Ilmoitukset

Nimimerkki Fremont provosoi porilaiskannattajia viime lauantaina Liigan otteluseurannassa. Siitä sai palkinnoksi viikon pelikiellon.

Nimimerkki Hedonist huilaa viikon provoilustaan Kärpät-Lukko otteluketjussa.

Nimimerkki Lemieaux huilaa viikon sääntöjen 6§:n perusteella. Rikkomus löytyy HIFK:n kausiketjusta.

Nimimerkki Tuen Vety miettii viikon mitä tarkoittaa hyvän maun käsite. Tuotos löytyy Liigan erotuomarien-ketjusta.

Nimimerkki Erkka Lapanen huilaa kuukauden provoisoinnissa, joka kohdistuu taas kerran Jokerit-kannattajiin. Viesti löytyy vapaan keskustelun Väkivallanteot-ketjusta.

NHL-lähetykset netissä

Viestiketju osiossa 'NHL' , aloittajana Daespoo, 10.10.2006 klo 22.36.

1. Hypodermic Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
    Mistä katsotte nykyään koosteita aamukahvin äärellä? NHL.comin recapit ovat melkoisia tynkiä nykyään ja taustalle on vieläpä laitettu musiikki soimaan...
    Itse katsellut nyt tuolta parina aamuna, kunnon pituiset koosteet ja löytyy myös nyrkkihippasia (ja niitä edeltäneet taklaukset) erillisistä(kin) pätkistä:
    https://www.youtube.com/channel/UChGJECFxl7TSKQSD1P0UIxg/videos

2. xkouhiax Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara
    Lainaus:
    Kiitos tästä linkistä! NHL.comin recapsit kuvan laadultaankin paskaa, mutta tuolla Youtube-kanavalla oli hyvälaatuiset koosteet.

3. TheKing8Hockey Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Washington Capitals
    Lainaus:
    Lainaus:
    Spoiler Free NHL Highlights Tässä toinen hyvä paikka koosteille, jota olen kuullut kehuttavan.

4. Mängimies Jäsen

NHL Highlights

Tuossa vielä yksi asiallinen sivusto ottelukoosteisiin. Pääsivulle tulee aina tuoreimmat koosteet ja navigaatiopalkista voit valita haluamasi joukkueen koosteet.

5. WildThing Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Oulun Kärpät, Minnesota Wild ja Helsingin Jokerit
    Onko kellään näkemystä miten sais täällä lattareissa näkymään änärimatsit Iphonella? Vai pitääkö tässä alkaa läppärin ostoon..

6. Bourque#77 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
    Lainaus:
    En oikein muuta keksi kuin livenä streamien kautta --> reddit.

7. WildThing Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Oulun Kärpät, Minnesota Wild ja Helsingin Jokerit
    Lainaus:
    Kiitos, on tuokin tyhjää parempi vinkki :)
    Redditiä en oo ikinä ees käyttänyt, mutta täytyy tutustua. Striimejä en oo saanu näkyyn puhelimesta..

8. Bourque#77 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
    Itse olen useasti juurikin iphonen kautta redditin streami tarjonnasta etsinyt haluamani pelin duunissa. Aina löytynyt joku mikä toimii iphonella ja laatukin ollut aina hd.

9. tiilk Jäsen

Suosikkijoukkue:
    NHL
    Onko muilla nhl.tv:n kuva ja ääni (Viaplayn kautta) pätkivää? Ei vaikutusta vaikka laadun laittaisi matalimmalle. Onko se playeri vain umpisurkea vai onko vika läppärissäni? Millään muulla sivustolla/playerilla en kohtaa vastaavaa. Olisi mukava katsoa tiettyjä pätkiä kun saa valita koti- tai vierasfeedin, mutta lähetys pätkäisee säännöllisesti muutaman sekunnin välein, ja tuntuu että hämmästyttävän usein se pätkäisy on juuri maaliin johtavan laukauksen, tai muun sellaisen kohdalla, jonka juuri haluaisi nähdä tai kuulla. Hyvällä tuurilla näet kohdan pätkäisemättä, kun muutaman kerran kelailet.

Toinen ärsyttävyys ilmenee Chromecastin kautta heijastettaessa. Kuva ja ääni eivät pätki, mutta aina jossain vaiheessa TV-ruudun alalaitaan ilmestyy itsestään videon aikajana play-nappuloineen ja kuva hämärtyy hiukan. Ikään kuin liikuttaisi kursoria videon päällä. Ja tämä ei lähde pois muuten kuin pysäyttämällä castauksen ja heijastamalla uudelleen. Tätä saa sitten tehdä säännöllisesti jos nhl.tv:n kautta haluaa katsoa.

Viaplayn kautta hommat pelaa onneksi moitteetta, mutta siellä on tarjolla vain kotijoukkueen lähetys.

10. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Jos ja kun katsotte NHL.tv:n kautta matseja selaimella, niin onko muilla koko näytön tila alkanut sekoilemaan niin, ettei se kuva ole edes koko näytön kokoinen?

11. HankMoody Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Vancouver Canucks
    Lainaus:
    Kyllä mulla ainakin toimii hyvin ja nyt katselen.

12. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Lainaus:
    No sit se on mun seonnut läppäri vaan.

13. Ranksu Jäsen

Suosikkijoukkue:
    St. Louis Blues
    Mulla ei ole viime päivät toiminut nhl gamecenter, antaa vain virhettä Media Error: Video not available. Oon päivittänyt flashplayerin, mutta ei toimi.

edit. syy löyty kun jaksoin tarkemmin tutkastella. Ad blockerit jne piti ottaa pois päältä jotta sain päivitettyä oikein flashin ja nyt pelittää normisti.

Viimeksi muokattu: 02.12.2017 klo 18.24
  14. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Lainaus:
    Mulla nyt tuo sun ongelma, mutta eipä flashin asennus (päivitys) auttanut. NHL.tv:ssä.

15. lake79 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ilves, Suomi, Pahalampi, Penguins
    Lainaus:
    Eikä Firefoxilla. Ei auttanut myöskään että otin adblockerin päältä sekä chromella, että foxilla.

On se kumma kun NHL-TV:n väki saa perseiltyä tuon softan vähintään kaksi kertaa kaudessa toimimattomaksi.

16. HalfMoonRider#0 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Washington Capitals, Tampereen Ilves
    Lainaus:
    Kodilla kun katsellut niin ei ole ollut koko kautena (niinkuin ei muinakaan kausina) mitään ongelmaa :/

17. Lievers#22 Jäsen

Lainaus:
    Lainaus:
    Mulla ei auttanut tuo päivitys, vaan piti poistaa koko Flash ja asentaa sitten uusiksi. Nyt toimii taas. Mutta joo, yhdyn tuohon että kummallista on että jotain häikkää tämän softan kanssa on joka kausi.