NHL11 Kesäliiga Ps3

  • 24 724
  • 475

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Aloitetaan tänään pelaamaan noita pleijareita?!

Eka pari pelattu.

Nashville vei Calgarya suoraan neljässä pelissä. Pelit tais mennä 7-6, 11-6, 7-6 ja 5-4. Kahdessa pelissä vikoilla sekunneilla voittomaali. Meinas muutaman kerran lentää ohjain seinään tässä sarjassa! Ratkaisut oli oikeestaan ne, että Kipperiä ei kiinnostanut ottaa mitään kiinni, välillä kaveri harhaili jossain ihan muualla kun maalissa. Ja tuomarit oli kun jostain naisten ringette-pelistä. Koko ajan oli jompikumpi jäähyllä. No eipä siinä, kesälomien viettoon pääsee ehkä viimein! Onnea sterrgelle jatkoon!
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Kerkeen vasta sunnuntaina seuraavan kerran pelailemaan. Eiköhän me sen jälkeen lähipäivinä saada Selareiden kanssa pelailtua pelit.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Eka pari pelattu.

Nashville vei Calgarya suoraan neljässä pelissä. Pelit tais mennä 7-6, 11-6, 7-6 ja 5-4. Kahdessa pelissä vikoilla sekunneilla voittomaali. Meinas muutaman kerran lentää ohjain seinään tässä sarjassa! Ratkaisut oli oikeestaan ne, että Kipperiä ei kiinnostanut ottaa mitään kiinni, välillä kaveri harhaili jossain ihan muualla kun maalissa. Ja tuomarit oli kun jostain naisten ringette-pelistä. Koko ajan oli jompikumpi jäähyllä. No eipä siinä, kesälomien viettoon pääsee ehkä viimein! Onnea sterrgelle jatkoon!


Jeps, Kiitoksia peleistä! Kaikki matsit olivat kyllä tiukkoja, maaleja määtettiin molempiin päätyihin mutta samallla Rinne vei Kipperia 100-0. Ja jäähyjä tosiaan tuli jatkuvasti, pelailtiin vissiin pariin otteeseen hetki 3 vs 3...

Alottakaapas muutkin sarjat että saadaan tää päätökseen ennenkuin Änäri 12 tulee kauppoihin.
 

Sinom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylimieliset oululaiset
St. Louis ja New Jersey aloittivat myös oman sarjansa pelaamalla 3 peliä ja pelit menivät seuraavasti:

St. Louis Blues - New Jersey Devils 2-1
St. Louis Blues - New Jersey Devils 2-0
New Jersey Devils - St. Louis Blues 5-1

Halak oli 2 ensimmäisessä pelissä aivan uskomaton ja St. Louis oli parempi viimeistelyssä, mutta onneksi 3 pelissä sain voiton. Olen ottanut jokaisessa pelissä aivan liikaa jäähyjä ja eritoten huitomisjäähyjä on tullut eniten.
 

ditrim

Jäsen
ditrim2008 (San Jose) - Kerubi80 (Chicago)

Koska aloitetaan?
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Käyn vähän Elomessuilla pyörimässä ja kattelen sitten pleikkaria sen jälkeen.

Mä taas lähen reilun tunnin päästä Saimaalle ja voi olla että kotiudun vasta huomenna.

Lisään pleikkarilla sut kaveriks ni katellaa siellä millon satutaa samaa aikaa paikalle.
 
Paska päätös liigalle. Hyvä runkosarja ja huonotasoiset pleijarit. New Jersey jatkoon voitoin 4-2. Onnea! Kiitos ja näkemiin. NHL12:ssa toivottavasti onnistuu paremmin tällainen liiga...
 

Sinom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylimieliset oululaiset
St. Louisin ja New Jerseyn välinen sarja saatiin päätökseen, kun New Jersey eteni jatkoon voitoin 4-2. Ratkaisevassa kuudennessa pelissä peli jumitti molemmilla toisen erän loppupuolella tilanteessa 4-0 New Jerseylle.

Sarjan loput kolme peliä menivät seuraavasti:
New Jersey Devils - St. Louis Blues 5-1
St. Louis Blues - New Jersey Devils 1-4
New Jersey Devils - St. Louis Blues 4-0
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Juuh me saatiin pelailtua ja kesäloma alkoi, kun Ducksit voitti 4-2 otteluvoitoin. Hyviä vääntöjä, lähes kaikki maalin pelejä. Ei muuta kun kiitokset peleistä ja eteenpäin!
 

ditrim

Jäsen
San Jose päätti Chicagon pleijarit 4-1 voitoin. Kiitos Kerubi80 hyvistä ja tiukoista matseista!
 

ditrim

Jäsen
ditrim2008 (San Jose) - Kerubi80 (Chicago)
Selarit (Anaheim) - Sporde (Atlanta)
Lets_Go_Ducks (St. Louis) - anantti (New Jersey)
Peteee29 (Calgary) - sterrge (Nashville)

Mitkä ovat seuraavat taisteluparit?
 

ditrim

Jäsen
ditrim2008 (San Jose) - Kerubi80 (Chicago)
Selarit (Anaheim) - Sporde (Atlanta)
Lets_Go_Ducks (St. Louis) - anantti (New Jersey)
Peteee29 (Calgary) - sterrge (Nashville)

Mitkä ovat seuraavat taisteluparit?

ditrim2008 (San Jose)1. - sterrge (Nashville)7.
Selarit (Anaheim)2. - anantti (New Jersey)6.

Nimen perässä runkosarjasija.
 

ditrim

Jäsen
Nashville sweeppasi Sharksit kesälomalle otteluvoitoin 4-0. Vitutus on mahtava. Nyt mietin vain, että mikä lieni tasohandicapin osuus hupipeleissä kun mä olen taso 39 ja sterrge on taso 13. Vaikkei stergen oikea taso ole mitään lähellekään noin matalaa. Jotenkin vaan mun vedot päätty tolppiin ja räpylään, samalla kuin toisessa päässä Niemi imutti kiekkoja noin 70 prosentin varmuudella. Kiitoksia kuitenkin kaikille hyvästä liigasta.
 

Eskelarit

Jäsen
Anantin kanssa matsattiin välieräsarja loppuun. Meikäläisen Ducks jatkoon lukemin 4-0. Ekat kolme matsia oli tasaisia (5-4,3-2,4-3?) mutta viimeinen repesi Steckelin lennettyä ulos ajassa 19.58. Ducks kiitti ja teki jäähyn aikana 5 maalia. Tais peli päättyä 8-3 lopuksi.. Kiits anantille!

Finaaleissa tuleekin Salonen vastaan, saatiinhan tähän vähän kipinää, kiitos Salosen siirtymisen Luomuihin :D Luomut vs Jatkis jne ;) Millon otetaan matsit?
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Noniin, Nuppe #5 nappas pojan kantoon 4-1 voiton. Selkee vastaan tulija olin ja onnitellut Nupelle!

Onneksi änäri 12 kolkuttelee jo ovella, ilmeisesti siinä on korjattu sen verran että hyökkäyksissä joutuu käyttämään luovuutta eikä samatveivit aina toimikkaan.
 

Eskelarit

Jäsen
Noniin, Nuppe #5 nappas pojan kantoon 4-1 voiton. Selkee vastaan tulija olin ja onnitellut Nupelle!

Onneksi änäri 12 kolkuttelee jo ovella, ilmeisesti siinä on korjattu sen verran että hyökkäyksissä joutuu käyttämään luovuutta eikä samatveivit aina toimikkaan.

Näh, omasta mielestä mä olin tiukoilla kokoajan, ei uskaltanut pakilla mitään tehdä kun sun harhautusrepertuaari on sen verran laaja, kunhan pakittelin ja toivoin ettet pääse paikoille.. :)

Kiitos muillekin ketä täs sarjassa oli, kattellaa kahessatoista! :)
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Onnittelut Nuppelle turnausvoitosta. Kiitos kaikille osallistujille ja nähdään kahdentoista parissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös