Oletko homoseksuaali?

  • 4 717
  • 24

Oletko homoseksuaali?

  • En

    Ääniä: 226 92,2%
  • Kyllä

    Ääniä: 6 2,4%
  • Molemmat sukupuolet kovettaa

    Ääniä: 9 3,7%
  • En osaa sanoa

    Ääniä: 4 1,6%

  • Äänestäjiä
    245

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Näinä homohypetyksen aikoina olen ihmetellyt miksei meidän jatkoajassamme kartoiteta käyttäjien seksuaalista suuntautumista. Voit vastata rehellisesti sillä kyseessä on suljettu äänestys. Vain yksi vaihtoehto sallitaan!

Avaan pelin paljastamalla että en ole homo.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Näinä homohypetyksen aikoina olen ihmetellyt miksei meidän jatkoajassamme kartoiteta käyttäjien seksuaalista suuntautumista.

Avaan pelin paljastamalla että en ole homo.

Eihän tuollainen nyt riitä alkuunkaan. Vähintään pitää olla äänestys, jossa kysytään, oletko homo, pedofiili, pederasti, nekrofiili, sodomisti jne...

Kaikki ne on syytä panna samaan nippuun, kyllä jämpti on niin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kysymys olisi pitänyt esittää muodossa "oletko suuntautunut seksuaalisesti eläimiin" -> kyllä/ei, olen suuntautunut samansukupuolisiin ihmisiin. Kyllä-kohdan jatkoksi tietysti pitkä lista erilaisista elukoista, joista valitaan sykähdyttävimmät.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mie olen ihan vitun tylsä keski-ikäinen, ylipainoinen ja viinaanmenevä perushetero. Ei säihkettä, ei glamouria eikä mahdollisuutta Vihreiden kansanedustajaehdokkaaksi. Pelkkää sohvaa, verkkaria, Koffia ja makkaraa.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Kyllä tämä äänestys taas tasa-arvoa sortaa, ei mitään kohtaa jonka voisi raksittaa Bi jolla on potenssiongelma.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olen edelleenkin bi-seksuaali, kuten olin tähänkin kyselyyn vastatessasi. Mutta hyvä, että ajankohtainen aihe nostettiin uuden ketjun myötä uudelleen esille.

Lueskelin tuota reilut kymmenen vuotta sitten avaamaani ketjua ja ainakaan minulla ei äänestysvaihtoehdoissa enää näy kuin kolme (hetero, homo ja bi) vaikka avausviestissä nostin esille koko kirjon erilaisia vaihtoehtoja. Ihmettelen vaan, että mistä moinen johtuu.

Mutta siis kertauksena, edelleen bi ja varmaan tulen olemaankin niin kauan kuin sydän lyö ja henki pihisee.

vlad.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen hetero, ja viimeksi kun harrastin seksiä, niin tein sitä naisen kanssa. Silloin olin myös varmuudella mies.

Mutta, sitten. 19.3 laitoin nimeni kansalaisaloitteeseen tasa-arvoisesta avioliittolaista. Miehisyyteni on hävinnyt ja kuiva anaaliseksi toisen uroksen kanssa on alkanut tuntumaan väistämättömältä. Samoin myös ajatukset moniavioisuudesta. Ensi viikolla nussin varmasti jo hamstereita.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Oo-on se! Oo-on se sellanen se kansalaisaloite!

Sen sijaan että pakkoruotsi poistuisi näyttääkin siltä että alkaa pakkohomoilu. Kun on näitä kaikenlaisia viirejä ihmisillä talonnurkalla, pitäskö laittaa sellanen hetero-versio ikkunalaudan tienoille. Se viiri niinkun huutaisi että: TÄÄLLÄ ASUU HETERO!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen hetero. En siis ole muodissa, so last season.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaverini sai eilen pillua. Lähti yöllä taksilla asian perään ja jätti minut yksin nautiskelemaan hillitysti viinaa. Pillua saan liian harvoin, taidan myös homoilla liian harvoin, koska se on en ikinä.

Ylipäätään kantani tähän homokysymykseen kertoo seuraava biisi: Aivolävistys - Vittuun homofobia
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Juice Leskisen sanoin: "Pidän naisista niin paljon, että kaverini sanovat minua lesboksi. On se hyvä että nykyään saa olla se mitä on, itse olen vuosikausia ollut kaappihetero vaikka oikeasti olen umpihetero"
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olenpas, olen miehen ruumiiseen syntynyt nainen joka tuntee seksuaalista vetoa naisiin.
Muuan entinen naisystäväni leikitteli ajatuksella, että kävisi läpi sukupuolenvaihdosleikkauksen, jotta saisi kokea millaista on homoseksi miesten välillä. FB-tilinsä perusteella sana ei ole ainakaan vielä tullut lihaksi.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kysely on vääristynyt. Tekeekö kerta homoksi ja saako peppuunsa laittaa kotitaloudessa olevia esineitä ilman homoutta?

Kaikki hintit roviolle. Vitun vinkupippelit.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
sukupuolenvaihdosleikkauksen.
Nykyään, tänä ylikorrektiuden aikana, se on sukupuolenkorjausleikkaus eikä mikään -vaihdosleikkaus.

Minusta se on kylläkin sukupuolensärkemisleikkaus.

En oo homostellu. En ymmärrä naisia, että miksi ne haluavat olla miesten kanssa. Ihannenaiseni eli tuleva vaimoni on lesbo, silloin todella ymmärrän naista.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ennen oli mm. Keski-Suomen Sokeat, nykyään Näkövammaiset, kohta lienevät Näkörajoitteisia.

Sitten asiaan. Onko se homoilua, jos on sellaisen naisen kanssa hommissa, jolle lääkäri on asentanut peniksen? Eli saako naisen munaa imeä sillein heterosti?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos nyt ei ajatella seksiä, niin miehen kanssahan olisi luontevinta asustella. Jos se siis olisi mies, eikä mikään pikkurilli pystyssä teetä latkiva neitihintti. Juotaisiin kaksistaan kaljaa sohvalla ja katsottaisi urheilua. Ruokana olisi lihaa, makkaraa ja... no, lisää lihaa. Kukaan ei nalkuttaisi.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jos nyt ei ajatella seksiä, niin miehen kanssahan olisi luontevinta asustella. Jos se siis olisi mies, eikä mikään pikkurilli pystyssä teetä latkiva neitihintti. Juotaisiin kaksistaan kaljaa sohvalla ja katsottaisi urheilua. Ruokana olisi lihaa, makkaraa ja... no, lisää lihaa. Kukaan ei nalkuttaisi.
Pershommiinkin tottuisi. Tai se neitihintti voi olla kolmantena pyöränä joukossa ikään kuin muistuttamassa millaista hetskujen elämä on. Ja jonkunhan pitää kuitenkin ripustaa verhot ja tiskata kunnon karhuhomojen tuopit ynnä nuolla nahkasaappaat.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En ole homo, kuten voi päätellä aika monesta viestistä, jonka olen Kierrätyskeskukseen näiden vuosien aikana lähettänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös