Oksasenkadun tappaja ja muuta proosaa

  • 11 440
  • 82

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Predator
Jummaliste! Skeittaaja nimeltä Disneyland on löytänyt Jatkoajan! Olis kyllä voinut laittaa "kirjoituksensa" LÄHTEEN myös näkyville.

Eiköhän se pipo ole pehmentänyt tämän lökäpöksyn pään jo siihen malliin, että kuvittelee kirjoituksesi luettuaan kirjoittaneensa sen itse.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Sarjamurhaaja Pietikäinen osa 5.

Reino aktivoituu:

Saavuttuaan kotipihaan hän laittaa huolellisesti moponsa telineeseen, ja kiiruhtaa sisään. Repun ja ostamansa tavarat kuten kiinnitysteipit ym, hän jättää killumaan eteisen naulakkoon. Nyt pitäisi vielä hakea suvussa kiertänyt vanha puutynnyri johon hänen roiskeensa kuoleman jälkeen olisi hyvä lapioida (vanha sillitynnyri). Pitää vielä tehdä erillisiä toimenpiteitä, kuten hautakiveen muistokirjoitus, sen hän päättääkin siltä istumalta kirjoittaa, se kuuluu yksinkertaisuudessaan näin "Kuoli ystäviensä pettämänä räjähtämällä 18.05. 2005 klo 14.08 ".

Panostaminen alkaa. Vaivalla säästämänsä super tietokone Luzus saa olla kohteista viimeinen, ensin kiinitetään teipit elegtroniseen ja hydraalisäädettävään penkkiin kuitenkin niin että istumatila olisi mahdollisimman mukava viimeisiä hetkiä varten. Reino kiinnittääkin kaksipuolisilla teipeillä huolellisesti dynamiittipötkylät ympäri tuolia sekä alle että penkin selkänojan takaosaan. Seuraavaksi on vuorossa itse pahan alku ja juuri, valkoinen mötikkä jonka kautta kaikki paska sai alkunsa. Kiinnitettyään kaikki dynamiitit oli vielä raahattava tynnyri sadan metrin päähän ja kirjoitettava kyltti " Haistakaa paska kaikki pakkopaidan kirjoittajat sekä moderaattorit, ja erikoismaininta vielä hervasalolle että vetää v-päähänsä" .

Räjäyttäminen ja viimeinen vilkaisu:

Nyt on tullut aika, Reino asettuu istumaan penkkiin ja laittaa tulitikkuaskin hampaidensa väliin, yksi tikku sormiensa välissä hän on valmis siirtymään jonnekkin, hän raapaisee tikun palamaan ja siirtää sen kohti sytytyslankaa.......jatkuu.......
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Sarjamurhaaja Pietikäinen osa 6.

Tulitikku palaa , käsi on erittäin lähellä langan päätä. Reino tekee nopean päätöksen, yksi vilkaisu vielä" pakkopaidan" sivuille. Hän laittaa koneen päälle näpäyttää itsensä foorumille, mitä hän näkeekään !Työpaikka ilmoitus pakkopaita hakee iloista moderaattoria joukkoonsa," mikäli olit koulukiusattu ja aina jakojen ulkopuolella ja kärsit lapsena yö-kastelusta olet etsimämme henkilö. Ja jos tämän kaiken lisäksi tiedät keväisestä puolustus-pelaamisesta ja kärsit itsetunto ongelmista ja valta on sinulle tärkeää saatat olla foorumimme uusi tähti."

Jumalauta hänelle tarjotaan koston avaimia, kaikki henkilötiedot käytettävissä , nyt saisi hervasalo tuntea nahoissaan miltä tuntuu kun saa psykopaatin kimppuunsa. Nyt pitää tehdä todella nopeasti ja huolellisesti itselleen näyttävä gw, mutta ennen sitä pitäisi päästä elävänä nuosemaan tästä tuolista. jatkuu..........
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
YLÖS!

Ja oikeastaan ihan sen takia, että haluan nähdä miten nykyinen moderointityyli suhtautuu tämäntyyliseen viestiketjuun. Käsittääkseni tämä ketju todella pahasti on "ristiriidassa" ketjun sijaintipaikan suhteen. Tämähän ei ole varsinaisesti mikään keskusteluketju - ainakin ketjun avannut halusi vain ja ainoastaan jakaa oman "hengen tuotoksensa" muiden ihmisten kanssa. Keskustelua? Tuskin.

Jos ja kun tämäkin ketju siirtyy (ja katoaa täydellisesti) tuonne Kierrätys... paskalootaan, niin se siitä sitten.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Perskeles olin ihan unohtanut Pietikäisen seikkailut, kokeilevaa kirjoittelua. Saa nähdä jatkuuko seikkailut vai loppuuko suureen fiaskoon? Mistä se alkoikin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Sv veinikretski kirjoitti:
Perskeles olin ihan unohtanut Pietikäisen seikkailut, kokeilevaa kirjoittelua.

Niin mutta onko tämä palstan sääntöjen mukaista "keskustelua"?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Paitselo kirjoitti:
Niin mutta onko tämä palstan sääntöjen mukaista "keskustelua"?

Ajatelisin asian näin,(otettaan kertomuksena, ketjun aihe). Että esimerkiksi minä avaamalla ketjun "Naiset ja kuukautiset" olen aiheuttanut tietyn piirin lämmön nousua, no asia ei ollut vielä kovin paha tässä vaiheessa, vaan silloin muuttui tilanne totaalisesti kun se meni savon-lehdestä läpi, tunnettiin että nyt on lyötävä asioille suitset suuhun. Elikkä vanhoihin hyviin ja harmittomiin ketjuihin ei niinkään kosketa, mutta jos tunnetaan että palsta leimataan ja joutuu naurunalaiseksi, se on paha. Ehkä niin onkin ?

En tunne kuitenkaan asiaa enkä tiedä asiasta, näin kuitenkin asian itse koin. Toisaalta asiaa ajatelleeni onhan jääkiekon pelaajien vaimoillakin sellaiset, ja miten se vaikuttaa mahdolliseen maalintekoon ei tiedä kukaan ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös