NHL11 Kesäliiga Ps3

  • 24 724
  • 475

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
haloo onks Vancouverille pelikavereita? Pelit pelaamatta seuraavia vastaan:

Dallas (2), Los Angeles (2), Ottawa (2), Philadelphia (2), Tampa Bay (2), Detroit (2) ja Pittsburgh (1)

No luultavasti Dallas ja Philadelphia ei tuu pelejään pelaamaankaan, mutta voisivat sitten ainakin poistaa itsensä liigasta...
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Jahas vielä täällä pelaamatta seuraavat:

Dallas (2), Los Angeles (2), Ottawa (2), Philadelphia (2), Detroit (2) ja Pittsburgh (1)
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Voisiko niihin kutsuihin kenties edes vastata jotain, vaikkei pelaamaan ehtisikään? Kummasti roikutaan kyllä pari tuntia linjoilla, muttei pelejä kerry tuona aikana ollenkaan.

Edit. Ja tämän sanottuaan pisteautomaatti poistui liigasta...
 

ditrim

Jäsen
Aloitetaan pleijarit.
 

ditrim

Jäsen
Onnistuuko se tuosta noin vain? Liigan ylläpitäjä ei vastaa edes yksityisviestiin. Voi saakeli tätä liigaa!

Ei onnistu. Voidaan luoda oma liiga pleijareita varten mikäli toimitusjohtajasta ei kuulu mitään.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Vielä olen yrittänyt saada pelejä pelattua, mutta ei tämä nyt kovin hyvältä näytä. Millois seuraavat joukkueet olis linjoilla?

Detroit, Nashville, Columbus, Montreal, Buffalo, Phoenix, Florida, Dallas, Philadelphia, Los Angeles.

Dallasin kanssa haasteltiin puolin ja toisin pari päivää sitten, mutta peli ei lähtenyt käyntiin, eikä mies sitten vastannut yksityisviesteihinkään. Tiedä sitten mikä oli hätänä.

Mihis se liigan tj on kadonnut?
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Mennyt kyllä heikoksi tämä sarja, kun TJ ei ole päivystänyt. Viittisikö esim. ditrim katsella pleijariporukat ja tehdä uusi sarja niitä varten? Saataisin tämä loppumaan edes joskus.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Joo nyt vaan jollain konstilla pelataan noi pleijarit, että saadaan tää loppumaan. Ja ne, kenen takia tää nyt on mennyt näin vaikeeks, niin vois mun puolesta jättää liigojen ulkopuolelle seuraavassa versiossa. Oliskohan Juzsin mahdollista antaa noita tj:n oikeuksia jollekin toiselle, joka vois sit potkia noita joukkueita pois?
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
8? 1vs8, 2vs8, 3vs6, 4vs5 ja noista välieräparit ja finaali? Ja ei, en perusta sarjaa :D tai voidaanhan se pelata normi onlinematseina?

Jos nyt saataisiin ensin selville, kuinka monta liigasta pitäisi "potkia ulos"? Mun puolesta pleijareihin vois päästä vaikka parhaat 16 tai jotain semmosta ja perus onlinematseina vois mennä ihan hyvin. Täällä voisi sopia ja niin poispäin.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
22 tyyppiä on tahkonnu tätä liigaa puolitoista kuukautta ja kuinkahan paljon on pelejä vielä jäljellä herroilla? Onhan se mukavaa, kun muut ovat onlinessa päivittäin (jotkut useita tunteja päivässä) ja sitten joku saattaa hyvällä tuurilla ilmaantua kerran viikossa ja pelata pelin tai kaks, niin ei siinä kovin monen pelaajan saldo kartu - niidenkään jotka siellä jaksavat venttailla. Että nyt ihan oikeasti kylmällä kädellä porukkaa pois ja pleijarit käyntiin, että saadaan (tai saatte) tämän liigan pelattua loppuun, koska kohta tää menee siihen pisteeseen, että 12 on jo ilmestynyt. Jossei muuten, niin vaikka lista kahdeksasta tai 16. parhaasta (ihan miten sovitaan) ja sitten sovitaan perus onlinematseina nuo, jossei muuten onnistu.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Mut voi potkia pois/jättää pleijareista pihalle. En tiedä monentena oli(/e)n runkosarjassa, mutta ottakaa vaan mun perässä oleva jengi tilalle.
 
Mut voi potkia pois/jättää pleijareista pihalle. En tiedä monentena oli(/e)n runkosarjassa, mutta ottakaa vaan mun perässä oleva jengi tilalle.

Olit muistaakseni viiden parhaan joukossa. Miksi et pelaa loppuun? Meillä ainakin oli ihan pirun tasokkaat matsit! :)

Aletaanko jo ottamaan parhaat pelaajat ylös ja laitetaan lista tänne? 8 parasta pleijareihin ja niistä otteluparit? Teen listan illan aikana, jos kukaan muu ei halua tai ehdi ensin. Onko 8 pelaajaa liian vähän?
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Olit muistaakseni viiden parhaan joukossa. Miksi et pelaa loppuun? Meillä ainakin oli ihan pirun tasokkaat matsit! :)

Jep, ihan hyvin mulla pelit meni, mutta tuon liigan "tauon" aikana en pelannut yhtään matsia ja mielenkiinto koko peliin on nyt täysin nollissa, toivottavasti saatte vietyä tämän homman loppuun asti!

NHL 12:ssa sitten katsotaan josko tulisi aktiivinen liiga pystyyn... =)
 
Tässä otteluparit:

ditrim2008 (San Jose) - Kerubi80 (Chicago)
Selarit (Anaheim) - Sporde (Atlanta)
Lets_Go_Ducks (St. Louis) - anantti (New Jersey)
Peteee29 (Calgary) - sterrge (Nashville)

Toivottavasti tuo 8 joukkueen sarja kelpaa kaikille..? Mun mielestä tuo on nyt hyvä. Sarjat siis paras seitsemästä.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Tässä otteluparit:

ditrim2008 (San Jose) - Kerubi80 (Chicago)
Selarit (Anaheim) - Sporde (Atlanta)
Lets_Go_Ducks (St. Louis) - anantti (New Jersey)
Peteee29 (Calgary) - sterrge (Nashville)

Toivottavasti tuo 8 joukkueen sarja kelpaa kaikille..? Mun mielestä tuo on nyt hyvä. Sarjat siis paras seitsemästä.

Hyvin sopii ainakin meikäläiselle. Voisin huomen illalla pelailla muutaman pelin. Tarkemmin ajasta en vielä osaa sanoa mutta ilmottelen tänne jos Peteee sattuu olemaan maisemissa.

Ilmeisesti ihan perus online matseina palataan nää, ja ilmotellaan tänne tulokset?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös