Nuuska- ja tupakkaketju

  • 2 291 464
  • 4 082

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Wewe Joku mainitsi taannoin tuolla "paras nuuska"-äänestyksessä jostain nuuskasta nimeltä Gold River jota myydään Haaparannassa. Onko jollain kokemuksia tai jotain?? Kuulostaa aikas mielenkiintoiselta. Tukholmassa en muista koskaan törmänneeni. Wewe[/QUOTE kirjoitti:
Wuhuu, mikä ketju. Itse käyttänyt yli kymmenen vuotta ja eipä ole Ettanin voittanutta vielä vastaan tullut. Toi Gold River on täysin perseestä. Jenkkinuuska, joka näyttää melkeen piipputupakalta. Semmosta höyläpurua. En tiedä onko tarkotettu poskeen vai minne, mutta ei todellakaan ollut "miunmaun mukkaan". Purkki oli niin helvetin hieno, että tuli joskus ostettua. Luultavasti Ruotsista, mutta en ole ihan varma. Siitä on todella pitkä aika.
 
Viimeksi muokattu:

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
-REDS- kirjoitti:
Toi Gold River on täysin perseestä. Jenkkinuuska, joka näyttää melkeen piipputupakalta. Semmosta höyläpurua. En tiedä onko tarkotettu poskeen vai minne, mutta ei todellakaan ollut "miunmaun mukkaan". Purkki oli niin helvetin hieno, että tuli joskus ostettua. Luultavasti Ruotsista, mutta en ole ihan varma. Siitä on todella pitkä aika.
Noniin, kiitos tästä valaisevasta tiedosta -REDS-:lle.

Vähän kyllä ihmetyttää toi että mikä mun nuuskissa kestää, lauantaina tai sunnuntaina tuskin tulevat postilaatikkoon.

Toi Röda Lacketin pussinuuska taitaa olla niiin uusi tuote ettei sitä kukaan täällä kirjoittelevista ole sitä vielä maistanut?? Mulla pitäis sitäkin tulla tossa tilauksen mukana.

Wewe
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Russian Rocket kirjoitti:
Kellään helsingistä myydä nuuskaa?
pistäkää yyveetä.
Stadissa on paljon kioskeja joista tuota "ykköstä" löytyy.

Wewe
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Hohhoih, tulipas nukuttua pitkään vaikkei ollut edes alkoholia veressä. ;)

Ihanaa että huomena on maanantai, siis sen takia että silloin mun nuuskat luultavammin tänne saapuu ja pääsee taas maistelemaan Metropol Kaktusta ja tätä uutta Röda Lacketin pussinuuskaa. Tietysti lisukkeena torni PrimaFintiä. =)

Onkos muutes jollain täällä kokemuksia noista Rockerin ja Kicksin pussinuuskista??

Wewe
 

djfast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,sympatiat jyp ja kalpa
rödan pussit

kerro wewe kokemukset rödan pussista.Nyt olisi mahdollisuus saada sitä,mutta tarvin asiantuntija lausunnon ennen ostoa :)..
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
djfast kirjoitti:
kerro wewe kokemukset rödan pussista.Nyt olisi mahdollisuus saada sitä,mutta tarvin asiantuntija lausunnon ennen ostoa :)..
Joo, elikkäs tänään saapui paketit postilaatikkoon ja oon päässy maistelemaan niitä vasta iltapvällä.. Ihan loisto tavaraa kuten Kaktus myöskin, pakko kehua. Ja päiväykset myös, tornit vanhenee vasta tammikuussa -06.

Ja tohon kommenttiin, olen suht harjoittelija vaikka paljon nuuskasta tiedänkin, tän paikan gurut on jos saan sanoa: Gags ja bozik. =)

Wewe
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Hetken mielijohteesta tein biitin käsin, hyvin oli taito vielä tallella. Ettanista väänsin, eipä ollut kovin vaikeaa kun Generalilla sen opetteli.

Entä te muut?? Tykki vai sormet??

Wewe
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Wewe kirjoitti:
Hetken mielijohteesta tein biitin käsin, hyvin oli taito vielä tallella. Ettanista väänsin, eipä ollut kovin vaikeaa kun Generalilla sen opetteli.

Entä te muut?? Tykki vai sormet??

Wewe

Kyllä se toi tykki on ihan sormien puhtauden vuoksi.

Tähän semmoinen hauska apropoo, jotta apteekeissa eivät erityisemmin tykkää myydä injektioruiskujaan meille tykeiksi. Vetäsimpä nuuskat näytille ja johan irtosi. Yli kaksimillisissä tietysti auttaa, jos sanoo ruiskun kelpaavan hyvin ilman neulaa.

T: nimim. En enää viitsi ostaa ja hukata metallista tykkiä
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
mikse kirjoitti:
Tähän semmoinen hauska apropoo, jotta apteekeissa eivät erityisemmin tykkää myydä injektioruiskujaan meille tykeiksi. Vetäsimpä nuuskat näytille ja johan irtosi. Yli kaksimillisissä tietysti auttaa, jos sanoo ruiskun kelpaavan hyvin ilman neulaa.
Mulla vähän samantapainen kokemus että eivät oikeen myy mutta kun sanoo että nuuskaan tarvitsee niin kyllä myyvät. Kerran kysytty että käytänkö piriä vai heroiinia, vastasin hämmästyneenä että nuuskaa vain käytän niin johan myyjän naama käänty hymyyn. Vähän ihmetytti toi homma ja jälkeenpäin oon miettiny et näytänkö narkilta..??

Onko muilla ollut ongelmia ruiskun hommaamisen suhteen??

Wewe
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Wewe kirjoitti:
Mulla vähän samantapainen kokemus että eivät oikeen myy mutta kun sanoo että nuuskaan tarvitsee niin kyllä myyvät. Kerran kysytty että käytänkö piriä vai heroiinia, vastasin hämmästyneenä että nuuskaa vain käytän niin johan myyjän naama käänty hymyyn. Vähän ihmetytti toi homma ja jälkeenpäin oon miettiny et näytänkö narkilta..??

Onko muilla ollut ongelmia ruiskun hommaamisen suhteen??

Wewe

Mun järjen mukaan tosi outoa jos eivät meinaa myydä. Onhan se minusta parempi narkkiksellekin että on sentään puhdas ruisku eikä mikään ruostunut kiertopalkinto.

Ja tosiaan. Joskus kun kölliä vedin niin ihan tykkiä käytin ellei pussinuuskaa ollut saatavissa.
 

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin. Olin tuossa yli kuusi vuotta käyttämättä mutta kun tämän ketjun bongasin niin johan rupesi huulen alla kutittelemaan. Kävi sitten niin mukavasti että kävästiin emännän kanssa viikonloppuna Tallinnassa ja Meloodialla möivät biittiä ( Ettania) baaritiskillä. Joutu ostamaan rasian ja kylläpä maistuu..Lisäksi duunikaveri toi mulle pari rasiaa ruotsinlaivalta niin on hetkeksi ainakin jotan huulen alle laitettavaa. Maistuu niin hyvältä, jotta luulenpa että alkaa taas kölliäinen ilmestymään useasti huulen alle.

Käsin olen nyt joutunut vääntämään mutta kyllä olis kiva tykki jostain hommata niin kävis nopeammin ja siistimmin. Ilmeisesti Yliopiston Apteekeista ainakin myyvät 2 millin Oncea sen enempää kyselemättä käyttötarkoitusta...
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Kalba kirjoitti:
Käsin olen nyt joutunut vääntämään mutta kyllä olis kiva tykki jostain hommata niin kävis nopeammin ja siistimmin. Ilmeisesti Yliopiston Apteekeista ainakin myyvät 2 millin Oncea sen enempää kyselemättä käyttötarkoitusta...
Joo, eikä tarvii olla edes YA vaan ihan mikä tahansa apteekki, mulla on ollut ongelmia vain tämän yhden apoteekin kanssa.

Mitäs muutes naisenne tykkäävät kun käytätte biittiä?? Mun vaimoke ei valita koska itse polttaa tupakkaa. Ollaan nikotiinin orjia molemmat. =)

Wewe
 

djfast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,sympatiat jyp ja kalpa
Joo.Yleensä tykillä,mut sillon tällöin käsinkin(varsinkin jos on rödaa).Oon huomannut sellaisen asian et purkki kuluu paljon nopeammin jos käytät 5mm tykkiä kakkosen sijaan.Nuo sairaalan tykit on perseestä.Apteekin once on ykkönen.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
djfast kirjoitti:
Nuo sairaalan tykit on perseestä.Apteekin once on ykkönen.
Olen erimieltä, mun mielestä mikään ei ole niin hyvä ruisku kuin sairaalan vihreä Braun Injekt (3ml).

Mutta oikeassa olet että jos ottaa isommalla tykillä menee helposti purkki pvässä kun taas pienempää käyttäen käyttömäärä on sama, mutta purkki kestää pvän kauemmin.

Wewe
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Wewe kirjoitti:
Mitäs muutes naisenne tykkäävät kun käytätte biittiä?? Mun vaimoke ei valita koska itse polttaa tupakkaa. Ollaan nikotiinin orjia molemmat.
Mitäpäs tuo? Polttaa satunnaisesti itse, eikä juuri huomaa nuuskan käyttöäni, ellei tietyissä tilanteissa tule sitä perinteistä:"oota, otan köntit pois huulesta"-kommenttia. Itse asiassa kehui tuota jo aiemmin mainostamaani lakritsi-nuuskaa, että voisi itsekin maistaa tuota, ellei tietäis sen olevan nuuskaa... :)
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Mitäpäs tuo? Polttaa satunnaisesti itse, eikä juuri huomaa nuuskan käyttöäni, ellei tietyissä tilanteissa tule sitä perinteistä:"oota, otan köntit pois huulesta"-kommenttia. Itse asiassa kehui tuota jo aiemmin mainostamaani lakritsi-nuuskaa, että voisi itsekin maistaa tuota, ellei tietäis sen olevan nuuskaa... :)
Mulla ei myös oikeen voi sanoo ku ite polttaa ja on myös kokeillut pussia ja biittiä. Mutta sanoi samalla tavalla kun sun naises, tosin tämä oli kommentti mintun makuisesta pusanuuskasta.

On muutes loistava pussi tämä Röda Lacketin uusi, ei voi muuta sanoa.

Wewe
 

djfast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,sympatiat jyp ja kalpa
Tuli ostettua generalin pussia ja tää on kouluarvosanalla ehkä 7.Mut ei vedä vertoja ettanin pussille.
 

lampsu

Jäsen
Mikkelin ukot yyveetä jos jossai o biittiä tarjolla, tack.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Tuosta djfastin viestistä sain idean uusiin kysymyksiin.

1) Käytätkö enemmän pussi -vai irtonuuskaa??
2) Mitä pussinuuskaa arvostat eniten eli mistä tykkäät eniten.

Vastaan itse ensin: 1) irtonuuskaa, syytä tähän en tiedä, varmaan siksi etten ostaisi pientä tupakka-askiakaan jos samalla hinnalla saisi ison. (vrt irto 50g ja pussi n. 24g) 2) Näitä on monia joista en pysty ihan mieleistäni sanomaan, mutta tässä näitä jota käytän eniten: Tre Ankare, Göteborgs Rapé, Metropol Kaktus ja välillä General White. Niin ja tietysti tällä hetkellä ja varmaan tulevaisuudessakin tätä Röda Lacketia.

Wewe
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Wewe kirjoitti:
Mitäs muutes naisenne tykkäävät kun käytätte biittiä??

Tykkää, kyselee aina että etkö vois taas sitä biittiä käyttää.. Sanoo, että polta ennemmin vaikka 5 askia röökiä päivässä.
 

djfast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,sympatiat jyp ja kalpa
Wewe kirjoitti:
Tuosta djfastin viestistä sain idean uusiin kysymyksiin.

1) Käytätkö enemmän pussi -vai irtonuuskaa??
2) Mitä pussinuuskaa arvostat eniten eli mistä tykkäät eniten.

Vastaan itse ensin: 1) irtonuuskaa, syytä tähän en tiedä, varmaan siksi etten ostaisi pientä tupakka-askiakaan jos samalla hinnalla saisi ison. (vrt irto 50g ja pussi n. 24g) 2) Näitä on monia joista en pysty ihan mieleistäni sanomaan, mutta tässä näitä jota käytän eniten: Tre Ankare, Göteborgs Rapé, Metropol Kaktus ja välillä General White. Niin ja tietysti tällä hetkellä ja varmaan tulevaisuudessakin tätä Röda Lacketia.

Wewe
1.Irtonuuskaa.Miksi maksaa vähemmästä sama hinta?Olosuhteiden pakosta joskus pussia
2.Ettan ja röda pääasiassa.Joskus tulee ostettua generaliakin...
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Wewe kirjoitti:
1) Käytätkö enemmän pussi -vai irtonuuskaa??
2) Mitä pussinuuskaa arvostat eniten eli mistä tykkäät eniten.

1) Irtonuuskaa tietenkin. Irtonuuska sentään vaikuttaa jotain, toisin kuin näistä pusseista mikään ei ole vielä tuntunut missään. Se pussi on unohtunut sinne huuleen ja parin tunnin päästä sitte heittää sen pois, kun ei vieläkään mitään vaikutusta. Lisäksi pussi on saman hintaista ja sitä on vähemmän. Ennemmin kuitenkin maksaisin 2,5 euroa irtonuuskapurkista, kuin euron pussinuuskapurkista. Ehkä en vain osaa, mutta en ikinä ole ymmärtänyt pussin käyttöä.

2) No niin, tämä kysymys tuli sitten vyön alle, heh. Pusseista olen kokeillut Ettania, Göteborgs Rapea, Generalia, Metropolia, Cathceja vaikka mitä sorttia ja Groovia muistaakseni. Göteborgs Rape oli parasta noista ja joskus jopa saattoi hetken tuntuakin, että siitä pussista saa nikotiinia.

Irtonuuskista mennään Ettan linjalla. Oletteko käyttäneet tuota Metropolin lakritsin makuista nuuskaa. Haisee hyvälle, mutta minusta hyvät puolet jää siihen. Hajoittaa kovalla prosentilla ikeniä, jotenkin kovempaa kuin Ettanit ja Rödat, eikä kolahdakaan niin hyvin. Mutta tuo ikenien kuluminen kyllä huolestutti. Sama kuin käyttäisi puntin yhteen pötköön Ettania kuin käytät Metropolia purkin. Ihme kamaa, mutta en tiedä onko vain yksilöllistä.

Ettanin laittaisin ehkä ykköseksi, Röda Lacket liian vellimäinen, eikä meinaa pysyä huulessa. Toisaalta sitä on kiva pyöritellä.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Greffin kirjoitti:
Irtonuuskista mennään Ettan linjalla. Oletteko käyttäneet tuota Metropolin lakritsin makuista nuuskaa. Haisee hyvälle, mutta minusta hyvät puolet jää siihen. Hajoittaa kovalla prosentilla ikeniä, jotenkin kovempaa kuin Ettanit ja Rödat, eikä kolahdakaan niin hyvin. Mutta tuo ikenien kuluminen kyllä huolestutti. Sama kuin käyttäisi puntin yhteen pötköön Ettania kuin käytät Metropolia purkin. Ihme kamaa, mutta en tiedä onko vain yksilöllistä.

Ettanin laittaisin ehkä ykköseksi, Röda Lacket liian vellimäinen, eikä meinaa pysyä huulessa. Toisaalta sitä on kiva pyöritellä.
Siis Metropolin lakritsinuuskaa irtona?? Enpä ole vielä kokeillut, kai sitäkin täytyy. Ihme kamaa jos on tuommoista kuin kirjotit. Mun mielestä Kaktus, Tre Ankare ja Göteborgs Rapé ovat niitä pusseja joista lähtee nikotiinia.

Irtopuolella laitan ykköseksi Göteborgs PrimaFintin, mukana menee Ettan ja Röda. Saa muutes nähä et tuleeko tulevaisuudessa markkinoille semmoiset pussinuuskat kuin Göteborgs PrimaFint ja Rallarsnus..?? Tätä veikkaa allekirjoittanut.

Wewe
 

djfast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,sympatiat jyp ja kalpa
Mulla taas tuo röda ei valu millään.sen takia tulee sitä käytettyä.Vai onkohan mun rödat jostain 1900 luvun alusta jääneitä :)..
 

djfast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,sympatiat jyp ja kalpa
Sellainen kysymys vielä,että onko täällä kukaan tehnyt itse nuuskaa?Kaveri kaskisista teki kerran eikä maku miellyttänyt :(...En tiedä mitenkähän siihen saisi hyvän maun ja hajun.Haju oli ainakin aivan karmaiseva :))
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös