Noloimmat hetkesi vuosien takaa

  • 13 570
  • 61
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kaikkien meidän elämän varrelle osuu tilanteita, jolloin teemme tai sanomme jotain niin älyttömän typerää, että sitä tekisi tuossa hetkessä mieli suurin piirtein kaivautua maan alle, mutta jotka jälkikäteen lähinnä huvittavat ja hymyilyttävät kun muistelemme niitä. Ite olin etenkin lapsena melkonen sählä mistä kertoo sekin, että mua sanottiin ala-asteikäisenä Mr.Beaniksi. Olen siis mokaillut vaikka ja mitä mutta muutama hetki nousee mieleni sopukoissa selvästi ylitse muiden kirkkaimpina muistoina niinä koetun häpeän tunteen vuoksi.

1. Olin lapsuuden ystäväni kanssa lähikaupassa herkkuostoksilla ja päätimme molemmat ostaa itsellemme Kinder-munat. Olen aina ollut jossain määrin taikauskoinen, mutta lapsena tuo taikauskoisuus yhdistettynä lapsenuskoon sai mut välillä tekemään sanotaanko, varsin mielenkiintoisia päätöksiä. Lapsena mä ajattelin, että harvinaisimmat yllärilelut on pinon pohjalla koska noh.. lapsen logiikka, siispä noukin itselleni munan alimmalta riviltä onnistuneesti ja kun minun kaveri pyysi noukkimaan hänelle munan samalta riviltä niin Kinder-munatorni romahti ja levisi ympräri K-Marketin lattiaa ja ikään kuin kirsikkana kakun päälle munatorni sijaitsi aivan kassojen läheisyydessä, joten muutama todistaja oli paikalla, myyjä mukaan lukien. Kaveri nauroi maha kippurassa mutta itseä hävetti koko tilanne pitkään aivan vietävästi.

2. Olin jotakuinkin varhaisteini, enkä muista enää mistä tämä tilanne sai alkunsa ja mistä sain mieleeni heittää näinkin mautonta läppää. Jokatapauksessa tuossa iässä sitä tuppaa usein sanomaan asioita, ennen kuin todella ajattelee mitä sanoo ja tarkoitukseni oli siis vitsailla mutsille että aion mukamas pahoinpidellä hänet. Näin aikusen aivoilla ajateltuna, ihan helvetin tyhmä aihe heittää läppää mutta ikään kuin idea väkivallalla vitsailemisesta ei olisi itsessään tarpeeksi idioottimainen, niin sanavarastoni oli vielä tuolloin ns.kehittymisvaiheessa ja satuin tuossa hetkessä funtsimaan, että raiskaaminen olisi synonyymi mille tahansa pahoinpitelylle joten menin sitten sanomaan omalle äidilleni päin maamaa "Mä raiskaan sut!". Saman tien tuon sanottuani tajusin, että hetkinen meniköhän tää nyt ihan oikein ja molemmat vanhempani katsoivat minua järkyttyneinä. Siinä sitä sitten pyydeltiin naama punaisena anteeksi pieleen mennyttä sanavalintaa jo etukäteen tuhoon tuomitulle vitsille.

3. Tämä kolmas ja tuorein muisto tapahtui reilu neljä vuotta sitten ja linkittyy suurelta osin tapahtumiin, joita kävin jo läpi alkuvuodesta Naisasiat -ketjun puolella. Sain kenties noista kirjoituksista aikaan naamapalmureaktioita osassa kanssakirjoittajia, mutta olin täysin suora ja rehellinen fiiliksistäni, enkä siksi häpeile noita avautumisiani. Sitä paitsi palstalta saamani palautteen avulla aloin hahmottamaan paremmin ison kuvan, eikä tämä kolmas hetki liity varsinaisesti noihin viesteihin.

Tämä hetki liittyy kuitenkin tuohon ensirakkauteeni, josta siellä sepustin aivan älyttömän pitkää stooria. Niin pitkää stooria, että saatoin tämänkin tilanteen siellä tarinoidessani jo lipsauttaa, mutta koska kyseinen hetki ei absurdiudessaan tule ikinä poistumaan muististani sen enempää kuin nuo kaksi muuta, niin pakko se on lisätä vielä tämän avausviestin kruunuksi.

Olin siis sinnitellyt reilun viikon aivan minimi unimäärällä, kun tämä neito oli syöpynyt nuoren romantikon aivoihini tartunnan lailla. Unipöhnä + tunnontuskat + tyhjä luokka + valkotaulu suoraan selän takana ja tuntu että mun on pakko päästä ilmaisemaan tunteitani jotenkin, joten päätin purkaa ne tyhjässä luokkahuoneessa tyhjään valkotauluun ja raapustin minun sekä ihastukseni nimien yhtenevät kohdat sydämen kera valkotaululle kahteen kertaan, niin että jälkimmäisen perässä oli kysymysmerkki koska en tiennyt lainkaan hänen tunteistaan. Ihastelin näkyä hetken kunnes räpsäisin siitä kuvan, jotta voisin "oikean hetken" tullen lähettää kuvan ihastukselleni. Mutta kas kummaa aivoni olivat univelasta sekaisin kuin seinäkello ja tuo arkaluontoinen kuva päätyikin ammattistartin ryhmächattiin ja sekunnin sadaosassa oma pikku salaisuuteni olikin koko jengin tietoisuudessa. Tässä nolossa hetkessä oli kuitenkin lopulta enemmän hyvää kuin huonoa sillä olen lähes tulkoon varma, että muuten en olisi ikinä rohkaistunut avautumaan tälle tytölle. En ollut neljä vuotta sitten vielä valitettavasti kypsä rakastamaan, mutta tuolla lipsahduksella oli lopulta aika isokin merkitys miehisen puoleni kehittymisessä.

Kaikilla ei varmasti ole kolmea nolointa hetkeä, jotka muistaisi vielä kaikkien vuosien jälkeen, mutta väitän että kaikilla on vähintään edes se yksi. Mikä on juuri sinun noloin muistosi? Ei mitään väliä tapahtuiko se skidinä, teininä, nuorena aikuisena vai keski-iän kynnyksellä. Vain sillä on merkitystä, miten juuri tuo hetki jäi noloudessaan pysyvästi mieleesi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
1. Mua nolottaa, että tulin hakeneeksi tämän palstan jäsenyyttä. Siitä on yli viisi vuotta aikaa, mutta nolottaa yhä. Kenellekään en oo kertonut.

2. Oon nussinut kemiläistä. En varmasti kerro yksityisiä kohtia.

3. Synnyin tähän maailmaan ihmisten kiusaksi.

Nää nyt vois olla missä järjestyksessä tahansa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nolottaa kun olen seksistinen, naisia mielessään esinneellistävä mies. Nolottaa myös, kun tunnen ennakkoluuloja maahanmuuttajia kohtaan. Nämä ovat aikamoisia taakkoja nykyaikana, mutta jokaisen on ristinsä kannettava itse.

Edit. ei kun pitikin olla vuosien takaa, eikä noi, sanotaan nyt vaikka -90 luvun alussa nolottanut yhtään. Mutta jätän noi nyt kuitenkin tohon, koska tuli ihan ripittäytymisfiilis ja helpotti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nolottaa kun olen seksistinen, naisia mielessään esinneellistävä mies. Nolottaa myös, kun tunnen ennakkoluuloja maahanmuuttajia kohtaan. Nämä ovat aikamoisia taakkoja nykyaikana, mutta jokaisen on ristinsä kannettava itse.

Omassa päässä noi sulla taitaa olla. Täällä palstalla ainakin käyttäydyt ei-seksistisesti ja ennakkoluulottomasti. Näin niinkun sivustaseuraavana kommentoin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omassa päässä noi sulla taitaa olla. Täällä palstalla ainakin käyttäydyt ei-seksistisesti ja ennakkoluulottomasti. Näin niinkun sivustaseuraavana kommentoin.

Kiitos. Ja voi muuten olla noin. Sitä usein sortuu vähättelemään itseään. Ikäänkuin minimalisoi (uusi sana?) omaa persoonaansa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
1
2. Oon nussinut kemiläistä. En varmasti kerro yksityisiä kohtia.

Mä oon läskiä mänttäläistä. Monen monta kertaa. Vaikee pistää nolommaks.

Olen myös joskus ostanut Nylon Beatin levyn sekä lähettänyt useita, no, arveluttavaa materiaalia sisältäviä tekstiviestejä tyystin väärille henkilöille.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Mä oon läskiä mänttäläistä. Monen monta kertaa. Vaikee pistää nolommaks.

Olen myös joskus ostanut Nylon Beatin levyn sekä lähettänyt useita, no, arveluttavaa materiaalia sisältäviä tekstiviestejä tyystin väärille henkilöille.
No olikos ne puskat kunnossa?
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Olin 80-luvulla Pasilassa työpaikallani juhlissa, joissa juhlittiin minun lähtöäni työpaikastani ulkomaille. Juhlista lähdin erään lähellä asuneen naisen matkaan. Aamuvarhaisella heräsin ja menin vessaan, mistä makuuhuoneen asemasta menin vahingossa tokkuraisena alasti rappukäytävään ja vetäisin oven perässäni kiinni. Soittelin ovikelloa, mutta nainen ei herännyt avaamaan. Kun olin aikani pyörinyt rappukäytävässä ajattelin palata työpaikalleni, jossa tiesin juhlien jatkuvan läpi yön (80-luku oli reipasta aikaa).

Rappuja laskeutuessani otin yhdestä postiluukusta Hesarin suojakseni, ettei minun täysin alastomana tarvinnut hiippailla kauniina kesäaamuna Pasilassa. Tuttu Hesarin toimittaja myöhemmin sanoi, että minusta Hesarin kanssa olisi saanut hyvän mainoskuvan lehteen. Työpaikalla vähän ihmeteltiin, kun palasin sinne nakuna. Jotain vaatteita löytyi ja juhla jatkui. Kun myöhemmin aamulla olimme lähdössä baariin niin ongelma oli, ettei minulla ollut kenkiä. Jostain kuitenkin löytyivät naisten sandaalit, joissa oli vähintään viiden sentin korot. Vaikka jalkineet olivat minulle muutaman numeron liian pienet niin ei se vauhtia haitannut ja pääsimme lähtemään baariin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla on jostain syystä monia tällaisia noloja tilanteita vuosien takaa ja nyt on "kiva" päästä niistä avautumaan. Tai sitten se tuntuu että minulle on tapahtunut poikkeuksellisen monta noloa tilannetta. Olinhan nimittäin koulukiusattu ja sain kuulla paljon kuittia pienemmestäkin nolosta tilanteesta. Ja sitten kun olin koulukiusattu häpesin itseäni jo muutenkin herkästi ja pienemmätkin vastoinkäymiset tuntui isoilta.

Tosin kun jälkikäteen ja vuosien, vuosien jälkeen ajattelee niin ehkä nämä tilanteet ei sittenkään niin pahoja olleet. No tässä joitakin noloja tilanteita, mitä minulle on sattunut lapsuus-ja teini-iässä:

1. Meillä oli esittely koulun äidinkielen tunnilla. Kerrottiin lähinnä vain omat nimet koko luokan kuullen. No kun minun vuoroni tuli niin sanoin reippaasti oman nimeni ja sitten koitin olla mukamas hauska ja sanoin että olen poika niin kuin näkyy. No sain kuulla seuraavalla välitunnilla tuosta paljon kuittailua.

2. Minulla oli päälläni sellainen t-paita, jossa luki muistaakseni että "en valita mutta kyllä kyrsii". Seisoin rappusten edessä koulun välitunnilla ja historian opettajani käveli ohitseni. Hän naurahti paidalleni ja kysyi mistä olen tuollaisen paidan ostanut? "Jäädyin" jostain syystä ja tämä opettaja ei kuullut vastauksena kuin epämääräistä mutinaa.

3. Menimme erään luokkatoverini kanssa kysymään TET-harjoittelupaikkaa eräästä nykyään jo entisestä lähikaupasta. Kysyin sitten kovaan ääneen parilta myyjältä että onko kauppias paikalla? Harmikseni olin tuolloin teini-iässä ja satuin just tuon kysymyksen aikanakin kärsimään äänen murroksesta ja lopun kysymystä esitinkik sitten kivalla kimittävällä äänellä. Kaupan myyjät oli kuulemma naureskelleet.

Ja tätä viimeistä en sitten oikein tiedä kannattaisiko edes kirjoittaa tänne. Ihmetyttää vieläkin miksi näin toimin. No kirjoitetaan kuitenkin kun kuitenkin harva palstaa lukeva tietää minut oikeasti nimimerkin takaa.

4. Olin menossa kouluun kun jostain syystä kakkasin housuuni. Kävin tuolloin yläastetta. Olin kai liian arka palaamaan takaisin kakkasin housuineni kotiin, eihän tunnilta saannut myöhästyä? Ja kyllä, olin koulussa sitten kakkasin housuin. Vähän muut ihmettelivät että mistä tuo haju tulee, tehdäänkö koulun lähellä viemäritöitä tms? Mutta minä se vain olin kakkasin housuin koulussa ja en puhunut kenellekään mitään siitä. Ehkä olin liian arka edes tekemään asian eteen mitään kuten palaamaan kotiin vaihtamaan puhdasta ylle.

Kyllähän luokkakaverit vähän aavistelivat että se olen minä joka haisen.

Kai senkin voi täällä sitten saman tien tunnustaa että minulla on aikuisiälläkin välillä ollut ongelmia suolistoni kanssa. Olen vielä aikuisiälläkin välillä kakannut housuuni. Ei olekaan ollut vessaa lähistöllä ja sitten ei ole ollut muuta ratkaisua tehtävissä kuin kakata housuihinsa. No onneksi en ole jäännyt kiinni housuun kakkaamisistani ja olen päässyt vaihtamaan puhtaat vaatteet ylleni.

Elin vaikeita aikoja ala-asteen 4-6 luokilla ja yläasteella. Olin koulukiusattu. Sen muistan että jouduin paljon häpeämään itseäni tuolloin. En onneksi joutunut kuin kerran kokemaan fyysistä kiusausta mutta jouduin kokemaan eri toten henkistä kiusaamista ja se oli raskasta. Sain osakseni paljon pilkkaa ja se tietenkin hävetti. No lukiossa kiusaaminen sitten loppui mutta silloin sain olla hiljaa ja yksin. Ja armeija-ajan jouduin vielä kärsimään kiusaamisesta. Armeija-aikakin oli minulle tämänkin vuoksi rankkaa aikaa.

Mutta en ole oikein koskaan puhunut kenellekään siitä että minua on kiusattu. Tämä on oikeastaan ensimmäisiä kertoja edes kun kirjoitan asiasta. Mutta asia nousi tämän ketjun siivittämänä mieleeni kun puhuttiin häpeästä. Se on minulle tuttu tunne.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Elin vaikeita aikoja ala-asteen 4-6 luokilla ja yläasteella. Olin koulukiusattu. Sen muistan että jouduin paljon häpeämään itseäni tuolloin. En onneksi joutunut kuin kerran kokemaan fyysistä kiusausta mutta jouduin kokemaan eri toten henkistä kiusaamista ja se oli raskasta. Sain osakseni paljon pilkkaa ja se tietenkin hävetti. No lukiossa kiusaaminen sitten loppui mutta silloin sain olla hiljaa ja yksin. Ja armeija-ajan jouduin vielä kärsimään kiusaamisesta. Armeija-aikakin oli minulle tämänkin vuoksi rankkaa aikaa.

Mutta en ole oikein koskaan puhunut kenellekään siitä että minua on kiusattu. Tämä on oikeastaan ensimmäisiä kertoja edes kun kirjoitan asiasta. Mutta asia nousi tämän ketjun siivittämänä mieleeni kun puhuttiin häpeästä. Se on minulle tuttu tunne.
Olin itekin koulukiusattu noin saman ikäisenä, mutta lisäksi vielä yläasteen 7-8 luokilla kunnes en enää kestänyt sitä jatkuvaa ahdistusta ja vaihdoin ysille koulua ja siellä uudessa koulussa minua ei kukaan tuntenut joten kiusaaminenkin pysyi minimissä. Mutta se häpeä ja alemmuuden tunne.. se jatkui vielä lukion ekalle ja oikeestaan vasta 17-vuotiaana aloin ekaa kertaa tulla 'kuorestani ulos' mutta siinä meni siitäkin eteenpäin vielä vuosia, ennen kuin opin olemaan sosiaalisesti täysin oma itseni ilman esteitä.

Kiusaaja tai neutraalissa roolissa oleva ei tajua, että kiusaaminen jättää sen uhrille arvet, joiden paranteluun menee useimmilla vuosia. Muistan vielä 15-16 -vuotiaana miettineeni olenko jotenkin epänormaali. Ja sain minä osakseni vielä lukiotaipaleen alkupuolellakin lievää kiusaamista salibandyjoukkueeni sisällä.

Kiusatun on hankala oppia rakastamaan itseään, kun menneisyyden pilkat "Vitun retardi", "kuole pois" jne. kummittelevat vielä aikuisuuden kynnykselläkin jossain alitajunnassa. Muistan vielä parikymppisenäkin hakeneeni hyväksyntää omalle itselleni.

Nyt olen 25v terveellä itstunnolla ja paskalla huumorilla varustettu miehenalku. Tiedän arvoni, tiedän mihin kuulun, mutta oman itseni löytäminen on ollut pitkä prosessi. Se on vapauttava fiilis, kun tietää olevansa hyvä tyyppi eikä siihen tarvitse hakea kenenkään hyväksyntää.

PS. en ole ikinä onneksi sentään paskonut julkisesti housuuni.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kaiketi hirveän kliseinen tilanne, mutta ainakin se kun ostin elämäni ensimmäistä kertaa kondomeja. Sanoin tiskillä myyjälle, että ottaisin "yhden kondomin".. johon myyjä sitten sanoa, että nämä myydään siis paketeissa. Päässä hakkasi vain, että "voi prkl, kyllähän mä tuon tiesin, olipa todella tyhmästi sanottu". Ja sitten takerrellen sanoin, että niin siis yhden paketin juuri.. varmasti myyjä näki, että olin ensimmäistä kertaa pappia kyydissä, onneksi tämä tyttö ei ollut siinä paikalla

Hauskasti kävi vielä niin, että nöyryytykseni huipentui pari vuotta myöhemmin, kun televisiosarjassa Team Ahma oli käytännössä täysin identtinen kortsujen ostokohtaus. Muistan kun vain tyrmistyneenä tuijotin siinä sohvalla, että ei voi olla totta, ovatko ne silloin kuvanneet minun mallisuoritukseni jollain piilokameralla :D
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kaiketi hirveän kliseinen tilanne, mutta ainakin se kun ostin elämäni ensimmäistä kertaa kondomeja. Sanoin tiskillä myyjälle, että ottaisin "yhden kondomin".. johon myyjä sitten sanoa, että nämä myydään siis paketeissa. Päässä hakkasi vain, että "voi prkl, kyllähän mä tuon tiesin, olipa todella tyhmästi sanottu". Ja sitten takerrellen sanoin, että niin siis yhden paketin juuri.. varmasti myyjä näki, että olin ensimmäistä kertaa pappia kyydissä, onneksi tämä tyttö ei ollut siinä paikalla

Hauskasti kävi vielä niin, että nöyryytykseni huipentui pari vuotta myöhemmin, kun televisiosarjassa Team Ahma oli käytännössä täysin identtinen kortsujen ostokohtaus. Muistan kun vain tyrmistyneenä tuijotin siinä sohvalla, että ei voi olla totta, ovatko ne silloin kuvanneet minun mallisuoritukseni jollain piilokameralla :D

se näissä aina ihmetyttää että jos se tilanne nolottaa etukäteen niin kuka helvetti ostaa kortsuja jostain tiskin takaa? Eikö se ole inasen helpompaa pistää paketti sinne koriin muiden emmeiden sekaan ja lyödä hihnalle kaupassa? Siis eiks kortsuja joutunu ostaan apteekista tiskin takaa viimeksi joskus 60-luvulla? Eri asia sitten jos hätä on akuutti ja välttämättä haluaa siitä lähimmältä R-kioskilta hakea niin silloin kaiketi voi joutua oikein pyytämään.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
se näissä aina ihmetyttää että jos se tilanne nolottaa etukäteen niin kuka helvetti ostaa kortsuja jostain tiskin takaa? Eikö se ole inasen helpompaa pistää paketti sinne koriin muiden emmeiden sekaan ja lyödä hihnalle kaupassa? Siis eiks kortsuja joutunu ostaan apteekista tiskin takaa viimeksi joskus 60-luvulla? Eri asia sitten jos hätä on akuutti ja välttämättä haluaa siitä lähimmältä R-kioskilta hakea niin silloin kaiketi voi joutua oikein pyytämään.

Tämä on hyvä kysymys, koska nimenomaan R-kioskilla tuolloin asioin.. ei tuollaista näkökulmaa sitten vain tule ajatelleeksi, etenkään sillä ekalla kerralla kun on kortsukaupoilla :D
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tämä on hyvä kysymys, koska nimenomaan R-kioskilla tuolloin asioin.. ei tuollaista näkökulmaa sitten vain tule ajatelleeksi, etenkään sillä ekalla kerralla kun on kortsukaupoilla :D
Ymmärrän. Ja ekalla kertaa se hätä on yleensä hyvinkin akuutti...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laitoin omasta lemmenvaltikasta juhlakunnossa kuvan vahingossa isälleni kun piti laittaa tyttökaverille(hän pyysi). Vastaus tuli kylläkii :"isääs oot tullu"

Joskus kesken magneettikuvien ottamisen(siis ku ollaan makuullaan siellä putkessa) rupes seisomaan, on siinä hoitajilla ollu hauskaa.

Menin selkävian takia lääkäriin jossa piti sitten riisua alushoususilleen ja tehtiin jotain venytysliikkeitä, no sattu just jalassa olemaan helvetin reikäset bokserit joista kivekset karkas koko ajan pois.

Oon myös paskantanu housuun omissa rippijuhlissa kirkossa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Zeic

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Laitoin omasta lemmenvaltikasta juhlakunnossa kuvan vahingossa isälleni kun piti laittaa tyttökaverille(hän pyysi). Vastaus tuli kylläkii :"isääs oot tullu"

Joskus kesken magneettikuvien ottamisen(siis ku ollaan makuullaan siellä putkessa) rupes seisomaan, on siinä hoitajilla ollu hauskaa.

Menin selkävian takia lääkäriin jossa piti sitten riisua alushoususilleen ja tehtiin jotain venytysliikkeitä, no sattu just jalassa olemaan helvetin reikäset bokserit joista kivekset karkas koko ajan pois.

Oon myös paskantanu housuun omissa rippijuhlissa kirkossa.

Ei hitto tämä on aivan huikeaa settiä!

Itselläni on yllättävän vähän noloja tilanteita tai sitten en vain nolostu helposti. Yksi tulee kuitenkin mieleen parin vuoden takaa kun olin suorittamassa tutkintoon kuuluvaa työharjoittelua ja 3kk jälkeen työpaikalle tuli toinenkin työharjoittelija. Uusi työkaveri oli siis 17-vuotias tyttö. Ensimmäisen tunnin aikana sain tehtäväkseni näyttää paikkoja ja kertoa työtehtävistä. Näytin miten logistiikka toimii ja kerroin kuinka olen itse vähän rähmäkäpälä pakkamaan sellaista pientä krääsää ym.. Seuraavaksi tokaisin tytölle "No mutta eihän sulla pitäisi olla mitään hätää koska naiset ovat muutenkin etevämpiä käsihommissa"... En tiedä yhtään miksi muotoilin asian noin ja tytön syvän tuijotuksen muistan aina. Oli muuten pieni pelko takapuolessa, että tulee jokin syyte alaikäisen seksuaalisesta ahdistelusta. Varsinkin näin #metoo aikaan.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaiketi hirveän kliseinen tilanne, mutta ainakin se kun ostin elämäni ensimmäistä kertaa kondomeja.

Jortsuloiset ovat hieno keksintö. Sitä aikaisemmin käytettiin vuohensuolesta tehtyjä versioita, jotka solmittiin hienostuneesti silkkinyörin. Glamourista huolimatta kuulostaa kylläkin aika hintahtavalta.

Mutta asiaan. Joskus ylä/ala-aste vaiheissa alettiin puhumaan kickeleistä ja pimpoista peräti ihan oppitunnilla. Aavistuksen verran se siltikin, pornolehdistä huolimatta, punastutti. Saatiinpa sentään vihdoin luokasta päästyä lähtiäislahjana kondomit. Pistin sen talteen muuten niin tyhjään lompakkoon.

Kävin silloin hyvin paljon kirjastoissa ja silloisella ajalla piti virkailijalle antaa kirjastokortti ja sen jälkeen lainattavat opukset. Tein juuri näin, mutta suosikkikirjastotätini alkoi tuijottamaan minua silmiään räpäyttämättä ja leuka ylhäällä aavistuksen soman vinosti hymyillen. Hän oli suosikkivirkailijani, koska hänen upeat, sen aikaisia kämmeniäni isommat kookkaammat, ryhdikkäät, puristettavat ja pala kerrallaan syötävät tissit, jotka osoittivat ylöspäin.

Lainaus oli ohi ja saan kirjat ja lainauskortin. Pitkä eroottisen intensiivinen katse jatkui. Tissitä…kirjastotar ojensi minulle muovikuorisen kirjastokorttini merkillisessä asennossa. Ottaessani sen, huomasin sen alla olevan elastisen ja liikkuvan kondomirenkaan.

Tuotahan voisi kieltämättä käyttää sopivan sanattomana ja hienovaraisena vihjeenä, jota voisi nykyäänkin kokeilla.

Olin ainakin kuukauden poissa kirjastosta, mutta huomasin, että järisyttävän erektionkin kanssa pystyy koripallon ulkokentällä heittämään harjoitusmielessä viisi peräkkäistä vapaaheittoa sisälle. Ei siis tämäkään mennyt ihan hukkaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Te ootte noloja jätkiä.

Okei okei mulla on Tiktakin sen hevimmän näkösen kitaristin nimmari kädessä, tai siis oli. Ne oli jossain esiintymässä ja menin keikan jälkeen muiden mukana nimmarin noutoon. Se oli ihan asiallisen olonen eukko ja sitten ne oli siellä samassa kapakassa dokaamassa, mun mielestä ne oli just about 18 vuotta ja heti käyttämässä alkoholipolitiikkaa hyödykseen ja tuli mieleen, että pitäskö... no en mennyt nolaamaan itseäni kuitenkaan, mistä olin seuraavana päivänä tyytyväinen.
 

teppana

Jäsen
Armeijassa ollessani (hitto siitäkin on jo aikaa) silloiselle tyttöystävälle tuli kirjoitettua "seksiviesti" mutta laitoin sen vahingossa isän numeroon. Silloin nolotti.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänks vihjeestä, Jouni-poika!

Kerran tultiin treeneistä ja joimme asiaan kuuluvat, palauttavat kaksi tuoppia. Pubi ja läheinen grilli olivat hieman kaukana keskustasta, joten laskimme viimein loppuillalla kolikkoja. Ne riittivät vain yksiin makkaraperunoihin. Päätimme, että yömyöhäällä kiipeämme paikallisen virastotalon lipputankoihin ja henkilö, joka koskettaa ensin lipputangon nuppia, saa kaivatut/ansaitut makkaraperunat.
Syysmyrsky heivaili meitä jo liki pusuväleille, mutta periksi ei perhana annettu.

Paikka Rovaniemen virastotalo, jonka yhteydessä on Poliisilaitos. Partioiva Transit pysähtyi ja veivaili sivuikkunan auki, katseli myrskyilevää maisemaa sekä yökello liki kolmelta lipputangoissa fiksuina heiluvia apinoita. Antoi kaksi tööttiä ja poistui. Myös me päätimme poistua, Kosteus liutti tankoa pitkin, mutta jotain tapahtui.

Kirpparilta ostetut 501-housut pysäyttivät keskisaumasta jalkovälistä eli kiveksistä minut lipputangon nuppiin. Kilpakamu virnuili pari kertaa, että kumpi oli kovempi eli julmempi ja voittaa.

Pääsimme viimein grillille, se oli ehtinyt kymmentä minuuttia aikaisemin mennä kiinni.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Ei mikään suuri nolotushetki, mutta menin aikoinaan bussilla töihin talvella täällä Oulussa, oikaisin pienimuotoisen metsikön läpi koska oli todella kiire bussipysäkille enkä halunnut myöhästyä töistä. Ehdin bussiin ja töihin. Vaan töihin päästyäni huomasin, että pipooni oli tarttunut puusta aikalailla suuri oksanpalanen, joka näytti poronsarvelta. Siinä se törrötti pystyssä. Silloin ymmärsin miksi ihmiset olivat niin hymy huulilla bussissa kun yleensä kaikki ovat kuin zombieita. Miksei kukaan ei kertonut minulle kyseisestä oksasta? No, mukava että sain hymyn huulille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös