Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 267 140
  • 6 673

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Entäs me pelkät netinkäyttäjät? Ruutu+ pitää taas hommata mutta nyt vihdoin kiinnostais myös änäri. Kannattaako ottaa se viaplay tms vai miten tätä komboa pitäis seurata? Nettiin tuskin mitään tarjouksia tulee pakettina joten erikseen pitää metsästää hintojen mukaan.

KHL kiinnostaisi myös, näkeekö sen viaplaylla?

Itselläni on Samsungin kohtuu uusi 50" töllö, jossa on vielä Viaplayn ja Ruudun appsi valmiina, niin pidän helvetin paljon parempana kuin Viasatin paketin ostamista operaattorilta. Kuten todettua, nuo NHL Extrat on ainakin toistaiseksi SD-kanavia.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Itselläni on Samsungin kohtuu uusi 50" töllö, jossa on vielä Viaplayn ja Ruudun appsi valmiina, niin pidän helvetin paljon parempana kuin Viasatin paketin ostamista operaattorilta. Kuten todettua, nuo NHL Extrat on ainakin toistaiseksi SD-kanavia.
Sama mulla, mutta toistaiseksi nuo nettipalvelut olleet kommenttien perusteella vähän epävakaita. Mutta tekniikka kehittyy, ja ainakin hintansa puolesta alkaa tosiaan olla harkitsemisen arvoinen asia.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Jahas, Elisaviihteen uudet hinnat siis Ruutu+Viihde ja urheilu+Viasat urheilu 59,90 €/kk ja sama Viasat kultana 64,90 €/kk. Ainakaan heti ei mitään tarjoushintoja tai ilmaisia kuukausia. Aivan liian kovat korotukset vuositasolla, olkoon kuinka hyvä tarjonta tahansa. Kuluttaja ei myöskään usein katso aiempaa enempää, vaikka tarjonta lisääntyisikin, niin kuin nyt Viasatilla kanavat lisääntyy. Jos ei joustoa hintoihin löydy, niin jää hankkimatta tälle kaudelle.

Kampanjana 1kk 0e ja sitten normaalihinta. Tämä ainakin DNA:lla ja uskoisin samaa myös Elisalla olevan.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kampanjana 1kk 0e ja sitten normaalihinta. Tämä ainakin DNA:lla ja uskoisin samaa myös Elisalla olevan.
Kyllä, näin kertoivat asiakaspalvelusta juuri minullekin. Viihteen sivuilla noita ei ollut vielä näkyvissä. Vuoden sopparilla tuo tiputtaa hintaa sen reilun vitosen kuussa, eli 50 % tulisi mulla lisähintaa nykyiseen.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Sama mulla, mutta toistaiseksi nuo nettipalvelut olleet kommenttien perusteella vähän epävakaita. Mutta tekniikka kehittyy, ja ainakin hintansa puolesta alkaa tosiaan olla harkitsemisen arvoinen asia.

Viaplayn toimintavarmuus on ollut itselläni 99,9%, jokainen ottelu näkynyt ilman mitään ongelmia, vaikka itselläni pyörii kaiken lisäksi 4G mokkulan voimalla. Ruutu+ onkin sitten epävarmempi, itselläni ainakin finaalisarjassa + pari muuta ns. isompaa peliä lagasi ajoittain pahasti.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viaplayn toimintavarmuus on ollut itselläni 99,9%, jokainen ottelu näkynyt ilman mitään ongelmia, vaikka itselläni pyörii kaiken lisäksi 4G mokkulan voimalla. Ruutu+ onkin sitten epävarmempi, itselläni ainakin finaalisarjassa + pari muuta ns. isompaa peliä lagasi ajoittain pahasti.

Toimiiko Viaplaysta esim. NHL-pelit sulavasti jos on Viaplay-appi suoraan Smart TV:ssä? Itse testailin Viaplayta PS4:n kautta ja kuva oli turhan häntivää, ei jatkoon. En sitten tiedä onko sillä merkitystä että itselläni menee HDMI-piuhat PS4 --> vahvistin --> TV.

Aika suolainen kyllä on tuo 59,90e Nelonen + Viasat -setistä. Unohtui yllättäen eilen tilata (49,90e hinnalla)... Oma Elisassa tosin näkyy vieläkin Viasat Sport -nimikkeellä paketti myynnissä 1kk 0e 5kk 24,95e/kk. :) On siellä se Viasat Urheilukin jo, jolla hinta siis kympin kalliimpi.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Ruutu´+ on 29,95kk ja viaplay Sport 26,95 ilman määräaikaisuuksia eli nettiin toi olis se 57e. Jos noihin sais lyhyempi määräaikaisuuksia kuin 12kk niin voisin ottaakin molemmat, 12kk maksaa ruudussa 25e, Viaplayihin ei ole nyt tarjouksia. Eli tuon setin saisi 50 euroon koneelle.

Harmi kun noihin ei ole mitään järkeviä tarjouksia, katson siis koneelta noita. Tulisko ruudulta joku kausikortti, se olisi ihan suotavaa. Joku 150-160 euroa Liigakausi olis sopiva hinta.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ruutu´+ on 29,95kk ja viaplay Sport 26,95 ilman määräaikaisuuksia eli nettiin toi olis se 57e. Jos noihin sais lyhyempi määräaikaisuuksia kuin 12kk niin voisin ottaakin molemmat, 12kk maksaa ruudussa 25e, Viaplayihin ei ole nyt tarjouksia. Eli tuon setin saisi 50 euroon koneelle.

Harmi kun noihin ei ole mitään järkeviä tarjouksia, katson siis koneelta noita. Tulisko ruudulta joku kausikortti, se olisi ihan suotavaa. Joku 150-160 euroa Liigakausi olis sopiva hinta.
Kyllähän nuita minusta vanhoille asiakkaille vieläkin tarjotaan, siis 160e kausikortti hintaa. Itse en ole kyllä moista tarjousta koskaan saanut ja onhan tuo tietysti sekin, että onko sitten kerralla moista summaa vara maksaa. Kerranhan se toki kirpaisee mutta jos olet opiskelija jne niin eipä sitä varmaan tuosta vaan tilata. Itsellekkin tuo 12kk soppari on sinällään melko turha kun ei tule kuin Liiga-kausi katsottue eikä sen kummemmin muita sarjoja. En älyä vielä tänäkään päivänä miksi ei tarjota vain sen Liiga-kauden kestoista sopparia. No toki siinä on se että pitää ottaa rahat pois kuleksimasta ja pakko maksaa ylimääräistä joka tavarasta.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
En älyä vielä tänäkään päivänä miksi ei tarjota vain sen Liiga-kauden kestoista sopparia. No toki siinä on se että pitää ottaa rahat pois kuleksimasta ja pakko maksaa ylimääräistä joka tavarasta

No tähän kai siinä luotetaan että rahat pois tyhmiltä, kyllähän minäkin tuon maksan varmasti kauden alusta jos ei ole parempaakaan tarjolla mutta olisi vaan niin helppoa jos olisi yksinkertaisesti Liiga-kausikortti ruutuun ja tasasumma. Ei se jää siitä rahasta kiinni vaan siitä että pakkomyydään mulle tuote mitä en tarvisi välttämättä, ja kalliimmaksi tulee ottaa vain se minkä haluan (eli kk-maksulla).
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Joo, kai tässä lähdetään niin, että world cupiin asti mennään Viasatilla, ja sen jälkeen vaihdetaan Ruutu+ ja liiga. Molempia ei nyt perse kestä noilla hinnoilla, ja se mainitsemani 50 % hinnan korotus edelliseen kauteen närästää ihan periaatteellisella tasolla, vaikka perse nyt ei ehkä yhteen kaksikymppiseen sitten oikeasti ihan repeäkään. Tuossa voi sitten vaihtaa lennosta vielä laajempaan, jos kauden edetessä tarjouksia ilmaantuu, kun menee noilla määräaikaisilla, jotka voi sitten katkoa heti world cupin jälkeen ja keväällä liigamestarin ratkettua.
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
HInnat on tosiaan aika korkeita mutta itsellä onneksi on vielä 10kk määräaikaissopparia voimassa. kyllä tosta Ruutu+Viasat Sport sen 60e/kk maksaa mutta muuhun ei sitten juurikaan löydy. Näkeepähän tärkeimmät itselle tärkeimmät matsit yhdestä kanavapaketista.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Joo, kai tässä lähdetään niin, että world cupiin asti mennään Viasatilla, ja sen jälkeen vaihdetaan Ruutu+ ja liiga. Molempia ei nyt perse kestä noilla hinnoilla

On kyllä täälläkin valinnan paikka nyt, sillä ei kyllä millään kestä lähteä noilla hinnoilla pitämään molempia kanavapaketteja ellei tuo määräaikainen soppari Viasatin kanssa itsellä jatku vielä pitkään (en nyt muista mihin saakka oli sopimus) ja näin ollen saa vielä vanhalla hinnalla nähdä Viasatin kanavia, mutta noilla nykyisillä uusilla hinnoilla ei kyllä onnistu molemmat.

Taidan itse päätyä Viasatin kanavapakettiin paremman valikoiman takia (NHL, La-Liiga, Valioliiga ja jalkapallon mestareiden liiga kiinnostavat ja taitaahan tuolta tulla vielä NFL:n matsejakin jokunen?), Nelonen Prolla/Ruudulla ei ole tarjota muuta kiinnostavaa kuin Liiga.

Kyllähän kotimainen Liiga ja IFK vielä kiinnostavat ja tulevat varmasti aina kiinnostamaan, mutta onhan tuo kiinnostus tässä vuosi vuodelta kuitenkin laskenut kotimaista lätkää kohtaan...
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Jahas, Elisaviihteen uudet hinnat siis Ruutu+Viihde ja urheilu+Viasat urheilu 59,90 €/kk ja sama Viasat kultana 64,90 €/kk. Ainakaan heti ei mitään tarjoushintoja tai ilmaisia kuukausia.

Eikö ole enään sitä 1kk ilmaiseksi ja 5kk sitten ~50e/kk? Itse ainakin Elisan Viihteeseen sen vklp otin. Tokihan siinä helmikuussa joutuu taas mietintämysyssyä laittamaan päähän miten jatkaa.

Kyllähän se tosiaan aika karu korotus oli, kun alkujaan 20e/kk nousi toistaiseksi voimassa oleva soppari paketilla.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Taidan itse päätyä Viasatin kanavapakettiin paremman valikoiman takia (NHL, La-Liiga, Valioliiga ja jalkapallon mestareiden liiga kiinnostavat ja taitaahan tuolta tulla vielä NFL:n matsejakin jokunen?), Nelonen Prolla/Ruudulla ei ole tarjota muuta kiinnostavaa kuin Liiga.

Kyllähän kotimainen Liiga ja IFK vielä kiinnostavat ja tulevat varmasti aina kiinnostamaan, mutta onhan tuo kiinnostus tässä vuosi vuodelta kuitenkin laskenut kotimaista lätkää kohtaan...

Ja ettei mene pelkäksi valitukseksi, niin onhan nuo Viasatin lätkä/urheilupaketit tarjontaan nähden edullisia, en halua valittaa niiden hinnasta. Ongelmaksi tulee pirstaleisuus, kun kylkeen pitäisi sitten ottaa vielä samanhintainen toinen paketti, jolla näkee käytännössä vain liigan, jonka hinta on sitten kyllä ylimitoitettu. Mutta ei pelkästään Nelosen ja liigan ahneutta, vaan kyllä Viasat saa isona toimijana paljon enemmän synergia- ja volyymietua.

ultras: Saa ilmeisesti vielä sen ilmaisen kuukauden. Tätä minulle tarjottiin soittaessani eilen asiakaspalveluun, mutta Viihteen sivuilla nuo eivät vielä olleet valittavina ainakaan eilen.En tarttunut vielä täkyyn, kun vanha soppari jatkuu vielä elokuun lopulle.
 

kurnuttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Ruutu´+ on 29,95kk ja viaplay Sport 26,95 ilman määräaikaisuuksia eli nettiin toi olis se 57e. Jos noihin sais lyhyempi määräaikaisuuksia kuin 12kk niin voisin ottaakin molemmat, 12kk maksaa ruudussa 25e, Viaplayihin ei ole nyt tarjouksia. Eli tuon setin saisi 50 euroon koneelle.

Harmi kun noihin ei ole mitään järkeviä tarjouksia, katson siis koneelta noita. Tulisko ruudulta joku kausikortti, se olisi ihan suotavaa. Joku 150-160 euroa Liigakausi olis sopiva hinta.


Ruudun asiakaspalveluun soittamalla sai 12kk määräaikaisen hintaan 14.95e/kk. Ei ollenkaan paha hinta minusta. Tuota tarjousta ei tosiaan löytynyt mistään nettisivuilta vaan ainoastaan aspan "tiskin alta".
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ruudun asiakaspalveluun soittamalla sai 12kk määräaikaisen hintaan 14.95e/kk. Ei ollenkaan paha hinta minusta. Tuota tarjousta ei tosiaan löytynyt mistään nettisivuilta vaan ainoastaan aspan "tiskin alta".
Tuohon voisi jo kyllä melkeen tarttua. Onhan tuo jokatapauksessa halvempi kuin mikään muu paketti. Jos miettii et otat nyt sen 6kk 24.95 ja sit tyyliin 29.90/kk sen loppukauden eli 3-4kk. Toki joltain NBA/NFL fanilta voipi sit kysyä kiinnostaako kympil vaikka ottaa ne ylijäämäkuukaudet sitten.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ruudun asiakaspalveluun soittamalla sai 12kk määräaikaisen hintaan 14.95e/kk. Ei ollenkaan paha hinta minusta. Tuota tarjousta ei tosiaan löytynyt mistään nettisivuilta vaan ainoastaan aspan "tiskin alta".
Nytkö onnistuit siis tuollaisen hinnan saamaan vai joskus aikaisemmin keväällä?
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No tähän kai siinä luotetaan että rahat pois tyhmiltä, kyllähän minäkin tuon maksan varmasti kauden alusta jos ei ole parempaakaan tarjolla mutta olisi vaan niin helppoa jos olisi yksinkertaisesti Liiga-kausikortti ruutuun ja tasasumma. Ei se jää siitä rahasta kiinni vaan siitä että pakkomyydään mulle tuote mitä en tarvisi välttämättä, ja kalliimmaksi tulee ottaa vain se minkä haluan (eli kk-maksulla).
Juuri näin. Olen tätä kritisoinut myyjille/asiakaspalveluun, kommentit takaspäin on vaan niin perkeleen ylimielisiä (kato vaikka leffoja tai golfia tms) että kohti ruutuplussan asiakkuutta tässä mennään. Pakkomyyntiä yksinoikeudella ei ole ihan sitä palvelua mistä haluaisin maksaa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Juuri näin. Olen tätä kritisoinut myyjille/asiakaspalveluun, kommentit takaspäin on vaan niin perkeleen ylimielisiä (kato vaikka leffoja tai golfia tms) että kohti ruutuplussan asiakkuutta tässä mennään. Pakkomyyntiä yksinoikeudella ei ole ihan sitä palvelua mistä haluaisin maksaa.

Toisaalta samalla tavalla Ruutu+ myy sen koko sisällön sinulle, vaikka haluaisit vain liigan, esimerkiksi. Ymmärrän osittain noita palveluntarjoajiakin. Myymällä sisältö paketeissa voidaan pitää yllä monipuolista tarjontaa, kun suosittujen sisältöjen tilaajat rahoittavat myös muuta sisältöä. Lopulta hinta- laatusuhde saattaa olla jopa parempi, sillä voisihan noiden sisäänveto- tuotteiden hinnat kysynnän ja tarjonnan mukaan nousta hyvin lähellä nykyisiä ja siis ilman lisätarjontaa. Vaikea sanoa.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toisaalta samalla tavalla Ruutu+ myy sen koko sisällön sinulle, vaikka haluaisit vain liigan, esimerkiksi. Ymmärrän osittain noita palveluntarjoajiakin. Myymällä sisältö paketeissa voidaan pitää yllä monipuolista tarjontaa, kun suosittujen sisältöjen tilaajat rahoittavat myös muuta sisältöä. Lopulta hinta- laatusuhde saattaa olla jopa parempi, sillä voisihan noiden sisäänveto- tuotteiden hinnat kysynnän ja tarjonnan mukaan nousta hyvin lähellä nykyisiä ja siis ilman lisätarjontaa. Vaikea sanoa.
Isossa kuvassa varmasti näin. Ajattelin tässä vain omaa, liigasta kiinnostunutta, napaani. Tarkoitin enemmänkin määräaikaistilausta, en niinkään sisältöä. Yle voi mun puolesta hoitaa kannattamattomien ohjelmien tekemisen, monipuolisen tarjonnan ylläpitämisen. Hinta-laatusuhdetta en osaa arvioida, välillä toivoisi parempia hidastuksia, parempia selostajia. Näiden vaikutusta hintaan en pysty mitenkään arvioimaan.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Isossa kuvassa varmasti näin. Ajattelin tässä vain omaa, liigasta kiinnostunutta, napaani. Tarkoitin enemmänkin määräaikaistilausta, en niinkään sisältöä. Yle voi mun puolesta hoitaa kannattamattomien ohjelmien tekemisen, monipuolisen tarjonnan ylläpitämisen. Hinta-laatusuhdetta en osaa arvioida, välillä toivoisi parempia hidastuksia, parempia selostajia. Näiden vaikutusta hintaan en pysty mitenkään arvioimaan.

Kyllä liigan puolella hidastukset usein ala- arvoisia jopa ns. pääottelun osalta, jossa kameroita sentään enemmän. Mutta Suomen ja Liigan mittapuulla tuo jokaisen ottelun televisiointi on kyllä iso panostus, ja sen hinta on varmaan osin yksittäisten ottelulähetysten kökköydessä. Siltikin liigapaketin hinta on liian korkea, kun Viasatilta saa samaan hintaan NHL:n, KHL:n, world cupin, mestareiden liigan ja Euroopan huippuliigojen futista( Espanjan liiga, onko ensi kaudella valioliigakin?).
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä liigan puolella hidastukset usein ala- arvoisia jopa ns. pääottelun osalta, jossa kameroita sentään enemmän. Mutta Suomen ja Liigan mittapuulla tuo jokaisen ottelun televisiointi on kyllä iso panostus, ja sen hinta on varmaan osin yksittäisten ottelulähetysten kökköydessä. Siltikin liigapaketin hinta on liian korkea, kun Viasatilta saa samaan hintaan NHL:n, KHL:n, world cupin, mestareiden liigan ja Euroopan huippuliigojen futista( Espanjan liiga, onko ensi kaudella valioliigakin?).

Valioliigahan lienee juurikin se isoin tekijä jonka vuoksi Viasatin hinta nousee. Eli kyllä, Valioliiga alkaa näkyä jo parin viikon päästä kun siellä kausi pyörähtää käyntiin. Näin ainakin itse olen käsittänyt että Valioliigaa seurataan Suomessa todella paljon eli se varmasti vaikuttaa hintoihin.

Vähän kyllä kinkkiseksi menee. Elisan KTV hinnastossa näkyy tuo Ruutu (4Pro) + Viasat Urheilu vaan 59,90e hinnalla eikä mitään tarjousta. Toivottavasti tulisi edes 0e 1kk tarjous 6kk määräaikaisuudella. Pidempää määristä ei viitsi ottaa kun 4Prolla ei tee Liigakauden loputtua mitään.
 
Eikö ole enään sitä 1kk ilmaiseksi ja 5kk sitten ~50e/kk? Itse ainakin Elisan Viihteeseen sen vklp otin. Tokihan siinä helmikuussa joutuu taas mietintämysyssyä laittamaan päähän miten jatkaa.
Itse tartuin tähän myös. Vähän kyllä harmittaa, kun ei saanut vuoden määräaikaisuudella. 50e/kk Liigasta, World Cupista ja Änäristä olisi ollut itselleni ihan sopuisa hinta. Toivottavasti löytyy helmikuussa samanlainen tarjous, tartun heti. Onhan tää Viasat aivan äärimmäinen näin kesäaikaankin. Tällä hetkellä taustalla pyörii joku Jokereiden vanha peli ja paljon tullut katsottua NHL-uusintoja. Mukavahan näitä on katsoa, kun ei tulosta tiedä/muista (pl. profiilipelit).

Saisikohan Elisan aspasta tiskin alta helmikuussa jonkun pakettihinnan tuolle Ruutu+Viasat Sportille?

Oliko muuten näin, että Liigan ja Nelosen soppari loppuu tämän kauden jälkeen? Sormet ja varpaat ristiin, että Viasat ryöstää Liigan itselleen.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Taidan itse päätyä Viasatin kanavapakettiin paremman valikoiman takia (NHL, La-Liiga, Valioliiga ja jalkapallon mestareiden liiga kiinnostavat ja taitaahan tuolta tulla vielä NFL:n matsejakin jokunen?), Nelonen Prolla/Ruudulla ei ole tarjota muuta kiinnostavaa kuin Liiga.
.

Eikä NFL jatku enää Nelosella?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Oliko muuten näin, että Liigan ja Nelosen soppari loppuu tämän kauden jälkeen? Sormet ja varpaat ristiin, että Viasat ryöstää Liigan itselleen.

Tuo olisi ainakin muuten kaikin puolin toivottavaa, mutta henkilökohtaisesti minua häiritsee tuossa se, että tällöin liiga katoaisi vapailta kanavilta kokonaan. Yleisen näkyvyyden ja kiinnostavuuden vuoksi viikottainen hockey- night matsi ja joku makasiiniohjelma olisivat hyväksi. Tosin Nelonenkin veti tämän vihkoon, kun tarjosivat vain yhden ottelun kuukaudessa ilmaiskanavalla. Sitäkö ne pelkäävät, että monille riittäisi tuo yksi peli viikossa? Mä luulen, että kiekkoniilot ovat jo liian tottuneita siihen, että oman joukkueen pelit näkee, ja ne muut eivät tilaisi maksukanavia muutenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös