois olla humalassa, kun nyt oon...
Parhaan kaverin valmistujaisia meinaan juhlistamassa.
 
Viimeksi muokattu:

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kauaksi jäänyt tämäkin ketju. Nostetaan ylös.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juu täällä ollaan. Just mietitään et miltä tuntuu aamulla, mutta sitä enemmän vielä että löytyiskö kaapista vielä yks olut tälläiselle yöjuopolle...

Mieltä lämmittää kuitenkin tieto että jääkaapissa on mehujää valmiiina kuivasta suusta kärsivälle aamuiselle potilaalle. Nyt on fiilikset sen verran hyvin että sitä ei ajatella. =)

Eläköön humala... hik.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No voi vittu!

Lähdin iltakävelylle, serkku pongas mut ja tässä on tulos, saatana! Olen kännissä Jatkoajassa, prkl!

VITTU VITTU VITTU!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla
Joo ja mä kans. Mutta sellasessa ihan pienessä, nyt nukkumaan että huomenna jaksaa fanittaa Antti Tuiskua. Iik.
Jaahas...

Ettet vain olisi ollut edelleen pienessä tilvakkeessa kun kävit Tuiskua fanittamassa? Vittuillaksesi nakkelit meidän pientä pulkkapakolaista tyhjillä pulloillasi... aijai.
 

Rosa 55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sport, NYR
Oliko se heittäjä meidän girl....?
Milloinkohan se pääsee putkasta?
Saakohan girl..... pelikieltoa jos heitti?
Tuleekohan mulle krapula?
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ollut heittäjänä, kiroilin kyllä vahvasti näitä älypäitä jotka pilaavat niin monien pienien tyttöjen illan. Siellä oli monia pikkutyttöjä jotka perheineen olivat tuntikausia odottaneet lavan edessä, että näkevät Antti Tuiskun. Tuisku ehtii vetää biisiä minuutin verran ja sitten lopettaa.

Olisin voinut heittää pullolla pullon heittäjää ja sen jälkeen lyödä tätä turpaan ja sylkäistä päälle. En toki ole näin väkivaltainen.

Tulipas aiheen vierestä, mun äiti on kännissä nyt, riittääkö se?
 

Virén

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montréal Canadiens
Saako tähän ketjuun vastata jos on ainoastaan sekaisen pillerien vaikutuksesta. Nyt ne luulee ettö olen joku happopää,m utta tosi on että otin yhden unilpillerin ennen nukkumaan menoa, ja nyt en nukukkaan vaan istun ja kulutan aikaa ja katselen kuinka maailma vilistää silmissä ?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilta alkoi kaveriporukalla Tsekki-Hollanti- ottelun merkeissä, ja tähän sitä taas päädyttiin...

Aivan turvakkeessahan tässä ollaan kaupunki-illan/yön jälkeen, mutta positiivisinta tässä on se, että selvisin juuri äsken pyöräillen hengissä illan alkupisteestä Malmilta aina tänne Tapuliin asti, ja että avopuolisoni on reissussa viikonlopun. Huomenna lisää futista, vähemmän viinaa.

Hyvää huomenta kaikille.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä

Missä taivas on? Missä Jumala on? Voi elämää, kun pientä kulkijaa viedään näin Juhannuksen kunniaksi...Stadin Jussi on hieno asia;kaupungissa on rauha maassa. Ah, niin hienoa. Hyvää Juhannusta kaikille JA:n vähemmän ja enemmän aktiiveille. Hik.
 

Kyle

Jäsen
Pakko, kun pienenä tipuin pontikka pannuun.

Eei vaan, oon jatkoajassa yleensä vain krapulaa viettämässä.

Yleensä kännissä siirryn suoraan "rankkareihin" jatkoaikaa ei pelata, ei ainakaan kerrasta poikki systeemillä..
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tshekki hävisi ja kännit piti vetää. Nyt kuunnellaan känni-biisejä ja itketään tuopin ääressä. Sellaista se elämä on.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
HEP!

Nyt olen humalassa. Tulin juuri suorittamasti Kauno Saarioiden terassi invaasiota ja Erva on muutedn aika humalassa :D
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Juuri korkkasin uuden olusen ja nyt korkkaan tämän ketjunkin omalta osaltani. Skåål vaan kaikille!

Mitäs ne sanoo, kun kissa on poissa niin minä juon kaljaa.

Hear. Hear. Täällä myös aukesi toinen Koff ja ketjukin nyt korkattu.

Kolli poissa (kuvioista) niin tässä on tulos:)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kyl..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös