Nyt just vituttaa!

  • 2 565 869
  • 12 133

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Ärsyttää ihan vitusti sellaset junttipaikkakunnat joissa kuuluttaja sanoo maalintekijän etunimen ja yleisö huutaa sukunimen. "Janiii TUPPURAINEEN!!!!"
Toinen mikä näissä heinähattukuuluttajissa huvittaa on tämä aivan normaalien ilmoitusasioiden hehkutus: "Illan yleisömääräää kometuhattakaksisataaa"! Kyllähän Micke Stenberg on ihan omaa luokkaansa.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Ja voi vittu tota jypin maalilaulua; oijoijoioijojojoioijoijoijojojoijoi. SAATANA!
 

Hockey-65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ärsyttää ihan vitusti sellaset junttipaikkakunnat joissa kuuluttaja sanoo maalintekijän etunimen ja yleisö huutaa sukunimen. "Janiii TUPPURAINEEN!!!!"
Mikähän perkeleen identiteettikriisiä poteva finninaama tämänkin nimimerkin takana möykkää? Kuulehan poeka, tuokin vitutuksen aiheesi on apinoitu pikkusen isommilta stadikoilta. Mutta onhan se kiva sullekin, että Nordiksella on kaikki hyvin! :D
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Ärsyttää ihan vitusti sellaset junttipaikkakunnat joissa kuuluttaja sanoo maalintekijän etunimen ja yleisö huutaa sukunimen.
Heh! Aivan samaa funtsin. Maakuntien juttuja

Junttimaisuudesta voi olla montaa mieltä, mutta onhan tuo huvittavan kuulosta kun pieni porukka murahtelee maalintekijän nimeä. Se mikä toimii isoissa ympyröissä, niin ei aina toimi pienillä paikkakunnilla.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Mikähän perkeleen identiteettikriisiä poteva finninaama tämänkin nimimerkin takana möykkää? Kuulehan poeka, tuokin vitutuksen aiheesi on apinoitu pikkusen isommilta stadikoilta. Mutta onhan se kiva sullekin, että Nordiksella on kaikki hyvin! :D
Onko tuo -65 syntymävuosi?
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Napolin futistadikalla toimi järjettömän hyvin aikanaan: Edinson.... CAVANI!! Ja sitä kolme-viisi kertaa. Mutta kyllä on aika sieniäsyöneen oloinen toi dj tuolla jyväskylässä. On aika mielipuoliset sirkusbiisit peliakatkoilla.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Ja voi vittu tota jypin maalilaulua; oijoijoioijojojoioijoijoijojojoijoi. SAATANA!

En tiedä miten tähän osioon päädyin, mutta no, oho. Jos nyt yhtään lohduttaa, niin tasapuolisuuden nimissä todettakoon, että onhan se ihan vitun ärsyttävä biisi se maaaammaaaaaammmaamaaaa.

Noin muuten: kiva matsi oli kattella, se ei sinänsä vituta. Eikä noin muutenkaan. Terveisiä Saloon.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Puumanaiset on aina tervetulleita! Mainittakoon nyt vielä, että se "hunajata, hunajata, hunajata sulle, mulle, sulle, mulle, sulle, mulle on aika rasittava. Onneks se ei soi usein ;)
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin se ärsyttävin maalilaulu on kerhon "se on siellä, siellä, se sinne pujahti! taas lamppu palaa takana, se sinne sujahti!", etenkin 09-10 kun johdettiin sarjaa jo 2-1 sellasella "lagom" 7-0 voitolla, mutta hävittiin sarja kolmen peräkkäisen tappion saattelemana ja hävittiin se sekä kävyn paloon että tuomaritoimintaan, oikeastaan myös kävyn paloon tuomaritoiminnasta. Vähän niinkuin viime keväänä.

Muistan myös ikuisesti kun erään aatelisen Pentin ja muutaman muunkin nimimerkin kera seurasin livenä jokaista peliä siinä sarjassa ja jonkinlaista katsomossa kaatuiluakin esiintyi. Tais olla joku Laakkonen joka miinuskulmasta ratkaisi jonkun pelin. Kovasti oli kultakuumetta, mutta se juhla ei ollut tuleman. Ei silloin, mutta kauan sitä ei joutunut enää odottamaan.

Myös 05-06 se sama vitun pöndehelvetin "taas hassuttelee vastustajaa hoopeekoo" oli niin helvetin raskas. Semeissä oli jostain helvetin syystä paras viidestä, ja se viides hävittiin tietenkin 0-1. Mun vitun synttärinä, kun olin varannut kaikki hienot saunatilat ja baarit yksityiskäyttöön, jossa sitten peliä seurattiin. Taisin vetästä melkoisen paljon kärttyviinaa. Olin satsannut henkisesti liikaa unelmaan "punainen finaali, IFK-Ässät" ja miettinyt 1980-finaaleja, joita en ihan ehtinyt itse nähdä mutta joista olen veljiltäni paljon kuullut. Pettymys oli suuri.

Tähän hopkin pönderallatukseen ei vedä edes vertoja hunaja sen enempää kuin jokereiden rocky-tunnarit, eikä edes routasydän.

Jos nyt jatketaan rehellisyyden linjalla, niin vitutti aivan perkeleesti häviö. Häviö Jyväskylälle. Paska kaupunni. Ja vitutti koodiston kummalliset ilmentymät. Oispa nyt vaan jotenkin vältytty Mikhlikin nenänvääntymiseltä :/

Möh. Onneksi Ruotsissa saa ostaa kaljaa kiskalta kello 03.30. Ja tämä pätee myös sateisen masentavina tiistai-"iltoina". Toki se on sitten sitä folkpissiä, mutta mä silti ostin tunti sitten siksarin kaljaa jatkoille. Ei enää vituta niin paljoa.
 
Viimeksi muokattu:

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harmittaa käydyn ottelun perusteella Liigan tuomaritoiminta. Ymmärrän Finleyn tuomion, enkä lähde asiasta puolustamaan omia tai haukkumaan Jyväskyläläisiä/tuomareita. Mutta onhan toi käsittämätöntä miten hienon jääkiekko ottelun voi mennä pilaamaan kerrasta toiseen tuomarit.

Perkele Levonenkin teki Finleyn tuomiossa todella hienon ratkaisun kun antoi vain käytöskympin. Oikeutettu tuomio puuntakaa tulemisesta. Kaikkihan sen tiesivät jo taklauksen jälkeen että Yonkman vaatii kehään. Hyvä luku Levoselta. Loppu matsin joutui ilmeisesti Liigan käskystä toinen erotuomareista ottamaan päävastuun ja homma levisii käsiin.

Vituttaa myös se että jengi ulisee tuosta taklauksesta.

1. Taklattavan vastuu :
pidä pää ylhäällä boi.
2. Avaavan syötön antava pelaaja: pelisilmä boi
3. Taklaavan vastuu :
omatunto
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Perkele Levonenkin teki Finleyn tuomiossa todella hienon ratkaisun kun antoi vain käytöskympin. Oikeutettu tuomio puuntakaa tulemisesta. Kaikkihan sen tiesivät jo taklauksen jälkeen että Yonkman vaatii kehään. Hyvä luku Levoselta.

Eiköhän se kymppi tullut hanskojen tiputtamisesta vrt Melart-Ruutu jossa Ruutu kusetti Ilarin tiputtamaan hanskat.
 

Veijo Esso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eri versiot Reippaasta ja Pelicans
Perkele Levonenkin teki Finleyn tuomiossa todella hienon ratkaisun kun antoi vain käytöskympin. Oikeutettu tuomio puuntakaa tulemisesta. Kaikkihan sen tiesivät jo taklauksen jälkeen että Yonkman vaatii kehään. Hyvä luku Levoselta
Kieltämättä käsittämättömän hyvä ratkaisu Levoselta, ottaen huomioon ettei ko. ottelussa tuominnut. Ei ihme että vuodesta toiseen on niin arvostettu kun kerää creditit olematta paikalla... Teemu Salminen ja Aaro Brännare vislasivat ko. pelin.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kieltämättä käsittämättömän hyvä ratkaisu Levoselta, ottaen huomioon ettei ko. ottelussa tuominnut. Ei ihme että vuodesta toiseen on niin arvostettu kun kerää creditit olematta paikalla... Teemu Salminen ja Aaro Brännare vislasivat ko. pelin.

Pahoittelut oikeasti tästä virheestäni jonka juuri tein. Jos otetaan huomioon eilisen illan alkoholin vaikutuksen alaisena oleminen ja yleinen olotila pelin jälkeen plus Stadin mummotunnelissa vietetty yö, niin Jari Levonen ei oikeasti ole kovinkaan epänormaali näky. Yleensä Japa viheltelee sunnuntain ja maanantain välisenä yönä minulle keijukaisen puvussa jäähyjä jokaisesta juodusta oluesta, kuiskailee makuuhuoneessani ympäriinsä kuinka huono Isä olen, mitä syntejä olen tehnyt elämäni aikana ja miksi murtovarkaat valitsivat asuntoni kohteeksi vuonna 2008. Tämän aiheuttamasta hikivirtauksesta yleensä Seppo Mäkeläkin ilmaantuu uneeni. Ne kulmakarvat ovat tuona yönä nelinkertaiset, yritän estellä niiden hyökkäystä kohti minua, mutta en voi estää tätä tapahtumasta, lopulta kusen housuuni ja vaimoni siirtyy sohvalle. Maanantai aamuna tuskaani ja olotilaani lisäävät vielä Liusjärven kuiskaukset työpaikallani korvaani "taas tuli vuoden panokielto vaimolta, et opi koskaan kun saat mahdollisuuden pitää hauskaa".

Yritän @Veijo Esso jatkossa muistaa illan tapahtumat tarkemmin ja välttää sekaannuttamasta Japaa enää Liigan kuvioihin. Kiitos kuitenkin täältä Stadista, että muistutit asiasta ja kerroit minulle ja tähän yleisöön ottelun viralliset päätuomarit. No hard feelings.

Jottei mene pahasti offtopiciksi, niin just nyt vituttaa.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
En tiedä miten tähän osioon päädyin, mutta no, oho. Jos nyt yhtään lohduttaa, niin tasapuolisuuden nimissä todettakoon, että onhan se ihan vitun ärsyttävä biisi se maaaammaaaaaammmaamaaaa.

Noin muuten: kiva matsi oli kattella, se ei sinänsä vituta. Eikä noin muutenkaan. Terveisiä Saloon.
Kyllä se itseasiassa vähän lohduttaa täällä "Salossa"
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Todellakin. JMA:lla ollut näppinsä pelissä kolmasosassa IFK:n tämän kauden maaleista. Ilman Aaltosta pelattaisiin n. sijoilla 11-14.
Teillä näköjään vähän vastaava tilanne kuin Kärpillä ja Mika Pyörälällä, tosin Pyörälän osallistuminen Kärppien maaleihin on vielä hitusen isompi 38/82 eli vaatimattomasti 46,3% Kärppien maaleista on Mika Pyörälä ollut jollain tavalla mukana tehopisteiden muodossa. Ilman Pyörälää Kärpät... Noh, en edes sano.
 

McLovin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Vegas Golden Knights
Olisiko tilanteesta pitänyt ottaa väkivaltaisuusjäähy, jättää ylivoima hyödyntämättä ja kusta pisteet Kuopioon?
Todellakin olisi pitänyt pistää painit pystyyn. Mun IFK kuittaa veskarin yliajot etenkin jos veskarin yli ajetaan niin ettei kykene jatkamaan peliä loppuun. Vitun ämmät. Nyt on selvä viesti perillä että meidän veskarin yli saa ajaa ilman että joutuu vastaamaan siitä.

Ja mikä oletusarvo se on, että jos veskarin yliajot kuitataan niin peli on hävitty? Kauas on tultu siitä IFK:sta johon aikanaan rakastuin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös