Noloimmat hetkesi vuosien takaa

  • 13 574
  • 61

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Löysin vanhan kuvan jostain seksimessuilta missä poseeraan Johanna Tukiaisen kanssa . Muistan miten halusin kovasti samaan kuvaan sen kanssa. Se oli vähissä vaatteissa ja sain vielä halinkin ja pusun poskelle!

Puolustelen itteeni sillä et siitä on todella pitkä aika ja Johanna oli sillon vielä laiha ja hyvännäköinen.

Sillon viisari värähti.

Edit. Lisätään nyt vielä se nolo juttu, sinä iltana tuli runkattua tuksun kuville.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Löysin vanhan kuvan jostain seksimessuilta missä poseeraan Johanna Tukiaisen kanssa . Muistan miten halusin kovasti samaan kuvaan sen kanssa. Se oli vähissä vaatteissa ja sain vielä halinkin ja pusun poskelle!

Puolustelen itteeni sillä et siitä on todella pitkä aika ja Johanna oli sillon vielä laiha ja hyvännäköinen.

Sillon viisari värähti.

Edit. Lisätään nyt vielä se nolo juttu, sinä iltana tuli runkattua tuksun kuville.
Ei hemmetti nyt :D Tähänastisten tunnustustes perusteella et ole ainakaa tylsää juttuseuraa kellekään.
 

SgtMarkov

Jäsen
Joskus nuorena poikana olin kaupan kassalla kesätöissä ja sopinut kauppiaan kanssa, että minä avaan liikkeen eräänä aamuna korkeimman omakätisesti ja suoritan kaikki tarvittavat aamutoimet. Koska tavallaan oli tehty jo suullinen sopimus että jatkaisin putiikissa kesän jälkeen vakituisena työntekijänä. Jota ei sitten kuitenkaan tapahtunut. *

Enpä sitten tietenkään tullut muistaneeni että hälyttimet täytyy kuitata pois päältä ennen kaupan tiloissa pyörimistä ja ne tietenkin aloittivat sen ärsyttävän kovaäänisen piipityksen, jota en osannutkaan enää kytkeä pois päältä. Vartiointiliikkeestä onneksi soitettiin melkein saman tien ja sieltä lähetettiin äijä kuittaamaan ne pois päältä. Kyllä tuntui muuten minuutit pitkiltä odotellessa vartijaa paikalle armottomassa ujelluksessa, varsinkin kun saman korttelin parvekkeille olivat innokkaimmat ilmestyneet seuraamaan tilanteen kehittymistä.

Ja toinen, tämä ei sentään ole vuosien takaa, mutta rouvan kanssa hommailtiin olohuoneen sohvalla yhtenä iltana kun yhtäkkiä likoista nuorimmainen kulkee huoneen poikki vessaan ja mumisee jotain mennessään. Oven lukkiuduttua kiskottiin vaatetta ylle salaman nopeasti ja yritettiin näyttää siltä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Hetken päästä tyttö kulkee taas huoneen poikki, nyt toiseen suuntaan ja mennessään luo vielä tuiman silmäyksen kumpaisellekin. Kyllä posket hehkuivat varmasti molemmilla sen jälkeen... jumalauta että hävetti, tuntui siltä että naama lähtee irti :)

(* ei ne työt tämän tapauksen takia siellä loppuneet)
 

olleby

Jäsen
17-vuotiaana yhtenä kesäyönä keksittiin yhden tyttösen kanssa mennä erään paikallisen päiväkodin katolle harrastamaan haurautta. Siinä hetken aikaa touhu kesti kunnes tajusin, että syntiset äänet olivat houkutelleet uteliaita sieluja paikalle. Oli sitten tietysti vanhempien kotikadun naapuripariskunta räkättämässä kun kavuttiin alas tikapuita. Nykyäänkin tavattaessa tästä kuulee :D.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Löysin vanhan kuvan jostain seksimessuilta missä poseeraan Johanna Tukiaisen kanssa . Muistan miten halusin kovasti samaan kuvaan sen kanssa.
Pakko todeta, että tuo on jo noloa, heh. "Puolustelen itteeni sillä et siitä on todella pitkä aika ja Johanna oli sillon vielä laiha ja hyvännäköinen." Ei tuo nainen ole ikinä ollut hyvänäköinen, sämpylä ffs!
 

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Tänks vihjeestä, Jouni-poika!

Kerran tultiin treeneistä ja joimme asiaan kuuluvat, palauttavat kaksi tuoppia. Pubi ja läheinen grilli olivat hieman kaukana keskustasta, joten laskimme viimein loppuillalla kolikkoja. Ne riittivät vain yksiin makkaraperunoihin. Päätimme, että yömyöhäällä kiipeämme paikallisen virastotalon lipputankoihin ja henkilö, joka koskettaa ensin lipputangon nuppia, saa kaivatut/ansaitut makkaraperunat.
Syysmyrsky heivaili meitä jo liki pusuväleille, mutta periksi ei perhana annettu.

Paikka Rovaniemen virastotalo, jonka yhteydessä on Poliisilaitos. Partioiva Transit pysähtyi ja veivaili sivuikkunan auki, katseli myrskyilevää maisemaa sekä yökello liki kolmelta lipputangoissa fiksuina heiluvia apinoita. Antoi kaksi tööttiä ja poistui. Myös me päätimme poistua, Kosteus liutti tankoa pitkin, mutta jotain tapahtui.

Kirpparilta ostetut 501-housut pysäyttivät keskisaumasta jalkovälistä eli kiveksistä minut lipputangon nuppiin. Kilpakamu virnuili pari kertaa, että kumpi oli kovempi eli julmempi ja voittaa.

Pääsimme viimein grillille, se oli ehtinyt kymmentä minuuttia aikaisemin mennä kiinni.

Luin tämän ainakin viisi kertaa, enkä vieläkään ymmärrä mitä tapahtui.
Kiipesittekö tankoihin ns. HC-tyylillä, eli jalat menosuuntaan, vai miten lipputangon nupin koskettaminen päättyy niin, että on siinä munistaan kiinni? :D
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Luin tämän ainakin viisi kertaa, enkä vieläkään ymmärrä mitä tapahtui.
Kiipesittekö tankoihin ns. HC-tyylillä, eli jalat menosuuntaan, vai miten lipputangon nupin koskettaminen päättyy niin, että on siinä munistaan kiinni? :D
Kiva, että kiinnostaa! Liukkaaseen lipputankoon kiipeää jalat ylöspäin kenties vain känninen sirkusväki ja meidän lähes normaalien känniläisten kiipeämisasento on tietenkin se normaali, mutta liukas lasikuitutolppa ei ilmeisesti pitänyt meistä. Emme päässeet nuppiin saakka liian painavina.

Uskon, että Jyppilässäkin on poliisilaitos, lipputanko, syysmyrskyt ja nakkikioski.
Voin lähettää lainaan paksut denim-farkut, mutta jos paskot niihin potkiesasi tuskissasi varpaat viiden sentin päässä maasta pallit verisinä, niin sitten myös peset ne housut!

Silloin voisi varmaan ottaa sopivan julmailmeisen selfien itsestään Facebookin deittejä varten?
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Kiva, että kiinnostaa! Liukkaaseen lipputankoon kiipeää jalat ylöspäin kenties vain känninen sirkusväki ja meidän lähes normaalien känniläisten kiipeämisasento on tietenkin se normaali, mutta liukas lasikuitutolppa ei ilmeisesti pitänyt meistä. Emme päässeet nuppiin saakka liian painavina.

Uskon, että Jyppilässäkin on poliisilaitos, lipputanko, syysmyrskyt ja nakkikioski.
Voin lähettää lainaan paksut denim-farkut, mutta jos paskot niihin potkiesasi tuskissasi varpaat viiden sentin päässä maasta pallit verisinä, niin sitten myös peset ne housut!

Silloin voisi varmaan ottaa sopivan julmailmeisen selfien itsestään Facebookin deittejä varten?

Kirjoitit:"Kirpparilta ostetut 501-housut pysäyttivät keskisaumasta jalkovälistä eli kiveksistä minut lipputangon nuppiin. Kilpakamu virnuili pari kertaa, että kumpi oli kovempi eli julmempi ja voittaa."

ja sitten kirjoitit:

"Emme päässeet nuppiin saakka liian painavina."

Niin miten keskisauma otti nuppiin kiinni jos ette päässeet nuppiin?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hohoo? Alempi nuppi, johon köydet sidotaan alhaalla kiinni, tunnetaan esimerkiksi purjehdusmaailmassa nimeltään knaapi.
knaapi - Google-haku
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joskus nuorena poikana olin kaupan kassalla kesätöissä ja sopinut kauppiaan kanssa, että minä avaan liikkeen eräänä aamuna korkeimman omakätisesti ja suoritan kaikki tarvittavat aamutoimet. Koska tavallaan oli tehty jo suullinen sopimus että jatkaisin putiikissa kesän jälkeen vakituisena työntekijänä. Jota ei sitten kuitenkaan tapahtunut. *

Enpä sitten tietenkään tullut muistaneeni että hälyttimet täytyy kuitata pois päältä ennen kaupan tiloissa pyörimistä ja ne tietenkin aloittivat sen ärsyttävän kovaäänisen piipityksen, jota en osannutkaan enää kytkeä pois päältä. Vartiointiliikkeestä onneksi soitettiin melkein saman tien ja sieltä lähetettiin äijä kuittaamaan ne pois päältä. Kyllä tuntui muuten minuutit pitkiltä odotellessa vartijaa paikalle armottomassa ujelluksessa, varsinkin kun saman korttelin parvekkeille olivat innokkaimmat ilmestyneet seuraamaan tilanteen kehittymistä.
Joskus nuorena opiskelijana olin viikonlopputöissä suuren rautakaupan pihapoikana, ts varastomyyjänä tai jotain. Tiedättekö, siellä missä puutavara yms myydään, se kaveri, kun laahustaa tai ajaa trukilla asiakkaita karkuun.
No, tässä rautakaupassa oli tapana että yksi varastomyyjistä avaa kaupan. Viikonloppuisin kauppa aukesi klo 9 ja kun mitään tavarantoimituksia tai -vastaanottoa ym hommia ei tietysti viikonloppuisin ollut, niin riitti että tulee jotain puolta tuntia aiemmin, ottaa hälyt pois ja avaa ovet, muu henkilökunta valuu siitä sitten ysiin mennessä tai vähän sen jälkeen tiskiensä taakse välttelemään asiakaskatsekontaktia. Toinen varastomyyjä tulee kymmeneksi töihin.

Eikös vaan perkele kun oli ehkäpä toinen avausvuoroni, niin minulle oli jäänyt jostain syystä käyttöön vanha työvuorolista, jossa minut oli merkitty klo 10 töihin tulevaksi. Siinä vielä nautin hyvistä torkutuksista kun aika tarkkaan klo 9 puhelin soi ja joku myyjä soittaa että oletko tulossa töihin, asiakkaita olisi jo oven takana. Ilmeisesti kesäpohjan nimeä ja numeroa oli jonkin aikaa siellä henkilökunnan oven takana arvuuteltu. Ja sitä toistakin varastopoikaa oli hälytelty, ja hän taisi lopulta vähän ennen minua paikan päällä ollakin joskus vähän ennen kymmentä, joka oli toisaalta ihan hyvä niin pääsin luikkimaan sen enempää huomiota herättämättä johonkin betonisäkkien taakse lusmuilemaan.

Nolotti, vitutti ja sai siitä kuulla. Taisin jotenkin saada selitettyä asian työvuorojen laatijan syyksi, listaan ei oltu merkitty päivämääriä tai tms pätevä selitys.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Hohoo? Alempi nuppi, johon köydet sidotaan alhaalla kiinni, tunnetaan esimerkiksi purjehdusmaailmassa nimeltään knaapi.
knaapi - Google-haku

No nyt on asia selvä tyhmemmällekin - eli minulle. Äijät eivät siis päässeet puusta pitkään.

Paljon komeampaahan olisi toki ollut jäädä roikkumaan haaroista sinne ylempään nuppiin. Tosin tuossa olisi voinut lahkeeseenkin jotain lorahtaa.
 

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Kiva, että kiinnostaa! Liukkaaseen lipputankoon kiipeää jalat ylöspäin kenties vain känninen sirkusväki ja meidän lähes normaalien känniläisten kiipeämisasento on tietenkin se normaali, mutta liukas lasikuitutolppa ei ilmeisesti pitänyt meistä. Emme päässeet nuppiin saakka liian painavina.

Uskon, että Jyppilässäkin on poliisilaitos, lipputanko, syysmyrskyt ja nakkikioski.
Voin lähettää lainaan paksut denim-farkut, mutta jos paskot niihin potkiesasi tuskissasi varpaat viiden sentin päässä maasta pallit verisinä, niin sitten myös peset ne housut!

Silloin voisi varmaan ottaa sopivan julmailmeisen selfien itsestään Facebookin deittejä varten?

En saanut kyllä vastausta kysymykseeni, mikä oli täysin logistinen.
Tosin koko tapahtuma taitaa olla kuvitteellinen. :D
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En saanut kyllä vastausta kysymykseeni, mikä oli täysin logistinen.
Tosin koko tapahtuma taitaa olla kuvitteellinen. :D
Sovitaan näin, mutta käyhan joskus kokeilemassa, kun aikaa riittää. Ei ole kovin helppoa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minä en oikeastaan nolosti helposti. Tulee minulle mieleen yksi nolo juttu. Tein kerran pullan ilman hiivaa. No eihän siitä mitään tullut. Olin luvannut seuraavaksi päiväksi pullaa joten jouduin kertomaan että olin mokannut. Oli vähän olevinaan kiire... Luulin lisänneeni hiivan maidon joukkoon ennen kuin laitoin sinne sokerin, suolan ja kaardemumman. Yleensä maistelen taikinaa leipoessani mutta tällä kertaa oli "niin kiire" että painoin vaan menemään, lisäilin jauhoja yms. Kun olin laittamassa taikinaa nousemaan, näin hiivan tiskipöydällä ja kirosin ankarasti. On tosi noloa tehdä pulla ilman hiivaa kun on pullaa vuosikausia tehnyt ja osaa sen hyvin.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Tämmöinen mahtava ketjukin löytyi. Minulla on vaikka kuinka noloja tarinoita menneisyydestä, mutta jaetaan tänään tapahtunut.

Olin sopinut erään pöydän hakemisesta Facebookin kierrätysryhmän kautta. Ilmoituksen laittanut ei pystynyt olemaan kotona hakuhetkellä, joten sovimme, että hänen englantia puhuva mies olisi paikalla. Minua ohjeistettiin soittamaan hänelle, kun olen talon edessä, jotta hän tulee avaamaan oven. Niin ja minulle kerrottiin, että hän on sokea, joten hän ei voi juuri auttaa minua pöydän kanssa. No menin sovittuun aikaan paikalle ja soitin miehelle, että paikalla ollaan. Mies sanoi, että tulee heti alas ja minä vastasin "Okay, see you soon!"

Ei helvetti. Iski samantien häpeä, että olipa tahdittomasti sanottu. No onneksi oli mukava tyyppi ja ei ehkä ole ensimmäinen kerta, kun hänelle käy näin, mutta voi vittu mikä sanavalinta minulta. Toisaalta mietin, että mikä olisi englanniksi korvike tuolle lauseelle enkä keksinyt.

Jakakaapa palstalaiset omia hetkiänne, niin ei tarvitse minun yksin häpeässäni kieriskellä.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Yksi tyyppi mainosti tuntevansa Kisun, olevansa oikein hyvä perhetuttu hänen ja sukunsa kanssa. Sanoin että Jaaha, enpä tiedä siitä oikein mitään muuta kuin sen että se diggaa ilmeisesti ihan vitusti juustosta. Tyyppi katsoi minua sen näköisenä, että Ok…

Myöhemmin itselle valkeni, että hänen perhetuttu olikin siis Chisu. Ja tällä tyypillä ei taas ollut mitään käryä siitä kuka Kisu on.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
En väitä, että olisin erityisesti joku "nolojen tilanteiden mies", mutta tähän ikään niitä on kyllä kerinnyt sattua yksi jos toinenkin tapaus - esimerkiksi:
- kondomien osto huoltoasemalta nuorena miehenä, kun myyjä piruuttaan kovalla äänellä kysyy muiden asiakkaiden kuullen, pannaanko talvipintaa vai tavallista - kyse oli siis juomullisista tai sileistä...
- apteekissa ostamassa jotain satiaisten häätöön, kun myyjä kysyy toiselta "riittävän" kovalla äänellä, missäs se satiaisvoide oikein olikaan...
- yliopiston pääsykokeissa otin povitaskusta ja näytin henkilötodistuksen sijaan uhkealle rouvalle vahingossa kondomipakettia ja takanani oli jono odottamassa vuoroaan...
- kysyin KELA:n virkailijalta, milloin hän on jäämässä aitiyslomalle ja vastaus oli että en ole raskaana...
jne, jne...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olin varmaan 18 vee ja lukiossa. Tulin kapakasta kotiin aika päissäni, menin nukkumaan. Aamulla sitten mutsi herättää ja huutaa että perkele olet käynyt paskantamassa saunan lattialle. Heti vaistomaisesti puolustauduin, sanoin että kissa se on ollut. Mutsi totesi, että kissa ei pistä ovea kiinni kun poistuu.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
On mulla yks' aika paha juttu, joka sattui mulle keskikouluaikaan, siis nykyisellä yläasteella.

Laskettelu alkoi 60-luvulla nostaa päätään nuorison keskuudessa yhä suositunpana harrastuksena ja niinpä vanhempi veljeni hankki itselleen käytetyt lasketteluvälineet ja myös Erik Aikalan laatiman laskettelijan alkeisoppaan.
Eräs luokkani tytöistä oli kiinnostunut kovasti laskettelun aloittamisesta ja keskustelimme asiasta usein ja mainitsin myös tuosta oppaasta, jonka hän sitten luonnollisesti halusi lainata... ja minähän auliisti lupasin.
Noh, kerran koulumme ruokalassa jonotimme vierekkäisissä jonoissa rinnakkakin, kun hän iloisesti huusi melun yli minulle:
- Hei, milloin sä oikein tuot sen kirjan mulle, että mäkin voisin opetella niitä asentoja...
Tyttö alkoi tajuta lauseensa lopulla, että tää ei nyt oikein taida kuulostaa siltä, miltä piti...

Muistan vielä, erittäin hyvin, kuinka kaikkien, myös viereisen opettajienpöydässä istuneiden, katseet kääntyivät meihin ja kumpikin lehahdimme ihan tulipunaisiksi. Tyttö peitti kasvonsa kämmeniin ja ryntäsi ulos ruokalasta ja minä jäin seisomaan jonoon tyrmistyneenä, edelleen tulipunaisena ja kykenemättömänä edes kulkemaan jonon mukana.
Voi jumalauta sitä virnistelyn ja vittuilun määrää jonkin aikaa... ja taisi siinä olla vähän kateuttakin mukana...

Mainittakoon, että myös kaikenlaiset seksioppaat, Kama Sutra, jne. alkoivat myös nousta meidän murrosikäisten tietoisuuteen noihin aikoihin.
 
Viimeksi muokattu:

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen ehkä joskus jo kertonutkin tän jutun jossain täällä, mutta kerron silti, koska tilanne oli vitun nolo ja hävetti pitkään sen jälkeen. Nyt jo vähän hymyilyttää.
Oltiin vaimon kanssa joskus vuosia sitten viettämässä viikonloppua Tampereella ja oltiin muistaakseni Plevnassa syömässä. Ruokailun jälkeen jysähti armoton kakkoshätä. Mulla vähän ujo kakka ja tykkän suorittaa toimenpiteen omassa rauhassa, vierastan aika pitkälle julkisissa vessoissa paskomista. Nyt ei kuitenkaan auttanut mikään, joten vessaan oli mentävä. Olin tyytyväinen, kun vessaan mennessäni huomasin olevani vessassa yksin ja hiippailin vessakoppiin. Olin jo melkein valmis, kun kuulin vessaan tulevan kaksi jätkää kuselle. Jostain ihme syystä päätin jäädä koppiin hipihiljaa odottamaan jätkien poistumista. Noh, jätkät kusivat ja olivat lähdössä ulos, kun nousin pytyltä ja päätin kurkistaa vessakopin oveen silmänkorkeudelle tehdystä reiästä, mikä meininki ulkopuolella on. Samalla toinen poistuvista jätkistä kääntyi ovella ja katsoi suoraan ovireiästä tuijottavaan silmääni. Jätkän ilme oli priceless, kun huomas mun kyttäävän ovisilmästä kuin mikäkin vanha pervo runkkari. Vittu, että hävetti tulla ulos sieltä vessasta ton jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Meillä on kaveriporukan kanssa tapana tehdä kesäisin festarireissu johonkin päin Eurooppaa. Kymmenisen vuotta sitten oltiin Belgian Graspopissa festaroimassa ja menit tuolla festarialueella minne tahansa, niin aina oli vieressä joku porukka vetämässä jatsitupakkaa. Itse olin polttanut muutaman jointin elämässäni tuohon aikaan (ikää joku 25 vuotta) ja toisen festaripäivän alkuhuumassa sain päähäni kysellä yhdeltä paikalliselta, josko voisin yhden jointin itselleni ostaa? No, rahaa hän ei suostunut ottamaan vastaan, mutta ilomielin kääri allekirjoittaneelle kyllä sätkän.

Kaverit oli katsomassa jotain toista bändiä ja päätin laittaa savuiksi samantein. Noin kymmenisen minuuttia tumppaamisen jälkeen tajusin, että nyt oli todella huono ajatus tämä. Äijän dulla oli selvästi huomattavasti vahvempaa, kuin mitä oli itse tullut koskaan vedettyä, eikä tilannetta varmastikkaan auttanut myöskään toisen päivän hyvässä vauhdissa ollut nousuhumala. Iski aivan jäätävä väsymys ja pahoinvointi. Hetken tilannetta kartoitettuani totesin, että nyt pitää etsiä jostain bajamaja, ennen kuin vatsahapot hyökkää ylöspäin. Lähtiessäni hortoilemaan vessa-aluetta kohti alkoi jalka painaa joka askeleella enemmän ja enemmän, kunnes jouduin antamaan periksi ja pistämään ruohikolle maaten. Olotila oli todella vittumainen: en sinäänsä ollut väsynyt, mutta lopulta edes silmäluomia ei vaan fyysisesti pystynyt pitämään auki ja ylös nouseminen oli täysin poissa vaihtoehdoista.

Siinä sitten makoilin silmät kiinni ja ihmettelin, kun muu festarikansa tuntui lyöttäytyvän hyvinkin lähelle meikäläista, kunnes tajusin, että makaan päälavalle menevän kulkutien keskellä, noin kello neljä päivällä hyvin sammuneen näköisenä ja kaiken kruunaa päälläni ollut Stonen huppari, jonka selässä lukee "Get stoned, stay Stoned". Tämän hilpeän yksityiskohdan huomasi myös moni muu festarikansasta ja jossain välissä huomasin, kuinka jengi alkoi kokoontua kosketusetäisyydelle ottamaan kaverikuvia ympärilläni, luullen minua sammuneeksi. Siinä puolisen tuntia makoillessani nolotti ihan semisti, kunnes sain voimia kerättyä sen verran, että pääsin ylös ja jalat taas kantoivat eteenpäin.

Tämän kokemuksen jälkeen olen tainnut vielä pariin otteeseen pilveä poltella tarjotessa, mutta vajaat kymmenen vuotta on viime kerrasta olla aikaa ja saa kyllä puolestani jäädäkin viimeiseksi kerraksi.

Toki viime kesänä Saksan festareilla tuli hieman vastaava hoidettua ihan pelkän alkoholin voimalla, kun kakkospäivä tuli starttailtua paikallisesta Lidlistä ostetuilla 12 volttisilla valmissekoitus Gin Toniceilla ja sitä myöten vedettyä hieman turhan paksut pohjat hotellilla. Festareilla tuli tämän seurauksena arvioitua kuntohuippu aika pahasti pieleen ja lopputuloksen piti tällöinkin ottaa pieni välikuolema nurmikolla, tällä kertaa tosin hieman hallitummissa olosuhteissa. Tuosta oppi lähinnä sen, että on hyvin helppo keino tehdä tuttavuutta naisväestön kanssa, sen verran tiuhaan kävi kauniimman sukupuolen edustajaa varmistamassa että alles gut? Tämä keissi tosin aiheutti lähinnä morkkista, joten ei siitä sen enempää.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Takavuosien Flow'sta tuli mieleen tämä. Olin koko päivän jo ihan hyvin juopotellut ja aika väsynyt, ja niinpä tilasin taksin himaan. Taksissa heräsin kuitenkin todellisuuteen: My Bloody Valentine soittaa ihan kohta. Siispä taksi kääntyy takaisin ja vie minut niin lähelle kuin voi. Maksan taksin ja lähden juoksemaan, ja juoksen keikalle ihan eturiviin saakka, mutta juuri silloin vedän komeasti maihin ja ryven ihan kunnolla ja pyörin. Tuloksena mustelmia ja naarmuja, ja housutkin menivät rikki, mutta keikka oli mahtava. En kadu mitään.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
keikka oli mahtava.

Oli kyllä hienon kuuloista. Ja myöskin ainoa näkemäni keikka, missä yleisöä on kylteillä varoitettu (poikkeuksellisen) kovasta äänenvoimakkuudesta.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Nuoruudessani ajettiin työpakulla työkamujen kanssa ja tokaisin työkamulleni:
Toiha o samanlainen ku sun auto ja joku läski akka siel ajaa ja varmaanki jonkinmoinen kikatus päälle.
Oli hänen auto mitä hänen vaimo ajoi. Tsiisus, että nolostusin, onneksi työkamu ymmärsi mokan ja heitti läppänä, että vaimoni muuten nakkaa sut niskaperseotteella minne tahansa jos tarvii. Oli joku kuulantyönnön SM-kävijä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös