NHL11 Kesäliiga Ps3

  • 24 714
  • 475

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Voisi melkein vitutusketjuun kirjoittaa, että ylimieliset tummaa visiiriä käyttävät ryssäkiekkoilijat vituttavat ankarasti... Niin ja se tuomarilinja pikkuisen myös...
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Jos joku nyt sillein suht nopsaan ehtii pelaan, niin vois pari peliä ottaa.

Detroit, Vancouver, Nashville, Columbus, Montreal, Buffalo, Phoenix, Florida, Dallas, Philadelphia ja Los Angeles olis pelejä jäljellä.

Edit. Ei ilmoittautuneita, joten huomenna taas uudella innolla.
 
Viimeksi muokattu:

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Eihän tuolta saa koskaan peliseuraa.. Vittumaista kyllä tämmöinen, mutta minkäs teet.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Vielä kun joskus oppisi pelaamaan näitä himoveivaajia vastaan... =D Haastetta nyt!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Sori se eilinen netti päätti sitten illalla tilettää.. Sunnuntaina pelataan loput pelit pois?

Koitetaan silloin uudelleen. Ihan hyvä vaan, että katkesi. Vaikka peli olikin mulla katkeamisvaiheessa ihan hyvin hallussa, niin eilisen yön kaavan mukaan olisin kuitenkin saanut rumasti pannuun. Eipä muissa peleissä juurikaan meikäläiselle kiekko pomppinut, kun taas vastapuoli teki lähes poikkeuksetta vähintään joka toisella vedolla maalin...
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Florida ottaa vastaan haasteita nyt.

Edit. Onko Buffalolla peli kesken tai muita kiireitä?

Edit 2. Ehtisikö joku muu kenties?
 
Viimeksi muokattu:

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Oli näemmä jokunen haaste tullut tässä parin tunnin sisällä. Kone jäi päälle, kun velvollisuudet kutsuivat. Pahoittelut.

Nyt olisin taas paikalla...
 
Täytyy tässä välissä mennä tiskaamaan kun tyttöystävä tuolla taustalla huutaa. Columbusta vastaan otan mielellään myöhemmin. Sharks kaatui kotona ja turpaan tuli vieraissa. Hyviä matseja ja en yhtään ihmettele että kyseinen herra johtaa liigaa. Tehokkuus on murhaavaa... Itse olen tyytyväinen voittoon ja tuli jopa pari hienoa kynämaalia tehtyä kaikkien paskamaalien kera ;)
 
Ja minua (St. Louis) vastaan otat myös pelin. Meillä on yksi peli pelaamatta ja jos oikein muistan niin Dallasin kotihallissa... Eli haastetta sitten tulemaan rohkeasti, kunhan se tyttö päästää.. :) Onneksi minua ei naiset komentele mutta se on taas toisen ketjun juttuja se.
 
Ja minua (St. Louis) vastaan otat myös pelin. Meillä on yksi peli pelaamatta ja jos oikein muistan niin Dallasin kotihallissa... Eli haastetta sitten tulemaan rohkeasti, kunhan se tyttö päästää.. :) Onneksi minua ei naiset komentele mutta se on taas toisen ketjun juttuja se.

Ihan hauska matsi, hieman halpa loppu... :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös