Nyt just vituttaa!

  • 2 566 410
  • 12 136

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Onkohan Nordis jotenkin noiduttu. Tilatkaa manaaja paikalle, tuntuu että se on ainoa keino parantaa peliä.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Paskuuden multihuipennus; 0-1 hookoolle Nordiksella.
 

ikt

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Stadi HC, St. Louis Blues
Olen niin pettynyt.. Eikä ole ihan ensimmäinen kerta, mutta himassa 0-1 dunkkuun Kookoolta. Himas ei vaan jäädä nollille.
Kiitos taas tästäkin. Onneksi sain vielä pihalla kuunnella jonkun bataattipään joglausta siitä, kuinka paska IFK on ja kuinka Kookoo on paras. Kuvaavinta lienee se, että autossa ihmettelin jonkun kasan tarttuneen kengänpohjaan. Se oli palanen mainoksesta missä Juhhin letti hulmuaa. Tai on ehkä hulmunnut. Nyt siinä oli purkka ja koiranpaskaa. Tämä perjantai oli paketoitu siihen.

Kiitos ja anteeksi.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Paskuuden multihuipennus; 0-1 hookoolle Nordiksella.
Jos Kookoo on vikana ja hävitään niille himassa täysin munattomalla pelillä, niin miten monensia me sitten ollaan?
Paikan päältä ekan kerran katsottuna tällä kaudella: jäätävä esitys IFK:lta! Sananmukaisesti.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Jos Kookoo on vikana ja hävitään niille himassa täysin munattomalla pelillä, niin miten monensia me sitten ollaan?
Paikan päältä ekan kerran katsottuna tällä kaudella: jäätävä esitys IFK:lta! Sananmukaisesti.
Hyvän matsin valitsit lähteä hallille.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Itse asiassa ei edes vituta. Tämän joukkueen nousuun ei vaan pysty enää uskomaan. Pahinta on pienten valonpilkahdusten hetkillä alkaa taas uskomaan että jospa sittenkin.. Märkä rätti lävähtää lärviin kuitenkin jo seuraavassa pelissä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Itse olin aika varma, että voitetaan jatkoajalla, sillä 3vs3 pelillä meillä piti olla monta hyvää vaihtoehtoa. Mutta....

Jeps, mietin hetken että voiko se huonoin skenaario käydä... Ja sieltähän se Haatajan kultakuuppa iski sit.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Miksiköhän vituttaakin niin paljon tänään tämä peli. Saatana. Jotenkin ekan kympin jälkeen tuli jo epäuskoinen olo kun mistään ei mennyt. Mutta ei huolta, onneksi kaveri tekee.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Miksiköhän vituttaakin niin paljon tänään tämä peli. Saatana. Jotenkin ekan kympin jälkeen tuli jo epäuskoinen olo kun mistään ei mennyt. Mutta ei huolta, onneksi kaveri tekee.
Nyt se on jo 3-0. Tästä ei tule nyt hevonvittuakaan. Kaikille kenkää.
edit. 4-0
 
Viimeksi muokattu:

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten voi tuo maalinteon tuska olla noin kauhea. Vastustaja tekee jokaisesta paikasta ja on muuten aivan jyrän alla. IFK:lle ei kelpaa mikään maalipaikka.

Kaikenmaailman Ruusut ja Kähköset hakevat nollapelejä jatkuvasti Nordikselta. Hyi helvetti.
 

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
Vituttaa se että onnellisuuspillerin nielleet tulevat surkean matsin jälkeen pilven hattaralta kertomaan että ei kannata valittaa, peli kulkee ja kaikilla jätte kivaa. Tuolla pelillä kannattaa jättää nakit pakkaseen odottamaan parempia aikoja.
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vituttaa se että elämäntapavalittajat tulevat yhden surkean matsin jälkeen helvetin porteilta kertomaan että pelaajat ovat paskoja, valmentaja on paska, Nybari on paska tai oikeastaan että kaikki on paskaa jopa kusi ja kaikilla pukukopissa on perseestä ja paskaa. Itse en vielä ota nakkeja sulamaan enkä laita niitä myöskään syväjäähän. Kautta jäljellä vielä vaikka kuinka ja pelissä ollut parempia merkkejä viimeaikoina. Kotona tosin pitää parantaa ja paljon.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites se menikään? Siis, eniten vituttaa kaikki!!

Latasin.. siis naiivisti pelkästään ihan omasta tahdostani... tähän iltaan "kaikki" toiveet vanhan kunnon IFK:n dominoinnista. Peli kulkee, ja tänään Lukko on meille pelkkää pumpulia. Eihän se peli mennyt yhtään niin. Peliä hallittin, mutta starat olivat tänään jäässä, eikä maalia saatu mitenkään, ja peli hävittiin. Hiton helppoa.
Meidän ykkösen miljoonakentällien saalisti tänään yhteensä toistakymmentä miinusta!!
Mitähän *ttua me teemme tällä Johanssonilla (-2), tai Aaltosella (-2), Miksi Petrell (-2) on kuin haamu.., Huippupakit Eronen (-3) ja/tai GeneMatti (-4). Näiden pelimoraali on vähintäänkin ihmeeellinen.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt vituttaa! Vituttaa niin helvetisti.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä hätänä?

Kiitos kun kysyit. Oikeasti. Vituttaa IFK:n vallitseva peli-ilme. Vituttaa se, ettei lätkästä saa tällä hetkellä mitään positiivisia viboja. Vituttaa kun menee näin tunteisiin.

Tässä olen hetken aikaa pohtinut pienen paussin pitämistä jääkiekon seuraamisesta. Vitutuksen aiheita on muutenkin ihan riittävästi ja jostain niitä on pakko lähteä vähentämään.

Helpotti. Kiitos.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Kiitos kun kysyit. Oikeasti. Vituttaa IFK:n vallitseva peli-ilme. Vituttaa se, ettei lätkästä saa tällä hetkellä mitään positiivisia viboja. Vituttaa kun menee näin tunteisiin.

Tässä olen hetken aikaa pohtinut pienen paussin pitämistä jääkiekon seuraamisesta. Vitutuksen aiheita on muutenkin ihan riittävästi ja jostain niitä on pakko lähteä vähentämään.

Helpotti. Kiitos.


Tuttua:) Itse olen viime aikoina katsonut youtubesta old time hockeytä ja hykerrellyt yksin näyttöni ääressä ja täytyy myöntää, että hitusen helpompaa homma kokonaisuudessaan siten. Tuosta IFKn peli-ilmeestä niin edelleen luotan siihen, että parasta IFKta nähdään helmi-maaliskuun aikana, joten pää pystyyn ja eteenpäin...
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuttua:) Itse olen viime aikoina katsonut youtubesta old time hockeytä ja hykerrellyt yksin näyttöni ääressä ja täytyy myöntää, että hitusen helpompaa homma kokonaisuudessaan siten. Tuosta IFKn peli-ilmeestä niin edelleen luotan siihen, että parasta IFKta nähdään helmi-maaliskuun aikana, joten pää pystyyn ja eteenpäin...

Itse syyllistyn samaan haikailuun usein. Haluan uskoa keväästä samoin ja hyvä puolustuspelaaminen antaa vähän potkua sille uskolle. Maalinteko-ongelmat ja pelin jälkeinen mediakiukuttelu taas... Noh, yks peli vielä ja joulutauko tuo myös itselle sen pakollisen paussin tähän Via Dolorosaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös