Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 95 972
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mitä heitätte?
Eikö kukaan jatkoaikalaisista ole kännissä täällä tähän aikaan?
Kaikki on varmaan baarissa.Ehkä.Niin mäkin lähen kohta Helsingin yöhön.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällä pikkukaljoissa kastellaan Usan ja Slovenian välistä miekkailua. Tulin juuri saunasta ja ei tuo peli nyt kauheasti kiinnosta mutta olkoon tuossa taustalla kun keskityn muihin juttuihin.

Talon siideriä, nam. Ja tämän talon resepti pitää tänään sisällään kirkasta viinaa ja non-alcoholic-sideriä, eli siitä saadaan semmonen kiva sekoitus.

Niin ja LP-levyt rules!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kuittaa. Kauppari oli muuttunu islkelmöraflaksi joten siellä ei tarvinu viipyä. Tawastia Bankisa keskustelua NHL-miehen ja toisen vastaavanlaisen -vaimon kanssa kubailin tulevista kuviosta.

Mulla on kuulema asenteelta samaa olemusta HIMin rumpalin Gasin kans. Olen kyllä laihempi mutta hyvä, olen otetto.

me kuittaamme.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vedin tänään niin kovat pohjat, että baariin päästyäni olin niin kännissä, että en muistanut edes juoda lisää. Vituttaa muuten kun naiset tulee joskus sanomaan, että "olet hieno persoonallisuus". Ei kiinnosta imartelut, ellei römpsää irtoa... :)
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti goldenawe
Kuittaa. Kauppari oli muuttunu islkelmöraflaksi joten siellä ei tarvinu viipyä. Tawastia Bankisa keskustelua NHL-miehen ja toisen vastaavanlaisen -vaimon kanssa kubailin tulevista kuviosta.

Mulla on kuulema asenteelta samaa olemusta HIMin rumpalin Gasin kans. Olen kyllä laihempi mutta hyvä, olen otetto.

me kuittaamme.

Kuullostaa todella mielenkiintoiselta. Saisiko vielä suomennoksen;)
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pohjatyö yön ottelua ja kisastudiota varten on juuri alkanut...
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakkohan se on välillä olla varsinkin bluesin pelaillessa tuolla tavalla. Luulisi siihen tottuvan mutta ei.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jatkuvasti... ei näitä juttuja selvinpäin kestä.
 
Ei että olenko? Nyt on takana 9 poulloa ja leijonat päälle ! Silti saan aikaan hyvää tekstiä ja niin päin pois. Ja totta on että näítä juttuja ei selvinpäin kestä kuten tuossa yllä joku mainitsi.....
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ismo Alankoa kävin kattelemassa ja nautin, settilistan näkemisestä huolimatta mukaan mahtui pari ylimääräistä siekkari/ismo-klassikkoa...

Huomenna jatkuu doksuilu jo heti herättyä. Tää on sovittu juttu.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Joo, kyl mää muutaman Karhun oon kaatanut..
 

Miimuh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Öh, jaa olenko ollu kännis. No nyt ainakin ole, ensimmäistä keraa kylläkin. Mutta tosi hyvä eka kerta tuntuu olevan, hmm toivottavasti fiilis paranee viellä tästä... Alkaa meinaan olee vähä tylsää.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
En ikinä. En ainakaan muista olleeni.

En myöskään muista, olenko tähän ketjuun jo joskus aikaisemmin kännipäissäni vastannut jotakin. Jos olen jo vastannut, niin olen valehdellut. Kaikki muu on kateellisten panettelua. pyh

Nyt jyrkkä ehkä valehtelulle.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Predator: Tue Koffia, sehän sponsoroi teitä. Karhu tosin kovempaa...
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Jauzaaa!!!!! IFKin suurénmoisen menestyksen m uyörä nyt ku+ppi tekee eetua.Shaalala shaalalaa...
Tiisstaina joka vitun ukko bisselle sputnikkiin...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Arnold
Predator: Tue Koffia, sehän sponsoroi teitä. Karhu tosin kovempaa...

Koffin tukeminen aiheuttaa vyötärön seudun tukevoitumista. Esimerkiksi Ville Peltosen ja Pasi Sormusen IFK:n pelipaidat eivät enää repeämättä mahdu verhoamaan jumalaista bodiani - LUOJAN KIITOS SIITÄ! Meinaan että jos joskus hymäläpäissäni harkintani ns. pettää, niin ei tule noita kostyymejä vedettyä niskaan edes vahingossa.

Korppi on eläin.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Parhaillaan luen kännipäissäni JA'ta. Romppanen on hieno mies. Tunturi-Kiekko villillä kortilla liigaan.

- Tinke-80
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hang, hang hanging up yourself, you're hanging by your balls. Niin herkkää, niin herkkää...

I don't believe in a god above, fuck for life
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilen olin, mutta kirjoitin vain Tampereen JA:laisten ketjuun. Typoja tuli. Luonnollisesti.

Meikäläisen Compaq on siitä omituinen kone, että virtakytkin jumittaa aina silloin tällöin ja tällöin pitää kone avata ruuvimeisselillä. No näin se teki taas yöllä, mutta koska minulla oli viiltävä tarve päästä kirjoittamaan viiltävää analyysiä, otin meisselin... siis ruuvimeisselin käteen ja fiksailin konetta... melkoista puuhaa, mutta meisselillä osui oikeaan kohtaan humalasta huolimatta. Enkä pudottanut kuin yhden pöytäkaiuttimen lattialle. :)
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Kyllä olen nyt. LKerta se on ensimmäinenksin...
 
Kerran kuukaudessa... nyt on se hetki. ei tästä kännistä muuta haittaa ole, mutta joutuu tarkistaa omat tuotokset monta kertaa ennen kun lähettää, ettei kukaan pääse piikittämään takaisin. Yllättävästi kalsarikännit vaan kääntyy siihen pisteeseen että täytyy lähtee kaupungille kohta....fcuk!
 

Pioneer

Jäsen
The Poguesin 2001 reunion keikka soitossa ja lasissa hyvää viskiä. Suomi voitti aiemmin illalla ja muutenkin pyyhkii varsin hyvin. Paskemmissakin saumoissa on oltu kännissä.

Cheers!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös