Naisen takapuoli...

  • 75 774
  • 149

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Ketju ylös

Näin tärkeää aihetta käsittelevä ketju on syytä pitää esillä.

Eilen tuli katseltua eliittikisoja TV2:lta ja naisten pituushyppy oli erityisen mielenkiintoinen laji. Kyllä täytyy sanoa, että Halkoahon Johannan pepussa on sitä jotain! Pyöreä, kiinteä, kaikin puolin ihana.

Ensi viikolla on eliittikisat Lahdessa. Toivottavasti Johanna on taas mukana.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Re: Ketju ylös

Viestin lähetti Roomie
Kyllä täytyy sanoa, että Halkoahon Johannan pepussa on sitä jotain!

Loistava ketju!

Saman havainnon tein minäkin Halkkiksen pepusta. Mietin vain, että kun se oli vaikuttavan näköinen, niin oliko se myös ihana. Se oli melkein jopa pelottava. :)
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Samaa mieltä monen kanssa. Pyöreä on paras. jostakin luin, että miehen silmää miellyttää, kun vyötärön ja lantion suhde 2:3. Pepun kaareutessa mukavasti joka suunnasta se näyttää mukavimmalta. Jennifer Lopes ei olisi mielestäni mitään ilamn jumalaista peppuaan. Noista hyllymisistä en ota kantaa. Jos perse roikkuu liika se ei ole pyöreä ja päin vastoin. Se saattaa silti höllyä hiukan, mutta olla silti mukavan näköinen ja tuntuinen. Tiukka ja lihaksikaskin voi näyttää erittäin hyvältä ja makoisalta, mutta itse toimessa se voi olla sitten liian kova. Jos pepussa ei ole ulokkeita mihinkään suuntaan vaan muuhun kroppaan nähden tasaita lautaa se ei näytä hyvätältä. Kaikki pyöreät muodot näyttää hyvältä.
 

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
peba

Niin musta naisen peffa pitää olla mielummin peba kuin pepa tai beba.

Svusta päin katsottuna sillä pitää olla tarpeeksi amplitudia, eli aallonkorkeutta. Mutta se ei saa kuitenkaan olla liian korkea eikä jyrkkä. Sellaiset ghetto-persukset ovat kamalimpia. Lattanakin eli liukuripersekin on melkein parempi.

Suoraan takaapäin katsottuna sellainen kiinteä kyliem-peppu on ehdoton pohja hyvälle peballe. Siinä saisi vaan olla muutama pumada-munkki kummallakin sivustalla, jottei se olisi liian kiinteä.
Leveyttä pitää olla juuri sen verran, että sen sokeakin tunnistaa naisen peffaksi ilman, että näkee ko. henkilöstä muuta kuin tämän peban.
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Kuvan kera

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, ja kaksi naista puhuu enemmän kuin tuhat kuvaa.

Tässä ihanaisen Johannan peba-kuva eräästä toisesta ketjusta lainattuna.
 

Liitteet

  • johanna.jpg
    johanna.jpg
    39 KB · kertaa luettu: 21 813

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä kattelen aika usein tyttöjen/naisten peppuja, ja hyvät tapaukset osoitan poikaystävällenikin.

Melkeinpä peppu kuin peppu näyttää hyvältä jos vyötäröllä ei ole ylimääräistä. Jenkkakahvat ovat kamalinta mitä tiedän. Peppu näyttää kauniilta kun sen yläpuolelta kauniisti kapenee ylöspäin pieneen vyötäröön.

Jos miehistä puhutaan, niin jokainen nainen tietää että jääkiekkoilijan perse on aika täydellinen. Kamalinta on perseettömyys.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti Annuli
Noi isot rinnat nyt voi kuulua topiciin, siis asiallisesti. Itse ole huokaillut peilin ääressä lukemattomia kertoja, että oispa vähän laudempi ja olen jo suunnitellut meneväni pienennys leikkaukseen. Yllättäen isäntä kieltää... Isot rinnat on todellinen taakka välillä ainakin, jos haluaa näyttää vähänkään asialliselta. Yritä nyt selittää jotain tärkeää asiaa, jos vastapuoli tuijottaa vain rintoja. Ei sitä viitsi lainapeitteeseen sentään joka päivä pukeutua...

Tuollaisiin leikkauksiin sisältyy aina omat riskinsä ja ne maksavatkin melkoisesti. Siksipä tälläisten asioiden suunnittelu vaatii erittäin tarkkaa ja syväluotaavaa harkintaa ja mielestäni näin isojen asioiden pyörittely omassa päässä saattaa aiheuttaa ahdistuneisuutta ja jopa pysyvää laatua olevia mielenterveydellisiä patoutumia.
Onneksi me Jatkoaikalaiset olemme erittäin solidaarisia ja avuliaita ja meihin voi tukeutua hädän ollessa suurin. Voisitkin hyvä Annuli laittaa liitetiedostoina muutamia kuvia ns. ongelma alueiltasi ja täältä sitten tulee viiltäviä analyysejä pohdintojesi tueksi. Nimim. "aidosti auttamishaluinen"
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Annuli
Täällähän nyt puhutaan vähän kaikista asioista, niin miksi ei naisen takapuolesta. Haluaisin teidän miesten rehellisen mielipiteen, millainen takapuoli on hyvä? Leveä, kapea, lihaksikas, pehmeä, lauta, runsas.... Niin ja kiitos toivon, että keskustelu pysyy suhteellisen asiallisena, sillä todellakin toivon vain helpotusta omaan ahdistukseeni, enkä viitsi mennä työtovereilta kysymään...does bum look big in this????

Meikäläiseltä on näköjään mennyt jossain välissä ohi tämä ketju silloin aikoinaan, mutta ei se mitään. Hiljaa tulee... ööö... hyvä.

Itselläni ei ole mitään tarkkoja mittoja naiselle. Jokuset maitorauhaset on tullut nähtyä, ja kaikista olen tykännyt loppujen lopuksi yhtä paljon. Takalistojakin on jokunen kokeiltu, ja niistäkään ei ole oikein pahaa sanottavaa. Tietyssä tilanteessa joku semmoinen pienempi ja sievempi voisi olla kiva, mutta semmoiseen hiukan rehevämpään tuntuu taas oikein mukavalta ottaa kontaktia noin niinkun ilman housuja. Oma mielipiteeni silti; mieluummin liikaa kuin liian vähän.

Ja mitä ketjun avaajan epäsuoraan kysymykseen tulee, niin voin vakuuttaa että ketjun avaaja on varustettu oikein kivan sopusuhtaisella ja hyvännäköisellä takalistolla.

Ugh.

Ja sitten takaisin lempiharrastuksen pariin.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti girlzilla
Mä kattelen aika usein tyttöjen/naisten peppuja, ja hyvät tapaukset osoitan poikaystävällenikin.
voisitko sinä alkaa pitämään jarisarasvuo-tyyppisiä hurmoshenkisiä tilaisuuksia joissa levittäisit tätä ilosanomaa muillekin kanssasukupuolesi edustajille?? sinunlaisiasi naisia saisi olla enemmänkin.
 

tiikeri

Jäsen
Re: Kuvan kera

Viestin lähetti Roomie
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, ja kaksi naista puhuu enemmän kuin tuhat kuvaa.

Tässä ihanaisen Johannan peba-kuva eräästä toisesta ketjusta lainattuna.

Myös tämä mielenkiintoinen video kannattanee tarkistaa.
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Re: Re: Kuvan kera

Viestin lähetti tiikeri
Myös tämä mielenkiintoinen video kannattanee tarkistaa.
Tiikeri, kiitos tästä. On se kaunista katseltavaa. Mielelläni sivelisin hiekanjyvät pois noilta pakaroilta ;)
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Iltalehden kannessa oli pari päivää sitten oikein herkullinen pylly. Se oli se rantakuva.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Re: Re: Naisen takapuoli...

Viestin lähetti Carlos
Oma mielipiteeni silti; mieluummin liikaa kuin liian vähän.

Ja mitä ketjun avaajan epäsuoraan kysymykseen tulee, niin voin vakuuttaa että ketjun avaaja on varustettu oikein kivan sopusuhtaisella ja hyvännäköisellä takalistolla.


Olinpas itsekin unohtanut tällaisen ketjun joskus avanneeni masennuksen syvissä syövereissä.

Kiitos Carlos, en kyllä tiedä mitä näit sen xxxxl pelipaidan alta, ei kai sinulla sentään röntgen-katsetta ole...
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Itse tykkään eniten pienistä ja kiinteistä pepuista, ne tuovat eniten iloa silmälle peppuosastolta. Esimerkkeinä Heli Koivula ja täällä jo mainitut Johanna Halkoaho ja Jessica Alba omaavat erittäin kauniit peput.
 

taskuraketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Calgary Flames.
Teinipeput ovat todella seksikkäitä, Jennifer Lopezzilla on aivan mahta PERÄ.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti girlzilla
Mä kattelen aika usein tyttöjen/naisten peppuja, ja hyvät tapaukset osoitan poikaystävällenikin.

Melkeinpä peppu kuin peppu näyttää hyvältä jos vyötäröllä ei ole ylimääräistä. Jenkkakahvat ovat kamalinta mitä tiedän. Peppu näyttää kauniilta kun sen yläpuolelta kauniisti kapenee ylöspäin pieneen vyötäröön.

Jos miehistä puhutaan, niin jokainen nainen tietää että jääkiekkoilijan perse on aika täydellinen. Kamalinta on perseettömyys.

Miksi kaikki naiset eivät ole tällaisia?! Ja kiitos kehuista, mun hannesta on sanottu tyypilliseksi lätkäpepuksi, mutta kaikki eivät sellaisesta kuitenkaan pidä. Tyhmiä.

Jatkikseen vois perustaa oman pepun analysointi -threadin. Ervatsalo olisi elementissään ko. ketjussa, veikkaan ma.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haha, kyllä me yleensä tyttöporukassa bongaillaan perseitä, niin miesten kuin naistenkin.
Kyllähän hyvännäköisiä naisia on aina kiva katsella, muuten vaan kauniita tai erittäin hyvävartaloisia.
Miksen siis levittäisi ilosanomaa ja osoittelisi heitä muillekin?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
olen perseaddikti.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti girlzilla
Haha, kyllä me yleensä tyttöporukassa bongaillaan perseitä, niin miesten kuin naistenkin.
Kyllähän hyvännäköisiä naisia on aina kiva katsella, muuten vaan kauniita tai erittäin hyvävartaloisia.
Miksen siis levittäisi ilosanomaa ja osoittelisi heitä muillekin?

Voi herrajumala! Kyllä me miehet vaan ollaan niin erilaisia naisiin verrattuna. Vai onko kukaan jätkäporukassa liikkunut kadulla ja bongaillut kundien perseitä ja katsellut muuten vaan komeita miehiä?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kyllä komea mies kiinnittää minun huomioni. Homofoobikoille tiedoksi kuitenkin, että minua kiinnostaa lähinnä kanssaveljien yleinen olemus, pukeutuminen, hiustyyli ja muut sellaiset asiat, joista voin poimia virikkeitä omaan lookkiini. Usein esitän havaintoni tai mielipiteeni vaimolleni, samoin toimin myös kauniin/tyylikkään naisen kohdalla. Tosin miesten perämoottoreiden katsastamisen jätän naisten puuhaksi.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Blackie
Voi herrajumala! Kyllä me miehet vaan ollaan niin erilaisia naisiin verrattuna. Vai onko kukaan jätkäporukassa liikkunut kadulla ja bongaillut kundien perseitä ja katsellut muuten vaan komeita miehiä?

No eipä juuri tule tuollaista tehtyä. Eipä silti, tokaisin kyllä kihlatulle eilen Krisse:ssä esiintyneiden Hunksien olleen hemmetin hyvännäköisiä. Eipä tuota voi kieltää, olispa itsellä samanlaiset rintalihakset.

Naisen takapuoli on erikoinen juttu. Toisaalta hyvä peba jumittaa silmät itseensä hyväksi toviksi, toisaalta huono sellainen aiheuttaa erittäin suurta ällötystä. Jälkimmäisestä on tuoreessa muistissa naapurissa asuva ylipainoinen nainen, jonka oli näemmä pakko sonnustautua stringeihin. Sanoinkuvaamaton näky, kun tämä katseli vierestä miehensä huoltaessa autoa ja stringit kuulsivat verkkareiden läpi. Yh...

Kaunis naisen takapuoli on sopivan pyöreä, kiinteä ja sopusuhtainen muuhun kroppaan nähden. Luisevat perseet älkööt vaivautuko, ei myöskään liian lihaksikkaat. Jatkoajan Kesätyttö -kisassa kakkoseksi yltäneellä Elin Grindemyrillä on aivan loistava peba.

Takapuoli ei kuitenkaan itsessään ole vielä kaikki kaikessa. Se, miten nainen suhtautuu kroppaansa, suoristaa ryhtinsä ja kävelee naisellisesti lantio keinuen...need I say more?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti sampio
Kyllä komea mies kiinnittää minun huomioni. Homofoobikoille tiedoksi kuitenkin, että minua kiinnostaa lähinnä kanssaveljien yleinen olemus, pukeutuminen, hiustyyli ja muut sellaiset asiat, joista voin poimia virikkeitä omaan lookkiini. Usein esitän havaintoni tai mielipiteeni vaimolleni, samoin toimin myös kauniin/tyylikkään naisen kohdalla. Tosin miesten perämoottoreiden katsastamisen jätän naisten puuhaksi.

Haluan selventää, että missään nimessä en pode homofobiaa. Eikä noissa mainitsemissasi asioissa sinänsä mitään outoa olekaan. Kyllähän joku erilaisesti pukeutunut ja omanlaisensa stailin omaava aina herättää huomion.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Pyöreähkö. Saa olla isompikin, kunhan on sopusuhtainen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Blackie
Haluan selventää, että missään nimessä en pode homofobiaa. Eikä noissa mainitsemissasi asioissa sinänsä mitään outoa olekaan. Kyllähän joku erilaisesti pukeutunut ja omanlaisensa stailin omaava aina herättää huomion.
Joo, lepää ihan rauhassa, en minä sitä sinulle tarkoittanut, vaan ihan yleisesti heitin.

Itse ketjun aiheesta mainittakoon sen verran, että sellainen sopivalla tavalla täyteläinen ja pyöreä, kokonaisuuteen istuva peppu on kiva. Sporttisen tyylin ja kropan omaavalle käy (yllättäen) hiukan lihaksikkaampi perä, sirolle tyyli-lyylille taas vähän pienempi. Että tällaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös