NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 375 316
  • 1 596

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Mites se menee tuossa online-pelissä, kun pelaaja loukkaantuu ja peli kysyy että pelataanko peli loppuun asti vai jätetäänkö kaveri sivuun. Jos pitää pelaajan pelissä mukana, niin onko vaikutusta kaverin taitoihin?

Vaikuttaa, heikentää kaverin taitoja. Esim nopeus on huonompi, taklaukset ei onnistu niin hyvin ja laukauskin hieman epätarkka ja huonolaatuinen.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
XBOX kokoonpanot USB:n kautta

Onko mahdollista ladata rosterit ensin tietokoneelle jonka jälkeen siirtää tikun kautta boksille? Liveaikaa kun ei ole niin ei voi ladata xboxilla...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Onko mahdollista ladata rosterit ensin tietokoneelle jonka jälkeen siirtää tikun kautta boksille? Liveaikaa kun ei ole, niin ei voi ladata xboxilla...
Et tarvitse Goldia (ns. Liveaikaa) ladataksesi EA:n rosterit. Tietysti jos koneella ei pääse ollenkaan Liveen (=nettiin), niin on eri. Yleensä sieltä valikoista on löytynyt se Download rosters-valikko, kai tänäkin vuonna.
Itse lataan sillälailla, että yritän käynnistää nettiottelua sillä ns. kortti-joukkueellani (mikä onkaan, en siis pelaa kyseistä pelimuotoa ollenkaan, teen toimenpiteen vain rosteripäivityksiä varten). Siinä lataa ensin kokoonpanot ja sitten vasta sanoo, ettei oikeudet riitä kyseiseen pelimuotoon. Toimii ns. käytetyn pelin kohdallakin.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Meikältä loukkaantui Be A GM:ssä pakki ja kone meni automaattisesti muuttamaan kaikki ketjut ja tekemään kokoonpanosiirtoja. Neljättä kautta vedetään, eikä ole ennen tuota tullut, joten mikäs kohta asetuksista tms. pitää muuttaa, että tältä vältytään jatkossa?
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Meikältä loukkaantui Be A GM:ssä pakki ja kone meni automaattisesti muuttamaan kaikki ketjut ja tekemään kokoonpanosiirtoja. Neljättä kautta vedetään, eikä ole ennen tuota tullut, joten mikäs kohta asetuksista tms. pitää muuttaa, että tältä vältytään jatkossa?

Olisikohan ollut apulaisvalmentajan tuki tjsp.?
 

Teloch

Jäsen
Tuohan nimenomaan on sitten sitä vähäistä tukea? Apuvalmentajan tuki kokonaan pois, niin ei äijät siirtyile. Tai ei ainakaan minulla ole tuollaista tapahtunut tähän päivään mennessä.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Ei ole, ite aina Be A Gm alussa meen rukkaan heti että apuvalkun apu on vähäinen.

Itelläkin tekee tuon autom. Eli siirtää omatoimisesti AHL:ään kavereita jne.

Voi olla. Valittavanahan tuolle apulaisvalmentajan tuki säädölle on kolme vaihtoehtoa: kyllä, vähäinen ja ei, joten jos se on vähäisellä ollut, niin ehkä se ilmenee juurikin noina kokoonpanosiirtoina? Ainakaan minulla ei ole tuolla tavalla käynyt, vaikka kausia on tullut simuloitua liki kymmenen.
 

Fensba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itseäni on alkanut ärsyttämään suunnattomasti yksi asia.

Pelaan maalivahdilla Be A Prota ja kun itse pelaan pelini niin torjuntamäärät ovat aina 5-20. Jos kuitenkin simuloin pelejä välillä ja katselen torjuntoja niin yleensä torjuntamäärät pyörivät siellä 20-40 tienoilla. Miksi vetoja ei siis tule niin paljoa, kun itse ohjaa maalivahtia? Olisi se vähän mielenkiintoisempaa ottaa 40 kutia kiinni pelissä kuin joka erässä sen yksi tai kaksi hassua...

No jos 12 toisi tähän jotain parannusta...vaikkakin epäilen.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Meikältä loukkaantui Be A GM:ssä pakki ja kone meni automaattisesti muuttamaan kaikki ketjut ja tekemään kokoonpanosiirtoja. Neljättä kautta vedetään, eikä ole ennen tuota tullut, joten mikäs kohta asetuksista tms. pitää muuttaa, että tältä vältytään jatkossa?
Itse olen testannut mistä tämä johtuu ja tullut siihen lopputulokseen että kone muuttaa ketjuja jos sinulla ei vaikka ole tarpeeksi miehiä ylhäällä ja joku sitten menee loukkaantumaan. Itsellä kävi niin että palkkakatto oli niin täynnä että pystyin pitämään ylhäällä vaan minimimäärää pelaajia. Ja sitten loukkaantuminen tapahtui ja kone automaattisesti muutti kokoonpanoa. Heitellen pelaajia sinne tänne :-)
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
PS3

Tulisiko joku ottamaan tässä kohta vaikka paras viidestä -sarjan? Jos luulet voittavas niin ei muuta kuin yv:tä ja laitetaan myllyt päälle ;)

e. toki myös yksittäiset pelit käy.

PSN: Kuubextra
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Itse olen testannut mistä tämä johtuu ja tullut siihen lopputulokseen että kone muuttaa ketjuja jos sinulla ei vaikka ole tarpeeksi miehiä ylhäällä ja joku sitten menee loukkaantumaan. Itsellä kävi niin että palkkakatto oli niin täynnä että pystyin pitämään ylhäällä vaan minimimäärää pelaajia. Ja sitten loukkaantuminen tapahtui ja kone automaattisesti muutti kokoonpanoa. Heitellen pelaajia sinne tänne :-)

Avauduin tästä jo aiemmin ja tällöinhän kone "parhaimmassa" tapauksessa heittää sulta jotain kavereita waiversiin. Itseltä meni parhaimmillaan/pahimmillaan yhdessä kaudessa 3 maalivahtia tämän takia. Et pystynyt itse siirtämään pelaajia, vaan peli antoi "vaihtoehdot" sammuta boxi/mene pois pelistä tai anna koneen muuttaa kokoonpanosi perseelleen. Naurettavaa kyllä, ettei tuossa vaiheessa voi itse puuttua kokoonpanoihin, vaikka olisi asetuksista laittanut "käskyn" että kone ei kokoonpanoihin koske.

Tuohan nimenomaan on sitten sitä vähäistä tukea? Apuvalmentajan tuki kokonaan pois, niin ei äijät siirtyile. Tai ei ainakaan minulla ole tuollaista tapahtunut tähän päivään mennessä.

Kyllä ne siirtyy. Juuri tuossa Parkerin mainitsemassa tapauksessa. Itse ainakin tykkään niin että ylhäällä ei kovin montaa istuisi hodarikatsomossa. Vaan sitten tarvittaessa kutsun kavereita ylös. Näinpä onkin perseestä tämä "ominaisuus", mikä siis on vain huonoa pelisuunnittelua/bugi.
 

Teloch

Jäsen
Näinpä onkin perseestä tämä "ominaisuus", mikä siis on vain huonoa pelisuunnittelua/bugi.

No sitten. Minulla on ollut käytännössä aina 1-2 varamiestä poppariosastolla, joten en sitten sen takia ole ongelmaan törmännyt. Toivottavasti korjaavat tuon bugin muidenkin Be a GM:ää vaivaavien tyhmyyksien kera tämän vuoden versiossa.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Onlinepelit.

On todella, siis todella palkitsevaa, kun olet johdossa ja joko netti katkeaa, tai sitten tulee tämä loppu 30 sekunnin bugi. Eli siis tulee pelikatko, ja sitten ruutu vaan pyörii ja oikeassa kulmassa lukee "Odota hetki". Muutkin varmaan kokeneet näitä? En tajua mikä siinä on, netti katkennut 4 kertaa, ja joka kerta olen ollut johdossa pelissä, ja nyt peliä 27 sekuntia jäljellä, johdin tietty, ja tulee tämä perkeleen ruudunpyörimisbugi.

Statsien pitäisi olla netissä 36-7-1, mutta kiitos näiden, ne ovatkin 31-12-1 :-) Tappaa suurimman innon pelata ja yrittää nostaa rankkia ja saada paremmat tilastot. Okei, tämä on vain peli, eikä noilla statseilla ole loppujen lopuksi mitään väliä, mutta onhan tämä nyt aivan raivostuttavaa!
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
On todella, siis todella palkitsevaa, kun olet johdossa ja joko netti katkeaa, tai sitten tulee tämä loppu 30 sekunnin bugi. Eli siis tulee pelikatko, ja sitten ruutu vaan pyörii ja oikeassa kulmassa lukee "Odota hetki". Muutkin varmaan kokeneet näitä? En tajua mikä siinä on, netti katkennut 4 kertaa, ja joka kerta olen ollut johdossa pelissä, ja nyt peliä 27 sekuntia jäljellä, johdin tietty, ja tulee tämä perkeleen ruudunpyörimisbugi.

Statsien pitäisi olla netissä 36-7-1, mutta kiitos näiden, ne ovatkin 31-12-1 :-) Tappaa suurimman innon pelata ja yrittää nostaa rankkia ja saada paremmat tilastot. Okei, tämä on vain peli, eikä noilla statseilla ole loppujen lopuksi mitään väliä, mutta onhan tämä nyt aivan raivostuttavaa!

Jos itelle tulee toi bugi niin yleensä jätän pyörimään ja odottelen että vastustaja luovuttaa ensin.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Jos itelle tulee toi bugi niin yleensä jätän pyörimään ja odottelen että vastustaja luovuttaa ensin.

Joo, itseasiassa teinkin niin. Aiemmin en tiennyt, että periaatteessa se kumpi luovuttaa, häviää. Nytpä tiedän. Äskenkin jätin kyllä pelin päälle, ja ajattelin odotella josko vastustaja luovuttaisi. Luovuttihan se. Hyvä homma sinällään, koska olin voittoni ansainnut.

Nuo netin katkeamiset ovatkin sitten oma saagansa. Ekat pari viikkoa tämä DNAWelhon netti katkeili vähän väliä, joka sitten tietty tappoi pelihalut kokonaan. Nyt pelittänyt ihan ok, mutta silti se vaan kummasti harmittaa, että neljä peliä, joita johdin, on nyt tappioina tilastossa. :-)
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Joo, itseasiassa teinkin niin. Aiemmin en tiennyt, että periaatteessa se kumpi luovuttaa, häviää. Nytpä tiedän. Äskenkin jätin kyllä pelin päälle, ja ajattelin odotella josko vastustaja luovuttaisi. Luovuttihan se. Hyvä homma sinällään, koska olin voittoni ansainnut.

Nuo netin katkeamiset ovatkin sitten oma saagansa. Ekat pari viikkoa tämä DNAWelhon netti katkeili vähän väliä, joka sitten tietty tappoi pelihalut kokonaan. Nyt pelittänyt ihan ok, mutta silti se vaan kummasti harmittaa, että neljä peliä, joita johdin, on nyt tappioina tilastossa. :-)

Itse jään odottamaan vain siinä tilanteessa, jos olen voitolla. Jos taas olen tappiolla, niin luovutan.
Tuo jumitus tapahtuu aina, kun itse tai vastustaja ottaa "aikalisän", eli pausettaa ja tekee haluttuja muutoksia. Minulle on tullut eteen tuo noin 15 kertaa ja aina joko minä, tai vastustaja on painanut start-nappia, jolloin on alkanut peli "jurraamaan".

Enemmän minua kyrpii tuo pelin katkeaminen ennen kuin se ehtii alkaakaan. En pysty pelaamaan jenkkejä tai kanukkeja vastaan, koska ne aina katkeavat. Siksi olen aina kyttäämässä kuka tulee vastaan ja katkaisen sen jo siihen "valitse joukkueesi"-kohtaan.

Tuohon oli joku modeemikikka tehtävissä, en muista mikä, mutta saisi EA korjata tuonkin bugin itse pelissä, muiden vikojen lisäksi...
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Itsellä taasen on niin, etten edes pysty muita vastaan pelaamaan onlinessa. Tulee ilmoitus, että yhteys vastustajaan katkesi. Joka kerta.

Edes ystäviä vastaan ei pysty pelaamaan. Mikä vikana?
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Itsellä taasen on niin, etten edes pysty muita vastaan pelaamaan onlinessa. Tulee ilmoitus, että yhteys vastustajaan katkesi. Joka kerta.

Edes ystäviä vastaan ei pysty pelaamaan. Mikä vikana?


Niin sinun pitäisi modeemissa laittaa jotain asetuksia. Löytyy jostain täältä ohjeetkin..
 

Fiiu

Jäsen
Olikohan kyseessä mahdollisesti NAT:n poiskytkentä? Sen toimenpiteen suorittaminen riippuu modeemista mutta "bridged" taisi olla oikea moodi. Tai sitten vaihtoehtona (ehkä parempikin) on asettaa porttiohjaukset. Xboxille siis asetetaan kiinteä IP-osoite ja modeemiin määritellään mitkä portit avataan ko. osoitteelle.

Microsoft Support kirjoitti:
Xbox LIVE requires the following ports to be open:
Port 88 (UDP)
Port 3074 (UDP and TCP)
Port 53 (UDP and TCP)
Port 80 (TCP)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olikohan kyseessä mahdollisesti NAT:n poiskytkentä? Sen toimenpiteen suorittaminen riippuu modeemista mutta "bridged" taisi olla oikea moodi. Tai sitten vaihtoehtona (ehkä parempikin) on asettaa porttiohjaukset. Xboxille siis asetetaan kiinteä IP-osoite ja modeemiin määritellään mitkä portit avataan ko. osoitteelle.
Itsellä katkeilee pelit kanssa todella usein. Osaisiko joku neuvoa miten tuon kiinteän IP:n saisi tehtyä Xboxille? Joskus kokeilin jonkun sivuston ohjeilla, mutten saanut toimimaan, joten luovutin.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Huhhuh että alkaa EASHL rassaamaan. Jatkuvalla syötöllä vastassa on KH & OL -joukkue, jotka hakevat 99 laukaisuarvoilla jokaisessa hyökkäyksessä samaa kuviota. Myös taklaaminen ja voimakkuus on asetettu 99, joten puolustaminen on pelkkää ajetaan-kaikkea-mikä-liikkuu -meininkiä. Ja näitä pelaajia on n. 99% vastustajista.

Minkälaisilla ominaisuuksilla pelaatte EASHL:ää? Tällä uudemmalla tunnuksellani nyt 33 ottelua takana ja tarkka laukoja on kyseessä.

Harhauttaminen - 85
Reaktiotaidot - 80
Hyök. tietoisuus - 80
Syöttäminen - 80
Kiekonkäsitt. - 80
Lyöntilauk. tarkkuus - 80
Lyöntilauk. voima - 80
Rannelauk. tarkkuus - 80
Rannelauk. voima - 79 + 6 boost

Aggressiivisuus - 50
Taklaaminen - 67 + 3 boost
Puol. tietoisuus - 50
Kurinalaisuus - 87
Aloitukset - 60
Tappeleminen - 40
Laukausten blok. - 50
Mailapuolustus - 51

Kiihtyvyys - 80
Ketteryys - 69
Tasapaino - 67
Kestävyys - 60
Kunto - 82
Nopeus - 75
Voimakkuus - 60

Sen olen huomannut, että nopeudella ei tee mitään, jos ei ole korkea kunto. Kurinalaisuutta oli pakko nostaa sieltä ~70 korkeammalle, sillä istuin jokaisessa matsissa väh. 2 kertaa boksissa. Mailapuolustusta ja tasapainoa pitäisi ainakin saada lisää. Myös hyviä ohjeita kokeneilta EASHL-vääntäjiltä otetaan avosylin vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös