No mitäs pukki toi?

  • 227 553
  • 1 620

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pukkia ei näkynyt. Oli kuulemma tullut jo oven taakse ja siksipä ei tarvinut vaivautua sisälle asti.

Mutta lahjoja tuli...
Ihanko Tuomaan päivästä asti olet kehittellyt tätä vitsikästä lahjalistaa, ja nyt Tapanina päätit viimein julkistaa tuotoksesi?

Olihan tuo ihan hyvä yritys tehdä parodiaa tällä "mitäs pukki toi " -osastolla, mutta hieman väkinäiseksi jäi hassuttelu tällä kertaa.
 

MegaForce

Jäsen
Ei vielä mitään. Lieköhän Postin lakko vaikuttanut ratkaisevasti?

Hetki sitten Japani ja Australia jaettu, sekä miljardis lahja.

 
Viimeksi muokattu:

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suihkusaippua+dödö-pakkauksen. Liekö tuo jottain vihjaa. Niin ja toihan tuo Shaman Spiritsin litrasen vodkalekan.
 

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Ihan puskista pukki toikin uuden puhelimen. Oli saanut jostain tietää että vanhassa oli näyttö vetämässä jo viimeisiään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Konvehteja, lakuja ja villasukat. Sinänsä yllättävää, kun itse en hommannut kenellekään mitään, syyn voi lukea pahaa joulua - ketjusta.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Mä pyysin siskoa ostamaan ja toimittamaan mun skidille yhden tietyn lahjan, ja tämä oli mulle kaikki tarpeellinen. Itse en joulua vietä mitenkään mutta en mä pieneltä kaverilta sitä iloa halua pois viedä. Tai enhän mä mitenkään voisikaan, mutta en mä niin periaatteen mies ole ettenkö voisi näinkin paljon joustaa tässä lahja-asiassa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Villasukat, tennarit, rock-kirjallisuutta, taskulamppu, lahjakortteja, suihkusaippuaa. Kaikkea tarpeellista, mutta ei tilaa vievää turhaa maljakkoa ym. vaasia. Siitä iso kiitos Korvatunturille.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tänä vuonna pukilta tuli...

- Dallas Stars lippis
- Dallas Stars pyyhe
- hajuvesi
- sukkia
- boksereita
- hartaasti toivomani minijääkaappi
+ faijan kanssa yhteinen konjakkipullo
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pukki toi Raum Rome Paris-hupparin, eli juuri sen mitä olen halunnut. Bonuksena vielä Bossin hajuveden. Tästä kunniasta kiitollisena taidan jyystää illalla muoria.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Pullo portviiniä, pullo chileläistä punkkua, pari pakettia garam masala-mausteseosta (lihalle ja kanalle omat), pakkaus kanadalaisia poutine-maustepusseja (lisää vain vesi), kuuluisaa olutmerkkiä mainostava T-paita.
 

Rairama

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL & Vaasan Sport
Tylleröltä kolmet sukat komeilla huumorikuvilla ja Spiderman PS4 -peli. Vanhempien luona käyn parin viikon päästä, joten silloin näkee mitä heiltä saa. Jos edes saa mitään.

Oikein mukava joulu ollut, kun ensimmäistä kertaa tuli myös paistettua kinkku itse.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Syömäpuikkoja 2 paria (jos oppisin käyttämään: välillä onnistuu, välillä ei), marmelaadikuulia, Pikkuveljen Paras-karkkilaatikon ja 110 euroa käteisenä.

Edit. Ja toihan joulupukki minulle takin hihaan kiinnitettävän heijastimen.
 
Viimeksi muokattu:

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Korttilompakko, Hilfigerin vyö, Saippuaa ja dödöö, Olutta, Suklaata, Juustohöylä ja hyvää mieltä. Sovittiin että ihmeitä ei osteta ja hyvin piti. Säästetään loput rahat johonkin perheen yhteiseen reissuun.
 

MegaForce

Jäsen
Laadukas paistinpannu tuli! Villasukat ja suklaata. Tämän lisäksi lahjakortti sekä Hugo Bossin farkut ja kauluspaita.

Kiitos korvatunturille!
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jotenkin oudosti peräti kaksi paistinpannua. Joko meillä on tonttujen mielestä ihan paskat pannut tai sitten minulle ruuanlaiton Jumalalle päätettiin antaa optimaaliset välineet. Suklaata, punaviiniä, autolaturi, paita, Marko Lempisen kirjoittama Harkimo-kirja ja väriä vaihtava Ässä-muki.

Kiitokset Korvatunturille.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Joulupukki oli tänä vuonna armollinen, koska kieltäytyessäni kaikista ehdotetuista lahjoista päätti tämä silti tuoda kuusen alle uuden työkassin, Fazer-suklaarasian sekä sadan euron lahjakortin Ikeaan. Olen tyytyväinen!

Muutenkin mukavan vähän lahjapaperien repimisiä tänä jouluna koko perheellä, paitsi siskon alle 10v skideillä tietenkin suurin määrä roinaa, mutta sen nyt ymmärtää. Oikeastaan ainoa tapa nauttia joulusta enää on hyvä ruoka, hyvä seura ja katsoa kuinka innoissaan toiset ovat joululahjoista. Kai sitä kutsutaan aikuistumiseksi.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Uudet pyyhkeet ja peitto lakanoineen. Ja alusasukerrasto talvijuoksuhousujen kera. Kaikki tarpeeseen.

Oli kyllä taas kiva katsoa pienten sukulaisten intoa mahtavassa seurassa.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
  • Pesuaineita ja uusi paita (Ilmeisesti paremman puoliskon mielestä resupekka tarvitsee ulkonäköön päivitystä)
  • Pari toivetietokirjaa Terra Cognita -kustantamon valikoimista
  • Teetä
Sopiva lahjamäärä. Tärkeämpää oli ruokapuoli ja kummilasten touhujen seuraaminen. Hienoja Lego-paketteja saivat. Ei silloin kun minä olin nuori ollut kauko-ohjattavia robotteja...
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Kärppähupparin, 3000 palan palapelin, urheilukellon, suklaata ja kärppäsukat jne.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös