Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 266 495
  • 6 673
Suosikkijoukkue
KalPa
Mulla ei ole Mixiä vaan Viasat Urheilu/Ruutu+ -kombo. Kaapelissa ilmoittaa että kanavien lähetys lopetettu.

Soitin DNA:lle ja sanoivat ettei kannata vielä menettää toivoa vaan neuvottelut päällä koko ajan ja torstaina pitäisi olla kunnossa. Jos ei, niin mahdollista perua paketti. Tilasin elokuussa mutta sovittiin että aukeavat vasta syyskuun alussa. On tämä perseestä.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oliskos ollut Timo "Järppä" Järvenpää, eikös tuo jotain Porin matseja selostanut?
Järvenpää änkyttää ja sekoaa sanoissaan ja on muutenkin paskimpia selostajia, mutta hidas se ei tainnut olla. Vieläkö se muuten pilaa radioselostuksellaan Tepsin kotipelejä tällä kaudella? Muutaman kerran on autoa ajaessaan joutunut kuuntelemaan Järvenpäätä ja joka kerta on kanava vaihtunut muutaman minuutin jälkeen, kun se äijä on vaan niin järkyttävän huono ulosannissaan ja TPS ihannoinnissaan. Timo ei edes vaivaudu opettelemaan vastustajan pelinumeroita ennen lähetystä, sillä tärkeintä on selostaa vain se mitä kotijoukkue tekee, vastustaja huomioidaan vain maalin tehdessään tai jäähyn ottaessaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vieläkö se muuten pilaa radioselostuksellaan Tepsin kotipelejä tällä kaudella?

Auran Aalloilla? Vai tarkoitetaanko tässä jotain Puheen jääkiekkokierrosta tmv? No kuitenkin, Aalloilla Tepsin pelejä on jo jokusen vuoden selostanut Markku Silvennoinen.

Mitä tulee Järvenpään TPS-ihannointiin, niin tuollainen puolueellisuus sopii paikallisradioon mielestäni kuin nenä päähän, mutta valtakunnallisessa lähetyksessä en sellaista soisi kuulevani.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Juuri tilasin DNA.lta kaapeliin Sportmix -paketin johon sisältyy ruutuplus.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Nyt soitti asiakaspalvelusta takaisin ettei saakaan sportmixiin vaan pitää ostaa ruutuplus erillisenä. Ostin ja ainakin myi kyllä extrakanavatkin.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eilen soittelin myös DNA:lle eikä heillä mitään tietoa tuleeko loput ruutuplussat joten irtisanoin kaikki kanavapaketit ja otin ruudusta suoraan.
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt soitti asiakaspalvelusta takaisin ettei saakaan sportmixiin vaan pitää ostaa ruutuplus erillisenä. Ostin ja ainakin myi kyllä extrakanavatkin.

Itsellä myös ruutu+ erillisenä DNA kaapelissa eikä näy extrakanavat toistaiseksi ainakaan. "kanavan jakelu päättynyt" ilmoitus tulee vaan.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Itsellä myös ruutu+ erillisenä DNA kaapelissa eikä näy extrakanavat toistaiseksi ainakaan. "kanavan jakelu päättynyt" ilmoitus tulee vaan.

Kysyin vielä kahdesti erikseen extrakanavien näkyvyydestä. Täytynee soittaa asiakaspalveluun uudestaan.
 

Kaidekuningas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, #16, #87
Kysyin vielä kahdesti erikseen extrakanavien näkyvyydestä. Täytynee soittaa asiakaspalveluun uudestaan.

Sama. Edelleen uskovat kuulemma kovasti, että näkyy perjantaista eteenpäin. Viesti kuitenkin tuntuisi vaihtelevan asiakaspalvelijoittain. Luonnollisesti sopimuksen voi purkaa (määräaikaisenkin), jos eivät saa näkymään perjantaihin mennessä.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Sama. Edelleen uskovat kuulemma kovasti, että näkyy perjantaista eteenpäin. Viesti kuitenkin tuntuisi vaihtelevan asiakaspalvelijoittain. Luonnollisesti sopimuksen voi purkaa (määräaikaisenkin), jos eivät saa näkymään perjantaihin mennessä.

Soitin asiakaspalveluun uudestaan (eri henkilö), joka ilmoitti ettei extrakanavista ole sopimusta eivätkä näy. Ainakaan vielä huomennakaan ei ole tiedossa asiaan muutosta.

Tämä paketin minulle myynyt henkilö ilmoitti olevansa erään liigajoukkueen kannattaja ja olevansa itsekin näiden extrakanavien asiakas.

Joka tapauksessa peruutusoikeus on 14 päivää, joten katselen sen ajan paketin muita kanavia ilmaiseksi.
 

Kaidekuningas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, #16, #87
Soitin asiakaspalveluun uudestaan (eri henkilö), joka ilmoitti ettei extrakanavista ole sopimusta eivätkä näy. Ainakaan vielä huomennakaan ei ole tiedossa asiaan muutosta.

Vimosen päälle siis sisäinen tiedotus siellä toimii, koska itselle sanottii tänään, että kovasti luotetaan että näkyy. Mutta ei siinä mitään, saa tuon liigan muualtakin kuin DNA:lta.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Vimosen päälle siis sisäinen tiedotus siellä toimii, koska itselle sanottii tänään, että kovasti luotetaan että näkyy. Mutta ei siinä mitään, saa tuon liigan muualtakin kuin DNA:lta.

En liene ainoa jolle DNA:n myyntipalvelu on myynyt näitä olemattomia kanavia. Väitän että aika moni sellainen tuotteen ostanut, joka ei näitä palstoja seuraa, saa kohtalaisen hepulin perjantaina jos sopimusta ei ole saatu aikaiseksi. Kaljat kylmässä ja niin edespäin.

Omassa telkkarissa on ruutusovellus joten kaiketi sitten sinne pitää alkaa signaalia tilaamaan. Tuo kaapelikuva on vain ollut siinä mielessä luotettava ettei ole tarvinnut sen nykimisen ja pätkimisen kanssa hermojansa menettää.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Itse menin tähän samaan halpaan 4 viikkoa sitten, kun kaikkia kanavia nätisti mainostettiin Viasat kulta -pakettiin kuuluviksi. Ei sanallakaan mainintaa, että homma saattaa vähän yskiä. MItään uutta DNA:lla ei ole kertoa, edelleen neuvotellaan.

No jos ei perjantaina ei näy, niin pitää tarttua kausikortin omistajana Ruudun 14,95€/kk tarjoukseen ja irtisanoa kaikki DNA palvelut. Samalla ottaa NFL Gamepass tilaus.MotoGP näkyykin jo VideoPassin kautta.

On kyllä todella vittumaista puljaamista ja harhaanjohtamista DNA:lta.Todella ärsyttävää luopuo HD -kuvasta ja pätkimättömästä lähetyksestä.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No jos ei perjantaina ei näy, niin pitää tarttua kausikortin omistajana Ruudun 14,95€/kk tarjoukseen ja irtisanoa kaikki DNA palvelut. Samalla ottaa NFL Gamepass tilaus.MotoGP näkyykin jo VideoPassin kautta.

On kyllä todella vittumaista puljaamista ja harhaanjohtamista DNA:lta.Todella ärsyttävää luopuo HD -kuvasta ja pätkimättömästä lähetyksestä.

Mulla sama homma. Eikä tarvitse arvata, että perjantaina kun olet perumisrumban ja Ruutu tilaukset tehnyt, niin menee vajaa puolituntia, kun DNA:lta ilmoittavat kaikkien kanavien pelittävät taas normaalisti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itse menin tähän samaan halpaan 4 viikkoa sitten, kun kaikkia kanavia nätisti mainostettiin Viasat kulta -pakettiin kuuluviksi. Ei sanallakaan mainintaa, että homma saattaa vähän yskiä. MItään uutta DNA:lla ei ole kertoa, edelleen neuvotellaan.
Ei sitä tilanneta ole vielä kuukausi sitten tiedetty, se on vasta nyt viimeisen parin viikon aikana mennyt näin. Paska tilannehan tämä toki on, ja sulla on kaikki oikeus purkaa sopimus kun et saa sitä sisältöä mistä on ollut puhe.

Mikä paketti sulla siis tarkalleen ottaen muuten on? Viasat Kultaan ei ole nämä Nelonen Pro kanavat kuuluneet enää aikoihin, vaan ovat ainoastaan olleet siinä omassa Nelonen Paketissa, tai siis Ruutu+ Viihde ja Urheilu -paketissa jolla se nykyään kulkee DNA:n valikoimassa. Toki löytyy sitten yhdistelmäpaketti joka pitää sisällään molemmat kanavapaketit, sekä Viasatin että Nelosen.

Muistakaa muuten että vaikka kuinka vituttaa, niin sitten kun soitatte DNA:lle irtisanoaksenne paketin, niin älkää purkako sitä vitutusta siihen asiakaspalvelijaan joka vastaa puheluun. Heillä harvemmin on päätäntävaltaa kanavaneuvotteluissa.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Mitenhän tämä nyt menee ?
Minulla näkyy dna tv:n kautta nelonen pro 1 - 8 ( tarkistin asian ja siellä ne näkyvät )
lisäksi minulla näkyy mtv3 max .. en tiedä mikä paketti minulla on mutta
70 euroa se maksaa kuukaudessa.. jos en nyt tuohon hintaan saan näkymään telkkarista pelejä
niin on se nyt perkele.

Niin ja asun antennitaloudessa.. mutta onko silläkään nyt mitään merkitystä ?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitenhän tämä nyt menee ?
Minulla näkyy dna tv:n kautta nelonen pro 1 - 8 ( tarkistin asian ja siellä ne näkyvät )
lisäksi minulla näkyy mtv3 max .. en tiedä mikä paketti minulla on mutta
70 euroa se maksaa kuukaudessa.. jos en nyt tuohon hintaan saan näkymään telkkarista pelejä
niin on se nyt perkele.

Niin ja asun antennitaloudessa.. mutta onko silläkään nyt mitään merkitystä ?
Olisiko sinulla mahdollisesti se DNA:n uusi SportMix Super, johon kuuluu käytännössä kaikki urheilupaketit, eli siis Viasat, MTV:n urheilut ja Nelonen Pro. Siihen siis kuuluu edelleen näistä SportMix -paketeista myös Nelosen urheilukanavat. Ja antennitaloudessa Pro 3-8 kanavat näkyy, kaapelissa näkyy vain Pro 1 ja 2.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Ei sitä tilanneta ole vielä kuukausi sitten tiedetty, se on vasta nyt viimeisen parin viikon aikana mennyt näin. Paska tilannehan tämä toki on, ja sulla on kaikki oikeus purkaa sopimus kun et saa sitä sisältöä mistä on ollut puhe.

Mikä paketti sulla siis tarkalleen ottaen muuten on? Viasat Kultaan ei ole nämä Nelonen Pro kanavat kuuluneet enää aikoihin, vaan ovat ainoastaan olleet siinä omassa Nelonen Paketissa, tai siis Ruutu+ Viihde ja Urheilu -paketissa jolla se nykyään kulkee DNA:n valikoimassa. Toki löytyy sitten yhdistelmäpaketti joka pitää sisällään molemmat kanavapaketit, sekä Viasatin että Nelosen.

Muistakaa muuten että vaikka kuinka vituttaa, niin sitten kun soitatte DNA:lle irtisanoaksenne paketin, niin älkää purkako sitä vitutusta siihen asiakaspalvelijaan joka vastaa puheluun. Heillä harvemmin on päätäntävaltaa kanavaneuvotteluissa.

Ei voi olla tilanne se, että DNA:lta yht´äkkiä loppui oikeudet 2 viikkoa ennen sarjan alkua, eikä siihen muka osattu varautua vaan luukutettiin olematonta palvelua hymyssä suin. DNA ei myöskään lähettänyt asiakkaille mitään ilmoitusta asiasta ennen kuin siitä alkoi tieto pyöriä interwebin ihmeellisessä maailmassa. Minun paketti on tilausvahvistuksessa seuraava: Ruutu+ (viihde ja urheilu) + Viasat Kulta. DNA:n sivuilla oli hienosti paketin alla kaikki pro extrakanavat jne.

Ei ole tapana kiukutella aspalle, mutta kyllä tästä palaute lähtee DNA:lle, mikäli kanavat ei perjantaina näy, Kyllä tämä DNA:n puolelta on niin vihkoon vedetty kuin vain ikinä mahdollista. En ole huollissani paketin purkuoikeuksista, enemmän mua vituttaa maksavana asiakaana, se etten nää sitä mitä olen ostanut ja maksanut.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
DNA antennissa näyttäisi toimivan. Näin ne liikkeessä kertasivat, että vain kaapelin kanssa on ongelmia.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Soitin äsken DNA:lle ja muiden asioiden yhteydessä kysäisin tästä.

Vastaus oli että antennitaloudessa saa näkyviin, mutta kaapelissa ei tällä hetkellä, eikä ole tietoa antaa. Nelonen on jotenkin riitauttanut tuon kaapelinäkyvyyden.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei voi olla tilanne se, että DNA:lta yht´äkkiä loppui oikeudet 2 viikkoa ennen sarjan alkua, eikä siihen muka osattu varautua vaan luukutettiin olematonta palvelua hymyssä suin.

Näinpä. Kyllä sen on täytynyt olla tiedossa, että sopimus kanavien lähettämisestä on katkolla. Ehkä sitten on vaan luotettu siihen, että kyllähän me se diili sitten aikanaan saadaan väännetyksi, myydään vaan kanavia entiseen malliin eikä puhuta asiakkaille asiasta mitään. Vaan nyt alkaa olla jo kiire, tuuletin pyörii jo ja perjantaina siihen lentää iso kasa paskaa, mikäli DNA ei sopimusta aikaiseksi saa.

Yksittäisten asiakaspalvelijoiden vika tämä ei tietenkään ole, eikä ole sekään, että heillä ei tämä sopimushomma ole yleisessä tiedossa, eikä ole sekään, että kysymyksen vastaus riippuu täysin asiakaspalvelijasta; ensimmäinen sanoo, että onnistuu helposti, toinen sanoo että onnistunee, kolmas sanoo, että ei onnistu millään. Kyllä mä näkisin syyttävän sormen kääntyvän näiden asiakaspalvelijoiden pomoon, joka ei huolehdi firman yhtenäisestä linjasta, vaan antaa kunkin asiakaspalvelijan vedellä ihan omiaan.

Kokemukseni mukaan samanlaista puuhastelua se on Soneralla ja Elisallakin. Vika on siis toimintatavassa ja -kulttuurissa, ei yksittäisissä rivityöntekijöissä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei voi olla tilanne se, että DNA:lta yht´äkkiä loppui oikeudet 2 viikkoa ennen sarjan alkua, eikä siihen muka osattu varautua vaan luukutettiin olematonta palvelua hymyssä suin.

Näinpä. Kyllä sen on täytynyt olla tiedossa, että sopimus kanavien lähettämisestä on katkolla. Ehkä sitten on vaan luotettu siihen, että kyllähän me se diili sitten aikanaan saadaan väännetyksi, myydään vaan kanavia entiseen malliin eikä puhuta asiakkaille asiasta mitään. Vaan nyt alkaa olla jo kiire, tuuletin pyörii jo ja perjantaina siihen lentää iso kasa paskaa, mikäli DNA ei sopimusta aikaiseksi saa.
Ei, vaan kyllä se tilanne ihan oikeasti oli niin että pakettia myytiin joskus parisen viikkoa sitten vielä ihan normaalisti siten että Pro-kanavat 3-8 näkyy tuon paketin kautta. Tilanne muuttui juurikin silloin kun DNA:lta tuli tämä uusi SportMix -systeemi, ja siitä on se pari viikkoa nyt aikaa. Ei tässä mistään suunnitelmallisesta kusettamisesta ole kyse, koska ei se kusettaminen yksinkertaisesti onnistuisi.

Se on totta että nyt on jo ihan vitunmoinen kiire ja DNA:llakin on sössitty, onko kyseessä sitten se että SportMixiin on laitettu Nelosen paketti ilman Nelosen lupaa, vai onko joku muu syy niin sitä saa jokainen arvailla. Ja kyllähän se paska tulee osumaan tuulettimeen aika raskaasti jos kanavat ei näy.
 

Bigg_Doggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse otin kuukausi takaperin DNA Sportmix -paketin ja siihen laitettiin MTV3 Total -kanavat, jotta näkisin CHL-pelit ennen liigakauden alkua.
Tänään rupesin vaihtamaan netistä sitä MTV3 Total -pakettia Nelosen vastaavaan, jotta nään liigapelit ja pienen tuumailun jälkeen tajusin ettei sitä pakettia olekaan enää valittavissa!
Soitin sitten DNA:n asiakaspalveluun ja siellä kertoivat sitten tästä, että Nelonen on vetäytynyt Sportmix -paketista. Aika jännä ettei minkäänlaista ilmoitusta ole tullut?
Minun paketissani on kortti antennitalouteen, sen annoin kaverilleni että hän näkee pelit ja maksamme paketin puoliksi. (Oli DNA-kaupan myyjän suosituskin)
Itse katson pelit siis DNA TV:stä.

Tänään asiakaspalvelussa vaihtoivat sen Sportmix-tilaukseni Ruutu-pakettiin, että Liiga näkyy.
Antennikortissa näkyy ne kaikki Nelonen Pro -kanavat, mutta DNA TV:ssä näkyy vain Nelonen Pro 1 ja 2.
Neuvottelut kuulemma käynnissä, että saisivat ne kaikki näkymään myös DNA TV:ssä.

Ei auta kuin toivoa suotuista neuvottelutulosta, muuten on peruttava koko paketti kun eihän siinä näy sovitut kanavat.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei, vaan kyllä se tilanne ihan oikeasti oli...

Ei mulla ainakaan ole mitään syytä tätä kyseenalaistaa. Joka tapauksessa on ongelma missä tahansa, niin soisin siitä ilmoitettavan asiakkaille rehellisesti ja suoraan. Nyt kukaan ei tunnu tietävän missä mennään, asiakaspalvelijalta saatu vastaus riippuu täysin asiakaspalvelijasta. Se taas on mielestäni ylemmän portaan moka, että tiedotuspolitiikka ei ole yhtenäistä ja sekaannus vain lisääntyy.

Asiahan ei varsinaisesti edes minua koske, koska katson telkkaria ja tilaan kanavapaketit Sonera Viihteen kautta, mutta käyn katsomassa ison osan kauden peleistä kaverini luona ja hänellä on juurikin DNA:n kaapeli, joten soisin tämän sotkun olevan siivotun perjantai-iltaan mennessä, mielellään toki jo aiemmin, mutta aika alkaa olemaan todella vähissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös