Nyt just vituttaa!

  • 2 554 142
  • 12 089

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vituttaa tuo saatanan munaton viimeistely ja maalille meneminen. Yksilöistä eniten vituttaa Luttinen ja Puustinen. Kummalllakaan ei mitään käyttöä Liigassa kun ei yhteenkään tilanteeseen kunnnolla kerkeä mukaan. Kiertoon molemmat vaan.
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Oisko Luttisella joku paikka hajalla, kun on kuin varjo entisestä?? Puustinen taitaa vaan olla jo nähty tapaus. Ei kummallakaan käyttöä tällä hetkellä. Poppareille ja nuoria sällejä tilalle.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Arttu on aina ollut hidas, mutta kannattaa kuitenkin muistaa, että kaksi loukkaantumista putkeen ja pitkä paussi viivästyttivät kauden kunnollista alkua. Ja sen kyllä huomaa. Ikosessa ja Grillforsissa samaa vikaa. Ihan kuin pelkäisivät kontaktia ja siksi eivät pelaa omilla vahvuuksillaan ja ovat kuin varjoja entisestä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuinka kauan siis tarkalleen ottaen vielä pitää pelata hyvin ja kyllä tämä tästä? Ymmärrän toki, että todella hyvälläkin pelillä aina joskus häviää, mutta ei tästä nyt vain tule mitään tällä tavalla.
 

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinka kauan siis tarkalleen ottaen vielä pitää pelata hyvin ja kyllä tämä tästä? Ymmärrän toki, että todella hyvälläkin pelillä aina joskus häviää, mutta ei tästä nyt vain tule mitään tällä tavalla.
Itse olisin laittanut vuodenvaihteen 2016-2017 valmennuksen näytöille takarajaksi, ja sen jälkeen seuraava Tompan saalistama huippulöytö sisään. UTJ:n tehtävään olisin alkanut etsimään pystyvämpää hlöä jo nyt.
Mutta tiedäthän miten HIFK:n organisaatio toimii.
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Nyt sitten Raatokin sössittiin Espooseen valmentamaan Mestisjengiä. Ois ainakin asenteella ja vittumaisuudella saanut nämä meidän mukavuudenhaluiset miljoonamiehet alisuorittamaan vähemmän!

Olis nimittäin mahtunut hienosti tonne Tanskojen ja Stögösen kanssa samaan aitioon! Mut hei, meillä on kaikki hyvin, eiks je??
 

F#21

Jäsen
Nyt sitten Raatokin sössittiin Espooseen valmentamaan Mestisjengiä. Ois ainakin asenteella ja vittumaisuudella saanut nämä meidän mukavuudenhaluiset miljoonamiehet alisuorittamaan vähemmän!

Olis nimittäin mahtunut hienosti tonne Tanskojen ja Stögösen kanssa samaan aitioon! Mut hei, meillä on kaikki hyvin, eiks je??
No nyt saatana, Raatoa en kyllä halua nähdä enää HIFK:n penkin takana.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Tän päivän HPK matsi, muistin että olisi ollut vierasmatsi, niin elättelin toiveita pisteistä. Mutta onkin himamatsi, eli käkättimeen tulee. Nice... NOT!
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
"Kun tähtirinnat jäällä voittaa niin rakettien aika koittaa"
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
On se kova kotijoukkue. Vituttaa eniten se, että taas pilasin yhden perjantai-illan seuraamalla peliä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Nyt sitten Raatokin sössittiin Espooseen valmentamaan Mestisjengiä. Ois ainakin asenteella ja vittumaisuudella saanut nämä meidän mukavuudenhaluiset miljoonamiehet alisuorittamaan vähemmän!

Olis nimittäin mahtunut hienosti tonne Tanskojen ja Stögösen kanssa samaan aitioon! Mut hei, meillä on kaikki hyvin, eiks je??
Pikkuleijonien vaihtoaitiosta voi hakea yhtä laadukkaita valmentajia useammankin. Hyvä, että selvisi, mihin viime vuoden kotikisojen voitot käytettiin. Seitsemän valmentajaa, voi vittu sentään.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Pikkuleijonien vaihtoaitiosta voi hakea yhtä laadukkaita valmentajia useammankin. Hyvä, että selvisi, mihin viime vuoden kotikisojen voitot käytettiin. Seitsemän valmentajaa, voi vittu sentään.
Ha ha. Pikkuleijonat pelaa kuin HIFK. Joko ylivoimaisella materiaalilla pelataan jotain ihmefilosofiaa, kahden erän jälkeen ollaan perässä, ja loppukiri ei riitä, tai kulutetaan kaikki energia alkuhöyryyn mutta maalin johto ensimmäisessä erässä ei riitä edes jatkoajalle. No hyvä että "kaiken voittanut" rautapää ei tule meille ensi kaudeksi.
 

Sakari78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tässä alkaa kärsivällisyys loppua. Illasta toiseen samaa paskaa on tarjolla. Tuossa pari viikkoa sitten, kun muutama ukko palasi lasaretista näytti jo hetken aikaa vähän paremmalta, mutta nyt sukellettu taas syvälle. Paketti ei kestä millään 60 minuuttia, ei edes 40 minuuttia. Tämä viikko oli hyvä tason mittari, kun TPS ja HPK kävivät vierailulla. Valitetavasti vain se taso tuli nähtyä riittämättömäksi.

Minulla ei riitä usko enää siihen, että IFK taistelisi keväällä finaalipaikasta. Väitän, että tuo joukkue lähtee lomille jo puolivälieristä.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aneemisuuden perikuva - ei tuollainen masentunut pukukoppiin häpeillen luikkiva, me mogattiin taas! -lammaslauma kera vätysmäisen naureskelijakoutsin voi saada aikaan minkäänlaista käännettä.

Skidi oli mukana matsissa ja sen piti jäädä ottamaan nimmareita - sanoi ihan kypästi, että ei tosiaan huvita nähdä niitä enää. Eli tunne on molemminpuolinen: jos ei kerran pelaajiakaan huvita pelata kotiyleisölle, ei huvita myöskään niitä katsoa.

Sinänsä oli ihan kivaa taas erätauoilla hallissa, ja yllättäen jopa harhauduin ajattelemaan kaksi erää, että pelistäkin voisi tulla jotain. Vaan jengihän pelasi vaan nousuhumalassa kaksi erää ja sitten olikin väsynyt laskuhumala edessä.
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sä oot R.P.M.12 000 ilmiselvästi kunnon isä,
toivon ja uskon, että tää on vain ALKKISFAIJAA.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tiedämme, että kotiottelut ei toimi ja asialle pitäisi tehdä jotain. Mitä sille muka voisi tehdä, pelata kaikki pelit vieraissa vai? Meidän pyhättöä on ennenkin jaettu ja siellä jouduttu pelaamaan eri vaihtopenkillä ja vääränvärisissä paidoissa, kun ohjelmassa oli vierasottelu.

Mitä liigan säännöt sanoo? Saako ohjelmaan merkitty kotijoukkue valita vaihtopenkin ja paidan värin vai meneekö se jollain olettamuksella ainahan se on noilla noin ja joudutaan pelaamaan kotona.

Jotain on pakko nyt tehdä. Lähdetään seuraavaan kotiin merkittyyn peliin valkoisilla paidoilla ja jostain ihan muusta kopista ja eri vaihtopenkistä.

Pitkässä juoksussa kotiedun merkitys yli kansakuntien ja lajirajojen on täysin kiistaton. Silti on löydetty myös hyvin pärjääviä vierasjoukkueita. Syy siihen on esimerkiksi se, että voi pelata täysin rauhassa ilman pelkoa omien kannattajien vihasta niskassa. Tai vaimon nalkutusta ei tarvitse kuunnella kotona, kun on tämä ajat sitten tiedossa ollut työmatka.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mietin ihan samaa eilen - esimerkiksi musiikit täysin toiseksi, kunnes kääntyy, sisääntuloseremoniaan joku uusi juttu, erätauoilta palataan eri lailla tms. Nyt siellä on liian turvallinen hima hävitä, tuttujen biisien rullaillessa eteenpäin vähän läpsytellä kiekkoa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meikäläistä on alkanut viime aikoina vituttaa eniten se, että kun mikään ottelu ei oikein kiinnosta ja tätä oli jo havaittavissa viime vuonna. Ihan sama vaikka on vastassa Tappara, tai Kärpät, niin ei vaan ole sitä kutkutusta vatsassa ennen peliä. Fiilis on lähinnä se, että tää nyt on tärkeä peli ja pitää voittaa. Aikana jolloin Jokerit oli messissä, niin nämä ottelut Kärppiä ja Tapparaakin vastaan tuntui sellasilta kutkuttavilta ja nyt ei vaan saa samaa fiilistä. Olen mä tämän täällä ennenkin sanonut, mutta sanon nyt uudestaan, Jokereiden lähtö oli mun mielestä todella huono asia meidän kannalta.
 

Varjagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat & Toronto Maple Leafs
Meikäläistä on alkanut viime aikoina vituttaa eniten se, että kun mikään ottelu ei oikein kiinnosta ja tätä oli jo havaittavissa viime vuonna. Ihan sama vaikka on vastassa Tappara, tai Kärpät, niin ei vaan ole sitä kutkutusta vatsassa ennen peliä. Fiilis on lähinnä se, että tää nyt on tärkeä peli ja pitää voittaa. Aikana jolloin Jokerit oli messissä, niin nämä ottelut Kärppiä ja Tapparaakin vastaan tuntui sellasilta kutkuttavilta ja nyt ei vaan saa samaa fiilistä. Olen mä tämän täällä ennenkin sanonut, mutta sanon nyt uudestaan, Jokereiden lähtö oli mun mielestä todella huono asia meidän kannalta.

Näin on. Viha on tärkeä polttoaine jääkiekossa. Sitähän Don Cherrykin aina peräänkuuluttaa. Vika on myös IFK:ssa josta on tullut HMV-joukkue.

Samaa mieltä! Se viha ja uhkan tuntu narri-matseissa oli jotain käsittämätöntä, enää ei oo ollenkaan samaa fiilistä. Samalla fiiliksillä meni sit monet muutkin matsit. Kaikkein tärkeintä oli voittaa narrit tai ainakin päähänlyönti-osuus. Ei oo enää mitään samaa. Aika hajutonta ja mautonta meininkiä. Ikävä on narreja!
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Jokereiden lähtö oli mun mielestä todella huono asia
Ikävä on narreja!

.
Voi sentään, no jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Itse sanon samaa mitä olisin sanonut 1930-luvulla niille jotka lähtivät Suomesta Neuvostoliittoon rakentamaan sosialistista unelmavaltiota: näkemiin, takaisin ei tarvitse tulla.
Jotkut täällä kaipaa pellejä takaisin, hyi helvetti, kuin inhottava tulehdus nivusissa josta eroon päästyään alkaa haluamaan samaa tautia takaisin. Outoa on se.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Mulla oli aikoinaan Tölkkäläinen tyttöystävä Vesuvius, jota ehkä joskus rakastin mutta enemmän mä sitä kyllä inhosin. Se löi mua kerran turpaan ku olin kännissä ja puolustuskyvytön. Sit se lähti jonku S-marketin vartijan Igorin matkaan. Mun mielestä on ihan oikein jos Igor dumppaa sen ja se joutuu huoraamaan Pietarin kaduilla saadakseen piriä.

Älkää nyt vittu kaivatko Vesuviusta takas. Se on ruma ja ilkeä horo.

Ai niin muuten, mua vituttaa IFK:n mediaosasto, joka aliarvioi ja vittuilee faneille
sekä pelaajahankinnoista vastaava taho, joka aliarvioi ja vittuilee faneille.

EDIT: Hyvää uutta vuotta. Hyvää IFK:n 120v juhlavuotta. Katsokaa, että tän meidän seuran muistoa ei raiskata. Katsokaa, vartioikaa, estäkää. Soppatykki ja barrikaadi. Toteutunut Kamraattimielenosoitus. Pakastekanoja. MENESTYSTÄ, PERKELE!
 
Viimeksi muokattu:

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Älkää nyt vittu kaivatko Vesuviusta takas. Se on ruma ja ilkeä horo.

Mut olihan teidän toilailuita hauska seurata sivusta, vaikka en kovin hyvin henkilökohtaisesti tuntenutkaan. Iltapäivälehdet vaahtosi välillä jo päiviä ennen teidän odotettuja parisuhderiitoja ja kylillä teidän kaverit ja tuntevat puolustivat omaansa ja syyttelivät toista osapuolta herkeämättä. Multakin kysytty mielipidettä moneen otteeseen, sen jälkeen kun samaan rappuun muutin, mut eihän se lapsuuden rakkaus mihinkään unohdu.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Ärsyttää ihan vitusti sellaset junttipaikkakunnat joissa kuuluttaja sanoo maalintekijän etunimen ja yleisö huutaa sukunimen. "Janiii TUPPURAINEEN!!!!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös