Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 265 472
  • 6 673

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Kyllä Sonera on ollut todella agressiivinen nelonen pron myynnissä viimeaikoina. Itsekin nappasin kiinni kun soittivat ja tarjosivat pikku päivitystä Sonera viihteen kanavapaketteihin. Nelonen+pro+formulat kuukausihinta oli mallia "anteeksi, sanoitko tosiaan..."

Reilusti alle pelkän nelonen + pron kuukausihinnan joka listaan on merkitty.

Edit. Nelonen + Pro Extra + MTV Sport Total kombo siis kyseessä
 
Viimeksi muokattu:

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Mikä se hinta on? 19,90€/kk?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Vähän haikeudella kattelin vanhaa Plus Tv tilausvahvistusta, hinta oli Joulukuun alussa 2011 Pro 1 ja 2 kanavilla 13,95€/kk, määräaikaisena 12kk., no ne oli niitä vanhoja hyviä aikoja..

Nyt kun tsekkailin Elisa viihteen kaapelihintoja, niin halvimmillaan Liigan kaikki pelit näkyy Ruutu+ Viihde&Urheilu paketissa hintaan 34,90€/kk, päälle tulee Europa League, NFL, NBA ja Vaahteraliiga. Taidan tarttua tähän tarjoukseen toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella, mikäli ennen Liigan alkua tulee kovia tarjouksia niin pystyy vielä vaihtamaan pakettia. Ruutu + tarjouksiin en enää lähde, hermot meni siihen kuvan nykimiseen ja välillä kuvaa ei tullut ollenkaan, vaimonkin hermot säästyy, kun en ole jatkuvasti enää heittämässä telkkaria ikkunasta ulos.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vähän haikeudella kattelin vanhaa Plus Tv tilausvahvistusta, hinta oli Joulukuun alussa 2011 Pro 1 ja 2 kanavilla 13,95€/kk, määräaikaisena 12kk., no ne oli niitä vanhoja hyviä aikoja..
Joo, helvetin hyviä aikoja olikin. Nelonen Pro -kanavat kun näytti tuohon aikaan runkosarjassa yhden matsin kuukaudessa, ja pudotuspeleissä sitten välieristä eteenpäin. Jos halusit enemmän nähdä, niin piti olla myös Urho TV. Suosikkijoukkuesi kaikkia pelejä et saanut televisioon näkyville muuten kuin Soneran asiakkaana, en muista oliko Urholla tuolloin jo se netti-tv josta pystyit tilaamaan suosikkijoukkueesi pelejä. Noh, niidenkin toimivuus oli vähän mitä sattuu.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Joo, helvetin hyviä aikoja olikin. Nelonen Pro -kanavat kun näytti tuohon aikaan runkosarjassa yhden matsin kuukaudessa, ja pudotuspeleissä sitten välieristä eteenpäin. Jos halusit enemmän nähdä, niin piti olla myös Urho TV. Suosikkijoukkuesi kaikkia pelejä et saanut televisioon näkyville muuten kuin Soneran asiakkaana, en muista oliko Urholla tuolloin jo se netti-tv josta pystyit tilaamaan suosikkijoukkueesi pelejä. Noh, niidenkin toimivuus oli vähän mitä sattuu.
No niinhän se olikin, aika näköjään kultaa muistot. Muistaakseni URHO TV näkyi jo tuolloin, tosin ainakin minun liittymällä se meni enemmän jälkipeliksi kun kuva hävisi jatkuvasti. Enemmänkin kritisoin tätä hintapolitiikkaa, miksen voi tilata kaapelilla vain Liigan pelejä kohtuu hinnalla? No, vastaus on kaikille selvä, oliko se jotenkin niin, että money walks and bullshit works.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Tuo UrhoTV oli kyllä aivan paskaa verrattuna ruutu plussaan, vaikkei Ruutukaan ole mikään taidonnäyte.
 

Samsteddy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & suomalaiset änärissä
Tuli itsekin poimittua 19,90€/kk 6kk määräaikaisena. Soitin suoraan Soneran myyntipalveluun, jossa ensimmäiseksi tarjosivat 34,90€/kk hintaa ja sitten, kun mainitsin yllä mainitusta tarjouksesta läväyttivät sen. Viasatin kanssa ei löytynyt ainakaan vielä mitään hyvää bundlea. Ehkäpä sitten, kun uudistukset astuvat voimaan. Lupasi myös samalla, että jos parempi tarjous tulee viasatin kanssa niin voi soitella heille päin ja kytkevät sen sitten päälle.

Jos joku täällä saa kairattua hyvän bundlen heiltä niin ilmoitathan ystävällisesti siitä tännekin päin :)
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ottakaa sitten huomioon, että Kilpailuvirastokin saattaa nostaa rumaa päätään, jos liikaa hommat keskittyy yhdelle toimijalle.
Kilpailuviraston toimestahan SM-liiga alunperinkin lähti Maikkarilta (Canal+) pois, koska 1üga ja formulat (plus muut romppeet, mm. Valioliiga) nähtiin liian dominoivaksi komboksi.
Tämä pätee vain yrityskauppohin. Liigasta luopuminen oli ehto kaupan toteutumiselle kun MTV3:n omistanut Bonnier osti aikoinaan Canal+:n.
Tässä linkki kilpailuviraston päätökseen.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hienosti taas Elisa ottaa kakkoseen Soneralta noissa pakettien hinnoissa. No eipä tossa mitään uutta ole ja toisaalta mitäpä se Elisa hintoja pudottamaan kun on monopoli esim. kaapeli-tv:ssä monilla alueilla. Vituttaa.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Hienosti taas Elisa ottaa kakkoseen Soneralta noissa pakettien hinnoissa. No eipä tossa mitään uutta ole ja toisaalta mitäpä se Elisa hintoja pudottamaan kun on monopoli esim. kaapeli-tv:ssä monilla alueilla. Vituttaa.

Yleensä ennen kautta ovat ainakin minulle Elisan puhelinmyyjät soitelleet ja tarjonneet uutta Nelonen Pro extra pakettia kohtuu hintaan. Aika usein olen tarttunut tarjoukseen. Tällä hetkellä 12kk tarjous 29,90€/kk
Ruutu+ Viihde & Urheilu paketista on aika suolainen hinta.

-Tinke
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Yleensä ennen kautta ovat ainakin minulle Elisan puhelinmyyjät soitelleet ja tarjonneet uutta Nelonen Pro extra pakettia kohtuu hintaan. Aika usein olen tarttunut tarjoukseen. Tällä hetkellä 12kk tarjous 29,90€/kk
Ruutu+ Viihde & Urheilu paketista on aika suolainen hinta.

-Tinke

Samaa miettinyt. Kovin tuntuu nyt kiveen hakatuilta Elisan hinnat, niin tv:n kuin puhelinliittymienkin suhteen. En saanut minäkään asiakaspalvelusta puhuttua edullisempaa pakettia, vaan samaa tarjosivat mitä netistä saisi tilattua tinkaamatta. Samoin puhelinliittymää vaihtaessani en saanut liittymää samaan hintaan kuin kolmella perheenjäsenellä, vaikka kävelin lopulta ulos liikkeestä, eli katsoin kortit loppuun asti. Jätkä- hai jäi käteen. Mutta jos Soneralta irtoaa alennuksia, niin kuinka kauan Elisan linjat pitää?
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yleensä ennen kautta ovat ainakin minulle Elisan puhelinmyyjät soitelleet ja tarjonneet uutta Nelonen Pro extra pakettia kohtuu hintaan. Aika usein olen tarttunut tarjoukseen. Tällä hetkellä 12kk tarjous 29,90€/kk
Ruutu+ Viihde & Urheilu paketista on aika suolainen hinta.

-Tinke

Onhan tuossa kuitenkin raju ero 12kk 29,90e/kk vrt 6kk 19,90e/kk. Okei, tuo Soneran tarjous on kyllä poikkeuksellisen kova mutta siltikin. Plus että 12kk sopimuksella ei tee hevon helvettiä Liigan päätyttyä, ellei sitten satu kiinnostamaan esim. pesäpallon seuraminen...
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Antennitaloudessa on vieläkin niukempaa, se on dna tai ei mitään. Ja sen kyllä hinnassa näkee.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Jep, eilen katselin myös hinnoittelua ja eivät ainakaan pyri saamaan niillä uusia asiakkaita.

Näin on. Ruutu+ on ainoa vaihtoehto käytännössä. Ja se että DNA kehtaa pyytää tällä hetkellä 35€/kk tosta paketista on kyllä ihan vitsi, kun mukana tulee vain ne nelosen pari erittäin surkeaa kanavaa samaan hintaan. Nelonen leffa ja Nelonen maailma varmasti vaikuttavat monien ostopäätöksiin?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Näin on. Ruutu+ on ainoa vaihtoehto käytännössä. Ja se että DNA kehtaa pyytää tällä hetkellä 35€/kk tosta paketista on kyllä ihan vitsi, kun mukana tulee vain ne nelosen pari erittäin surkeaa kanavaa samaan hintaan. Nelonen leffa ja Nelonen maailma varmasti vaikuttavat monien ostopäätöksiin?
29,90e 6kk tällä hetkellä 6kk sopparilla jos sellaisen haluaa DNA:lta.

DNA:lla pystyy myös sieltä ostettuihin digibokseihin/kovalevyille tallentamaan matseja.
 
29,90e 6kk tällä hetkellä 6kk sopparilla jos sellaisen haluaa DNA:lta.

DNA:lla pystyy myös sieltä ostettuihin digibokseihin/kovalevyille tallentamaan matseja.
Myyksä noita?

Itsekin asun ns. monopolialueella(Anvia), eikä tämä kyllä helppoa ole. Tällä hetkellä olen löytänyt kuitenkin täydellisen combon, missä mulla on Elisa Viihde+DNA:n aivan ylivertainen netti. Kun otin tuon Viihteen, niin otin samalla myös Elisan netin, joka oli ihan surkea. Viihteen kanavat ei toiminut yhtään. Jostain syystä asia korjaantui, kun otin DNA:n netin.

Harmittaa vaan, kun menin niin nopeasti tekemään tuon Viihteen kanssa kahden vuoden sopparin. Varsinkin Soneralla tuntuu tällä hetkellä olevan ihan ylivertaisia tarjouksia.

Viasatille haistavittua siitä, että aloitte näyttämään noita olympialaisia kiekkokanvavilta. Ja vaikkette näyttäisikään, niin jostain syystä "änäriaikaan" (02-06), te ette näytä yhtään matseja. Vitun apinat. Olisi ihan kiva katsella niitä näin vuorotyölaisena yöllä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kannattaa Elisalla katsoa nyt OmaElisasta ne sopimukset, mulla on päivittynyt määräaikaiseen kanavapakettiin nyt mahdollisuus jatkaa vuodella edullisempaan hintaan, Ruutu+Viihde ja Urheilu+Viasat Kulta olisi 54,90 €/kk, normaalihinta 64,90 €/kk. Elokuun laskussa oli muuten ainakin minulla nostettu määräaikaisen sopparin hintaa, mikä on edellytys sopimuksen katkaisulle. Otin yhteyttä ja selvittelevät nyt asiaa. Sopimus loppuu jo nyt elokuussa, joten en montaa euroa kärsi. Väärin tuo on silti, ja niiden, joilla sopimus jatkuu pidempään, kannattaa tuo tarkistaa myös.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ruutu+:n asiakaspalvelun kautta saatu 14,95€/kk tarjous vuoden määräajalle on ihan kilpailukykyinen, koska itselläni ei aika riitä useamman urheilukanavan seurantaan. Täytyy yrittää tingata vastaava tarjous taas, kun määräaikaisuus päättyy.
 

nevins

Jäsen
Ruutu+:n asiakaspalvelun kautta saatu 14,95€/kk tarjous vuoden määräajalle on ihan kilpailukykyinen, koska itselläni ei aika riitä useamman urheilukanavan seurantaan. Täytyy yrittää tingata vastaava tarjous taas, kun määräaikaisuus päättyy.

Koska olet tuon saanut hommattua? Juuri soitettuani asiakaspalveluun ei semmoista ollut enää tarjolla. Täytyy jäädä odottelemaan mitä tarjouksia tulee kauden alkaessa.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Koska olet tuon saanut hommattua? Juuri soitettuani asiakaspalveluun ei semmoista ollut enää tarjolla. Täytyy jäädä odottelemaan mitä tarjouksia tulee kauden alkaessa.

Viime marraskuussa tuollainen tuli tehtyä juuri pari viikkoa ennen kuin edellinen sopimus oli päättymässä. Samaan aikaan oli uusille asiakkaille jokin tarjous vetämässä ja kyselin, että mitä on tarjolla kanta-asiakkaille.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tilasin DNA:lta antennitalouteen Viasat-paketin jonka kautta pitäisi kai näkyä Liiga, NHL, Valioliiga, KHL ja jotain muutakin, hinta oli paketille 44,90/kk (6 kk määräaikainen) ja siihen päälle digiboksi joku femman kuussa, eli noin viitisenkymppiä. Paitsi että ne HD-kanavat ei nyt sitten näykään. Kysyin vielä puhelimessa myyjältä että täytyykö siihen ostaa joku uusi antenni tai jotain, kun en niistä ymmärrä hevonpersettä ja kovasti vakuutti ettei tarvi hankkia muuta kuin se boksi ja kortti sinne sisään. No, ei ainakaan ole löytynyt niitä Ruutu+ kanavia, joita kai pitäisi olla joku kahdeksan kpl. Eikä ole löytynyt NHL-kanaviakaan. Eli ilmeisesti olin tyhmä ja juntti, koska olen näin vanha enkä ymmärrä noiden systeemien päälle. Täytyy loppuviikosta soitella sinne takaisin ja kysyä että minkälainen henkari tuonne katolle täytyy asentaa, kuka sen sinne laittaa ja paljonko se maksaa. En ala enää tässä vaiheessa perääntyä, kun olen päättänyt että ensi talvena meillä katsellaan runsaasti urheilua. Vituttaa vaan kun tämänkin asian täytyy olla näin vaikeaa.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tilasin DNA:lta antennitalouteen Viasat-paketin jonka kautta pitäisi kai näkyä Liiga, NHL, Valioliiga, KHL ja jotain muutakin, hinta oli paketille 44,90/kk (6 kk määräaikainen) ja siihen päälle digiboksi joku femman kuussa, eli noin viitisenkymppiä. Paitsi että ne HD-kanavat ei nyt sitten näykään. Kysyin vielä puhelimessa myyjältä että täytyykö siihen ostaa joku uusi antenni tai jotain, kun en niistä ymmärrä hevonpersettä ja kovasti vakuutti ettei tarvi hankkia muuta kuin se boksi ja kortti sinne sisään. No, ei ainakaan ole löytynyt niitä Ruutu+ kanavia, joita kai pitäisi olla joku kahdeksan kpl. Eikä ole löytynyt NHL-kanaviakaan. Eli ilmeisesti olin tyhmä ja juntti, koska olen näin vanha enkä ymmärrä noiden systeemien päälle. Täytyy loppuviikosta soitella sinne takaisin ja kysyä että minkälainen henkari tuonne katolle täytyy asentaa, kuka sen sinne laittaa ja paljonko se maksaa. En ala enää tässä vaiheessa perääntyä, kun olen päättänyt että ensi talvena meillä katsellaan runsaasti urheilua. Vituttaa vaan kun tämänkin asian täytyy olla näin vaikeaa.

Eli tällä hetkellä digiboksissa ei ole vielä kiinni mitään antennia? Jos DNA:n mastolta tuleva signaali asuntoosi on riittävä niin ei ole pakollista ripustaa mitään kötöstyksiä katolle asti vaan ihan pieni sisäantenni saattaa riittää.

Esim. verkkokauppa.comista löytyy ProCaster 360 Wawe DVB-T/T2 sisäantenni hintaan 19,90€ ja kyseinen läpyskä tukee myös HD-kanavia. Nuo edulliset sisäantennit riittää yleensä kaupungissa ja vähän sen ulkopuolellakin ihan hyvin, vahvistus noissa halvemmissa sisäantenneissa ei kuitenkaan ole mikään järkyttävän iso joten kannattanee ensin selvittää DNA:n nettisivuilta tai soittamalla sinne, että eihän sun alue sijaitse missään antennisignaalin katveessa. Pahimmassa tapauksessa voit joutua hankkimaan sinne katolle jonkun järeämmän antennin joka löytää myös nuo HD-kanavanippujen kanavat.

Jos DNA:n kautta asia ei selviä niin mulle voi laittaa yksityisviestiä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös