No mitäs pukki toi?

  • 228 268
  • 1 620

Hepitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
AirPodit tuli. Jotain sellaista tuli toivottuakin.
Kauluspaita tietenkin. Ja SaiPa -pellavaliina.
Hieno joulu! Rauhallista joulua kaikille jatkoaikalaisille!
-h-
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Sukkia, hyppynaru, Berserk kokoelma, vodkaa ja rahaa. Noilla rahoilla voin mennä ostamaan levyjä ja kirjoja jotka haluan.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Sukat, flanellipaita, parfyymi ja rahaa. Oikein tyytyväinen olen!
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Fifty Shades of Grey lahjasetin, mikä piti sisällään hierontaöljyä, käsiraudat, naamarin/maskin ja rakkauspallot (geishakuulia). Arpoja, muutamat alushousut, suklaata ja matkalahjakortin. Lahjaksi voitaneen myös laskea vaimon itselleen ostamat stringit, rintsikat ja sellaisen fishnetin, mitkä päällä se jakoi mulle lahjani. Tälläistä se on, kun lapset poissa pesästä. Tykkään kyllä.
 

Hevi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmeisen kiltti kun liikaa tuli lahjoja.

- Suklaata liiaksi
- Jokerit pyyhe, pipo ja bokserit
- Rammstein T-paita
- Shampoota, suihkusaippuaa, dödöä
- Käsipyyhe
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oon aina kieltänyt lahjojen oston itselleni ja se on toiminut. Kielsin tälläkin kertaa. No nyt se ei toiminu. Sain aition kaikilla herkuilla Jokerit - SKA peliin. Odottavatkohan he pääsevänsä mukaan?
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Turun Toverit 90V retropaita, suklaata, villapaidan ja dödöä. Ja tietty tölkin Aura olutta ja jotain sekalaista pikku juttua.
Ihan liikaa siis.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Pari hupparia, pari arpaa, suihkusaippuaa, dödöä, suklaata, lahjakortin ja heijastimen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Paskaa. jotain hajuja ja partavesiä. Mujjalta kysyin kimppakivaa alakerran mimmin kanssa. Avaria lävähti poskeen. Turhia nää joulut.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olin ollut kuluvana vuonna todella kiltti, joka näkyi sitten lahjojen määrässä. Yleensä olen jäänyt alle viiteen pakettiin, mutta nyt tuo kyseinen määrä ylittyi hieman.

Pukkihan toi: lämpösukkia, sormien ja varpaidenlämmitinpusseja, suklaata, Loiri kirjan jota ahmin eilen jo yli 400. sivun verran sekä nesteitä sisältäviä lahjoja.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Rahaa, pari kirjaa, sukat, lahjakortti kirjakauppaan, pari levyä ja pullollinen Teerenpelin Savu-viskiä. Ei sitä muuta osaa kaivatakaan, no ehkä kaljaa ja pillua, mutta kaikkea ei voi saada mitä haluaa ja olen näihin lahjoihin enemmän kuin tyytyväinen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joulupukki toi taas tänäkin vuonna ison kasan kaikkea tarpeellista joululahjaa. Mitään suurta, arvokasta ja maata mullistavaa joulupukki ei ole tuonut minulle enää moneen vuoteen mutta tänä vuonna ilahdutti etenkin se että tuli paljon kaikkea sellaista mitä tarvitsen ja pari lahjaa pääsi oikein yllättämäänkin.

Jo jouluaaton aattona sain työpaikaltani sen kauniin kangaskassin täynnä erilaisia ruoka- ja juomatuotteita. Tämäkin pitää noteerata tässä yhteydessä sillä kassi sisältöineen ilahdutti niin paljon minua. Varsinaisena aattona sain sitten puolestaan seuraavia lahjoja:

- Mustekynäpakkauksen. Pakkauksessa monta mustekynää ja näitä minä tarvitsen. Aina on käyttöä hyville kynille.
- Liinoja joilla voi puhdistaa silmälasinsa. Joulupukki on kai kiinnittänyt huomiota minun aina likaisina oleviin silmälaseihin ja päätti tehdä asialle jotain? Tämä lahja pääsi yllättämään sillä vaikka olen itsekin apteekista joskus näitä liinoja katsellut niin en ollut osannut kuvitellakaan että saisin näitä joululahjaksi. Pidän lahjaa etukäteen hyödyllisenä.
- Rasiallisen Juhlapöydän konvehteja. Näitä minä en välttämättä olisi tänä vuonna tarvinnut sillä omastakin takaa suklaata löytyi jo ihan riittävästi. Ilahduin kuitenkin lahjasta ja aika perinteistä että saa suklaata lahjaksi.
- Kolme patakinnasta. Kahden sisällä puiset lastat. Lastoja ennemmin olisin tarvinnut kyllä kauhoja mutta ehkä lastoillekin tulee olemaan käyttöä? Patakintaille todellakin on tarvetta kyllä sitten ainakin sillä vanhat patakintaat on jo roskiin heitto-kunnossa.
- Uusi vedenkeitin. Hyödyllinen lahja ihmiselle joka on innostunut taas teen juomisesta ja jonka vanha vedenkeitin on mennyt hajalle.
- Komea rottinkikori. Ei niin isokokoinen mutta kyllä tuohonkin lehtiä sun muuta päivän postia mahtuu. Hyödyllinen lahja ja tällaista olin toivonutkin. Koria johon voin kerätä lehtiä sun muuta.
- Muistiinpanolappuja. Nämä on aina myös hyödyllisiä. Hyvä käyttää esimerkiksi kauppalappuina.
- Keittiöliinoja ja kasvopyyhkeitä. Näitäkin tarvitsin sillä vanhoja pyyhkeitä olin kadottanut käyttäessäni niitä satulan suojana.
- Dödö- ja pesuainepakkaus. Hyödyllinen lahja aina vaikken dödöä enää niin paljoa käytäkään.

Ja pahoittelen jos jokin saamani lahja unohtui listalta. Ei sitä kaikkea voi muistaa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Korona-ajan pukki matkaan jo käy ja jättää verkkokaupasta hankitut lahjat ulko-oven taakse?

Eipä tässä suuria lahjuksia enää jaella, kun pienessä lähipiirissäni lapsetkin ovat jo melko isoiksi varttuneet. Muutama konvehtirasia vaihtaa omistajaa kuten ennenkin, mutta eipä sen kummempaa.
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
On tuonne kuusen alle ilmestynyt yksi lahja minunkin nimellä varustettuna. Kokoa on noin 5 x 10 x 25 cm. Katsotaan illlalla mitä se sisältää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Varmaankin viinaa. En tiiä, pitäis varmaan avata lahjat ensteks.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Huppari, bändipaita (Ghost), muutamat joulusukat, kirja (Scream for me Finland), suklaata ja kahvia. Olen erittäin tyytyväinen, toiveissa oli ainoastaan tuo saamani kirja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös