Naisen takapuoli...

  • 75 691
  • 149

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Täällähän nyt puhutaan vähän kaikista asioista, niin miksi ei naisen takapuolesta. Haluaisin teidän miesten rehellisen mielipiteen, millainen takapuoli on hyvä? Leveä, kapea, lihaksikas, pehmeä, lauta, runsas.... Niin ja kiitos toivon, että keskustelu pysyy suhteellisen asiallisena, sillä todellakin toivon vain helpotusta omaan ahdistukseeni, enkä viitsi mennä työtovereilta kysymään...does my bum look big in this????
 
Viimeksi muokattu:

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Se riippuu mielialasta, loppujen lopuksi kaikki käy ihan hyvin.
Ehkä JLO-tyyppinen, niin ja onhan teinipyllytkin kivoja.
 

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pehmeähkö, pyöreähkö. Ehdottomasti ei liian lihaksikas eikä luiseva.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Sellainen melko tiivis ja lihaksikas, mutta silti pyöreyttä pitää olla. Roikkuminen ei ole suotavaa. Mielummin vähän kapea kuin vähän leveä. Tärkeintä kuitenkin on - tiukasti ulkonäön kannalta ajateltuna - että takapuoli on sopusoinnussa muun kropan kanssa. Vähän runsaampi takapuoli näyttää hyvältä, jos kroppa on muutenkin pyöreän sorttinen, mutta pitkänmatkanjuoksijavartaloisella se näyttää vähemmän hyvältä.

No mutta, Annulille ja muille Jatkoajan kauniimman ja fiksumman sukupuolen edustajille vastakysymys: minkälainen takapuoli miehellä on hyvä?
 

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niin on monta mieltä, kuin on miestäkin...

Tämä se on taas niitä ikuisuuskysymyksiä, joihin ei yksiselitteistä vastausta ole olemassa. Niitä kauniita peppujakin kun sattuu olemaan vielä niin monenlaisia.

Minä olen havainnut pitäväni eniten takamuksista, jotka sijaitsevat iloisen ja avoimen naisihmisen torson ja jalkojen yhtymäkohdan paikkeilla siellä selkäpuolella.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Peppu naisen tiellä pitää

Onhan se pylly aikamoinen kiintopiste, kun nainen ohi kulkee. Ja kyllähän kaikilla on mielipide millainen on hyvä peppu. Kyllä se sais olla sellainen pyöreähkö ja kiinteä. Ei ainakaan roikkuvat pakarat...Fitness-harjoittelun tuottama tulos on ihan ok.

Ja käyttäkään naiset niin farkkuja! ;)
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Leveä lantio ja pyöreä takamus miellyttävät ainakin minua. Jos nainen pitää itseään hoikkana, hän on oikeasti laiha, jos normaalina, niin sitten hän on oikeasti hoikka ja pyöreänä itseäänpitävä nainen onkin sitten jo sopiva.

Menee vähän off topic, mutta eräs naistuttavani kertoi jostain ystävättärestään, jolla on kuulemma liian isot rinnat! Vaikka saatankin kuullostaa seksistiseltä sialta, niin haluaisinpa todella tavata tuon naisen. Ei sille voi mitään, mutta ulkoinen olemus on se joka herättää mielenkiinnon. Tietysti pidemmän päälle sen merkitys vähenee, ja lähestyy lopulta nollaa.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Pyöreä!

Vaikka lantion kapeushan se on joka ratkaisee.
Peppu ei saa myöskään olla leveämpi kuin hartiat eikä roikkua malliin päärynä...
Hyvä peppu ei myöskään "jälkitärise" askeleen jälkeen vaan asettuu salamannopeasti.
Kenkien korkeus on tärkeä. Jos naisella on lyhyet jalat niin hänestä tulee matalapeppu ja hänen peppunsa ei näin ollen kiinnitä sen kummemmin huomiota, kun taas pitkäsäärinen amazooni korostaa peppuaan korkeilla koroilla.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Pieni pyöreä

Eli ei saa roikkua, pitää olla lihaksikas. Pakaroiden pitää olla pyöreät, ja jämäkät, joista on kiva ottaa kiinni. Läiskäisytesti on oikein hyvä. Pylly ei saa jäädä väräjämään, vaan sen täyty jämäkästi ja kipakasti läsähtää, kun sitä lyö.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Viestin lähetti werther
Menee vähän off topic, mutta eräs naistuttavani kertoi jostain ystävättärestään, jolla on kuulemma liian isot rinnat! Vaikka saatankin kuullostaa seksistiseltä sialta, niin haluaisinpa todella tavata tuon naisen. Ei sille voi mitään, mutta ulkoinen olemus on se joka herättää mielenkiinnon. Tietysti pidemmän päälle sen merkitys vähenee, ja lähestyy lopulta nollaa.

Noi isot rinnat nyt voi kuulua topiciin, siis asiallisesti. Itse ole huokaillut peilin ääressä lukemattomia kertoja, että oispa vähän laudempi ja olen jo suunnitellut meneväni pienennys leikkaukseen. Yllättäen isäntä kieltää... Isot rinnat on todellinen taakka välillä ainakin, jos haluaa näyttää vähänkään asialliselta. Yritä nyt selittää jotain tärkeää asiaa, jos vastapuoli tuijottaa vain rintoja. Ei sitä viitsi lainapeitteeseen sentään joka päivä pukeutua...
 

Dick Slasher

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ♠
Milloinkaan en ole hankkinut seuraa pepun perusteella. Kokonaisuus ratkaisee. Jos välttämättä jotakin mieltä pitää olla, kuten "finishninja" totesi, peppu ei saa olla hartiota leveämpi eikä "tärisevää" mallia.
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Kyllähän normaalivartaloisen naisen takapuoli on aina miellyttävää katsottavaa. Ja kuten täällä on jo aikaisemmin kokonaisuus ratkaisee. Omaan makuun on ehkä eniten pieni ja keskikokoinen pyöreä naisellinen takamus. Ei sitä osaa selittää, mutta kyllä sellaisen aina huomaa kun kohdalla sattuu.

Hyvä ystäväni on suunnitellut nettiin sivustoa, joka keskittyisi naisten peppuihin. Miehet ja miksei naisetkin voisivat lähettää kuvia hyvistä takapuolista ja niistä tehtäisiin gallerioita. Odotan innolla :D
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämän asiallisemmaksi ei voi keskustelu mennä...

Jonkun määritelmän mukaan karvaisempi sukupuoli jakautuu kahteen naisten kiinostavinta kehon aluetta kysyttäessä: perse- ja rintamiehiin. Itse kuulun ensimmäiseen kategoriaan.

Sanoja voidaan vuodattaa runsaastikin mitä ihmeellisempiä asioita kuvatessa, mutta esimerkin voimin kaikki on niin paljon selkeämpää. Naissukupuolen yksi parhaimmista eteeni ikinä ilmestyneistä takapuolista (olen vaimoltani pyytänyt jo etukäteen anteeksi tämän julkaisemista) kuuluu pikakiituri Merlene Otteylle. Kuva ei ole paras mahdollinen, mutta asiaan perehtyneet voivat varmaan laittaa lisää linkkejä.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Normaalisti kiinnitä huomioni naisessa ensinnä silmiin ja sitten katseeni hakeutuu peppuun. Rinnat eivät niinkään kinnosta, pienemmät paremmat minusta.

Yksiselitteistä hyvän pepun kaavaa ei ole olemassa. Pepun pitää sopia muuhun vartaloon. Tottakai trimmattu, ei kuitenkaan liian kova peppu on loistava. Pyöreyttäkin saa mielestäni olla, tosin kyllä ne vähemmän pyöreetkin ihan kivoja ovat. Yhtäkaikki makuja on monenlaisia ja tärkeintä on itse pitää vartalostaan se heijastuu muillekin. Kokonaisuus on aina tärkein.

Edellä joku kyseli naispuolisilta jatkoaikalaisilta, minkälainen takamus sitten miehellä tulisi olla. Esitän saman kysymyksen. Liikunnan seuraukseurauksena senkun vaan kasvaa;)

Loppuun Eppuja lainaten "Kerran menin ravintolaan sieltä naisia saa, mutta ne katsoivat vain yhtäjääkiekkoilijaa, silloin päätin pakaroistani näistä tehdä niin isot, että silmät tippuilevat naisten päistä" ;)
 
Viimeksi muokattu:

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Ruotsin paras peppu!

Siitä on keskusteltu satoja kertoja ja tulos on aina ja yhä sama! Agneta Fältskog (ABBA).

Mitä rintoihin tulee niin kyllä isot sellaiset on kova sana - varsinkin sellaiselle kuin minä... jolle aina kun sattuu kohdalle vain piikkikikkejä:p
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Polvipetterin kategorioinnin mukaan olen absoluuttisesti rintamies, mutta kyllä mukavan sopusuhtainen, trimmattu peppukin on kivaa silmänruokaa. Ilveksen ziöliidereissä on muuten yksi erinomainen peppu, jota jo useamman vuoden olen tiiraillut kaupungin kakkosjoukkueen peliin eksyttyäni. Tämä typy oli sunnuntain tv-pelissä kovasti näytillä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Täällä on tullut jo samansuuntaisia mielipiteitä esille, mutta lisätään joukkoon vielä yksi. Eli kiinteä, ei kuitenkaan liian piukka. Kooltaan sellainen kroppaan sopiva, lantiossa tulee olla kuitenkin jonkinlaista muotoa. Tatzka jo tuossa muotoili ajatukseni paremmin kuin itse, joten jääköön tämä tähän.

Tärkeintä naisessa on, että hän on sinut itsensä kanssa, oli sitten isot tai pienet rinnat, vaaleat tai tummat hiukset jne. Tottakai jokin ominaisuus saattaa kiinnittää erikoisesti huomiota, mutta tuskin kukaan pelkkää hyvää peppua tai isoja rintoja pitää ratkaisevana tekijänä. Tai no, enpä taida mennä takuuseen... Itse kuitenkin arvostan omassa kullassani tasapainoista kokonaisuutta ja luonnetta niin suuresti, että fyysisten ominaisuuksien laittaminen tärkeysjärjestykseen on todella vaikeaa. Rinnat vaiko peppu, siinä vasta pulma. Entä ne hiukset, oh la laa! Sileä ja puhdas iho ja kauniit silmät ja ja ja

Nyt kyllä tulee ihan ikävä.
 
Viestin lähetti Streight Forward
Ilveksen ziöliidereissä on muuten yksi erinomainen peppu, jota jo useamman vuoden olen tiiraillut kaupungin kakkosjoukkueen peliin eksyttyäni. Tämä typy oli sunnuntain tv-pelissä kovasti näytillä.

Tuli noista Ilveksen tanssitytöistä mieleeni että tanssiiko tastä ryhmässä mahdollisesti viime vuoden nuorten Fitness MM-kilpailuista hopealle sijoittunut Minna Pajulahti. Kovasti oli ainakin saman näköinen silmiini osunut tyttö. Ja jottei juttuni kokonaan eksyisi aiheesta, niin tässä kyseisestä henkilöstä vielä kuva josta voitte tarkastella hänen takapuoltaan.
 

Liitteet

  • pic.182392.jpg
    pic.182392.jpg
    64,7 KB · kertaa luettu: 4 118

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Jennifer Lopezin karseasta peräpäästä en löydä mitään kehumisen aihetta. Sen sijaan Nylon Beatin gimmoilla on aika silmää hivelevät.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Joo tässä viestiketjussa puhuttu asia on mielestäni myös se tärkein omainaisuus naisessa. Peppu pitää olla naisellinen, sopivan kokoinen. Lantiokin tarpeeksi iso, jotta jo kauempaa näkee ne mukavat naisen muodot. Muodokas, mutta sopusuhtainen on paras prototyyppi naisesta. Niin ja se herkkupeppu :p
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miehen peppu...

...miehen takapuolen pitää olla semmonen... No ensinnäkin, housut vaikuttavat paljon asiaan. Semmoset hirmusen ylös vedetyt housut tekee takapuolesta kuin takapuolesta järkyttävän. Hyvä peppu on kiinteä mutta ei LIIAN iso. Se ei saa olla liian littana vaan semmonen sopivan "kohollaan"... :D
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Ottia tuota

Täällä nyt jotkut pikku nihilistit yrittävät muka nostaa omaa prfiiliaan tyyliin "en koskaan katsoa griittisiä alueita, kokonaisuus ratkaisee". Enää puuttuisu epätoivoisin yritys profiilin nostossa kertoa sisäisen kauneuden olevan tärkein. Kyllä minä ainakin voisin hoitaa hulvatoman maukkaan perseen ja puhun nyt kokonaisesta naisesta perseenä, koska huippu perse voittaa aina esim. fiksut puheet :)

Käsittämätöntä porukkaa...

Ps. kuka tässä on edes perseen kanssa naimisiin menosta puhunut? Sehän olisi aivan perseestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös