Ilmoitukset

Nimimerkki KooJii_#1 rikkoi sääntöjen 4§:ä kirjoittamalla viestin, jossa oli pelkkiä hymiöitä. Annamme tästä rikkeestä viikon pelikiellon.

Nimimerkki Action Bronson kävi HIFK-osiossa provoilemassa. Koska nimimerkillä on vastaavista rikkeistä runsaasti historiaa, kurinpitoryhmä on määrännyt Action Bronsonin puolen vuoden pelikieltoon.

Nimimerkki Elkku kuittasi itselleen kahden viikon pelikiellon jatkuvista turhista ja provosoivista viesteistään Olli Juolevia käsittelevässä ketjussa.

Nimimerkki Luxray kirjoitti lukuisia provosoivia viestejä TPS-osioon ja hänet on laitettu viikoksi rauhoittumaan sääntöjen 9§:n perusteella.

Nimimerkki Lico kirjoitti pelkän hymiön sisältäneen viestin ja huilaa seuraavan viikon sääntöjen 4§:n perusteella.

Nimimerkki sumuinen suo osoittautui Moderaattorien vanhaksi tutuksi ja hänen kirjoitusoikeutensa on poistettu sääntöjen 16§:n perusteella.

Nimimerkki kummitus kirjoitti sen verran monta turhaa ja provosoivaa offtopic-viestiä JYP-osioon, että olemme päättäneet antaa kyseiselle kirjoittajalle viikon pelikiellon sääntöjen 2§:n, 4§:n ja 9§:n perusteella.

Nimimerkki Leon kirjoitti pelkkiä isoja kirjaimia sisältäneen onelinerin, josta kurinpito päätti antaa viikon pelikiellon sääntöjen 4§:n ja 5§:n perusteella.

NHL-lähetykset netissä

Viestiketju osiossa 'NHL' , aloittajana Daespoo, 10.10.2006 klo 22.36.

1. Kirjoittelija Jäsen

Lainaus:
    Onko sulla Chromecastiä tai Apple TV:tä? Chromecastillä näyttäisi pyörivän nyt kaikki pelit oikein nätisti. Hieno homma. Nyt on selostuksissa valinnanvaraa, kun ei tarvitse tyytyä vain Viaplayn lähetyksiin kuten parilla viime kaudella.

2. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Lainaus:
    Apple TV on. Eli siis voinko sieltä valita selostuksiakin nykyään kuten NHL.tv:ssä (Chicagon värilasikaksikon)?

Taitaa vaatia varmaan jotain uutta Apple TV:tä, kun tällä suhteellisen vanhalla en ainakaan löydä mitään Viaplayn kautta.

3. Kirjoittelija Jäsen

Lainaus:
    Olen vähän väärä henkilö kommentoimaan Apple TV:tä, kun en ole sitä ikinä käyttänyt. Oletin vain, että kun tuo Viaplayn NHL.tv toimii nykyään Chromecastillä, niin kaipa se sitten toimii Apple TV:lläkin.

4. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Lainaus:
    Tähän jos joku muu osaa vastata, niin olisi hyvä.

Mä en tiedä Chromecastista mitään, niin idea vissiin sama kuin Apple TV:ssä? Mikäs versio tuosta kannattaa hommata jolla se toimii? Otan vaikka suoran linkin jostain verkkokaupasta vastaan, jota voit suositella. Toki mulla oli Pleikalla jo NHL.tv aikasemmin, miksi se otettiin sieltä pois? Voisko se toimia siellä nyt?

@ViasatOfficial :lle koppia tuosta.

5. Kirjoittelija Jäsen

Lainaus:
    Jos Chromecastin ostaa, kannattaa hommata uusin versio eli Chromecast Ultra. Se on tehokkain. Sillä pystyy katsomaan myös Ultra HD -lähetyksiä, joita Viaplay nykyään tarjoaa joistain futispeleistä. On nättiä kuvaa, jos netti vain jaksaa sitä pyörittää. Mulla ei ihan aina jaksa, kun nopeus huitelee jossain 10 ja 50 megan välillä. Eikä mulla kyllä ole Ultra HD -TV:täkään, joka Viaplayn ohjeissa listataan vaatimukseksi Ultra HD -lähetyksen katseluun mutta kyllä se vanhemmallakin töllöllä näyttää paljon paremmalta kuin normaali HD-lähetys.

6. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Lainaus:
    Täytyy pistää harkintaan. Kiitos tästä. Ei ole edes pahan hintanen.

Pistin Viaplayn tekniikkaan viestiä Apple TV:stä, siitä onko NHL.tv tullut jäädäkseen Chromecastille ja onko mahdollisesti myös tulossa Playstationille. Ilmoittelen täällä, kun saan vastauksen.

7. Pallister Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara,Manu
    Tuo chromecast-tuki oli jo viime kaudella NHL.tvssa/viaplayssa.
    Vaatii vähän reilummin vaan kaistaa että ei pätki.

8. Kirjoittelija Jäsen

Lainaus:
    Ehkä minun läppärissäni on sitten jotain vikaa, sillä minä en viime kaudella NHL.tv:n lähetyksiä Viaplayn kautta katsoessani löytänyt lähetyksistä Chromecast-kuvaketta. Etsin sitä kyllä mutta ei näkynyt. Tänä syksynä se oli sinne ilmestynyt.

9. Pallister Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara,Manu
    Lainaus:
    No itse näin jo viime kaudella katselin. Oliko varmasti kaikki laitteet ok?
    Osa on valittanut rapakon takana että CC-ikoni on katoillut milloin mistäkin syystä varsinkin desktop-versiosta.
    Voi myös olla että vielä viime kaudella CC-ikoni oli kuvan oikeassa yläkulmassa sen ollessa nyt tuossa alhaalla.
    Lisäksi ikkunaa ei saa laittaa koko ruudun kokoiseksi tai ikoni katoaa.

Viimeksi muokattu: 25.09.2017 klo 03.13
  10. HalfMoonRider#0 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Washington Capitals, Tampereen Ilves
    Lainaus:
    Jokasen Capsien reenimatsin kattonut ja niinkuin edellisinäkin vuosina, niin ei ole kyllä tökkinyt yhtään. Itse katson pelit PC:n kautta Kodi ohjelmalla. Että en nyt kyl usko et ongelma olis NHL:n päässä.

11. Lainaus:
    Pistä vaan suoraan vastaus, mitä saat sieltä Viaplaylta.

- Hemmo

12. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Lainaus:
    Itse katselen siis NHL.tv:tä selaimen kautta, ois toki voinut mainita asiasta.

13. HalfMoonRider#0 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Juu muistelen itsekin joskus koittaneeni katsoa peliä selaimen kautta (en muista mikä selain, joko Chrome tai Firefox se on ollut) ja noita ongelmia tuppas olemaan. Noita ongelmia ei ole Kodin kautta ilmennyt ja laatu tosiaan muutenkin parempaa.

14. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Lainaus:
    Kodi multa löytyy, mutta siis ei vaan jaksa tietokone ilmeisesti pyörittää. Laatu erinomainen sen ajan kun jaksaa kuva pyöriä, mutta sitten stoppailee ja alkaa hyppimään.

15. Kirjoittelija Jäsen

Lainaus:
    En tiedä mutta laitteet oli ihan samat kuin ne on nytkin, ja nyt Chromecastin käyttö onnistuu.

Lainaus:
    Ruudun lähetyksissä kuvake on oikeassa yläkulmassa ja hyvin on löytynyt.

Viimeksi muokattu: 25.09.2017 klo 16.34
  16. Fancy Jasper Jäsen

Kova aloitus Devilsseiltä Senatorssia vastaan. Eka erän alkuun heti 4 - 0 eikä Ottavalaisilla ole mitään palaa pelin päällä olemisessa. Hassua kun HDMI -kaapelin avulla yhdistin kuvan näkymään televisiosta niin silti ääni kuuluu läppäristä. Läppäriltä laitoin välilehdelle 5 kuponkia samaan aikaan pyörimään e-bingoa, niin yllättäen virtuaalisen bingo-isännän ääni kuului television puolelta.

Lisäys: Nyt jo 5 - 0

17. Toby Dammit Jäsen

Suosikkijoukkue:
    New Jersey Devils
    Lainaus:
    Mulla on muistaakseni toisen sukupolven Apple TV, ja sillä onnistuu NHL.tv:n pelien pyörittäminen ihan hyvin ja selostuksen valinta koti- tai vierasjoukkueen mukaan. Toisaalta tilaus on nimenomaan suoraan NHL.tv:ltä eikä Viaplaylta, joten en tiedä, miten se vaikuttaa asiaan. NHL-sovelluksen Apple TV löytää ainoastaan silloin kun iTunes Storesta on valittu maaksi Yhdysvallat.

18. Thmz Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Boston Bruins
    Mikäs on fiksuin tapa nykypäivänä saada jälkilähetykset ja livet pyörimään? Toissa vuonna oli Kodi+NHL.tv ja siihen F-securen Freedome. Toimi ihan kivasti kyllä, mitä nyt Kodin kanssa vähän oli säätöä. Viime vuonna oli ihan Viaplay. Toimi sutjakasti, mutta laatu jätti kyllä toivomisen varaa.

19. HalfMoonRider#0 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Ite menen edelleen tällä. Enkä ole harkinnutkaan vaihtavani mihinkään muuhun, ku kerran toimii loistavasti.

20. NHL-studiot sekä asiantuntijat Viasatin kanavilla sekä Viaplay-palvelussa syyskauden osalta seuraavassa. Muutokset toki mahdollisia ja niistä kerrotaan erikseen.

Lauantai 21.10. klo 19:30 Philadelphia vs. Edmonton
    Studio: Iiro Harjula, Janne Niinimaa, Ismo Lehkonen
    Selostaja: Antti Mäkinen

Lauantai 04.11. klo 19:30 Ottawa vs. Las Vegas
    Studio: Iiro Harjula, Janne Niinimaa, Ismo Lehkonen

*Perjantai 10.11. klo 20:30 Ottawa vs. Colorado (HUOM. ONSITE, RUOTSI)
    Studio: Iiro Harjula, Ville Nieminen

*Lauantai 11.11. klo 19:30 Colorado vs. Ottawa (HUOM. ONSITE, RUOTSI)
    Studio: Iiro Harjula, Ville Nieminen

Lauantai 16.12. klo 20:30 Minnesota vs. Edmonton
    Studio: Iiro Harjula, Ossi Väänänen, Ville Nieminen

Tiistai 19.12. klo 20:30 Toronto-Carolina
    Studio: Iiro Harjula, Ossi Väänänen, Ismo Lehkonen

*= Ottelu pelataan Tukholmassa, Ruotsissa osana NHL Global Series tapahtumaa, jossa Ottawa ja Colorado kohtaavat kahdesti. Ottelut eivät ole harjoituspelejä, vaan oikeita runkosarjaotteluita.

- Hemmo

21. Tiedote Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Wild
    Onko tämä bugi kaikilla, vai enkö jostain syystä ole oikeutettu pääsemään NHL.tv:seen Viaplayn kautta? Viaplay sport-paketti siis löytyy, eli kaiketi pitäisi päästä myös tuonne.

White screen ja tämä teksti ilmestyy kun klikkaan NHL.tv:n linkkiä Viaplayn sivuilta.
    {"code": "402", "status": "ExpiredCredentials","message": "No Active Subscriptions For Receipt"}

22. Naamavelli Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lukko&Leijonat
    Lainaus:
    Aivan sama teksti mullakin ja olin tulossa kysymään samaa.

23. aessi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tampa Bay Lightning
    Kausi ole vielä edes alkanut ja on jo ongelmia lähetysten kanssa..

24. Kirjoittelija Jäsen

Lainaus:
    Sama homma täällä.

25. Lico Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks
    Lainaus:
    Lainaus:
    Lainaus:
    Lainaus:
    Kävin jo haukkumassa lafkan ja sitten huomasin, etten ollut maksanut laskua perjantaina, vaikka oli eräpäivä. Mutta ei kait se siitä johdu? Eihän ne nyt viikonloppuna niitä kattele. Mulla on siis Canal Digitalin kautta Viasat Sport ja Viaplay.

Mutta hyvä tietää, että sama vika muillakin.

Tai niin, "hyvä". Ehkä sitten hyvä, että nyt se sitten on kaatunut eikä kauden avauksessa, mutta on tääkin kun kaverin kanssa ensimmäistä kertaa katellaan NHL:ää ja tätä varten herättiin. Nyt katotaan just ja just HD-laatuselts pop-up-mainosstreamvittusaatana sivulta.